handdator

Visa fullständig version : Nya bilder...


AdrenalineRush
2006-06-13, 23:00
Nu har ja fått hyffsat många pm's om nya bilder under de senaste veckorna, så ja får väl hoppa fram me färska bilder på fetformen. Dock inga deffbilder, pga mina deff-form försvann innan ja änns han fixa bilder, o formen blev inte så jävla bra ändån så skitsamma.
Gick ner från 97 till 85 på 2 månader o uppnådde en lagom sommarform ifs.
Nu ligger vikten på 90kg exakt o ja mår kanon, träningsvikterna ökar grymt o jag e nöjd me denna formen ja har nu. Kommer aldrig överäta igen, ska växa mig in i mitt "mål" så att säga och de får ta den tid de tar...
Har nu tränat 2år och 7 månader exakt och såhär ser de ut, tog bilderna igår...

airs
2006-06-13, 23:03
Ser verkligen bra grymmt ut! hade gärna viljat sett bilder på benen med, om dom hänger med. Helt klart bra motivation :)

AdrenalineRush
2006-06-13, 23:04
Här kommer en till, lite avslappnad... Gjorde en ful min så den åkte bort.

SchiVen
2006-06-13, 23:05
Ser jävligt bra ut kort och orginellt sagt,
midjan ser också schysst ut.. ser inget som
släpar heller direkt, fast i och för sig ser jag inga
ben heller *rolleyes*

AdrenalineRush
2006-06-13, 23:07
Ser verkligen bra grymmt ut! hade gärna viljat sett bilder på benen med, om dom hänger med. Helt klart bra motivation :)

Ja benen hänger med... Men av någon anledning blir de aldrig benbilder... Om ja tar nårra i dagarna slänger ja upp dom.

Rock'nRoll
2006-06-13, 23:08
Grym rygg och armar! Bilden längst ner till höger ser för jävla go ut.

MilkmaN
2006-06-13, 23:42
Byggarkedjan har inhandlats ser jag!

Utmärkt, nu har du allt du behöver för att bli ännu mera skitstor än vad du redan är!

stenis
2006-06-14, 00:13
Sagt det förr och säger det igen, strålande fysik!! :hbang: :thumbup:

rolf
2006-06-14, 00:18
Fyfan det ser ju löjligt bra ut. Vågar man fråga efter lite stats också, eller riskerar man att slå hakan i tangentbordet och få fula avtryck? :D


:hbang:

WheyProtein
2006-06-14, 01:00
Det ser mycket bra ut vill jag påstå.

östen
2006-06-14, 01:05
DoggCrap fortfarande?

reinholdsson
2006-06-14, 08:19
Väldigt bra jobbat, snygg fysik!

mr ruhl
2006-06-14, 08:35
2år och 7 månader!! fyfan det ser bra ut! :thumbup:

Nina L
2006-06-14, 08:45
http://www.lobels.com/graphics/main_photo_beef.jpg

Sniggel
2006-06-14, 08:53
Byggarkedjan har inhandlats ser jag!

Utmärkt, nu har du allt du behöver för att bli ännu mera skitstor än vad du redan är!

haha :D
Så intetsägande men ändå så sant
Adrenaline: det ser grymt bra ut hittills

userfriendly
2006-06-14, 08:57
finding no words: :hbang:

AdrenalineRush
2006-06-14, 08:59
Tack till alla positiva inlägg! *flex*

Fyfan det ser ju löjligt bra ut. Vågar man fråga efter lite stats också, eller riskerar man att slå hakan i tangentbordet och få fula avtryck?

Tackar för de! :)
Har inte mätt kroppsdelarna på ett tag nu, men armar växer segt så dom är väl runt 43-44 och midjan en liten bit över 80.
Träningsvikterna e inte lönt att skriva upp, pga ja e inte änns tillbaka på mina gamla träningsvikter... Men de kommer! :cool:

DoggCrap fortfarande?

Absolut! Finns där något annat sätt att skaffa muskler på? ;)

rememberence
2006-06-14, 10:28
Absolut! Finns där något annat sätt att skaffa muskler på? ;)

ja du är ju en inspirationskälla för den som vill börja med det, verkligen! *flex*

Elfstrand
2006-06-14, 10:35
Riktigt nice fysik :) förklara gärna hur DoggCrap träning går till. Kanske värt att testa ?

tigerofsweden
2006-06-14, 11:11
Riktigt nice fysik :) förklara gärna hur DoggCrap träning går till. Kanske värt att testa ?

Du kan läsa om det här, http://forum.body.se/showthread.php?t=2018

Riktigt schysst fysik, ser brutalt ut :thumbup:

Zera
2006-06-14, 11:16
Riktigt nice fysik :) förklara gärna hur DoggCrap träning går till. Kanske värt att testa ?

Han har skrivigt om sin träning i sin förra bildtråd. Sök upp den så har du lite o läsa där :)

OT: Alltid lika inspirerande... du är som gjord för o bygga muckler :thumbup:

bear.flowertwig
2006-06-14, 14:38
DoggCrap fortfarande?

Absolut! Finns där något annat sätt att skaffa muskler på? ;)

Såg bra ut det där :thumbup:

Kul att det är fler som kör DC. Har just klivit på en ny vända, inspirerande och kul trots att jag är på väg ner i vikt och har lite si och så med energin.

Tävlingsplaner?

Längd/vikt?

Gripparn
2006-06-14, 14:51
Ser ruggigt bra ut AdrenalineRush! Det är ju inte mer än att man blir lite sugen på hundbajset. Jag läste om det men en sak jag inte fattar är det där med static hold. Vad är det för något?

Jense
2006-06-14, 15:39
fyfan, din jävel! ser bra ut adrenalin rusk. ben o skit?

beckman88
2006-06-14, 15:40
Ser jävligt bra ut, såg nog onaturligt bra ut när du var nere på 82kg:hbang: BEN!

hallar
2006-06-14, 15:41
Fint bygge! Undrar hur många som sitter och överväger dc nu :)

alexsingh
2006-06-14, 16:16
va e DoggCrap?

tuben
2006-06-14, 16:23
va e DoggCrap?

Läs tråden och se att den frågan redan ställts *whatever*

Slartibartfast
2006-06-14, 16:56
bästa ökningarna på kolo nånsin? Bästa anlagen? :bow:

magicteddy
2006-06-14, 17:31
Grymt som fan!

Ryska_raketen
2006-06-14, 18:05
bästa ökningarna på kolo nånsin? Bästa anlagen? :bow:


Fniss.


Ser bra ut!:hbang:

OggeP
2006-06-14, 18:07
Nu har ja fått hyffsat många pm's om nya bilder under de senaste veckorna, så ja får väl hoppa fram me färska bilder på fetformen. Dock inga deffbilder, pga mina deff-form försvann innan ja änns han fixa bilder, o formen blev inte så jävla bra ändån så skitsamma.
Gick ner från 97 till 85 på 2 månader o uppnådde en lagom sommarform ifs.
Nu ligger vikten på 90kg exakt o ja mår kanon, träningsvikterna ökar grymt o jag e nöjd me denna formen ja har nu. Kommer aldrig överäta igen, ska växa mig in i mitt "mål" så att säga och de får ta den tid de tar...
Har nu tränat 2år och 7 månader exakt och såhär ser de ut, tog bilderna igår...

Du har fått lika bra (bättre?) resultat som mig och det tog mig 8år. Vad är hemligheten?

Ryska_raketen
2006-06-14, 18:08
Du har fått lika bra (bättre?) resultat som mig och det tog mig 8år. Vad är hemligheten?


Bra gener lol.

Cilia
2006-06-14, 18:24
Du har fått lika bra (bättre?) resultat som mig och det tog mig 8år. Vad är hemligheten?
hård träning och vadpress!

AdrenalineRush
2006-06-14, 18:54
Såg bra ut det där

Kul att det är fler som kör DC. Har just klivit på en ny vända, inspirerande och kul trots att jag är på väg ner i vikt och har lite si och så med energin.

Tävlingsplaner?

Längd/vikt?

Thx! Jag ska först finslipa på mina svagheter, som jag själv anser är vader, övre bröst och ryggens tjocklek. Sen blir de väl att överväga tävling.
Väger 90kg fördelat på 180cm.

Ser ruggigt bra ut AdrenalineRush! Det är ju inte mer än att man blir lite sugen på hundbajset. Jag läste om det men en sak jag inte fattar är det där med static hold. Vad är det för något?

Static hold är när man stannar med vikten i de tyngsta läget efter ett set, jag gör aldrig de dock.

Du har fått lika bra (bättre?) resultat som mig och det tog mig 8år. Vad är hemligheten?

Jadu, de e frågan, jag vet inte hur du tränar o äter eller vad du anser en seriös träning innebär. Alla har vi små saker vi känner vi måste äta eller klara av varje pass för att växa maximalt och för mig är de saker som att alltid bara köra basövningar, aldrig, aldrig ALDRIG meskabel-skit för mer än pump innan stretch.
Jag är inte 100% strikt med kosten och med de menar jag inte att ja äter en korv me bröd sen låter de gå 3 timmar till nästa mål, ja menar att ja äter min riktiga 50grams proteinmåltid PLUS en korv med bröd tex. Protein bygger muskler!

stenis
2006-06-14, 22:35
bästa ökningarna på kolo nånsin? Bästa anlagen? :bow:

Vettifan om inte castro låg nått steg före endå, om du ser till castros "before picture", överviktig som han va och 18 månader senare, voilá.

A-Rush har fantastisk genetik, grymma ökningar inge snack om det, men jag tror nästan castro låg snäppet värre.. ;)

Drömfysiken för mig är A-rush utan tvekan, grov som fan! =)

Kevin
2006-06-14, 22:50
VAFAN=) ser grymt ut *flex* nu jävlar måste ja börja träna igen börjar ju skämmas för min fysik...

lycka te i fortsättningen ser grymt bra ut=):hbang:

AdrenalineRush
2006-06-14, 23:12
Vettifan om inte castro låg nått steg före endå, om du ser till castros "before picture", överviktig som han va och 18 månader senare, voilá.

A-Rush har fantastisk genetik, grymma ökningar inge snack om det, men jag tror nästan castro låg snäppet värre..

Drömfysiken för mig är A-rush utan tvekan, grov som fan! =)

Hehe ja castro var min förebild innan också, men han verkar ha taggat ner sin träning eller nått.
Drömfysik?? Haha skojjare... Min fysik är inte en drömfysik... Men om 1-2 år kanske. :)

Vet att många e lata o inte letar i gamla bilder o ser resultatet, så här kommer ett litet bildkollage från starten. Skämmigt ful man var med längre hår så de e överlappat. :sleep:

Ottenbaum
2006-06-14, 23:12
Vettifan om inte castro låg nått steg före endå, om du ser till castros "before picture", överviktig som han va och 18 månader senare, voilá.

A-Rush har fantastisk genetik, grymma ökningar inge snack om det, men jag tror nästan castro låg snäppet värre.. ;)

Drömfysiken för mig är A-rush utan tvekan, grov som fan! =)

Låter intressant, har du nån URL?

SchiVen
2006-06-14, 23:14
okej... dom där bilderna hade
jag inte sett förut, jävligt bra
jobbat mannen ;)

Ungtuppen
2006-06-14, 23:25
SÅNNADÄR RESULTAT PÅ 2.5 ÅR?!!?!?!? Oh fyhelvetes jävlar! Riktigt bra jobbat!

stenis
2006-06-14, 23:25
Hehe ja castro var min förebild innan också, men han verkar ha taggat ner sin träning eller nått.

Han har rest otroligt mycket nu senaste året, så han har inte kunnat/velat prioritera sin träning, dock håller han igång träningen på en nivå som han tycker känns bra just nu om jag förstått honom rätt.


Drömfysik?? Haha skojjare... Min fysik är inte en drömfysik... Men om 1-2 år kanske. :)

Det är det absolut, det där är för mig alla gånger en drömfysik. När den dagen kommer då man är sådär stor så vill man säkert bli större, men helt klart är dessa bilder på dig både inspiration och motivation för mig. All creds till dig o din fysik :bow:

Fjod0r
2006-06-15, 11:56
jag tror vad jag vill om sådana ökningar..:MrT:

hobbitar
2006-06-15, 11:58
Hur har du råd att äta så mycket protein?

Du går i skolan va?

AdrenalineRush
2006-06-15, 12:33
Hur har du råd att äta så mycket protein?

Du går i skolan va?

Jag jobbar! Blir lite över 300g protein per dag, mycke proteinpulver, ägg och kvarg. ;)
Är 19 år btw...


Tog precis en bild på benen också o här kommer den.

ManuelIT
2006-06-15, 13:47
galet bra på så få år:bow: . vågar man fråga vad som är på allas läppar?

är du helt ren?

negative
2006-06-15, 13:56
galet bra på så få år:bow: . vågar man fråga vad som är på allas läppar?

är du helt ren?

De sjuka är att även om han gått på AAS från dag ett så är det brutala resultat på så kort tid !

Edit: Vet att han skrivit att han är ren, så då får vi tro på de....

AdrenalineRush
2006-06-15, 14:01
galet bra på så få år . vågar man fråga vad som är på allas läppar?

är du helt ren?

Fan va den frågan är kass.
Vi säger såhär om en person trycker, tror du han/hon erkänner de? De tror inte ja iaf för det är ju som att säga att man fuskar.
Men ja jag är ren som i aldrig tagit anabola androgena steroider!
Min förra tråd blev låst pga massa snack o skit om just detta ämne så dra inte upp de.
Jag har bara haft turen att hitta min träningsstil och kost som tillåter mig att öka hyfsat snabbt och sen har man väl gener för denna sporten också antar jag. :thumbup:

JustinCredible
2006-06-15, 14:07
Haha jag satt typ och gapade. Första gången jag "tappat hakan" till medlemsbilder.

Nina L
2006-06-15, 14:10
Som plåster på såren för att jag har retats så får du en ny avatar. Den du har nu gör att man tror att du är klen. Så kan vi inte ha det.

AdrenalineRush
2006-06-15, 14:21
Som plåster på såren för att jag har retats så får du en ny avatar. Den du har nu gör att man tror att du är klen. Så kan vi inte ha det.

Haha jaså... Va najs, tackar! :bow:

ManuelIT
2006-06-15, 14:32
galet bra på så få år . vågar man fråga vad som är på allas läppar?

är du helt ren?

Fan va den frågan är kass.
Vi säger såhär om en person trycker, tror du han/hon erkänner de? De tror inte ja iaf för det är ju som att säga att man fuskar.
Men ja jag är ren som i aldrig tagit anabola androgena steroider!
Min förra tråd blev låst pga massa snack o skit om just detta ämne så dra inte upp de.
Jag har bara haft turen att hitta min träningsstil och kost som tillåter mig att öka hyfsat snabbt och sen har man väl gener för denna sporten också antar jag. :thumbup:

jo jag vet att det är en tunn fråga, känner folk själv som preppat och vet hur det e. däremot kan svaren ändå vara intressanta, för att se hur de resonerar

nog snackat om roids! doggcrapp verkar intressant!:hbang:

tuben
2006-06-15, 14:35
Väldigt inspirerande som vanligt att se bilder från dig :thumbup:
Säger som några andra redan sagt, bilder på benen skulle vara intressant.

norsk_gadd
2006-06-15, 14:36
Ser jäkligt bra ut, tack för inspirationen, nu ska jag spöa kroppen ännu hårdare. Kommer bli kanon om 2år, då lär du va ett monster med tanke på hur bra du utvecklas. Jag ska göra mitt bästa för att hålla jämna steg!

Och till alla bittra människor som måste fråga om roids hela tiden, köp hem ett stort gäng ryss-femmor, ät tills ni storknar, ni kommer ändå inte få samma fina resultat som den här killen. Hata mig gärna, jag blir bara STARKARE!

GOD AMONG INSECTS! ;)

tigerofsweden
2006-06-15, 14:37
Väldigt inspirerande som vanligt att se bilder från dig :thumbup:
Säger som några andra redan sagt, bilder på benen skulle vara intressant.

Ta en titt igen ;)

tuben
2006-06-15, 14:40
Ta en titt igen ;)

Tji där fick jag :D
Jag som brukar skälla på folk som inte läser igenom trådar.

AdrenalineRush
2006-06-15, 15:03
jo jag vet att det är en tunn fråga, känner folk själv som preppat och vet hur det e. däremot kan svaren ändå vara intressanta, för att se hur de resonerar

nog snackat om roids! doggcrapp verkar intressant!

Jag har själv gått den hårda vägen utan fusk, fått offra en del fester o varit hemma o tryckt i mig proteinmat istället för att vara iväg o ha kul me polare. Nu blir de ifs att ja tar med maten eller köper 2 gainomax ute för man kan inte offra den biten helt, då blir man helt dum i huet. Sålänge man blir starkare på gymmet o håller vikten e ja nöjd! *flex*

Ja doggcrapp är de bästa ja testat, har testat högvolym med 20set per muskel, testat träna 4-5 dagar i veckan, testat max:ot osv... Men DC tar allt, iaf enligt mig. Jag gillar hela konceptet, att alltid träna svintungt och alltid öka och bara 1 tungt set där man ger allt man har.


Ser jäkligt bra ut, tack för inspirationen, nu ska jag spöa kroppen ännu hårdare. Kommer bli kanon om 2år, då lär du va ett monster med tanke på hur bra du utvecklas. Jag ska göra mitt bästa för att hålla jämna steg!

Och till alla bittra människor som måste fråga om roids hela tiden, köp hem ett stort gäng ryss-femmor, ät tills ni storknar, ni kommer ändå inte få samma fina resultat som den här killen. Hata mig gärna, jag blir bara STARKARE!

GOD AMONG INSECTS!

Haha ja gör de! Go inställning har du osså. :thumbup:



Ja o tack till alla som kommit med schyssta inlägg! De värmer ska ni veta. :bow:

Adio
2006-06-15, 15:32
Sjuka ökningar asså! :hbang: Fan va jag gillar posen på din avatar, brutal!


Max-ot ger bara skador, iafall till nybörjare som mig :( aj aj aj!

Beecher
2006-06-15, 16:03
Jag kallar sådanadäringa muskler för kvalitétsmuskler, grymt välformade!
Mycket imponerande, otroliga resultat!



en dag...en vacker dag ska jag också se ut så! :bpump: :eating:

edit: din avatarpose knäcker hårt!

hobbitar
2006-06-15, 16:08
Vad är kvarg? Menar du kesella?

Dissector
2006-06-15, 16:10
Skitbra, SKITBRA jobbat! Har nog aldrig stannat upp så rejält i Medlemsbilder som när jag såg "före-bilderna" i tråden. Grymt med inspiration, samtidigt som man blir lite nedslagen och känner sig kass :D

Hursomhelst, man blir grymt taggad och hoppet stiger bra.

Vet inte vad du sagt om tävlingar, kanske har missat något inlägg, men du har fortfarande några år kvar som junior. Ligg i stenhårt och jag tror du kommer dominera totalt (ifall det är av intresse givetvis)! Kör på :thumbup:

Fartman
2006-06-15, 16:14
Vad är kvarg? Menar du kesella?
Seriöst!? Har du missat vad kvarg är? Finns typ en tråd enbart för att förklara vad det är så sök.

Ont: Avundsjuk, det är vad jag blir när jag ser bilderna. :hbang:

Kwon
2006-06-15, 16:27
GRYM!

Speciellt grym när man jämför innan och efter 2 år-bilderna!

Övre högra är ju grymt bra!

DC fungerar ju uppenbarligen mkt bra för dig! :hbang:

negative
2006-06-15, 19:35
Sjuka ökningar asså! :hbang: Fan va jag gillar posen på din avatar, brutal!


Max-ot ger bara skador, iafall till nybörjare som mig :( aj aj aj!

Om max-ot skulle ge skader vad gör doggcrapp då ?

hobbitar
2006-06-15, 19:40
Sjuka ökningar asså! :hbang: Fan va jag gillar posen på din avatar, brutal!


Max-ot ger bara skador, iafall till nybörjare som mig :( aj aj aj!


Är du säker på att du värmer upp på rätt sätt?

AdrenalineRush
2006-06-15, 20:41
Tack grabbs för responsen! :thumbup:

Sjuka ökningar asså! Fan va jag gillar posen på din avatar, brutal!

Max-ot ger bara skador, iafall till nybörjare som mig aj aj aj!

Thx man! Max:ot har gett mig hyfsade resultat också, både DC och Max bygger på att man ska öka alltid och hela de konceptet är juh riktigt roligt sålänge de går. Hur skada du dig?
Har också skadat mig under träning... Suger gör de!
Men med bra uppvärmning, stretch o bra utförande kan man minska skaderisken radikalt. En sak jag gör är att aldrig gå under 90grader under pressövningar tex, skonar axlar rejält.

Vad är kvarg? Menar du kesella?

Som sagt, hur kan man missa vad kvarg är?? :D

Skitbra, SKITBRA jobbat! Har nog aldrig stannat upp så rejält i Medlemsbilder som när jag såg "före-bilderna" i tråden. Grymt med inspiration, samtidigt som man blir lite nedslagen och känner sig kass

Hursomhelst, man blir grymt taggad och hoppet stiger bra.

Vet inte vad du sagt om tävlingar, kanske har missat något inlägg, men du har fortfarande några år kvar som junior. Ligg i stenhårt och jag tror du kommer dominera totalt (ifall det är av intresse givetvis)! Kör på

Hehe fan va skönt att läsa sånna här inlägg! :bow:
Tävling får vi se, om kanske 1-2år till... Vill få upp släpande muskler eller bara förbättra andra. Sen så!

ManuelIT
2006-06-15, 21:57
ökar du verkligen från pass till pass? hur ofta blir det stopp?

AdrenalineRush
2006-06-15, 22:01
ökar du verkligen från pass till pass? hur ofta blir det stopp?

Nja till 80-90% kanske, när ja stannar i ökningarna vilket händer då o då bytar ja till en ny basövning o tar den till sitt absolut styrkemax, sen ny övning o samma visa där. Det är de DC bygger på... :thumbup:

scythe
2006-06-16, 00:22
A-rush am a whole lotta' bull
over nineteen hundred pounds.
He's born in Galtry Oklahoma,
and he's the baddest sonsabitch around.
If a burma bull ever was a superstar,
then A-rush just might be.
He's a cream colored, beefy brawn,
full-fledged, four-footed bovine celebrity.

Who's gonna ride A-rush?
Who's gonna take him down?
Look out for A-rush.
He's bound to hold his ground.
Here come A-rush.
Ya'll just step aside.
Big and bad A-rush,
takes a toll from those who ride


Överjävlig fysik! Kudos! :bow:



Ja, jag är lite fuller...

paddanboy
2006-06-19, 21:55
MAX-OT principerna är helt klart bästa för kroppsbyggare.

Slartibartfast
2006-06-20, 08:58
MAX-OT principerna är helt klart bästa för kroppsbyggare.

För det första: vad har det med tråden att göra? och för det andra: du har fel.

paddanboy
2006-06-20, 09:26
För det första: vad har det med tråden att göra? och för det andra: du har fel.

Jo, de diskuterades i tråden om du är med i svängarna, förövrigt kan detta diskuteras i evigheter vad som är bäst. Vad är det som är bättre anser du?

Tigerkotten
2006-06-20, 09:46
MAX-OT principerna är helt klart bästa för kroppsbyggare.

Ta upp det där i en ny tråd isåfall, självklart går det prata om Rush sätt och träna. Men när du säger att det bäst så tycker jag iaf det är fel, då folk reagerar olika på saker och ting.

Slartibartfast
2006-06-20, 09:50
Jo, de diskuterades i tråden om du är med i svängarna, förövrigt kan detta diskuteras i evigheter vad som är bäst. Vad är det som är bättre anser du?

aha. ok.

Det är nog du som har bevisbördan efter ditt påstående. Men visst, vilket upplägg som helst funkar lika bra om inte bättre än Max-ot. Vissa funkar sämre. Men att säga att Max-ot skulle vara bäst stämmer inte.

TigerÖga
2006-06-20, 14:12
Kör du 3 eller 4 gånger i veckan?

SchiVen
2006-06-20, 14:19
aha. ok.

Det är nog du som har bevisbördan efter ditt påstående. Men visst, vilket upplägg som helst funkar lika bra om inte bättre än Max-ot. Vissa funkar sämre. Men att säga att Max-ot skulle vara bäst stämmer inte.

sant, men för honom har det tydligen fungerat mycket bra!

bajsmannen
2006-06-20, 19:00
ere nån som har nån bild/länk till bilder på den där castro.. vet ej vem ni talar om!!

Jishuku
2006-06-20, 19:41
ere nån som har nån bild/länk till bilder på den där castro.. vet ej vem ni talar om!!

http://62.181.218.130/forum/attachment.php?attachmentid=5366&d=1080416138

Slartibartfast
2006-06-20, 21:01
Hur många uppvärmingsset kör du innan failuresetet?

AdrenalineRush
2006-06-21, 17:51
MAX-OT principerna är helt klart bästa för kroppsbyggare.

Jaha och, vad har det med min tråd att göra? Detta har inte diskuterats alls, jag nämde bara att jag tyckte dc-konceptet var bättre för MIG tidigare.

Kör du 3 eller 4 gånger i veckan?

3ggr i veckan, mån, ons och fredag.

Hur många uppvärmingsset kör du innan failuresetet?

Tillräckligt? Ibland 5 ibland 2... Beror ju helt på övning och muskel som ska tränas, detta är en inviduell fråga enligt mig.

LuThe
2006-06-21, 17:58
vad sjutton är ett failureset?:em:

varför kör man de?

vem är dendär doggcrapp? varför tror alla så starkt på hans prog.?

:confused:

Jense
2006-06-21, 17:58
MAX-OT principerna är helt klart bästa för kroppsbyggare.

Jaha och, vad har det med min tråd att göra? Detta har inte diskuterats alls, jag nämde bara att jag tyckte dc-konceptet var bättre för MIG tidigare.

Kör du 3 eller 4 gånger i veckan?

3ggr i veckan, mån, ons och fredag.

Hur många uppvärmingsset kör du innan failuresetet?

Tillräckligt? Ibland 5 ibland 2... Beror ju helt på övning och muskel som ska tränas, detta är en inviduell fråga enligt mig.



micrar du maten i 2 minuter eller en minut och 50 sekunder?
exakt hur långa är dina pass?
exakt vad är ditt testosteronvärde?
hur ser din bindväv ut?
hur klipper du dig? mothårs eller medhårs?
Vad anser du om palestinakonflikten?


är det inte jobbigt att svara på så många onödiga frågor? :D

Jense
2006-06-21, 17:58
vad sjutton är ett failureset?:em:

varför kör man de?

vem är dendär doggcrapp? varför tror alla så starkt på hans prog.?

:confused:


för att många får resultat av det. men träna hårt och sök på failure på forumet så kan du nog hitta svar på både vad det är och varför man kör det

paddanboy
2006-06-21, 18:07
DC verkar ju i alla fall likna Max-ot, så de är säkert bra grejer med positive failure grejs.

De enda jag tycker ser lite speciellt ut är ju formen på brösten, men annars rullar väll musklerna in som de ska, de går bra nu.

Miiix
2006-06-21, 20:32
Bänk, böj, mark? :bow:

negative
2006-06-21, 21:52
DC verkar ju i alla fall likna Max-ot, så de är säkert bra grejer med positive failure grejs. .
Var ser du likheten mellan Max-ot och DC ?

AdrenalineRush
2006-06-21, 22:36
är det inte jobbigt att svara på så många onödiga frågor?

Ehhh jo! Som fan, många e lata o orkar inte söka efter svaren som finns i tråden bla. :sleep:

DC verkar ju i alla fall likna Max-ot, så de är säkert bra grejer med positive failure grejs.

De enda jag tycker ser lite speciellt ut är ju formen på brösten, men annars rullar väll musklerna in som de ska, de går bra nu.

Ja båda bygger på samma grundregel, att alltid öka i träningsvikter!
Ser min pattar "speciella" ut? Din noob, de kallas muskelfäste och är inget jag kan göra nått åt, har inget med dc att göra!

Bänk, böj, mark?

Har tatt 160 i bänk 1reps när jag vägde 97 innan deffen, nu försöker ja komma tillbaka i styrka, ligger o reppar på 140 denna veckan.
Knäböj har ja reppat på 160 men nu lite mindre...
Mark har ja kastat efter att ha fått en muskelbristning i högra traps precis under skulderbladet.

jwzrd
2006-06-21, 22:53
Var ser du likheten mellan Max-ot och DC ?

Haha ja det skulle jag också vilja veta. Det enda dom två metoderna har gemensamt är att båda utspelar sig på gymmet. Jag menar:

Den ena innebär failure + rest pause. Den andra innebär att man undviker failure. Den ena innebär hård stretching i slutet av varje set - den andra har, så vitt jag vet, ingenting särskillt om stretching. Den ena har 3-veckorcykler kombinerat med 2 veckor cruising. Under styrkecykeln gäller i princip PB hela tiden, annars byter man övning. Den andra handlar om 12 veckor rak träning...

Humanist
2006-06-22, 09:23
Måste bara ställa en liten detaljfråga. Du skriver att du alltid siktar på att öka i vikter, och när det väl tar stopp byter du övning (vilket verkar vettigt).

En sak jag dock inte hajjar är hur du gör i övningar som t.ex. bröst? Såvitt jag vet är det ju bara bänkpress resp. hantelpress som är "byggar"-övningar för nämnda muskelgrupp. Pendlar du då mellan hantlar / bänk eller hur gör du där när väl du nått ditt max?

För övrigt, makalösa resultat!

bengdoktor
2006-06-22, 09:55
Du är ju tokgrov! Riktigt bra jobbat, jag är djupt imponerad! Eloge*flex*

__P
2006-06-22, 10:52
Grymt! Ska bli kul att följa framtida utveckling!

Jishuku
2006-06-22, 11:36
Måste bara ställa en liten detaljfråga. Du skriver att du alltid siktar på att öka i vikter, och när det väl tar stopp byter du övning (vilket verkar vettigt).

En sak jag dock inte hajjar är hur du gör i övningar som t.ex. bröst? Såvitt jag vet är det ju bara bänkpress resp. hantelpress som är "byggar"-övningar för nämnda muskelgrupp. Pendlar du då mellan hantlar / bänk eller hur gör du där när väl du nått ditt max?

För övrigt, makalösa resultat!

Kan svara på det här eftersom jag kör DC också. Man kan variera sig på många sätt.. lutande bänk, lutande hantelpress, plan hantelpress, neråtlutande pressar, valfri maskinpress, pullovers, olika grepp vidd osv.. sedan så är i princip alla övningar man anser sig kunna öka i regelbundet tillåtet enligt DC, men sådana som inte är, som du kallar det, "byggar" övningar kommer sist i ledet.
T.ex. så är hantelflyes tillåtet, men det kanske inte ska vara ditt första val, snarare sista lösningen innan man börjar om på övning #1 igen.

LuThe
2006-06-22, 17:16
för att många får resultat av det. men träna hårt och sök på failure på forumet så kan du nog hitta svar på både vad det är och varför man kör det


varför inte bara skriva vad failure ÄR istället för att hänvisa till nån satans sökfunktion hela tiden.. går ju snabbare att förklara vad det är ffs :booty:

TheGovernator
2006-06-22, 17:20
varför inte bara skriva vad failure ÄR istället för att hänvisa till nån satans sökfunktion hela tiden.. går ju snabbare att förklara vad det är ffs :booty:

Det är när du inte orkar fler repetitioner. Du "failar" att klara fler.

Capiche?

Anonym112
2006-06-27, 00:46
Du verkar följa DCkosten med High Protein iaf :D

En fråga angående kolhydraterna. Enligt DC ska man ju slopa kolhydraterna på kvällen (om du inte tränar sent såklart..).

Följer du det också och slopar kolhydraterna vid ca 6pm som det står?

Och kör mycket cardio + green tea? :cool:

Jense
2006-06-27, 05:41
varför inte bara skriva vad failure ÄR istället för att hänvisa till nån satans sökfunktion hela tiden.. går ju snabbare att förklara vad det är ffs :booty:


för att denna tråd handlar om adrenalines fysik och inte om något jävla träningsprogram

ROMPE
2007-10-15, 23:09
Vad har du för tränings program. Skulle va kul och titta och följa efter dina spår.

Raggis
2007-10-15, 23:51
Vad har du för tränings program. Skulle va kul och titta och följa efter dina spår.

Står ju överallt att han kör DC.

olsson15
2007-10-17, 17:03
Nya bilder ?!

fonzie
2007-10-17, 18:51
Nya bilder ?!

+1! yay!

Hur går det för dig?

Stoltz
2007-10-19, 14:53
Detta ser riktigt bra ut!

Animalistic
2007-10-19, 15:32
hm..

Frantic
2007-10-19, 16:49
hm..

Om du tycker att man spammar när man skriver "+1" hur mycket tycker du att din kommentar tillförde?


Nya bilder ffs!:thumbup:

Animalistic
2007-10-19, 17:36
Om du tycker att man spammar när man skriver "+1" hur mycket tycker du att din kommentar tillförde?


Nya bilder ffs!:thumbup:

mer filosofiskt än +1 :D

ok, my bad.. men ja....






hm...

HenrY
2007-10-19, 17:41
hmmm....

fonzie
2007-10-19, 18:20
hmm!!!!!!

To DC or not to DC, that is the question.........

RassK
2007-10-19, 22:00
hmm...

We all know the answer!

Animalistic
2007-10-19, 22:00
Yeshbox !

Sniggel
2007-10-19, 22:57
hmm...

We all know the answer!

+50 right? :D

_pumpen
2007-11-08, 20:47
sjukt grov! gillar inte dig:P haah
skämt å sido du har grym fysik och har fått ett jävla resultat på den tiden du har tränat! och vilka jävla ben!!!!

Markushjo
2007-11-08, 21:48
sjuk bra jävla bygge måste jag säga mannen! grym kaliber på hela kroppen! keep up the good work =)

marqus
2007-11-09, 00:46
Nu har ja fått hyffsat många pm's om nya bilder under de senaste veckorna, så ja får väl hoppa fram me färska bilder på fetformen. Dock inga deffbilder, pga mina deff-form försvann innan ja änns han fixa bilder, o formen blev inte så jävla bra ändån så skitsamma.
Gick ner från 97 till 85 på 2 månader o uppnådde en lagom sommarform ifs.
Nu ligger vikten på 90kg exakt o ja mår kanon, träningsvikterna ökar grymt o jag e nöjd me denna formen ja har nu. Kommer aldrig överäta igen, ska växa mig in i mitt "mål" så att säga och de får ta den tid de tar...
Har nu tränat 2år och 7 månader exakt och såhär ser de ut, tog bilderna igår...


hehe träningsakademins egen biff :P men tycker man ser dig inte där så ofta ;)

AdrenalineRush
2007-12-01, 23:47
Var ett tag sen man skrev på brädan, bilderna här e ju gamla...
Tränar nu varannan dag, har delat upp kroppen i 2 delar Pass 1 som e bröst, axlar, triceps, mage och pass 2 som e rygg, biceps och ben. 2 övningar och 2 arbetsset per övning plus stretch.

Här kommer en ny bild!

totteman
2007-12-02, 01:08
Imponerande!! jäkligt bra massa!

fat_joe
2007-12-02, 10:27
Ser brutalt ut! Inspirerad blir man helt klart.

En fråga bara, hur mår din mage på ett sånt högt protein intag?
Ligger jag på 300g protein/dag så fiser jag 24/7 och med en stank
äcklig nog att kunna döda en mindre stad.

nr16
2007-12-02, 11:09
Enormt bra!

Sniggel
2007-12-02, 16:36
Ser brutalt ut! Inspirerad blir man helt klart.

En fråga bara, hur mår din mage på ett sånt högt protein intag?
Ligger jag på 300g protein/dag så fiser jag 24/7 och med en stank
äcklig nog att kunna döda en mindre stad.

Hur mycket mjölk och andra mejeriprodukter får du i dig?
Det kan vara så att om du strävar efter 300g protein att du dricker mer mjölk för att komma dit och det är många som är laktosintoleranta så...

Scratch89
2007-12-02, 16:40
Hur mycket mjölk och andra mejeriprodukter får du i dig?
Det kan vara så att om du strävar efter 300g protein att du dricker mer mjölk för att komma dit och det är många som är laktosintoleranta så...

Nej, det är inte alls många som är laktosintoleranta.
Förlåt för offtopic. Du ser så jävla grym ut AR! :thumbup:

fat_joe
2007-12-02, 23:46
Hur mycket mjölk och andra mejeriprodukter får du i dig?
Det kan vara så att om du strävar efter 300g protein att du dricker mer mjölk för att komma dit och det är många som är laktosintoleranta så...

Nja är ingen större skillnad, det funkar bara som så för mig att mycket mat oavsett källa = Går knappt umgås med mig pga alla gaser.

Men ska inte förstöra tråden mer nu.

Salus
2007-12-03, 04:22
Nej, det är inte alls många som är laktosintoleranta.
Förlåt för offtopic. Du ser så jävla grym ut AR! :thumbup:


Både ja och nej.

Med total intolerans menas att man inte alls bildar laktas i kroppen, vilket är enzymet för att bryta ned i mjölken i tarmen, dock så finns det ett ind. max för hur mycket laktas man kan skapa. Dricker man för mycket, så klarar inte kroppen spjälka upp mjölkproteinet.

HajduMan
2007-12-03, 23:08
ser som vanligt stor ut, men var fan har du tagit vägen, tränar du tidigare nu eller, jag e där alltid vid 18.30 - 19

Cypher
2007-12-06, 04:22
Grymt bygge! :bow:

AdrenalineRush
2007-12-06, 11:58
Tack för alla positiva kommentarer!

En fråga bara, hur mår din mage på ett sånt högt protein intag?
Ligger jag på 300g protein/dag så fiser jag 24/7 och med en stank
äcklig nog att kunna döda en mindre stad.
Den mådde sådär ibland, men helt klart bättre när jag höll laktosen nere. Men numera ligger jag på 200-250g protte och mer kolhydrater istället, för omväxlings skull och det funkar bra.

David
Haha jag e på gymmet oftare nu än innan, tränar varannan dag oavsett vilken dag det är. Är där direkt efter jobb vid 5-7 beroende på när jag slutar, skumt att vi inte sett varandra... och mellan 1-3 på helger. Vi ses!

ROMPE
2007-12-13, 22:19
HAHAH!!!

Ligger jag på 300g protein/dag så fiser jag 24/7 och med en stank
äcklig nog att kunna döda en mindre stad.


Oj oj oj, jag som trodde att jag var den enda som gick runt och smyg fiser, HAHA!!!

ChrisDEFC
2008-01-04, 19:08
tjenna, har du några nya bilder och hur går det för dig? Kul med lite inspiration, har vilodag idag men ska köra lite greppträning nu efter att ha läst tråden och fått lite motivation =)

jag ser väl ut typ som du gjorde när du började och jag har tränat länge men har fått ordning på många bitar i pusslet och har nog nästan snittat på +1kg/mån sista halvåret så det är på rätt väg.

Kör hårt mannen!

jesse
2008-01-04, 19:39
tjenna, har du några nya bilder och hur går det för dig? Kul med lite inspiration, har vilodag idag men ska köra lite greppträning nu efter att ha läst tråden och fått lite motivation =)

jag ser väl ut typ som du gjorde när du började och jag har tränat länge men har fått ordning på många bitar i pusslet och har nog nästan snittat på +1kg/mån sista halvåret så det är på rätt väg.

Kör hårt mannen!

Han la ju upp en ny bild på förra sidan för bara 1 månad sedan...

ChrisDEFC
2008-01-06, 00:59
Han la ju upp en ny bild på förra sidan för bara 1 månad sedan...

en sidokista räcker väl inte :D

xoer
2008-01-15, 23:09
tjena man!
kan du lägga ut ett exempel på hur dina pass ser ut, med övningar och så?

// John-John