handdator

Visa fullständig version : Kissa ned sig!


DURAMAX
2006-06-13, 17:39
Hallå!
Jag håller just på och gå ned i vikt, från 103kg till nu runt 70kg. Äter så rätt jag kan också går jag mycket. Ca 10-18 tim i veckan. Det är kul att se saker som händer med kroppen. Exempelvis är det jävlig jobbigare att sitta på hårda underlag då jag också visst hade en svanskota... Till sak: Jag blir akut pissnödig i tid och otid! Inget skvättande utan en redig dusch i snitt varje timme minst! Jag har aldrig behövt gå upp på natten men nu är jag uppe minst två gånger per natt, ibland mer. Visst dricker jag mer nu men inte mer än ca 2,5 liter vatten per dag cirkus. De dagarna jag äter onyttigt, i regel söndagar då stannar det upp och blir som förut med normala intervaller till toaletten. Är fenomenet bekant? Jag såg en gammal tråd om ämnet men jag skulle vilja ha nå´n färsk kommentar.

userfriendly
2006-06-13, 17:53
get used to it

ingen mat- ingen behållen vätska (typ) kolhydrater binder vatten

Brooklyn
2006-06-13, 17:53
shit, deja-vú eller vadå, upplever exakt samma saker, (även svanskota grejen:P)

DURAMAX
2006-06-13, 17:58
Jävla oflyt att det där med kisseriet men det får man väl ta!
Jasså Brooklyn du gick också och tog dig i rumpan och undrade vad det var för otäck hård broskböld... Kul!

Lilly
2006-06-13, 18:02
Känner också igen mig i det du skriver. Har fortfarande problemet att jag måste upp 3 ibland 4 ggr per natt...

King Grub
2006-06-13, 18:05
Exempelvis är det jävlig jobbigare att sitta på hårda underlag då jag också visst hade en svanskota...

När jag var som hårdast kunde jag inte lägga mig ner på golvet, då kotorna i ryggraden gjorde blåmärken inifrån. :thumbup:

Ottenbaum
2006-06-13, 18:14
När jag var som hårdast kunde jag inte lägga mig ner på golvet, då kotorna i ryggraden gjorde blåmärken inifrån. :thumbup:

Får hoppas man inte blir så himla hård då *rolleyes* Tycker fan det är rätt skönt att sova på golvet ibland, det bevisar väl att man har en del överflödigt fett :D

userfriendly
2006-06-13, 18:28
När jag var som hårdast kunde jag inte lägga mig ner på golvet, då kotorna i ryggraden gjorde blåmärken inifrån. :thumbup:

det var en pers att dansa modern dans då man vägde väldigt lite kan jag säga.. såg ut som jag hade en pappa som slog mig eller nåt...

larre
2006-06-13, 18:52
När jag var som hårdast kunde jag inte lägga mig ner på golvet, då kotorna i ryggraden gjorde blåmärken inifrån. :thumbup:
Vart är bilderna?













:D

adriano
2006-06-13, 19:28
en gång drack jag 4,5 liter vatten på ett 2 timmars pass.. då kan vi snacka kissning på kvällen

Zakath
2006-06-13, 19:55
Att behöva gå upp på natten för att kissa är däremot inte särskilt bra, det kan allvarligt hindra att man får den kvalitativa sömn man behöver. Tror det är speciellt REM-sömnen som uteblir.

Nordenator
2006-06-13, 22:39
Att behöva gå upp på natten för att kissa är däremot inte särskilt bra, det kan allvarligt hindra att man får den kvalitativa sömn man behöver. Tror det är speciellt REM-sömnen som uteblir.

Mja..
Tror aldrig jag vaknat upp pga urineringsbehov med en dröm färsk i tanken, utan det är snarare att man vaknar då man sover lätt.
Man brukar ju vakna då man sover som lättast, alltså inte mitt i en cykel.
Upplever jag i alla fall.

Sniggel
2006-06-13, 23:15
REM-sömnen är inte djup sömn, och det är dessutom då man drömmer och räknas nog snarare till "halvlätt sömn".
Vid djup sömn är man typ ej vid medvetande :)

formula4shape
2006-06-13, 23:52
Vart är bilderna?
:D

+1
Speciellt blåmärksbilderna :naughty: