handdator

Visa fullständig version : AF mått?


Jossan
2002-12-13, 19:24
Hej,

jag undrar om det ä nån här som vet vad tjejerna som tävlar i långa klassen i fitness har för mått...biceps o så.

Jag vet att det ä symetrin som ä det viktigaste men det vore intressant med ett sifferexempel...om det ä nån här som vet.

Tack på förhand!

Hälsn./jossan

Pudzianovski
2002-12-13, 19:32
Originally posted by Jossan
Hej,

jag undrar om det ä nån här som vet vad tjejerna som tävlar i långa klassen i AF har för mått...biceps o så.

Jag vet att det ä symetrin som ä det viktigaste men det vore intressant med ett sifferexempel...om det ä nån här som vet.

Tack på förhand!

Hälsn./jossan


Större än mig!

:hbang:

Peter
2002-12-13, 20:26
Har något svagt minne av att Emma Melin skrev att hon hade 29 cm överarm i tävlingsform. Låter ruskigt lite tycker jag men så är jag ju ingen fitness tjej heller.

Övriga mått har jag ingen susning om. 90-60-90 sägs ju vara idealet, men det kanke inte gäller fitness.

Pez
2002-12-16, 22:31
Originally posted by Peter
Har något svagt minne av att Emma Melin skrev att hon hade 29 cm överarm i tävlingsform. Låter ruskigt lite tycker jag men så är jag ju ingen fitness tjej heller.

Övriga mått har jag ingen susning om. 90-60-90 sägs ju vara idealet, men det kanke inte gäller fitness.

Tävlade inte Emma Melin i Fitness? Har för mig att tjejerna i Fitness var snäppet mindre muskulösa än de i AF...men det kan vara jag som minns fel.

Tänkte tipsa dig om http://www.athletic-fitness.com men där hade du redan frågat såg jag.

/pez

Peter
2002-12-17, 10:08
Jo det stämmer nog att hon tävlade i fitness och inte af.

Bamse
2002-12-17, 10:43
Säga vad man vill om AF, men jag tränade med en AF-kille igår och fick gravt mindervärdeskomplex efteråt i omklädningsrummet när t-shirtsen åkte av :em: :)