handdator

Visa fullständig version : Protein !!


ibbe82
2006-06-12, 13:53
Hej!

Har letat ett tag efter bra protein, det är mycket att välja mellan. Men till slut hittade jag ett protein från AST som jag tyckte passade bra.

Nu till frågorna:
1. Undrar om denna har så bra kvalite som de säger att den har. Skulle uppskata svar från någon som har använt samma protein.

2. Kan man få lika hög protien intag med vanlig mat (frokust, lunch, middag) och mellanmål i så fall vad och hur.

3. Finns det protein i samma klass eller bättre än ASTs som är billigare, i så fall vad och var.

Tack på förhand! + Tack för en bra forum!

maxz
2006-06-12, 14:02
Hej!

Har letat ett tag efter bra protein, det är mycket att välja mellan. Men till slut hittade jag ett protein från AST som jag tyckte passade bra.

Nu till frågorna:
1. Undrar om denna har så bra kvalite som de säger att den har. Skulle uppskata svar från någon som har använt samma protein.

2. Kan man få lika hög protien intag med vanlig mat (frokust, lunch, middag) och mellanmål i så fall vad och hur.

3. Finns det protein i samma klass eller bättre än ASTs som är billigare, i så fall vad och var.

Tack på förhand! + Tack för en bra forum!

svarar på fråga 2
Jupp man kan få i sig lika mkt protein från vanlig mat.

z_bumbi
2006-06-12, 14:21
3. Finns det protein i samma klass eller bättre än ASTs som är billigare

Ja.

i så fall vad

Rapid Hydro Blend från Fairing om du vill ha ett hydrolysat.

WPI från Fairing ett billigare isolat.

Har du inga problem med laktos så är Kolozzeums egna protein betydligt billigare.

och var.

Här i shopen.