handdator

Visa fullständig version : Ryanairs reseförsäkring


hexadex
2006-06-12, 12:41
Vad i helvete gör Ryanairs reseförsäkring? Det står bara massa utsvävningar om var hur och när på deras sida, ingenting förklarar vad den är bra för.. någon som vet? =)

MasterChief
2006-06-12, 12:44
Vet inget om den men jag kan varmt rekommendera Europeiska reseförsäkringar. Vi fick tillbaka hela summan (37 kkr) för att tjejen blev förkyld och fick feber. Inget krångel eller tjafs. Lämnade bara in en redogörelse från doktorn.

hexadex
2006-06-12, 12:46
Vet inget om den men jag kan varmt rekommendera Europeiska reseförsäkringar. Vi fick tillbaka hela summan (37 kkr) för att tjejen blev förkyld och fick feber. Inget krångel eller tjafs. Lämnade bara in en redogörelse från doktorn.
men går inte sånt på det där europakortet för vård som man kan beställa från försäkringskassan?

MasterChief
2006-06-12, 12:48
men går inte sånt på det där europakortet för vård som man kan beställa från försäkringskassan?

Själva vården av läkare går på det. Men inte "förlust" av semesterupplevelser.

Alltså...De där 37kkr var vad resan kostade och inte läkaren.

hexadex
2006-06-12, 12:54
Själva vården av läkare går på det. Men inte "förlust" av semesterupplevelser.

Alltså...De där 37kkr var vad resan kostade och inte läkaren.
oki.... jag tänkte mer på själva flygförsäkringen... så inte ryanair kastar av mig i burma eller något =)

MasterChief
2006-06-12, 12:56
Ok. Sån här info ska du inte plocka från ett forum om träning. Ring Ryan Air och prata med dem direkt. De köper in försäkringar från ett utländskt företag.

hexadex
2006-06-12, 13:02
Ok. Sån här info ska du inte plocka från ett forum om träning. Ring Ryan Air och prata med dem direkt. De köper in försäkringar från ett utländskt företag.
nä det är lugnt har fått det utrett nu =) tack ändå