handdator

Visa fullständig version : träningspass till sommarn


fralle
2006-06-11, 22:10
Tjenare jag vill satsa på att få en fin kropp till hösten och hålla igång det sen till nästa sommar. Jag skaffade ett gymkort i januari ungefär och gymmade lite random till april ungefär då slutade jag för att jag inte orkade eller hade någon motivation..jag gymmade med min farsa och ser ut som ett benrangel så tyckte inte det var så tillfreställande när alla kolllade. Men nu har jag dragit ihop några kompisar och vi ska börja träna tillsammans. Men inte på gym. Kollade på övningsbanken och där fanns massor av övningar man kan göra utan att vara på gym. Vi hade tänkt träna kondition och hela kroppen och vill ha tips på scheman. Inte "rygg på måndag" utan att Ni bestämmer mitt schema, för om jag ska försöka kommer detta aldrig bli av så beöver er hjäl nu :P


Helst några hårda pass istället för uppdelat på hela veckan då det blir svårt att få det att passa för alla kompisar. Jag undrar om det man får fin kropp av att simma? för det är ju ganska kul också och isf kan jag tänka mig att göra det + får man bra kondition av simning också? vilka muskler tränas mest av simning?

Vikt 67.7kg
Längd 187cm

MVH / jocke