handdator

Visa fullständig version : Vad gör ni ikväll?


hum
2006-06-10, 19:40
Fan jag har så jävla tråkigt alltså..

Var på krogen och såg fotbollen samt drack tre bärs, sen skulle alla på olika fester men jag ska jobba imorn så jag gick hem.. till mamma och pappa för att låna deras internetuppkoppling lite.

Tyvärr finns det ju inget mer ångestladdat än att sätta sig vid datorn en lördagskväll, ingen online på msn och ingenting att göra.

Varför sitter ni här? Har ni kul? Isåfall, hur lyckas ni med det?

Sheogorath
2006-06-10, 19:42
Ska softa en stund till, sen ska jag duscha, kasta i mig några koffeintabletter, sen ska jag kolla på min lillebrorsas band som har spelning nere i Stadsparken. Sen blir det in till kvinnan och släppa loss på dansgolvet. Iförd hatt, såklart.

Larsson
2006-06-10, 19:45
Blir en lugn kväll orkar inte göra så mycket. Har festat torsdag och fredag.

Yankeee
2006-06-10, 19:46
Lite lamt med ångest för att du sitter vid datorn. Gör något åt det isåfall, annars stfu.

dynamo
2006-06-10, 19:46
Ska prova dra in Windows Vista Beta 2 och se ifall det är nått man står ut med.

shadowfire
2006-06-10, 19:47
Lite lamt med ångest för att du sitter vid datorn. Gör något åt det isåfall, annars stfu.
stfu själv, finns inget annat o göra i denna håla en kväll som denna.

Yankeee
2006-06-10, 19:47
stfu själv, finns inget annat o göra i denna håla en kväll som denna.

Det gör det garanterat. Och vem säger att du måste göra något i hålan ikväll?

Rock'nRoll
2006-06-10, 19:48
Kollat på gnet fotbollen, ska kika på get ready to be boyzvoiced och sen dra till trädgårn.

kneger
2006-06-10, 19:48
spelar wow, tänkte göra SM inatt

Bartman
2006-06-10, 19:48
Sitter här för att jag inte har nåt bättre för mig. Alla mina kompisar är helt ointresserade av sport så jag stannade hemma för att kolla på matchen.

hum
2006-06-10, 19:50
Lite lamt med ångest för att du sitter vid datorn. Gör något åt det isåfall, annars stfu.

Nej jag har ju ingenting annat att göra. Kan gå hem och titta på tv eller städa badrummet eller nåt annat skoj men det lockar ju inte mer direkt.

Hur gör man för att sitta vid datorn utan att känna sig tråkig? Tell me! :thumbup:

maxz
2006-06-10, 19:51
Vetifan, kolla på teve troligen.

Yankeee
2006-06-10, 19:52
Nej jag har ju ingenting annat att göra. Kan gå hem och titta på tv eller städa badrummet eller nåt annat skoj men det lockar ju inte mer direkt.

Hur gör man för att sitta vid datorn utan att känna sig tråkig? Tell me! :thumbup:

Det finns alltid saker att göra, det är bara du som begränsar dig själv.

Jag har gjort det jag vill idag, alltså kan jag ta mig tid att sitta och ta det lugnt framför datorn utan någon prestationsångest.

King Grub
2006-06-10, 19:52
Jag har just varit och tränat och nu skall jag äta en sen middag och titta på Omen. *popcorn* Och ett nytt nummer av Invincible (http://en.wikipedia.org/wiki/Invincible_(comic)) dök just upp, som måste läsas.

shadowfire
2006-06-10, 19:53
Det gör det garanterat. Och vem säger att du måste göra något i hålan ikväll?
Fanns inga biljetter kvar på den s.k. kommunala trafiken iväg härifrån ikväll o går inga fler förbindelser heller. Bilen har körförbud. Ptja, det finns ett liv utanför Stockholm också, tro det eller ej. Besök Sverige o se det med egna ögon. :)

Cilia
2006-06-10, 19:55
Fanns inga biljetter kvar på den s.k. kommunala trafiken iväg härifrån ikväll o går inga fler förbindelser heller. Bilen har körförbud. Ptja, det finns ett liv utanför Stockholm också, tro det eller ej. Besök Sverige o se det med egna ögon. :)
du får väl cykla!
och körförbudet har du ju ansvar för själv. Det är bara att se till så bilen funkar. Annars går det väl att hyra?

mangemani
2006-06-10, 19:57
cardio nu,dusha,käka nått,in på icq och prata med lite kvinns,starta winuae och lira lite cannon fodder och colonization,se på seinfeld,käka och sen sussa.

hum
2006-06-10, 19:58
Det finns alltid saker att göra, det är bara du som begränsar dig själv.

Jag har gjort det jag vill idag, alltså kan jag ta mig tid att sitta och ta det lugnt framför datorn utan någon prestationsångest.

Jomen jag har inte gjort något alls och är fullt berättigad till en hjärtskärande ångest. Eftersom jag är så ensam måste jag dessutom skriva av mig här. :thumbup:

Yankeee
2006-06-10, 20:00
Fanns inga biljetter kvar på den s.k. kommunala trafiken iväg härifrån ikväll o går inga fler förbindelser heller. Bilen har körförbud. Ptja, det finns ett liv utanför Stockholm också, tro det eller ej. Besök Sverige o se det med egna ögon. :)

Det finns fortfarande saker att göra i hålan din. Springa, promenera, cykla, simma osv. Sätt dig vid en sjö, i skogen, på ett berg och bara njut av naturen. Läs en bok, lär dig något, ring någon kompis / släkting och besök denne. Osv osv.

melancoolio
2006-06-10, 20:00
Just nu dricker jag whisky. Får se om dansskorna åker på senare....

Yankeee
2006-06-10, 20:01
Jomen jag har inte gjort något alls och är fullt berättigad till en hjärtskärande ångest. Eftersom jag är så ensam måste jag dessutom skriva av mig här. :thumbup:

Ingen bör ha ångest, och du är inte ensam heller. Du har ju kompisar uppenbarligen, familj? Ta en promenad på stan, sätt och snacka med någon på ett uteställe.

TCOG
2006-06-10, 20:01
ska gå & träna.

Angel
2006-06-10, 20:04
pratar med en grabb jag gillar och funderar på om jag skall sova snart..är jättetrött

hum
2006-06-10, 20:07
Ingen bör ha ångest, och du är inte ensam heller. Du har ju kompisar uppenbarligen, familj? Ta en promenad på stan, sätt och snacka med någon på ett uteställe.

jaja wtf jag saknar mitt ex eller ja jag är svartsjuk och undrar vad hon gör mest.. annars hade jag mått finemang.

Nu är jag sur för att jag inte kan nätragga.

Yankeee
2006-06-10, 20:08
jaja wtf jag saknar mitt ex eller ja jag är svartsjuk och undrar vad hon gör mest.. annars hade jag mått finemang.

Nu är jag sur för att jag inte kan nätragga.

Se där. Aktivera dig på något sätt då. Ut och spring, det fungerar alltid.

Angel
2006-06-10, 20:10
jaja wtf jag saknar mitt ex eller ja jag är svartsjuk och undrar vad hon gör mest.. annars hade jag mått finemang.

Nu är jag sur för att jag inte kan nätragga.


har ni ingen kontakt längre då?

Mikeman
2006-06-10, 20:13
Alla jag känner är ute och svirar och själv ska jag jobba imorgon, 13 timmar.
Är såå sugen på att dra ut, men ack ack ack.

Metal_boy_
2006-06-10, 20:14
Nu ska jag borsta tänderna för jag känner mig som en soptipp i truten. Sen ska jag dra och handla snus!

hum
2006-06-10, 20:16
har ni ingen kontakt längre då?

Jo det har vi. Men jag kan ju inte gärna höra av mig nu.. Nu vill jag ju bara ha tillbaka henne, något som jag egentligen inte alls vill men dessa dumma känslor fuckar med mitt huvud :confused:

newsflash - kärlek suger..


Yankeee, springa kanske vore något. Tack för tipset!

Runda Grodan
2006-06-10, 20:19
Jag ska antingen spela Suikoden IV eller kolla på "Company Of Wolves".

Yankeee
2006-06-10, 20:19
Yankeee, springa kanske vore något. Tack för tipset!

:thumbup:

Dra ut i en skog i närheten, om det finns, spring snabbt och långt in så att du känner att du helt ensam. Sen sätter du dig i lugn och ro, mitt i skogen, och funderar på allt möjligt. På tjejen, kärleken, livet. Ta den tid du behöver. Sen springer du lugnt tillbaka hem, duschar och lägger dig direkt. Utan att sätta dig framför datorn eller tvn.

hum
2006-06-10, 20:30
:thumbup:

Dra ut i en skog i närheten, om det finns, spring snabbt och långt in så att du känner att du helt ensam. Sen sätter du dig i lugn och ro, mitt i skogen, och funderar på allt möjligt. På tjejen, kärleken, livet. Ta den tid du behöver. Sen springer du lugnt tillbaka hem, duschar och lägger dig direkt. Utan att sätta dig framför datorn eller tvn.

Ska bli! Stoooort tack för supporten! :bow:

Angel
2006-06-10, 20:39
Jo det har vi. Men jag kan ju inte gärna höra av mig nu.. Nu vill jag ju bara ha tillbaka henne, något som jag egentligen inte alls vill men dessa dumma känslor fuckar med mitt huvud :confused:

newsflash - kärlek suger..


Yankeee, springa kanske vore något. Tack för tipset!

Ja, just let it be, det är bara dina gener som är oroliga att din hona är ute och parar sig. Men det finns fler fiskar i sjön vettu, och man vill inte gärna dra upp samma torsk två gånger.

Yankeee
2006-06-10, 20:40
Ska bli! Stoooort tack för supporten! :bow:

Grymt, berätta hur det gick sen :)

Angel
2006-06-10, 20:51
Vad säger du Yankeee, är du med på luffarschack lr?

shadowfire
2006-06-10, 20:51
du får väl cykla!
och körförbudet har du ju ansvar för själv. Det är bara att se till så bilen funkar. Annars går det väl att hyra?
Har ingen hyrbilsfirma här... o nästa lediga besiktningstid i byn är 25'e juli, heh...
Ska försöka få bilen till någon av hålorna omkring dock... detta är liksom hålan som Sverige glömde bort på kartan, TROTS att det är IKEA's huvudstad.

shadowfire
2006-06-10, 20:53
Det finns fortfarande saker att göra i hålan din. Springa, promenera, cykla, simma osv. Sätt dig vid en sjö, i skogen, på ett berg och bara njut av naturen. Läs en bok, lär dig något, ring någon kompis / släkting och besök denne. Osv osv.
Been there, done that... det är ungefär vad jag gör alla helger, så visst finns det o göra, är bara måttligt road av att göra det igen - även denna helg.

Angel
2006-06-10, 20:53
Har ingen hyrbilsfirma här... o nästa lediga besiktningstid i byn är 25'e juli, heh...
Ska försöka få bilen till någon av hålorna omkring dock... detta är liksom hålan som Sverige glömde bort på kartan, TROTS att det är IKEA's huvudstad.


småland nånstans...hmm, vart e du?

och får ni förköpa biljetter till bussarna där?

Yankeee
2006-06-10, 20:53
Vad säger du Yankeee, är du med på luffarschack lr?

Det är ju sovdags nu :sleep: (För länge sen egentligen, men jag fuskade idag).

blasr
2006-06-10, 20:57
Jag va o träna för ett tag sen. Åt nyss och ska bara fixa iordning 2 shakers med proteinpulver i ena och vatten i andra sen ska jag in på Streetrace.

shadowfire
2006-06-10, 20:57
småland nånstans...hmm, vart e du?

och får ni förköpa biljetter till bussarna där?
Älmhult. Det finns knappt bussar tänkte jag säga, de går inte så väldans ofta om de ens går alls.

Men nåja, jag vet vad som måste göras.... måste ta tag i mitt liv i höst, förlora 3500:-/mån o flytta...

Sonny
2006-06-10, 20:58
Tända några svarta ljus, offra en get ropa "mortem animalium" och lyssna på lite Burzum.

Bartman
2006-06-10, 21:04
Tända några svarta ljus, offra en get ropa "mortem animalium" och lyssna på lite Burzum.
Hårdrock:hbang:

Angel
2006-06-10, 21:08
Älmhult. Det finns knappt bussar tänkte jag säga, de går inte så väldans ofta om de ens går alls.

Men nåja, jag vet vad som måste göras.... måste ta tag i mitt liv i höst, förlora 3500:-/mån o flytta...

Move your ass till Jkpg så kan vi dricka vin och sånt ihop

alexsingh
2006-06-10, 21:10
tänkte ladda ner en p-rulle o runka lite ikväll (cardio);)

Sonny
2006-06-10, 21:11
tänkte ladda ner en p-rulle o runka lite ikväll (cardio);)höhöhö

shadowfire
2006-06-10, 21:15
Move your ass till Jkpg så kan vi dricka vin och sånt ihop
Jkpg lockade mindre, dricka vin ihop lockade mer.
Flytta till Helsingborg så möts vi där.

Speedzter
2006-06-10, 21:31
Ska snart iväg med lite vänner och grilla :hbang:

jakke
2006-06-10, 22:36
Strandad i borås, känner inte en kotte.. Gick en långprommenad och fick se lite natur..

hallar
2006-06-10, 23:25
Sitter uppe och skriver om cancer på mitt sommarlov.

hobbitar
2006-06-11, 00:16
Jag är full och tänkte sova nu. GOtt att dricka 10,7 % öl men det smaka sprit den ölen! Inte Gott!!!

Svewrigematchen var ju inte bra!! Men det är j u ny match på torsddag!!!


God NAtt!!

Toxic
2006-06-11, 01:55
Har en helt enormt ensam hemma kväll med ångest efter att ha tagit studenten igår...
Shit vilket bakslag...
Först världens fest i flera veckor sen möta verkligheten totalt*screwy* ,
vart nära att börja tjura flera gånger under kvällen fan...

*cry*

Kurash
2006-06-11, 02:31
Damn, förlust mot Trinidad. Blev en fylla och 3 cheeseburgare på mårtenstorgets mcdonalds. Fick dock lite kontakt med en tjej jag är intresserad av, kanske kan gå vägen.

hum
2006-06-11, 17:07
Grymt, berätta hur det gick sen :)

Hehe det var kul faktiskt, 1h löpning på knappt existerande skogsstigar. Trampade ner mig i ett kärr också :thumbup:
Att stanna och fundera var tyvärr omöjligt då det kryllade av mygg.
Hur som helst jävligt skönt att vara ensam ute i naturen.


Angel: Jag är en usel fiskare :em: Nappar dåligt..

Yankeee
2006-06-11, 17:30
Hehe det var kul faktiskt, 1h löpning på knappt existerande skogsstigar. Trampade ner mig i ett kärr också :thumbup:
Att stanna och fundera var tyvärr omöjligt då det kryllade av mygg.
Hur som helst jävligt skönt att vara ensam ute i naturen.



Ah, kul att du gjorde slag i saken iallafall. Det är det viktigaste. Hoppas att du fick mersmak ;)

Angel
2006-06-11, 17:40
Har flyttat in lite i min nya lägenhet, när ja stog där inne och grejjade kom det ut 3 halvnakna killar i 25års åldern från lägenheten mitt emot och började grejja på innegården, jag blev så jävla nervös så ja vågade inte gå ut, haha. Men nu sitter jag i min gammla lägenhet, ska sova här inatt.


Fan va ja kommer sakna att ha dator,....

mela
2006-06-11, 17:42
Jag ska trycka en kladdkaka och pilla med motivet till min nya tatuering *flex*

Larsson
2006-06-11, 17:43
Har flyttat in lite i min nya lägenhet, när ja stog där inne och grejjade kom det ut 3 halvnakna killar i 25års åldern från lägenheten mitt emot och började grejja på innegården, jag blev så jävla nervös så ja vågade inte gå ut, haha. Men nu sitter jag i min gammla lägenhet, ska sova här inatt.


Fan va ja kommer sakna att ha dator,....

Passar dig perfekt att bo där då, om det springer runt halvnakna killar :D

Metal_boy_
2006-06-11, 17:46
Jag ska trycka en kladdkaka och pilla med motivet till min nya tatuering *flex*


Inte tvärtom då? Trycka ett motiv och pilla på kakan? :D

Angel
2006-06-11, 17:46
Passar dig perfekt att bo där då, om det springer runt halvnakna killar :D


Haha, vadå tror du ja gillar sånt eller?

Sen stog dom typ på en ställning utanför mitt fönster och målade fasaden, så satt ja vid mitt köksbordet hade jag penis-utsikt...

mela
2006-06-11, 17:47
Inte tvärtom då? Trycka ett motiv och pilla på kakan? :D

Nej :D Trycka = äta tills man spyr..nästan :D
Pilla på motiv = rita skiten :D

hum
2006-06-11, 17:47
Fan va ja kommer sakna att ha dator,....


jag har inte heller internet hemma.. det suger att åka hem till mamma för att surfa :em:

yankeee: Jaa alltså jag är ju ingen sån där internetsnackare ska du veta, haha! Mersmak fick jag absolut, sjukt länge sen jag var ute i skogen senast.

mela: snart är det midsommar, kör fram båten! :thumbup:

mela
2006-06-11, 17:48
mela: snart är det midsommar, kör fram båten! :thumbup:

den ligger i vattnet.. dynorna är i och den är tankad :D skall bara vaxas också

hum
2006-06-11, 17:50
den ligger i vattnet.. dynorna är i och den är tankad :D skall bara vaxas också

Häärligt! Blir det lysekil då? :)

Angel
2006-06-11, 17:50
jag har inte heller internet hemma.. det suger att åka hem till mamma för att surfa :em:



ja får åka hem till exet och surfa, men ska ja betala för hans lägenhet så e det fan mitt rättighet...

mela
2006-06-11, 17:53
Häärligt! Blir det lysekil då? :)

vet inte än.. verkar som att mamma och pappa ska ha båten dock *grr27* får se vad som händer..kanske blir kungshamn/smögen.. har nada koll

Angel
2006-06-11, 17:54
vet inte än.. verkar som att mamma och pappa ska ha båten dock *grr27* får se vad som händer..kanske blir kungshamn/smögen.. har nada koll


Älska västkusten!!!!!!!!!!!!!!

Larsson
2006-06-11, 17:55
Ska plugga ikväll, så snart ska man sätta sig igen med boken. Märklig schemaläggning att vi ska ha en omtenta nu på tisdag, när examen var i fredags.

hum
2006-06-11, 17:55
vet inte än.. verkar som att mamma och pappa ska ha båten dock *grr27* får se vad som händer..kanske blir kungshamn/smögen.. har nada koll


nänänä jag har räknat in dina 15 tjejkompisar i min semesterplanering! :D

mela
2006-06-11, 17:55
nänänä jag har räknat in dina 15 tjejkompisar i min semesterplanering! :D


haha.. du får väl åka till smögen då..inte lika långt söderut :D

Modde
2006-06-11, 17:55
Ja, just let it be, det är bara dina gener som är oroliga att din hona är ute och parar sig. Men det finns fler fiskar i sjön vettu, och man vill inte gärna dra upp samma torsk två gånger.

Det där var det finaste jag någonsin hört. Jag är i precis samma sits. Men jag tror jag kom över henne direkt när jag läste det där med gener. Tänker inte ta någon jävla skit från några gener.

Janna
2006-06-11, 17:57
Har flyttat in lite i min nya lägenhet, när ja stog där inne och grejjade kom det ut 3 halvnakna killar i 25års åldern från lägenheten mitt emot och började grejja på innegården, jag blev så jävla nervös så ja vågade inte gå ut, haha. Men nu sitter jag i min gammla lägenhet, ska sova här inatt.


Fan va ja kommer sakna att ha dator,....

Säg till om du behöver sällskap nån helg ;) ... halvnakna killar är ju trevligt :em:

hum
2006-06-11, 17:59
Det där var det finaste jag någonsin hört. Jag är i precis samma sits. Men jag tror jag kom över henne direkt när jag läste det där med gener. Tänker inte ta någon jävla skit från några gener.

haha exakt. jag hatar redan mina gener! allt dåligt kommer från gener.. ;)


mela: aaah så det är närmare till och med? härligt. ja jo alltså bara det blir västkusten så whatever.. ortsnamnet Smögen får mig dock att tänka på smör *spy*

mela
2006-06-11, 18:01
mela: aaah så det är närmare till och med? härligt. ja jo alltså bara det blir västkusten så whatever.. ortsnamnet Smögen får mig dock att tänka på smör *spy*

ja det ligger rätt så långt norr ut..har åkt buss/tåg i 3h nu för att komma hem.. det är mer "bryggmiljö" än lysekil också..om du fattar vad jag menar :D

Janna
2006-06-11, 18:07
sitter just nu på balkongen o porrsurfar via grannens V-lan *innocent*

Angel
2006-06-11, 18:07
Det där var det finaste jag någonsin hört. Jag är i precis samma sits. Men jag tror jag kom över henne direkt när jag läste det där med gener. Tänker inte ta någon jävla skit från några gener.


Nej ta inget skit från dina gener, dom tänker bara på fortplantning.


Janna: Du är välkommen, jag delar gärna med mig, :)

mela
2006-06-11, 18:09
sitter just nu på balkongen o porrsurfar via grannens V-lan *innocent*

:laugh: rätta takter !

Trance
2006-06-11, 18:11
Skall snacka lön för ett nytt jobb imorgon, kanske borde käka lite godis ikväll för att slappna av.

Modde
2006-06-11, 18:16
Har suttit vid datorn hela dagen och surat. Kom hem halv nio i morse efter att jag varit ute. Slutade med att jag och en kompis satt i en bubbelpool med 2 tjejer som var sugna som fan. Själv så saknade jag bara mitt ex. Så bara tanken att strula var obekväm. Hur som helst har jag aldrig trott att tjejer är så dåliga på att ta ett nej.
Efter en hel timmes tjat fick jag mer eller mindre säga "jag och min flickvän sen 2 år tillbaka gjorde slut förra veckan, så därför jag vill inte ligga med dig"
Känner mig rätt dum ändå för det var jag som tog med dem till spa´t och gjorde så att de inte kunde få något på annat håll.

Fast idag ångrar jag mig nog lite.

Yankeee
2006-06-11, 18:17
Har suttit vid datorn hela dagen och surat. Kom hem halv nio i morse efter att jag varit ute. Slutade med att jag och en kompis satt i en bubbelpool med 2 tjejer som var sugna som fan. Själv så saknade jag bara mitt ex. Så bara tanken att strula var obekväm. Hur som helst har jag aldrig trott att tjejer är så dåliga på att ta ett nej.
Efter en hel timmes tjat fick jag mer eller mindre säga "jag och min flickvän sen 2 år tillbaka gjorde slut förra veckan, så därför jag vill inte ligga med dig"
Känner mig rätt dum ändå för det var jag som tog med dem till spa´t och gjorde så att de inte kunde få något på annat håll.

Fast idag ångrar jag mig nog lite.

Tror du allvarligt talat att du hade varit lyckligare om du hade fått till det?

Modde
2006-06-11, 18:24
Tror du allvarligt talat att du hade varit lyckligare om du hade fått till det?

Nej, jag hade nog inte det. Det är dessutom roligare så här.

elan
2006-06-11, 18:41
Jag sitter här och är svårt godissugen. Har precis gjort början till vad som ska bli en stor omgång med rabarbersaft, funderar på att knapra i mig resterande rabarber naturella för att stilla godissuget. :D

Larsson
2006-06-11, 18:47
Jag sitter här och är svårt godissugen. Har precis gjort början till vad som ska bli en stor omgång med rabarbersaft, funderar på att knapra i mig resterande rabarber naturella för att stilla godissuget. :D

Vad gott med rabarersaft, kommer ihåg när mamma brukade göra det. Du får bjuda kolo på saft sen :D

hum
2006-06-11, 19:11
Tror du allvarligt talat att du hade varit lyckligare om du hade fått till det?

Det hade jag varit, utan tvekan. Då slipper man den här "hon träffar andra men inte jag"-känslan.

mela: prata svenska!


edit: apropå att få till det var jag sjukt nära förra helgen, när vi skulle gå hem till mig ringer hennes ex och vill prata... oflyyyyt!

Yankeee
2006-06-11, 19:15
Det hade jag varit, utan tvekan. Då slipper man den här "hon träffar andra men inte jag"-känslan.


Ok, du är lyckligare i 5 minuter och sen tillbaka på ruta ett då du inser att du fortfarande har känslor för henne och gårdagen inte spelar någon roll öht.

hum
2006-06-11, 19:21
Ok, du är lyckligare i 5 minuter och sen tillbaka på ruta ett då du inser att du fortfarande har känslor för henne och gårdagen inte spelar någon roll öht.

Kan sätta mitt liv på att jag hade mått bättre.

Jag vill inte ha tillbaka henne, jag är bara ensam och svartsjuk.

Yankeee
2006-06-11, 19:22
Jag vill inte ha tillbaka henne, jag är bara ensam och svartsjuk.

Varför är du svartsjuk om du inte vill ha henne? :)

hum
2006-06-11, 19:27
Varför är du svartsjuk om du inte vill ha henne? :)

Jag vill inte att någon annan ska ha henne!

Nu låter jag väl elak men så länge hon ville ha tillbaka mig var allt utmärkt.. Jag är ju bara barnslig och dum, det går nog över. :)

Modde
2006-06-11, 21:09
Jag vill inte att någon annan ska ha henne!

Nu låter jag väl elak men så länge hon ville ha tillbaka mig var allt utmärkt.. Jag är ju bara barnslig och dum, det går nog över. :)

Vadå, det är ju precis så det är. Jag känner likadant, mitt ex har iof inte börjat träffa andra än. Mer när hon gör då det blir jag sur som fan.

Patriarch K
2006-06-11, 21:12
Jag gör inte ett dugg och det är så förbaskat tråkigt nu när man har slutat skolan. Om några veckor väntar ett otroligt tråkigt jobb också :furious:

sunkan
2006-06-11, 21:12
tyvärr så gör jag absolut ingenting

dynamo
2006-06-11, 21:21
Har försökt posera och ta nå bilder, men jag lyckas inte få till det bra.. För mörkt för mobilkameran, svårt att hålla i den. Spegelvägg där kanterna mellan speglarna är störande. Hålla mobilen samtidigt som ska fota. Den tar inte fotot precis när man vill utan blir lite fördröjning, som verkar variera i längd osv..

Resultatet blev iaf två bilder som landade i dagsforms-tråden.

I övrigt spelas det en del musik som vanligt. Provar lyssna igenom Tools nya en gång till, för att se om den känns bättre denna gång.

Pepparkakssmurfen
2006-06-11, 21:22
Kollar på fotboll såklart,surfar på kollo..

Brooklyn
2006-06-11, 21:23
ätit upp de kalorier som "fattats" under deffen, blev kesella blandat protec för hela slanten! (+ lite tinade jordgubbar i, mums)
500kcal blev de visst *popcorn*

Cilia
2006-06-11, 21:44
försöker läsa ikapp på kollo och bli av med åksjukan

mini
2006-06-11, 21:46
Gottar mig åt att jag är ledig imorgon (och försöker förtränga att jag ska måla väggar så jag har massor att göra).

mystic[-_-]
2006-06-11, 21:46
Ska hämta något att äta sen sova. Jobb 8-18 imorgon

myggan
2006-06-11, 21:47
lagar middag nu.. dygnet har blivit en aning förskjutet men det skall väl gå ändå..

sen blir det delicatoboll samt kaffe, och lite sc förmodligen :)

Bartman
2006-06-11, 21:49
Tittar på fotboll och surfar på kolo. Borde gå och lägga mig egentligen för jag ska upp kl 6 imorgon men jag är inget trött.