handdator

Visa fullständig version : Vault! Svettas??


Henkan
2006-06-10, 17:58
Började med Vault för 6 dagar sedan.
Tycker det verkar funka bra, dock så tycker jag mig svettas mycket mer än tidigare, även vid icke fysisk aktivitet.
Började i samband med vault. Mår bra för övrigt.

Någon som känt samma?

mangemani
2006-06-10, 19:20
nope,kan faktiskt inte påstå att jag började svettas när jag använde detta,dock så kunde jag få lite uppstötningar direkt efter,men det var pga den unkna smaken*spy*

Ryska_raketen
2006-06-10, 20:17
nope,kan faktiskt inte påstå att jag började svettas när jag använde detta,dock så kunde jag få lite uppstötningar direkt efter,men det var pga den unkna smaken*spy*


haha +1 , smakade för jävligt! Höll för näsan, klunka ner det, höll på att gurgla upp skiten. Men efter någon vecka så gick det ner, utan kväljningar :D

internethjälten
2006-06-10, 23:40
Började med Vault för 6 dagar sedan.
Tycker det verkar funka bra, dock så tycker jag mig svettas mycket mer än tidigare, även vid icke fysisk aktivitet.
Började i samband med vault. Mår bra för övrigt.

Någon som känt samma?

Om den innehåller något termogent så har du svaret
där, annars beror svettningarna på att sommaren
äntligen kommit =)

Sebbe_H
2006-06-11, 00:41
Ja som föregående talare tror jag mer på att det har blivit varmt ute, jag svettas med, utan vault? :D

Fatalist
2006-06-11, 01:09
Vad är det i den egentligen??

Koffein?

Piperin?

mangemani
2006-06-11, 08:53
haha +1 , smakade för jävligt! Höll för näsan, klunka ner det, höll på att gurgla upp skiten. Men efter någon vecka så gick det ner, utan kväljningar :D


mm,första gången man drack så trodde man det var kanon bra smak på det,för jag brukar gilla den där "punch" smaken på andra produkter,så man svepte en mycket stor klunk det första man gjorde och lika fort kom det upp igen=/

Ekonom
2006-06-11, 14:36
det är dina homocysteinnivåer som skjutit i toppen så ditt hjärta får jobba för högvarv..:D