handdator

Visa fullständig version : Byggarproffs till Sverige?


Cerberus
2006-06-09, 17:59
Kommer några bjässar hit på besök tro? Vore grymt coolt att se typ Ronnie Coleman på riktigt lr nån annan koloss.

userfriendly
2006-06-09, 18:00
jag såg en KOLOSS (tror han var svensk dock) på centralen en kväll.. jag va riktigt chockad faktiskt, han va ENORM, såg inte ut att må så bra däremot... såg jobbigt ut... jag är ändå van vid stora personer men detta va SJUKT STORT.
stor ljus kille, 180cm kanske, rakad, ärrig i ansiktet

hade en mörk, smal flcikvän, hon kan ha varit strippa eller liknande, hade handlat massor på såna affärer o hade lite sånt utseende om man nu ska vara fördomsfull. kanske hade de bara ett ovanligt livligt sexliv

Cerberus
2006-06-09, 18:05
jag såg en KOLOSS (tror han var svensk dock) på centralen en kväll.. jag va riktigt chockad faktiskt, han va ENORM, såg inte ut att må så bra däremot... såg jobbigt ut... jag är ändå van vid stora personer men detta va SJUKT STORT.
stor ljus kille, 180cm kanske, rakad, ärrig i ansiktet

hade en mörk, smal flcikvän, hon kan ha varit strippa eller liknande, hade handlat massor på såna affärer o hade lite sånt utseende om man nu ska vara fördomsfull. kanske hade de bara ett ovanligt livligt sexliv

Martin Kjellström? Eller nej han e väl nästan två meter den mannen...

Mass Tech borde veta vem du såg :D

Lasse Kongo
2006-06-09, 18:08
Hm, undra vem det kan ha varit...

Kjellströms brutta (om han har kvar samma) är ju inte mörk, inte såå smal heller.

Kan du inte ge lite mer info så man kan luska ut vem det var? =)

Lasse Kongo
2006-06-09, 18:09
Martin Kjellström? Eller nej han e väl nästan två meter den mannen...

Mass Tech borde veta vem du såg :D

Ne, han är runt 183.

Herkulez
2006-06-09, 18:29
Bearnais Begovic skrev nyligen på bodys forum at Milos Sarcev ska komma hit och ha en föreläsning, detta skulle ske kring tiden då SM är beroende på Milos schema.

Lasse Kongo
2006-06-09, 18:34
Bearnais Begovic skrev nyligen på bodys forum at Milos Sarcev ska komma hit och ha en föreläsning, detta skulle ske kring tiden då SM är beroende på Milos schema.


Är han fortfarande dynggrov?

Han tävlar väl inte längre, hjälper mest andra, aldrig sett han rakad, inte spec ärrad heller,på bilder man har sett på Milos så ser han rätt välmående ut med..

Men visst kan det va han, han är ju säkert inte liten =)

Jag är dönyfiken, det var inte Pirre då?!?

Mass-Tech
2006-06-09, 19:32
Är han fortfarande dynggrov?

Han tävlar väl inte längre, hjälper mest andra, aldrig sett han rakad, inte spec ärrad heller,på bilder man har sett på Milos så ser han rätt välmående ut med..

Men visst kan det va han, han är ju säkert inte liten =)

Jag är dönyfiken, det var inte Pirre då?!?
Milos är fortfarande stor för att vara stor.

Jag har absolute ingen koll på den svenska scenen så vem snubben var har jag ingen aning om.

Jishuku
2006-06-09, 19:32
Vill åxå vääta vämm dä vaaa!?!?! :confused: :D

userfriendly
2006-06-09, 19:33
Martin Kjellström? Eller nej han e väl nästan två meter den mannen...

Mass Tech borde veta vem du såg :D

det var INTE kjellström, jag vet hur han ser ut :naughty:
aldrig sett ansiktet förr, svårt att säga.

han såg som sagt ljus ut (var nog blond men han var rakad så jag bara gissar) ärrig i ansiktet, inte i form tror jag.... ENORM iaf
kan ha vart längre än 180cm, men inte 190

skulle ju kunnat vart en utländsk person oxå, men han såg svensk ut....

Mass-Tech
2006-06-09, 19:36
det var INTE kjellström, jag vet hur han ser ut :naughty:
aldrig sett ansiktet förr, svårt att säga.

han såg som sagt ljus ut (var nog blond men han var rakad så jag bara gissar) ärrig i ansiktet, inte i form tror jag.... ENORM iaf
kan ha vart längre än 180cm, men inte 190

skulle ju kunnat vart en utländsk person oxå, men han såg svensk ut....
Det var Piranha?

userfriendly
2006-06-09, 19:37
Det var Piranha?

njea det va typ 3 st pirhana :cool:
närå men ja gtrodde han va skiiiiit fet först, men sen såg jag på formen o benen oso att han va stark :em:

Lasse Kongo
2006-06-09, 19:37
Haha, jag fick ett ev tips om vem det är, var hans flickvän negress?

Isf har jag träffat personen ifråga haha.

userfriendly
2006-06-09, 19:38
Haha, jag fick ett ev tips om vem det är, var hans flickvän negress?

Isf har jag träffat personen ifråga haha.

vem vem vem?

Lasse Kongo
2006-06-09, 19:39
vem vem vem?

Var hon det alltså?

Nej jag vill inte skriva hans namn utan att han vet om det, men han har inte tävlat i byggning iaf... än..

Han väger väl typ mellan 160-200kg :hbang:

Jay-Z
2006-06-09, 19:41
Var hon det alltså?

Nej jag vill inte skriva hans namn utan att han vet om det, men han har inte tävlat i byggning iaf... än..

Han väger väl typ mellan 160-200kg :hbang:

Såg nån bild från en mässa. Han dwarfade i princip alla byggare. Om det är nu samma person som jag tänker på.

Kabuto
2006-06-09, 19:50
Nu börjar man bli väldigt nyfiken ju *popcorn*

Lasse Kongo
2006-06-09, 19:51
Jag tänker inte skriva namnet iaf, men han ser ut som, ja va ska vi säga; ett muterat hangarfartyg :laugh:

Om det nu är han alltså, så har jag varit på buffé med han en gång, det var tomt i köket när vi gick...

Pez
2006-06-09, 19:52
Jag tänker inte skriva namnet iaf, men han ser ut som, ja va ska vi säga; ett hangarfartyg offseason :laugh:
Känner igen beskrivningen.. kan det vara en bekant till oss båda du syftar på? :D

Mass-Tech
2006-06-09, 19:52
Jag tänker inte skriva namnet iaf, men han ser ut som, ja va ska vi säga; ett muterat hangarfartyg :laugh:
Du kan inte leta upp en bild på honom?

Lasse Kongo
2006-06-09, 19:53
Känner igen beskrivningen.. kan det vara en bekant till oss båda? :D

Det lutar åt det, var iofsig bra länge jag såg han, men du har kanske träffat han nyligen?

TCOG
2006-06-09, 19:54
killen är stor ja.

hobbitar
2006-06-09, 19:54
Det lutar åt det, var iofsig bra länge jag såg han, men du har kanske träffat han nyligen?

Bild och namn?

Pez
2006-06-09, 19:55
Det lutar åt det, var iofsig bra länge jag såg han, men du har kanske träffat han nyligen?
Det var ett par månader sen nu.. sist jag fick en viktangivelse så låg den på 185.

Tror iofs aldrig att han tänkt tävla. Gillar mat för mycket. :D

Pez
2006-06-09, 19:56
Bild och namn?
Nope.. ingen kändis om vi säger så.

Cerberus
2006-06-09, 20:02
http://www.chefantasia.com/sfondi/The%20Hulk.jpg

Han ???

userfriendly
2006-06-09, 20:07
det låter som personen ni talar om iaf :D

Mass-Tech
2006-06-09, 20:07
Han ???
Kan du inte läsa han skulle vara rakad, duu:D

userfriendly
2006-06-09, 20:07
Var hon det alltså?

Nej jag vill inte skriva hans namn utan att han vet om det, men han har inte tävlat i byggning iaf... än..

Han väger väl typ mellan 160-200kg :hbang:

hon var negress japp

Cerberus
2006-06-09, 20:07
Kan du inte läsa han skulle vara rakad, duu:D

Fan det glömde jag :P

Kabuto
2006-06-09, 20:27
Ni som verkar känna till han fixa bild! kan ju muddra ansikte och strunta i att nämna namn osv :)

nordland
2006-06-09, 20:32
Nej jag vill inte skriva hans namn utan att han vet om det, men han har inte tävlat i byggning iaf... än..

Han väger väl typ mellan 160-200kg :hbang:

Tror jag också med vem det är. Personen i fråga råkar inte vara Mod på ett annat träningsforum?

Herkulez
2006-06-09, 20:33
hahahahah jaaa nu vet jag, han är ICKE LITEN :D

laham
2006-06-09, 21:14
Fan vad nyfiken man blev.

Är killen större en martin kejllström?

gymrat
2006-06-10, 15:01
Mr Anonym har mer än 100 cm i omkrets på låren... Individuellt alltså.

Cerberus
2006-06-10, 15:04
Men herregud!! Varför kan ingen säga vad han heter så man kan googla honom??:furious:

Herkulez
2006-06-10, 15:18
Men herregud!! Varför kan ingen säga vad han heter så man kan googla honom??:furious:
NEVAAHH roligare när ni är nyfikna som fan haah

Jacksatan
2006-06-10, 15:22
Jag vet vem det är men får inte skriva det här eftersom moderatorerna tar bort det hela tiden... fattar inte varför i helvete det ska råda nån sorts diskretion när det gäller sånt här. Ser jag en allsvensk fotbollspelare på stan måste jag väl kunna skriva det på forumet. Det är BARA inom byggarbranschen det kommer såna här jävla ideér. Det lustiga är ju att folk inom byggning och kraftsport normalt gör allt för att exponeras. Jag tror inte personen skulle ha något som helst emot att jag skriver ner hans namn här, men Pez verkar ju veta bättre...

Herkulez
2006-06-10, 15:26
jacksatanb: stort behov av att folk ska veta att du vet vem det är?

Kwon
2006-06-10, 15:28
Vet du vem det är Herkiz?

Goddaniel
2006-06-10, 15:34
Nästan säker på att jag vet :) Killen är medlem här på kolo men har inte en ända post (om det nu är han alltså)

Såg han på Heron City för ett halvår sen ungefär tillsammans med sin tjej

Metal_boy_
2006-06-10, 15:45
Orka bry sig vad personen heter. Han är säkert inte större än Coleman iaf och honom har man ju sett, alltså blir det iaf inte imponerande.

Cerberus
2006-06-10, 16:27
Orka bry sig vad personen heter. Han är säkert inte större än Coleman iaf och honom har man ju sett, alltså blir det iaf inte imponerande.

Ja man brukar se många Coleman-stora snubbar på stan väldigt ofta *screwy*

Beast
2006-06-10, 17:37
Hoppas han ger sig fan på att komma i form, benen han ligger inne med är helt enorma, resten också för den delen.

Metal_boy_
2006-06-10, 17:48
Ja man brukar se många Coleman-stora snubbar på stan väldigt ofta *screwy*


Träffade Coleman igår på Willys i Hageby. Han skulle köpa Pucko och grillkorv.

hobbitar
2006-06-10, 19:14
Men om det finns bilder på han så kan väl någon lägga upp med skymmt ansikte?

Allan
2006-06-10, 20:06
Här läggs inte upp några bilder på folk som inte vet om det. Det finns en del gigantiska människor därute, men alla har inte ambitionen att ställa sig på scen eller bada på offentliga badplatser.


allan

Goddaniel
2006-06-10, 23:18
En googling på hans namn och man kommer till hans hemsida så han är ju inte alltför anonym för att man inte ska kunna få skriva hans namn tycker jag

Oskis
2006-06-10, 23:34
Här läggs inte upp några bilder på folk som inte vet om det. Det finns en del gigantiska människor därute, men alla har inte ambitionen att ställa sig på scen eller bada på offentliga badplatser.


allan

Brukar folk ringa upp alla hundratals personer som ligger ute på bild i allmänt?

Magnus
2006-06-10, 23:52
gissar på att det är P.... :) av beskrivningen ifråga

Jense
2006-06-10, 23:53
ingen anonym direkt.. han kan nog pressentera sig själv här om han vill det.

Simson
2006-06-11, 00:21
Den här tråden är ju rätt störd, antingen ta bort hela skiten eller posta vem det är ni snackar om? Varför ha denna tråd överhuvud taget? Länka till hemsidan istället, det kan väl inte direkt vara oetiskt eller? Har man en hemsida vill man väl bli besökt? *screwy* Jag skulle snarare kunna tänka mig att flickvännen kanske har betänkligheter efter den andra posten..... inte killen, han får ju bara creds..... :P

hobbitar
2006-06-11, 00:25
Men ffs länka till hemsidan då det är väl inget lagbrott eller bratwurst, oetniskt m.m..?

Jense
2006-06-11, 00:27
Men ffs länka till hemsidan då det är väl inget lagbrott eller bratwurst, oetniskt m.m..?


allan blir väl sur och bannar folk till höger och vänster om man länkar till personens hemliga hemsida.

där är inga bilder på sidan iaf, och ni som hängt på exhale vet vem det är

Cerberus
2006-06-11, 00:31
Hmm kommer det några byggarproffs hit till norden? lol :D

Wennerberg
2006-06-11, 03:44
Amen FÖr Helvete Jens Pma Mig Hans Hemsida Och `namn!"

Ryska_raketen
2006-06-11, 07:15
Okey, efter mycket tjöt, här har ni honom..



www.jesus.nu

Jacksatan
2006-06-11, 08:51
jacksatanb: stort behov av att folk ska veta att du vet vem det är?

Nej, det var själva principen av att jag inte får skriva vem det var jag är ute efter. Men det kanske inte ditt begränsade intellekt kunde räknat ut?

Jacksatan
2006-06-11, 08:52
Här läggs inte upp några bilder på folk som inte vet om det. Det finns en del gigantiska människor därute, men alla har inte ambitionen att ställa sig på scen eller bada på offentliga badplatser.


allan

Varför har man en hemsida om man nu är så folkskygg?

mr ruhl
2006-06-11, 10:43
gissar på att det är P.... :) av beskrivningen ifråga


är det nog säkert, men nån tävlingsform kan jag inte tänka mig att han nånsin kan komma till om det är han:eating: :D

Stoltz
2006-06-11, 11:06
Kolozzeum styrs ju som det börs, doc förstår jag inte riktigt denna. Vad är skillnaden mellan att länka till dennes hemsida och att länka till nån fotbollsspelare, fitnessare, byggare, etc hemsida?

Vi behöver ju inte göra en för stor grej av det, det är inte en manifestation av gud vi snackar om.

Trance
2006-06-11, 11:09
Länka till hemsidan? Jag antar att det började sunt med att man inte vill ha något forum där folk smygtar bilder och hänger ut folk. Men nu är det ju inte så längre om han har en hemsida. Så nu borde det ju inte vara några problem eller?

Herkulez
2006-06-11, 11:45
Nej, det var själva principen av att jag inte får skriva vem det var jag är ute efter. Men det kanske inte ditt begränsade intellekt kunde räknat ut?
bah driver ju bara med dig din tångräka =)

och ja, mitt intellekt är begränsat, är inte ditt?

Pez
2006-06-11, 12:48
Nej, det var själva principen av att jag inte får skriva vem det var jag är ute efter. Men det kanske inte ditt begränsade intellekt kunde räknat ut?
Information wants to be free!!!!!

*rolleyes*

Jag känner honom, jag vet att han i vart fall tidigare varit rätt mån om att få vara "privat". Att han har en hemsida, som till stor del handlar om hans yrkesutövning/jobb är en sak, det är inte en hemsida som behandlar hans person.

Jag skulle inte vilja att nån la upp bilder på mig och skrev ut mitt riktiga namn, utan min vetskap... även om jag är semi-offentlig genom att en hel del folk här vet vem jag är och hur jag ser ut.
Skulle du vilja ha ditt namn (och därigenom mer eller mindre alla dina kontaktuppgifter) utskrivet under en bild som nån du inte kände tagit?

Det finns ju en anledning till att alla som känner honom faktiskt respekterar den devisen och inte skrivit ut namn här. Sen att det alltid finns folk som skriker sig blå om att allt måste komma fram alltid är en annan sak. I detta väljer jag att gå på vad jag vet nu, skulle det ändras så.. visst. Hellre för lite än för mycket information är imo vad som gäller. :)

Allan
2006-06-11, 12:58
Eftersom hemsidan inte på något vis ger ett hum om hur stor han är utan mer säljer hans tjänster (som inte är inom stor-och-stark-branschen) är den inte relevant att länka till. Det är ett ansikte och intet mer.


allan