handdator

Visa fullständig version : Gym på söder i Sthlm


Fjod0r
2006-06-08, 14:13
I höst går flyttlasset till stockholm, närmare bestämt skånegatan på söder. Problemet är att jag inte kan ett piss om stockholms gymutbud. Någon som har några bra tips på gym? Gärna lite mer hardcore och lite mindre "friskis och svettis"

Piranha
2006-06-08, 14:15
I höst går flyttlasset till stockholm, närmare bestämt skånegatan på söder. Problemet är att jag inte kan ett piss om stockholms gymutbud. Någon som har några bra tips på gym? Gärna lite mer hardcore och lite mindre "friskis och svettis"


Pro Gym.

pocoloco
2006-06-08, 14:19
Vallentuna Boxing Camp, Södra station

Pez
2006-06-08, 23:43
Sen är det värt att se till hela stan, sthlm är inte större än att det tar 15 minuter med tricken för att ta sig mellan stadsdelarna.

MasterChief
2006-06-09, 07:25
I höst går flyttlasset till stockholm, närmare bestämt skånegatan på söder. Problemet är att jag inte kan ett piss om stockholms gymutbud. Någon som har några bra tips på gym? Gärna lite mer hardcore och lite mindre "friskis och svettis"


Det är inte helt fel att ha gymmet nära hemmet och du har SATS på Kocksgatan. Det är helt ok, men rätt dyrt (om du kan stå ut med den obehagliga oranga färgen). Komplett maskinpark (dock halvsunkiga Technogym) och ganska omfattande fria vikter avdelning. Två aerobicsalar och en duglig spinningsal. Det är dock trångt på kvällarna (men vilket gym är inte det?).

stocktown
2006-06-09, 09:31
worldclass finns på hornsgatan vid zinkensdamm, och vid slussen.
vbc vid södra station. gymmet på eriksdalsbadet suger dock.

Fjod0r
2006-06-09, 19:27
Sen är det värt att se till hela stan, sthlm är inte större än att det tar 15 minuter med tricken för att ta sig mellan stadsdelarna.

Några konkreta förslag isf? Bästa gymmet i stan i förhållande till pris?