handdator

Visa fullständig version : Ska jag träna?


fffffffff
2006-06-07, 22:50
Jag känner mig fett konstig just nu och har massa olika känslor och vill bara
dra ut och jogga. Dock är jag ganska ur-form just nu men hade ändå tänkt jogga 1-2 timmar och sen bara duscha och sedan vara vaken hela kvällen men jag tänker inte äta något.
Jag får dock inte bli sjuk men de finns en ganska stor chans att jag blir de va?
Jag måste vara frisk från fredag-söndag, asviktigt!! Kan jag dra och jogga ändå tror ni??

Sheogorath
2006-06-07, 22:52
Jag känner mig fett konstig just nu och har massa olika känslor och vill bara
dra ut och jogga. Dock är jag ganska ur-form just nu men hade ändå tänkt jogga 1-2 timmar och sen bara duscha och sedan vara vaken hela kvällen men jag tänker inte äta något.
Jag får dock inte bli sjuk men de finns en ganska stor chans att jag blir de va?
Jag måste vara frisk från fredag-söndag, asviktigt!! Kan jag dra och jogga ändå tror ni??

Är du hög? :confused:

Noodles
2006-06-07, 22:54
Jag känner mig fett konstig just nu och har massa olika känslor och vill bara
dra ut och jogga. Dock är jag ganska ur-form just nu men hade ändå tänkt jogga 1-2 timmar och sen bara duscha och sedan vara vaken hela kvällen men jag tänker inte äta något.
Jag får dock inte bli sjuk men de finns en ganska stor chans att jag blir de va?
Jag måste vara frisk från fredag-söndag, asviktigt!! Kan jag dra och jogga ändå tror ni??

Om du är ur form ska du nog inte jogga i 1-2 timmar och sedan skita i att äta. Det känns som att det är dåligt för din kropp på så många sätt.

Ska du springa kan du kanske välja en lite kortare tid. Försök ha tålamod om du inte har hållit igång. Se dessutom till att få i dig något.

Edit: Du verkar lite övertänd

jakkan
2006-06-07, 22:59
går du på droger? Tror inte det bästa är att dra ut o springa så pass långt utan att äta/sova efter..

krellik
2006-06-07, 23:05
Vad du än har för syfte på det här forumet så lär du dig uppenbarligen inget av större relevans.

Du vet nog redan svaren på dina frågor att det där inte alls är nyttigt.

Låter som tvångstankar och fixa ideer för mej. Gå och lägg dej.

fffffffff
2006-06-07, 23:20
Men jag bryr mig inte ett dugg om hur jag mår imorgon, bara jag inte blir sjuk?

Kaboffastar
2006-06-07, 23:21
Men jag bryr mig inte ett xxxxxxxx hur jag mår imorgon, bara jag inte blir sjuk?

Om du blir sjuk så mår du ju antagligen inte så bra.

Och du skiter ju i hur du mår så, ut å spring, sluta gnälla.

Johan O
2006-06-07, 23:30
Men vem fan vet om du blir sjuk eller inte?! Slicka inte på folk du möter bara så går det säkert bra. Sen kan du med gott samvete fasta resten av veckan, så du är i form till supandet till helgen.

sundvall
2006-06-07, 23:31
Jag känner mig fett konstig just nu och har massa olika känslor och vill bara
dra ut och jogga. Dock är jag ganska ur-form just nu men hade ändå tänkt jogga 1-2 timmar och sen bara duscha och sedan vara vaken hela kvällen men jag tänker inte äta något.
Jag får dock inte bli sjuk men de finns en ganska stor chans att jag blir de va?
Jag måste vara frisk från fredag-söndag, asviktigt!! Kan jag dra och jogga ändå tror ni??
*screwy*

sundvall
2006-06-07, 23:32
Skön topic btw. HAhaha

Tricklev
2006-06-08, 01:50
Har faktiskt fått liknande ryck då och då (nykterist btw, rör varken droger eller alkohol).


Hoppas du stack ut o sprang:thumbup:

Allan
2006-06-08, 03:19
Det skadar inte om du hyfsar ditt språk


allan

TrIff
2006-06-08, 11:48
Avtändning idag?

beckman88
2006-06-08, 20:17
Avtändning idag?
That...that's just wierd dude....