handdator

Visa fullständig version : "Lose It!"


Spritza
2006-06-07, 15:20
Är det någon här på forumet som testat "Lose It!"?
Vad tyckte ni om produkten?
Fick ni någon förändring i viktminskningen då ni började med produkten än tidigare deff/bantning utan produkten?

Skriv allt ni vill om produkten och mer........

blasr
2006-06-07, 15:39
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57085&highlight=Lose+It
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=61644&highlight=Lose+It

mangemani
2006-06-07, 16:19
i fettförbränings syfte så funkar den ej.
kände av mindre hunger,thats all.

Angus
2006-06-07, 17:36
i fettförbränings syfte så funkar den ej.
kände av mindre hunger,thats all.

jag kände inte ens av minskad hunger:(

Kaboffastar
2006-06-07, 17:41
Det var rena skiten kan jag intyga.

EiseltUK
2006-06-07, 17:55
Tar man tillräckligt många kapslar blir man mätt... :eating: :D

OggeP
2006-06-07, 17:58
Tar man tillräckligt många kapslar blir man mätt... :eating: :D

Hahaha :D

paddanboy
2006-06-07, 18:11
Skit!

Jag har typ aldrig känt av en enda produkt egentligen, men jag rekommenderar Lipo6 och HotRox samt Xenadrine då dessa är välkända vilket gör att dem troligen fungerar.

Men summa sumarum så gäller fortfarande kosten och motion som viktigaste faktorer.

mangemani
2006-06-07, 18:39
Skit!

då dessa är välkända vilket gör att dem troligen fungerar.




hade samma inställning förut"åhh,vad mycket reklam om denna produkt som är gjord av ett känt företag,det MÅSTE då bara funka"...4-500 spänn i sjön.

paddanboy
2006-06-07, 18:52
hade samma inställning förut"åhh,vad mycket reklam om denna produkt som är gjord av ett känt företag,det MÅSTE då bara funka"...4-500 spänn i sjön.

Mja, detta jag menade handlade inte om reklam främst utan antalet människor som köper det och antalet recensioner. Det finns sidor för detta. Nutrex Lipo6 är till exempel en av de största på marknaden, och det är dem inte på grund av överdrivna reklambudgetar utan att folk har rekommenderat och återköpt denna vara.

Just nu använder jag Biotest Hot Rox för att testa, det är en termogen fettförbrännare som väckte rätt stort intresse i staterna då de hävdade att det var bättre än effedra, så jag kör på det nu och så får vi se liksom. Jag har svårt annars och känna av preparat överhuvudtaget anser jag mig.

Att räkna på maten och motionerar rätt är alltid effektivast.

mangemani
2006-06-07, 19:02
Mja, detta jag menade handlade inte om reklam främst utan antalet människor som köper det och antalet recensioner. Det finns sidor för detta. Nutrex Lipo6 är till exempel en av de största på marknaden, och det är dem inte på grund av överdrivna reklambudgetar utan att folk har rekommenderat och återköpt denna vara.

Just nu använder jag Biotest Hot Rox för att testa, det är en termogen fettförbrännare som väckte rätt stort intresse i staterna då de hävdade att det var bättre än effedra, så jag kör på det nu och så får vi se liksom. Jag har svårt annars och känna av preparat överhuvudtaget anser jag mig.

Att räkna på maten och motionerar rätt är alltid effektivast.


det syftade jag också på,människor som går på och köper produkterna som sen(genom placebo/inbillning)ser resultat som sen ger sina omdömen,farligt det där egentligen,att bli lurad,för det är ju inte precis billiga produkter ute på marknaden.

mjo,maten och motion är effektivast.

Runda Grodan
2006-06-08, 08:01
Skit!

Jag har typ aldrig känt av en enda produkt egentligen, men jag rekommenderar Lipo6 och HotRox samt Xenadrine då dessa är välkända vilket gör att dem troligen fungerar.

Men summa sumarum så gäller fortfarande kosten och motion som viktigaste faktorer.
Jag har provat HotRox och Xenadrine, dock ej Lipo6. Alla produkterna har varit jävligt hypade i amerikanska byggarblaskor. De två produkterna som jag testade var, för mig, pengar i sjön. Det enda som hände var att jag blev helt utslagen i två dagar när jag slutade med HotRox - fick väl koffeinabstinens eller nåt.