handdator

Visa fullständig version : för snygg för DIG


mmartin
2006-06-07, 07:47
inspirerad av (hmm är det slitz?) och dess roliga inslag där det är bilder kompisar skickat in med par, ragg eller helt enkelt bara två som ses ihop och gör diverse aktiviteter som kan kopplas i vidare till sexuella inslag!

Då är det oftast en polare som fått en alldeles föööör snygg brud, helt ur hans skala men lyckats ändå!
rätt kul faktiskt, nån som vill roa sig med detta så go ahead! själv vet jag inte hur man lägger in bilder annars kanske det går och ordna med :cool:

så posta på!!

Piranha
2006-06-07, 07:54
inspirerad av (hmm är det slitz?) och dess roliga inslag där det är bilder kompisar skickat in med par, ragg eller helt enkelt bara två som ses ihop och gör diverse aktiviteter som kan kopplas i vidare till sexuella inslag!

Då är det oftast en polare som fått en alldeles föööör snygg brud, helt ur hans skala men lyckats ändå!
rätt kul faktiskt, nån som vill roa sig med detta så go ahead! själv vet jag inte hur man lägger in bilder annars kanske det går och ordna med :cool:

så posta på!!

Vaddå för snygg ?

Förklara konceptet ?

King Grub
2006-06-07, 08:05
För snygg för vad? För snygg för vem? För snygg enligt vem? Vems värderingar utgår man från när man tänker i dom här korkade tankebanorna?

Stab
2006-06-07, 08:07
För snygg för vad? För snygg för vem? För snygg enligt vem? Vems värderingar utgår man från när man tänker i dom här korkade tankebanorna?

Oj drama, Man kan ofta se om det ar level skillnader ratt latt froken.

skyler
2006-06-07, 08:11
Laste en om en undersokning dar man lyckats bevisa(!?)att den av parterna i ett forhallande som var snyggats hade storst benagenhet att vara otrogen mot den andre....Hela 80% storre var den risken om man valjer att tro de pastadda forskarna....Later fruktansvart dumt och inte sarskilt vetenskapligt och man inte lata bli att undrar hur de har genomfort studien...

BigForre
2006-06-07, 08:12
Antar att jag blivit dum på senare år, förstår inte om en brud är för snygg för mig längre.

King Grub
2006-06-07, 08:13
Oj drama, Man kan ofta se om det ar level skillnader ratt latt froken.

Fattar väl jag med, magistern, men för snygg för vad?

Stab
2006-06-07, 08:18
Att en person ar for snygg for den andra.. LEVEL skillnander ;)

skyler
2006-06-07, 08:19
Att en person ar for snygg for den andra.. LEVEL skillnander ;)

Jaha....Vem ar den snygga i ditt forhallande da?

jim
2006-06-07, 08:22
Jaha....Vem ar den snygga i ditt forhallande da?

jag :naughty:

skyler
2006-06-07, 08:27
jag :naughty:

Hahahahaha!!!!Det basta som sagts pa lange!

Piranha
2006-06-07, 08:29
Det finns som tur är människor som fortfarande går förbi ytan och ser till personen.

Mental
2006-06-07, 08:52
Söt trolltopic, jag har polare som har brudar jag uppfattar som snygga, och andra som har fula. det tycks mer vara min smak än någon global skönhetsfaktor som sorterar dock, och min syn på vad som gör en kille snygg stämmer inte hos kvintimmren så jag tror frågan är svårbesvarad.

Skönheten ligger i betraktarens ögon, stämmer rätt bra tycker jag.

Nina L
2006-06-07, 08:57
Det finns som tur är människor som fortfarande går förbi ytan och ser till personen.Mein gott! :D

Cilia
2006-06-07, 09:00
Det finns som tur är människor som fortfarande går förbi ytan och ser till personen.
inte många män iaf.

Officer
2006-06-07, 09:04
Jag går naturligtvis efter utseende först och främst, om det gäller kortare förhållanden. Vid längre så måste ibland persona kompensera utseende. Efter ett tag blir även de snyggaste kvinnorna fula som stryk i ens ögon.


Jag ser inte ut som Brad Pitt i ansiktet direkt, men min charm, min manipulativa kompetens och min kropp kompenserar ofta det, så jag drar slutsatsen att jag inte är för ful för nån :em:

Slartibartfast
2006-06-07, 09:04
inte många män iaf.

Det är för att killar vill ha en tjej som är juste OCH snygg. VArför nöja sig med det ena eller det andra??

Cilia
2006-06-07, 09:08
Det är för att killar vill ha en tjej som är juste OCH snygg. VArför nöja sig med det ena eller det andra??
fine, men då har man inte gått förbi det.
min poäng kvarstår.

Stab
2006-06-07, 09:08
Det är för att killar vill ha en tjej som är juste OCH snygg. VArför nöja sig med det ena eller det andra??

Precis, varfor noja sig med nagot low nar man kan fa nagot high :whipped:

Slartibartfast
2006-06-07, 09:10
fine, men då har man inte gått förbi det.
min poäng kvarstår.

Din poäng är ju på samma gång poänglös och självklar.

Jacksatan
2006-06-07, 09:12
jag :naughty:

Du är alltså en sopa på att ragga med andra ord? Varför tar man annars en tjej som är fulare utseendemässigt...

Jacksatan
2006-06-07, 09:13
inte många män iaf.

Är det bättre att ta nån gammal gubbjävel bara för att han har pengar, som många tjejer gör då?

skaparn
2006-06-07, 09:14
Fattar väl jag med, magistern, men för snygg för vad?

Det här kanske ger en ledtråd?
Kan tillägga att jag är för sexy för this thread.

I'm too sexy for my love too sexy for my love
Love's going to leave me

I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt
So sexy it hurts
And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan
New York and Japan

And I'm too sexy for your party
Too sexy for your party
No way I'm disco dancing

I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I do my little turn on the catwalk

I'm too sexy for my car too sexy for my car
Too sexy by far
And I'm too sexy for my hat
Too sexy for my hat what do you think about that

I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I shake my little touche on the catwalk

I'm too sexy for my too sexy for my too sexy for my

'Cos I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I shake my little touche on the catwalk

I'm too sexy for my cat too sexy for my cat
Poor pussy poor pussy cat
I'm too sexy for my love too sexy for my love
Love's going to leave me

And I'm too sexy for this song

Mental
2006-06-07, 09:14
Du är alltså en sopa på att ragga med andra ord? Varför tar man annars en tjej som är fulare utseendemässigt...

Hon kanske suger som en gudinna? ;)

Goddaniel
2006-06-07, 09:15
Bryter isen genom att posta en bild...
Är det något sånt här du menar? http://www.break.com/pictures/bb7521.html

Ironbabe
2006-06-07, 09:15
Söt trolltopic, jag har polare som har brudar jag uppfattar som snygga, och andra som har fula. det tycks mer vara min smak än någon global skönhetsfaktor som sorterar dock, och min syn på vad som gör en kille snygg stämmer inte hos kvintimmren så jag tror frågan är svårbesvarad.

Skönheten ligger i betraktarens ögon, stämmer rätt bra tycker jag.
:thumbup:

Och här borde egentligen den här tråden sluta...

High1ander
2006-06-07, 09:25
Hon kanske suger som en gudinna? ;)
Varför inte skaffa en kille då också? Bara blunda o njut? :D

Hahhaha, seriöst, din kommentar fick mig att asgarva :D

skaparn
2006-06-07, 09:37
Jag ser inte ut som Brad Pitt i ansiktet direkt, men min charm, min manipulativa kompetens och min kropp kompenserar ofta det, så jag drar slutsatsen att jag inte är för ful för nån :em:

Det är några sätt. Själv använder jag min upphöjda maktposition, stjärnstatus som idrottsman, knockoutpiller i drinken och även en smula milt våld.

Cilia
2006-06-07, 09:40
Är det bättre att ta nån gammal gubbjävel bara för att han har pengar, som många tjejer gör då?
jag sa aldrig att det var fel det var din tolkning.
Bara man är nöjd så är det väl bra, rik/fattig ful/vacker

Modde
2006-06-07, 09:48
fine, men då har man inte gått förbi det.
min poäng kvarstår.

Jag håller verkligen inte med dig. Jag är ju kille och kan inte påstå att utseendet spelar så stor roll. Det är ju personen innanför man man lär känna och som man faller för eller inte.
Kanske bara är för att jag själv inte är så snygg som jag har den uppfattningen men men...

sissa
2006-06-07, 10:07
Det är för att killar vill ha en tjej som är juste OCH snygg. VArför nöja sig med det ena eller det andra??


Det låter ju logiskt. Om man kan välja, varför inte välja en som har både insidan och utsidan?


Dock så tycker jag personligen att ett sånt resonemang är väldigt teoretiskt. För mig så är det skillnad på min partner och på om jag skulle "bedöma" andra killar som jag inte känner. Det går inte att titta på sin partner utifrån nåt slags utifrånperspektiv. Är man kär, älskar man personen, är man involverade i varandra så blir det annorlunda helt enkelt. Då blir "snygg" i den betydelsen som man menar när man bara glor på folk som man inte känner oväsentligt. Det ligger på en annan nivå med sin partner.

Kwon
2006-06-07, 10:12
Är du rik spelar det ingen roll hur du ser ut! :laugh:

Eller vad säger du Lilly? :thumbup:

//Mvh Wallenberg alt Donald Trump från Kwons konto

Styrkebyggare
2006-06-07, 10:20
It´s only a game - ingen tjej är för "snygg" för en hyggligt välvårdad och normal kille. Snarare är "blickdragarna" ofta mer lättillgängliga om man vet vad man gör.

Beror ju också på vad man är ute efter. Själv har jag sedan länge funnit tjejen som jag även vill äta frukost med. Hennes "skönhet" går inte att bemöta med enbart visuella uppenbarelser - därmed naturligtvis inte sagt att man inte uppskattar att titta på andra vackra kvinnor.

mangemani
2006-06-07, 10:27
"för snygg för dej"?är det inte bara snobbar och annat pack som resonerar så?

Trance
2006-06-07, 10:27
inte många män iaf.

That's the spirit Cilia, alltid redo att sprida bittra feministvibbar. Onda män som vågat nobba Cilia!!!!

Nej men tyvärr så stämmer det väl. Det är väl bara att titta ut i verkligheten, snygga personer är ihop med andra snygga personer. Så är det bara. Sedan finns det undantag då folk har lyckats landa en som är "för snygg" för en. Sådant är ju alltid trevligt då det ger hopp åt oss skabbiga människor att landa en vacker sjöko.

Kwon
2006-06-07, 10:28
De flesta (99 %) av alla tjejer är ju snyggare än mig, och så skall det vara.

Tråkigt hade det varit om det hade varit annorlunda. :laugh: (fyfan vicken ful brud!)

hahavaffan
2006-06-07, 10:35
Det är några sätt. Själv använder jag min upphöjda maktposition, stjärnstatus som idrottsman, knockoutpiller i drinken och även en smula milt våld.Träpåken äro icke att underskatta!

Nina L
2006-06-07, 11:00
Själv använder jag min upphöjda maktposition, stjärnstatus som idrottsman, knockoutpiller i drinken och även en smula milt våld.:laugh:

Scratch89
2006-06-07, 11:10
inte många män iaf.
Hur vet du det här? Själv går jag inte ofta på utseendet.

Sebbe_H
2006-06-07, 11:16
Ingen är för snygg för mig, det är jag som är för snygg för dom.

Vic_1981
2006-06-07, 11:19
Hur vet du det här? Själv går jag inte ofta på utseendet.

Hon sa faktiskt män.

:D

Metal_boy_
2006-06-07, 11:25
Är du rik spelar det ingen roll hur du ser ut! :laugh:

Eller vad säger du Lilly? :thumbup:

//Mvh Wallenberg alt Donald Trump från Kwons konto
:laugh: :laugh: :laugh:

Angel
2006-06-07, 11:49
:laugh: :laugh: :laugh:


Ja tycker du e för snygg för mig..

Da2
2006-06-07, 11:51
Det finns som tur är människor som fortfarande går förbi ytan och ser till personen.
Jag ser enbart till ytan och skiter i djupet. Does that make me a bad person?

Metal_boy_
2006-06-07, 11:55
Ja tycker du e för snygg för mig..


Det låter som att du inte har sett mig :)

Angel
2006-06-07, 11:57
Det låter som att du inte har sett mig :)


Jag tittar på dig just nu...

Metal_boy_
2006-06-07, 12:07
Jag tittar på dig just nu...


Haha. Snart får du en tillsägelse av Allan att du raggar på kolozzeum. :D

Karl_alfred
2006-06-07, 12:09
Skaffa msn metal o Angel, bjud gärna in mig. Men sluta ragga här på kolo!

/Allan

Metal_boy_
2006-06-07, 12:13
Som vanligt så får jag skulden också :)

skaparn
2006-06-07, 12:58
Idag kom ett paket levererat, och innehållet var faktiskt lite för snyggt för mig. Hur ska jag agera?

http://img73.imageshack.us/img73/6529/isaacm5ys.th.jpg (http://img73.imageshack.us/my.php?image=isaacm5ys.jpg)

JJ
2006-06-07, 13:01
Idag kom ett paket levererat, och innehållet var faktiskt lite för snyggt för mig. Hur ska jag agera?

http://img73.imageshack.us/img73/6529/isaacm5ys.th.jpg (http://img73.imageshack.us/my.php?image=isaacm5ys.jpg)

Du ska skapa en tråd med alla detaljer så att vi kan frossa i prylbögeri.

skaparn
2006-06-07, 13:05
Du ska skapa en tråd med alla detaljer så att vi kan frossa i prylbögeri.

MYCKET bra idé!!! Prylbögeri är inget man kan överdosera. Måste dock fota lite mer, och lite bättre, först.

JJ
2006-06-07, 13:08
MYCKET bra idé!!! Prylbögeri är inget man kan överdosera. Måste dock fota lite mer, och lite bättre, först.

Jag är redan upphetsad.:em:

Dumleman
2006-06-07, 13:14
Idag kom ett paket levererat, och innehållet var faktiskt lite för snyggt för mig. Hur ska jag agera?

http://img73.imageshack.us/img73/6529/isaacm5ys.th.jpg (http://img73.imageshack.us/my.php?image=isaacm5ys.jpg)
Parkera den utanför huset olåst i sådär 5 sekunder.

skaparn
2006-06-07, 13:28
Parkera den utanför huset olåst i sådär 5 sekunder.

Jaha!? Ok, jag provar, ställer ut den nu och sätter en klocka så får vi se om jag bli tillräckligt snygg under tiden. Eller hur menade du?

Sebbe_H
2006-06-07, 13:33
Skaffa msn metal o Angel, bjud gärna in mig. Men sluta ragga här på kolo!

/Allan

+1 :D Har redan sagt till er:D Producera barn så vi slipper ragget :D

Yankeee
2006-06-07, 13:38
Alla attraheras av olika saker, ska det vara så svårt att fatta.

Nina L
2006-06-07, 13:39
Jag vill bara säga att insidan är viktigast.

http://www.buber.net/Blas/Doodle/angel.gif

jim
2006-06-07, 13:42
Du är alltså en sopa på att ragga med andra ord? Varför tar man annars en tjej som är fulare utseendemässigt...


Edit:

Du :naughty:

Slartibartfast
2006-06-07, 13:48
Jag vill bara säga att insidan är viktigast.


Jag är också mest intresserad av insidan på en tjej. Dryga 2 dm av insidan.

Yankeee
2006-06-07, 13:49
Jag är också mest intresserad av insidan på en tjej. Dryga 2 dm av insidan.

Hjärtat? Hjärnan?

JJ
2006-06-07, 13:49
Jag är också mest intresserad av insidan på en tjej. Dryga 2 dm av insidan.

Dröm vidare, prinskorven.

Officer
2006-06-07, 13:50
Jag är också mest intresserad av insidan på en tjej. Dryga 2 dm av insidan.


Kommer du in så djupt?