handdator

Visa fullständig version : Recept med sloow protein?


mistermr
2006-06-06, 19:48
Hej

Söker recept med sloow protein dvs förutom att dricka som drink.

Har testat pannkakor (2 ägg, 2 skopor protein, en skvätt mjölk)

off: Använder mintchoklad smaken, skall testa jordgubb nästa gång ty jag tyckte att mintchoklad inte smakar så gott.

Finns det andra?

mvh

Milia
2006-06-06, 20:22
Jag har inga recept, men jag vill bara råda dig att skippa jordgubb - den smakar apa. Den luktar jättegott, men smakar väldigt konstgjort och är bara god om man blandar den med mjölk eller havremjölk, med vatten = urrrk!

z_bumbi
2006-06-06, 20:49
Finns det andra?

Blanda med väldigt lite mjölk och ät som en chokladpudding, lite frukt och rejält att dricka till gör det riktigt gott. Jag har iofs inte testat med Sloow utan med neutralt kasein men jag tvivlar på att det blir någon större skillnad.

HookersUnited
2006-06-06, 22:13
Varför inte låta maten vara och ta drinken vid sidan om?

Thorwaldsson
2006-06-07, 17:08
Jag har inga recept, men jag vill bara råda dig att skippa jordgubb - den smakar apa. Den luktar jättegott, men smakar väldigt konstgjort och är bara god om man blandar den med mjölk eller havremjölk, med vatten = urrrk!

Vill bara motsäga ovanstående påstående.

Tycker liksom du att mintchokladen inte är särskilt god. Jordgubben är däremot supergod. Riktigt god jordgubbsmak som jag inte alls tycker smakar konstgjort. Kan tillägga att jag 9 gånger av 10 blandar med vatten. Jordgubbssmak ftw :thumbup:

martynj
2006-06-07, 17:32
Vill bara motsäga ovanstående påstående.

Tycker liksom du att mintchokladen inte är särskilt god. Jordgubben är däremot supergod. Riktigt god jordgubbsmak som jag inte alls tycker smakar konstgjort. Kan tillägga att jag 9 gånger av 10 blandar med vatten. Jordgubbssmak ftw :thumbup:

Instämmer. Jordgubb leker upp mintchokladen på läktaren. :thumbup:

Milia
2006-06-07, 18:11
Neeeeeeeeeeeeeee, protec vanilj is the shit!

mistermr
2006-06-07, 18:13
Varför inte låta maten vara och ta drinken vid sidan om?

För att jag måste göra slut på den mängd som jag har. Att dricka varje dag gör mig ibland illa mående. Vet ej finns det alternativ till sloow protein fast med samma effekt?

mvh