handdator

Visa fullständig version : Ensamhet!


Leon
2006-06-06, 18:55
Är den nån mer än jag som tycker väldigt illa om att vara ensam, speciellt nu när det är sommar och man kan göra en massa kul saker med sin respektive, vänner etc.
Mina få vänner är antingen i förhållande eller precis nykära, så där finns ingen tid för mig nu.;) Midsommar bara önskar jag ska vara överstökat.Med andra ord jag är ganska deppig och man kan ju inte vara på gymmet dygnet runt.Eller kanske är det bara jag som är lite konstig....

ugglan
2006-06-06, 18:57
Det är trist att vara utan partner på sommaren.

Leon
2006-06-06, 18:58
Det är tråkigt utan partner på sommaren.
mmm och vänner som inte har tid, för de är mitt uppe i kärleken.

Baan
2006-06-06, 18:58
Mindre roligt, men det går ju alltid hitta på något själv, eller hitta nya vänner, så ingen katastrof.

Dumleman
2006-06-06, 18:59
Äh har man internet så är man aldrig ensam.

blasr
2006-06-06, 19:00
Det är trist att vara utan partner på sommaren.
Jag har alltid tyckt att det är tvärtom.

Snake
2006-06-06, 19:00
Det finns ett helvete - att vara ensam. Och ett himmelrike - att kunna vara det.
- Paul Bjerre

Jag trivs ganska bra att vara ensam, man vänjer sig efter ett tag, sen blir man folkskygg och eremit då behöver man inget socialt liv.

King Grub
2006-06-06, 19:01
Frivilligt ensam kan vara härligt. Ofrivilligt är tråkigt. Men i slutändan är man själv till stor del ansvarig för den eventuella ofrivilliga ensamheten och även för att göra något åt den.

Leon
2006-06-06, 19:02
Mindre roligt, men det går ju alltid hitta på något själv, eller hitta nya vänner, så ingen katastrof.
Jag försöker verkligen,var på en lokalt arrangerad Mc och bil träff ikväll.Så jag sitter inte bara hemma.Men det känns SKIT.

christian
2006-06-06, 19:03
Jag trivs rätt bra själv, även om jag som du önskar att kompisar hade mer tid till annat än deras hus, barn, parmiddagar och whatever.

Gör som jag kanske ska, åk till solen själv.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=71427

Leon
2006-06-06, 19:06
Jag trivs rätt bra själv, även om jag som du önskar att kompisar hade mer tid till annat än deras hus, barn, parmiddagar och whatever.

Gör som jag kanske ska, åk till solen själv.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=71427
Har funderat på det men man kommer ju hem och då är det likadant.

Überbiffen
2006-06-06, 19:09
Frivilligt ensam kan vara härligt. Ofrivilligt är tråkigt. Men i slutändan är man själv till stor del ansvarig för den eventuella ofrivilliga ensamheten och även för att göra något åt den.
+5

christian
2006-06-06, 19:10
Har funderat på det men man kommer ju hem och då är det likadant.

Sant, men då kan du jobba istället. :)

Me_Myself
2006-06-06, 19:11
Jag tycker det är mycket värre att vara ensam på vintern. Då är det mer sug efter att mysa.. ljus, film osv.. tycker det brukar vara lättare att aktivera folk när det är sommar, man kan ju träffas o grilla istället för att alla lagar mat på sitt håll.
Det är ostrategiskt att vara utan partner när man har barn, jag måste ju vara hemma efter 20 när hon sover..

Har ett bra citat på kylskåpet:


Det är bättre att vara ensam än i dåligt sällskap

Trance
2006-06-06, 19:14
Intressant ämne som jag faktiskt tänkt att starta en tråd om. Om olika folks behov av socialt umgänge etc. Dels är det nog av vana men även annat, jag har alltid haft kompisar så det räcker men behöver ändå en del tid i ensamhet. Innan kunde jag läsa en del nu blir det bara datorn.

Det är väl kanske inte så bra att uppskatta ensamhet så mycket, man tränar kanske inte sin sociala förmåga så mycket. Men är det inte helg så hittar jag aldrig på saker med andra på kvällarna, eller om det händer så är det undantagsfall.

hum
2006-06-06, 19:15
Tycker det är skittrist att vara ensam. Allt blir så tråkigt när man gör det själv. Tråkigt att laga god mat åt sig själv, städa när det bara är man själv som märker det etc..

High1ander
2006-06-06, 19:19
Frivilligt ensam kan vara härligt. Ofrivilligt är tråkigt. Men i slutändan är man själv till stor del ansvarig för den eventuella ofrivilliga ensamheten och även för att göra något åt den.
Källa?


Nej, men håller med.

Jag är hellre ensam än umgås med vissa "kompisar" för mycket. Men är dock jävligt gärna med mina bästa polare :)

Jense
2006-06-06, 19:21
jag är ensam när jag vill va ensam vilket är en del. men partner har jag aldrig någon funderat på att skaffa en sådan. underlättar en hel del ekonomiskt.

Larsson
2006-06-06, 19:23
Håller med gruben, ofrivillig ensamhet är inte roligt. Att vara utan partner på sommaren är dock inte så farligt tycker jag. Fast det kan bero att jag har kompisar som jag vet alltid finns där.

Cilia
2006-06-06, 19:28
Är den nån mer än jag som tycker väldigt illa om att vara ensam, speciellt nu när det är sommar och man kan göra en massa kul saker med sin respektive, vänner etc.
Mina få vänner är antingen i förhållande eller precis nykära, så där finns ingen tid för mig nu.;) Midsommar bara önskar jag ska vara överstökat.Med andra ord jag är ganska deppig och man kan ju inte vara på gymmet dygnet runt.Eller kanske är det bara jag som är lite konstig....
men du är just ute ur ett förhållande om jag har förstått det rätt?
Det tar också tid att anpassa sig om man måste låta det ta tid tror jag.

Sen är det intressant att se tillbaka på sig själv när man var i ett förhållande hur man själv var med dom som var singlar då och om man tog hand om dom etc.

Janna
2006-06-06, 19:32
Är inne i en period när jag känner att jag vill ha mer tid för mig själv. Det är så många kompisar o andra som vill ha min uppmärksamhet och stöttning just nu och jag vill mest ta time out och få en massa tid för mig själv.

Guns n hoses
2006-06-06, 19:33
Jag sitter mer än gärna ensam framför datorn och hänger här på kolozzeum och spelar spel över internet med kompisar och sitter o på vent/ts.

Låt oss säga att det t.ex. är dåligt väder när du vaknar en dag och skall vara det i 2-3 dagar framöver. Du får 3-4 samtal från polare som vill göra ngt, men säger nej tack, att du inte orkar. Då känns det superhärligt att sitta i sin boning och bara ta de lungt vid datorn.

MEN, ifall du vaknar upp en dag då det är dåligt väder och du inte får några samtal och ingen kompis vill vara med dig så känns det fan så mycket tråkigare att sitta ensam hemma och då känner man sig mer i behov av socialt umgänge.

Leon
2006-06-06, 19:33
men du är just ute ur ett förhållande om jag har förstått det rätt?
Det tar också tid att anpassa sig om man måste låta det ta tid tror jag.

Sen är det intressant att se tillbaka på sig själv när man var i ett förhållande hur man själv var med dom som var singlar då och om man tog hand om dom etc.

Ja det kan man väl säga.Jag är fysiskt ute ur förhållandet men tyvärr långt ifrån psykiskt.Och det är väl det som är det jobbigaste. Hade man varit det kanske det varit lättare att träffa nån, istället har man ett enda stort ointresse av det motsatta könet.Skulle bara önska att mina vänner brydde sig lite mer.;)

Einar
2006-06-06, 19:35
Jag tycker det är mycket värre att vara ensam på vintern. Då är det mer sug efter att mysa.. ljus, film osv..

Jag håller med. Vid juletider är det helt klart värst att vara ensam. Då är alla hemma och myser med sina respektive *cry*

Men sommaren kan klart vara jobbig den med. Förra midsommaren blev jag bjuden på två midsommarfester. Båda festerna var parmiddagar.. Jag satt hemma med en kompis och kollade på braveheart och åt godis istället :D

Jense
2006-06-06, 19:36
Jag håller med. Vid juletider är det helt klart värst att vara ensam. Då är alla hemma och myser med sina respektive *cry*

Men sommaren kan klart vara jobbig den med. Förra midsommaren blev jag bjuden på två midsommarfester. Båda festerna var parmiddagar.. Jag satt hemma med en kompis och kollade på braveheart och åt godis istället :D


ni skulle druckit er fulla på akvavit och stormat båda 'festerna'

det hade ni skrattat åt såhär i efterhand

Metal_boy_
2006-06-06, 19:37
Skönt SPECIELLT på sommarn skulle jag vilja säga. Dessutom så är det parningsperiod nu och är man en riktig vilde, så kan man ju lättare gå en "18-håls-runda", i detta lättklädda land såhär års. :D

Leon
2006-06-06, 19:38
ni skulle druckit er fulla på akvavit och stormat båda 'festerna'

det hade ni skrattat åt såhär i efterhand
Jag är bjuden på en fest,som den enda singeln och inga barn är välkomna.Alltså blir det att sitta hemma själv med barnen.
Tyvärr sa jag upp mig på jobbet,för att jag skulle ha mera tid med mina älsklingar.Annars hade jag jobbat!

Jense
2006-06-06, 19:39
Jag är bjuden på en fest,som den enda singeln och inga barn är välkomna.Alltså blir det att sitta hemma själv med barnen.


ibland är ens vänner riktiga rövhål. jag va på en liknande fest förra året.

efter en timme svor jag i 5 minuter och gick...


ner på gården och söp mig full :D

Me_Myself
2006-06-06, 19:40
Kan du inte ragga upp några andra föräldrar som saknar plan? Var bor du? I Malmö och göteborg har vi ju Minna föreningen med massa ensamma mammor.

Jense
2006-06-06, 19:42
Kan du inte ragga upp några andra föräldrar som saknar plan? Var bor du? I Malmö och göteborg har vi ju Minna föreningen med massa ensamma mammor.


Det känns väl sorligt om något?

Me_Myself
2006-06-06, 19:45
Det känns väl sorligt om något?


Mhmm... nu har jag inte varit där detta året men det var hur trevligt som helst att träffa dem. Lagade mat, fikade o snackade strunt medans barnen lekte en gång i veckan.

Metal_boy_
2006-06-06, 19:46
Leon: Var glad att du inte har barn när du är singel ffs. Jag känner ingen i min ålder (inklusive mig själv) och även folk upp mot 30, som skulle ragga upp någon ung tjej. Om man visste att hon hade ungar. Och du är väl ingen gammal tant? :D

Einar
2006-06-06, 19:46
ni skulle druckit er fulla på akvavit och stormat båda 'festerna'

det hade ni skrattat åt såhär i efterhand

Haha, bra idé. Jag tror dock inte det hade varit så jättelyckat :)
Kom nu på att det faktiskt var förrförra midsommar det där inträffade.. senast gav jag faktiskt efter och följde med på parmiddagen.. aja, fanns ju någon singel där så man slapp sitta helt själv. Frågan är dock vilket som är bäst? Att vara helt ensam eller vara där med en singel av motsatt kön och ha allas blickar och leenden mot en så fort man börjar samtala med tjejen i fråga.. ;)

Fed up
2006-06-06, 19:47
Önskar jag hade lite fler roliga kompisar också, såna som hittar på saker.
Jag har ett par bra kompisar men de bor i Helsingborg=träffas inte så ofta och sen har jag en en bra kompis här i Malmö men hon jobbar massor och har fem tusen projekt på gång jämt så vi ses mest och går ut och går en sväng då och då...
Jag har pojkvän så jag sitter ju inte i sjön, men ibland behöver han lite avlastning. Jag är ett översocialt missfoster.

Leon
2006-06-06, 19:47
Leon: Var glad att du inte har barn när du är singel ffs. Jag känner ingen i min ålder (inklusive mig själv) och även folk upp mot 30, som skulle ragga upp någon ung tjej, om man visste att hon hade ungar. Och du är väl ingen gammal tant? :D
haha jag är 32,singel och har två barn och det är jag på min avatar.Så var det avklarat*grr*

Doctor Snuggles
2006-06-06, 19:47
Det finns ett helvete - att vara ensam. Och ett himmelrike - att kunna vara det.
- Paul Bjerre


Mycket vackert.

Metal_boy_
2006-06-06, 19:48
Sorry jag läste fel. Nu kommer jag åka på spö här! :laugh:

Me_Myself
2006-06-06, 19:49
Leon: Var glad att du inte har barn när du är singel ffs. Jag känner ingen i min ålder (inklusive mig själv) och även folk upp mot 30, som skulle ragga upp någon ung tjej. Om man visste att hon hade ungar. Och du är väl ingen gammal tant? :D


hhee, tur att inte alla tänker som er ;)

Metal_boy_
2006-06-06, 19:49
haha jag är 32,singel och har två barn och det är jag på min avatar.Så var det avklarat*grr*


Vart fan kom avatarn in i bilden? :laugh:

dynamo
2006-06-06, 19:50
Ibland så kan jag känna mig ensammen, inte ofta. Mest störd över att tiden går och det börjar fan bli dags att hitta nån passande snart.. Har sen fjortis-tiden tänkt att kring 30 år vore lämpligt att skaffa familj och barn. Verkar då bli efter 30-strecket snarare än före iaf!

Jense
2006-06-06, 19:52
Vart fan kom avatarn in i bilden? :laugh:


'gammal kärring'



Vässa ögonen nästa gång

Leon
2006-06-06, 19:53
Vart fan kom avatarn in i bilden? :laugh:
eftersom det vid ett flertal gånger har gjorts misstaget att tro att jag är av manligt kön!;)

Trance
2006-06-06, 19:54
Går det inte att rida på MILF-vågen som har blivit populär?

Metal_boy_
2006-06-06, 19:55
hhee, tur att inte alla tänker som er ;)


Hehe, jo det är tur det :)

Vet iof folk som tänker som så att " lite hmm hmmm, men inget mer med henne". Självklart är det bra att det finns folk som det inte gör något att gå in i något fast förhållande med en ung, ensamstående småbarnsförälder (när dom är unga själva). Jag vet ingen, men ni vet såklart bättre än mig när det gäller den biten :)

Sen så är det så, att blir man förtjust, så blir man förtjust. Det är ju inte så att man alltid vet sånt innan man har fallit ordentligt för frestelsen. Intresset kan ju iof svalna då, det beror ju på.

Leon
2006-06-06, 19:56
Går det inte att rida på MILF-vågen som har blivit populär?
Som sagt mitt hjärta tillhör någon väldigt speciell ,det är ensamheten som ÄR skit och det är egentligen det stora problemet.

Metal_boy_
2006-06-06, 19:57
eftersom det vid ett flertal gånger har gjorts misstaget att tro att jag är av manligt kön!;)


Jasså, på så sätt. Kommer mer ihåg att ditt nick påminde om ett gatukök i norrköping och vi snackade om det i någon tråd när du precis hade reggat dig, hehe.

Allan
2006-06-06, 19:57
eftersom det vid ett flertal gånger har gjorts misstaget att tro att jag är av manligt kön!;)

Folk är inte kloka, så enkelt är det. Eller omogna.


allan

Einar
2006-06-06, 20:00
Jasså, på så sätt. Kommer mer ihåg att ditt nick påminde om ett gatukök i norrköping och vi snackade om det i någon tråd när du precis hade reggat dig, hehe.

Den tråden minns jag, de skulle tydligen ha goda hamburgare :D

hobbitar
2006-06-06, 20:00
Som sagt mitt hjärta tillhör någon väldigt speciell ,det är ensamheten som ÄR skit och det är egentligen det stora problemet.

Träna mer, skaffa dig nya träningskläder, ät mer protein, blir ett FREAK helt enkelt!

Trance
2006-06-06, 20:00
Som sagt mitt hjärta tillhör någon väldigt speciell ,det är ensamheten som ÄR skit och det är egentligen det stora problemet.

Ah, då är det svårt. Jag kan ju inte direkt råd då jag är rätt stängd och skadad emotionellt. ;)

Leon
2006-06-06, 20:02
Träna mer, skaffa dig nya träningskläder, ät mer protein, blir ett FREAK helt enkelt!
Ja jag har tankarna ditåt.

Metal_boy_
2006-06-06, 20:04
Folk är inte kloka, så enkelt är det. Eller omogna.


allan


Syftar ni på mig nu? För jag har aldrig trott att hon är kille.

Metal_boy_
2006-06-06, 20:05
Den tråden minns jag, de skulle tydligen ha goda hamburgare :D


Hehe, jag kommer inte ihåg hur det smakade riktigt. Men gott har jag för mig att det var och då blir man även tjock. Är man tjock så är man glad och det är ju bra :)

Jense
2006-06-06, 20:06
Syftar ni på mig nu? För jag har aldrig trott att hon är kille.


nä du är bara omogen

Leon
2006-06-06, 20:07
Hehe, jag kommer inte ihåg hur det smakade riktigt. Men gott har jag för mig att det var och då blir man även tjock. Är man tjock så är man glad och det är ju bra :)
haha ja det tråden kom jag också ihåg!

Metal_boy_
2006-06-06, 20:08
nä du är bara omogen


Som din underarm?

Snake
2006-06-06, 20:12
Mycket vackert.

Och sant.

Cilia
2006-06-06, 20:14
intressant att det verkar vara så att tjejer som har barn skulle bli mindre attraktiva. Har t o m hört killar benämna det som om dom har bagage med sig. Ett oerhört plumpt uttryck.

Medan killar som har barn på något sätt skulle bli attraktivare. Att det är en slags chick magnet att ha ett barn.

Herkulez
2006-06-06, 20:16
=(

Herkulez
2006-06-06, 20:17
intressant att det verkar vara så att tjejer som har barn skulle bli mindre attraktiva. Har t o m hört killar benämna det som om dom har bagage med sig. Ett oerhört plumpt uttryck.

Medan killar som har barn på något sätt skulle bli attraktivare. Att det är en slags chick magnet att ha ett barn.
mjo men nu är majoriteten av dom som skriver så antingen under 20 eller oskuld.

Trance
2006-06-06, 20:17
intressant att det verkar vara så att tjejer som har barn skulle bli mindre attraktiva. Har t o m hört killar benämna det som om dom har bagage med sig. Ett oerhört plumpt uttryck.

Medan killar som har barn på något sätt skulle bli attraktivare. Att det är en slags chick magnet att ha ett barn.

Nu kanske du inte skall stå på barrikaderna här och hitta ännu en sak som är orättvis. MILF är ju ett hyfsat hypat begrepp men trots det så är det väl klart att barn är ett bagage som kräver lite extra för att komma över. Gäller nog åt båda hållen och de tjejkompisar jag har verkar inte överdrivet sugna på en kille som redan har barn.

Metal_boy_
2006-06-06, 20:22
mjo men nu är majoriteten av dom som skriver så antingen under 20 eller oskuld.


Eller så vill dom bilda en egen familj om dom ska ha någon, när dom vill ha någon :thumbup:

christian
2006-06-06, 20:23
Eller så vill dom bilda en egen familj om dom ska ha någon, när dom vill ha någon :thumbup:

+me :thumbup:

Herkulez
2006-06-06, 20:24
Eller så vill dom bilda en egen familj om dom ska ha någon, när dom vill ha någon :thumbup:
och det kan man inte med nån som redan har barn?

Metal_boy_
2006-06-06, 20:24
och det kan man inte med nån som redan har barn?


Kan man väl om man inte ser något fel i det :)

Trance
2006-06-06, 20:25
och det kan man inte med nån som redan har barn?

Klart man kan, men tycker du inte det är lättare och bättre att träffa en som inte har barn än en som har det?

Me_Myself
2006-06-06, 20:25
Vet iof folk som tänker som så att " lite hmm hmmm, men inget mer med henne". Självklart är det bra att det finns folk som det inte gör något att gå in i något fast förhållande med en ung, ensamstående småbarnsförälder (när dom är unga själva). Jag vet ingen, men ni vet såklart bättre än mig när det gäller den biten :)

Sen så är det så, att blir man förtjust, så blir man förtjust. Det är ju inte så att man alltid vet sånt innan man har fallit ordentligt för frestelsen. Intresset kan ju iof svalna då, det beror ju på.

Jag berättar direkt att jag har barn, eftersom hon är en sån stor del av mitt liv. Helt ärligt har jag inte märkt någon skillnad innan och efter dottern kom. Däremot ställer jag själv betydligt högre krav på vem som får komma oss nära.

Metal_boy_
2006-06-06, 20:26
Jag berättar direkt att jag har barn, eftersom hon är en sån stor del av mitt liv. Helt ärligt har jag inte märkt någon skillnad innan och efter dottern kom. Däremot ställer jag själv betydligt högre krav på vem som får komma oss nära.


Bra för dig, verkligen. Ingen sarkasm. :thumbup:

Leon
2006-06-06, 20:39
Mina barn älskade verkligen han jag träffade och saknar han väldigt mycket så så kan det också va. Och han tyckte mycket om dom.

Me_Myself
2006-06-06, 20:42
Mina barn älskade verkligen han jag träffade och saknar han väldigt mycket så så kan det också va. Och han tyckte mycket om dom.

Ja, det e sorgligt när det blir så.
Det var två månader sen det tog slut med mig och killen. Lillan säger fortfarande att hon e hans älskling ibland. Då känner jag mig riktigt ond.

Valentino
2006-06-06, 20:46
Ja, det e sorgligt när det blir så.
Det var två månader sen det tog slut med mig och killen. Lillan säger fortfarande att hon e hans älskling ibland. Då känner jag mig riktigt ond.


Jag tolkar det som att du lämnade honom? Hon hade ju säkert sagt att hon var hans älskling, även om han hade varit ett svin mot dig i smyg. Men detta vill jag säga att man måste lyssna till sitt eget hjärta.

Jet
2006-06-06, 20:58
Sen finns det ju dem som ger allt i ett förhållande, men blir sparkad i nacken som tack

elan
2006-06-06, 20:58
Jag gjorde slut med min sambo i april, vi hade varit ihop i fyra och ett halvt år och jag känner mig nästan mindre ensam nu än vad jag gjorde då. Visst finns det stunder när man känner sig jätteensam och saknar tvåsamheten men annars så träffar jag mycket mer folk nu och hittar på mer saker än vad jag gjorde när jag var sambo.

Hur som haver så är det bara du själv som kan göra något åt ensamheten, jag vet att det kan låta otroligt men det finns faktiskt gott om folk där ute som är villiga att umgås och hitta på saker. Det gäller bara att hitta dem!

Metal_boy_
2006-06-06, 21:08
Sen finns det ju dem som ger allt i ett förhållande, men blir sparkad i nacken som tack


Jo, men? Var det en pik till någon i tråden eller? :)

Me_Myself
2006-06-06, 21:11
Jag tolkar det som att du lämnade honom? Hon hade ju säkert sagt att hon var hans älskling, även om han hade varit ett svin mot dig i smyg. Men detta vill jag säga att man måste lyssna till sitt eget hjärta.

Jaa, det har du ju så rätt i.
Nu var han en bra kille men hon hade säkerligen älskat honom även om ha inte varit det.

Jet
2006-06-06, 21:15
Jo, men? Var det en pik till någon i tråden eller? :)


Vad tror du?

Valentino
2006-06-06, 21:18
Vad tror du?


Att det vore bättre om ni tog det via pm?

Metal_boy_
2006-06-06, 21:18
Vad tror du?


Hur ska jag kunna veta? Jag sitter inte och har koll på kolos alla kärlekspar.

bear.flowertwig
2006-06-06, 21:19
Det är trist att vara utan partner på sommaren.

Det är väl PERFEKT att vara singel på sommaren! När ska man annars vara det? Ohh, så mkt fint på stan så här års... :mallan:

bear.flowertwig
2006-06-06, 21:27
Ja, det e sorgligt när det blir så.
Det var två månader sen det tog slut med mig och killen. Lillan säger fortfarande att hon e hans älskling ibland. Då känner jag mig riktigt ond.

Jag var ihågkommen av ett ex:s syrras barn 5 år efter att det tagit slut och då hade vi bara dejtat ett par månader. Sånt värmer. Tänk om det var så lätt med alla tjejer, man bara vänder uppochner på dem och kittlar dem lite så är det klart :)

Cerberus
2006-06-06, 22:01
Det e hemskt att va ensam .... :(

666white
2007-02-09, 21:06
Är den nån mer än jag som tycker väldigt illa om att vara ensam, speciellt nu när det är sommar och man kan göra en massa kul saker med sin respektive, vänner etc.
Mina få vänner är antingen i förhållande eller precis nykära, så där finns ingen tid för mig nu.;) Midsommar bara önskar jag ska vara överstökat.Med andra ord jag är ganska deppig och man kan ju inte vara på gymmet dygnet runt.Eller kanske är det bara jag som är lite konstig....


90% av mina vänner har förhållande och den andra 10% Har precis blivit nykära :(
Så ska dom närmaste vännerna flytta här ifrån. ca 10mil ifrån. Så kommer man tappa kontakten å man blir ensam. Så kommer man vara på gymet 24h om dygnet. Där är det ända stället man får kärlek ifrån.*cry* *cry* *cry*

Capt
2007-02-09, 21:13
Återuppstånden från den andra sidan!

shadowfire
2007-02-09, 21:22
äh whinea, jag har förutom kortare förhållanden varit singel i 30 år, no big deal... den som bygger sitt liv på att lycka måste vara tvåsamhet tabbar sig... tvåsamhet är en bonus, lycka är att må gott själv.

shadowfire
2007-02-09, 21:23
90% av mina vänner har förhållande och den andra 10% Har precis blivit nykära :(
Så ska dom närmaste vännerna flytta här ifrån. ca 10mil ifrån. Så kommer man tappa kontakten å man blir ensam. Så kommer man vara på gymet 24h om dygnet. Där är det ända stället man får kärlek ifrån.*cry* *cry* *cry*

böla lite till, eller så tränar, äter och vilar du dig stor o fin och deltar i nästa baywatchrulle.

Snake
2007-02-09, 21:24
:'(
K1rTHEKJlKw

shadowfire
2007-02-09, 21:27
:'(
K1rTHEKJlKw
backstreetboys o newkidsontheblock o alltvadfan de heter suger ju..
för oss andra som har förlorat det mesta vad heter familj o göra så är dock baktanken värt en del.

Ironbabe
2007-02-09, 21:52
den som bygger sitt liv på att lycka måste vara tvåsamhet tabbar sig... tvåsamhet är en bonus, lycka är att må gott själv.

Fasiken skuggan..ibland skriver du så vackra saker att jag sitter här o blir rörd :(

Man kan vara i ett förhållande men ändå känna sig ensam så just tvåsamhet betyder inte automatiskt lycka! Mår man inte bra inombords så kan man inte ge av sig själv..

666white
2007-02-09, 21:59
böla lite till, eller så tränar, äter och vilar du dig stor o fin och deltar i nästa baywatchrulle.


Om man vore så snygg att få vara med där *gah!*
Jobbigt att träna när polare flyttar, ingen kul att inga vänner ha :(