handdator

Visa fullständig version : WTF? Priser i shopen.


Guns n hoses
2006-06-05, 22:15
Skulle precis beställa mitt protein, 15kg var det tänkt, och till min förvånan var det de dubbla priset nu. Ni har alltså höjt till 199 nu.

Erbjudandet skulle gälla till och med den 5 juni, dvs tills tolvslaget. Eller har jag missat någonting?

Det går inte att beställa nu till det ursprungliga priset nu? den 5 juni.


MVH

Pdaddy
2006-06-05, 22:18
Thats true, men blir det inte välldigt billigt när du köper så mkt också ?

Maila och fråga :thumbup: .

Från början skulel priset va tills 1 Juni om ja inte misssminner sig, men man förlängde det för att va snäll antar ja :naughty:

M

dynamo
2006-06-05, 22:18
Ser att det finns en ny produkt nu.. som är 4x1kg av det proteinet..

Just nu: 499:- (ord.pris 796:-)

EDIT: och nu en 8x1kg

Just nu: 960:- (ord.pris 1632:-)

De uppdaterar friskt just nu :P

Xforce
2006-06-05, 22:20
Skulle precis beställa mitt protein, 15kg var det tänkt, och till min förvånan var det de dubbla priset nu. Ni har alltså höjt till 199 nu.

Erbjudandet skulle gälla till och med den 5 juni, dvs tills tolvslaget. Eller har jag missat någonting?

Det går inte att beställa nu till det ursprungliga priset nu? den 5 juni.


MVH

Med tanke på att de fortfarande kör annonserna för 99;- kilot så gäller det gamla priset.. :thumbup:

Simon.
2006-06-05, 22:39
Jo, det gäller fram till 00:00, 1kg ligger under Proteiner i 20 min till.

Guns n hoses
2006-06-05, 23:01
Tack för att ni ändrade priset innan 00.00 då *grr*





...



får väl slå till på ngt big pack *popcorn*

Guns n hoses
2006-06-05, 23:09
Tack simon!:)

Slog till på 16kg :thumbup:

Lasse Kongo
2006-06-06, 14:03
äsch, va inte så snåla, ligg kvar 99:-/kg och ni kommer få problem med att fylla på lagret!

jag väntar på min 6kg, många säger att det är sjukt gott, dåren som beställde åt bla mig va typ tvungen att beställa detta för det är så gott....

stämmer det lär ju jag fortsätta dra hem whey från kolo, om det ligger på 99:- dvs!

Xander
2006-06-06, 21:24
Kommer oxå fortsätta beställa från er om ni ligger kvar på 99kr/kg, men om det blir som det verkar nu med högre priser som 199/125/120kr/kg beställer jag tex hellre *** ** från ******** som ligger på ca 105kr/kg och dessutom till klart billigare frakt.

Iofs får jag väl säga att även 125kr/kg är ganska okey pris men ändå...

Tips: Det sämsta ni kan göra är att göra som tex GG.com försöka sälja mer genom att slänga med massa annan skit som tex dvdfilmer, vattenflaskor, omega3, kreatin osv, alltså sånt som man egentligen inte ens vill ha! *screwy*

Pdaddy
2006-06-06, 22:07
Ligga kvar på 99kr kilot är ju självmord det förstår ni hoppas jag..

125 kr är grymmt billigt, å inte faan går man å köper 1 kg i taget..
Sen pröjsa me kort mm å frakt fritt efter lägre summa med kort e ju klockers..

Era griniga snåljåpar :D

M

Beecher
2006-06-06, 22:09
blev billigt och bra! finemang, inte sista gången jag beställer från kolo shoppen :thumbup:

jwzrd
2006-06-06, 22:14
Ligga kvar på 99kr kilot är ju självmord det förstår ni hoppas jag..

125 kr är grymmt billigt, å inte faan går man å köper 1 kg i taget..
Sen pröjsa me kort mm å frakt fritt efter lägre summa med kort e ju klockers..

Era griniga snåljåpar :D

M

Det tror jag inte är självmord så länge det finns åtminstone en liten marginal på det. Jag tror många skulle välja att beställa allt dom behöver här istället för att dutta ut det för att få en bra totalpris.

The_RobRoy
2006-06-06, 22:59
Precis, håller med jwzrd, det kallas att ha lockvaror, jag beställde kolozzeums whey nu för 99kr, men behövde ju även sloow, vilket de garanterat har bättre marginaler på, så även om de inte tjänade så mycket på vasslen, så gick de i vinst eftersom jag nu beställde sloow ifrån dom, vilket jag inte brukar göra i vanliga fall.

michael
2006-06-06, 23:00
Vill se en isolat/hydrolysat blandning till det priset *rolleyes*

Pez
2006-06-06, 23:40
Vill se en isolat/hydrolysat blandning till det priset *rolleyes*
Och jag vill ha en koala som kan läsa gonattsagor för mig samtidigt som den skiter polarkraft extrem-mackor. Helst med rostbiff och sallad på. :D

Pata
2006-06-07, 07:32
Och jag vill ha en koala som kan läsa gonattsagor för mig samtidigt som den skiter polarkraft extrem-mackor. Helst med rostbiff och sallad på. :D
:laugh: :laugh:

Pdaddy
2006-06-07, 07:49
Och jag vill ha en koala som kan läsa gonattsagor för mig samtidigt som den skiter polarkraft extrem-mackor. Helst med rostbiff och sallad på. :D

:laugh: så rätt

M

Xander
2006-06-07, 18:51
Haha, jasså ni har även censurerat bort namnet på proteinpulvret Pro Fx (P R O_F X) nu efter mitt inlägg om att det bara kostar 105kr/kg. Ni e ju helt otroliga, snacka om rädsla för konkurrens! *rolleyes*

Jorgen
2006-06-07, 19:40
Haha, jasså ni har även censurerat bort namnet på proteinpulvret Pro Fx (P R O_F X) nu efter mitt inlägg om att det bara kostar 105kr/kg. Ni e ju helt otroliga, snacka om rädsla för konkurrens! *rolleyes*
Nej kompis, det handlar inte om rädsla för konkurrens.
Det handlar om att konkurrenter inte ville att deras produkter skulle få kritik på detta forumet. Således censurerades deras produktnamn bort (låååångt innan du skrev ditt inlägg). Problemet löst.

Beecher
2006-06-07, 19:42
Haha, jasså ni har även censurerat bort namnet på proteinpulvret Pro Fx (P R O_F X) nu efter mitt inlägg om att det bara kostar 105kr/kg. Ni e ju helt otroliga, snacka om rädsla för konkurrens! *rolleyes*
:laugh:

Nej kompis, det handlar inte om rädsla för konkurrens.
Det handlar om att konkurrenter inte ville att deras produkter skulle få kritik på detta forumet. Således censurerades deras produktnamn bort (låååångt innan du skrev ditt inlägg). Problemet löst.
:bow:

Pez
2006-06-07, 20:01
Haha, jasså ni har även censurerat bort namnet på proteinpulvret Pro Fx (P R O_F X) nu efter mitt inlägg om att det bara kostar 105kr/kg. Ni e ju helt otroliga, snacka om rädsla för konkurrens! *rolleyes*
Tjatar du om det igen?
Vad är det med dig...? Är du "information wants to be free"-aktivist med inriktning på kosttillskott eller vad?

Varför ska Kolozzeum göra reklam för andra webshops på ett forum som kostar x antal tusen i månaden att driva?
Förklara det, för jag förstår faktiskt inte..

Xander
2006-06-07, 22:10
Nej kompis, det handlar inte om rädsla för konkurrens.
Det handlar om att konkurrenter inte ville att deras produkter skulle få kritik på detta forumet. Således censurerades deras produktnamn bort (låååångt innan du skrev ditt inlägg). Problemet löst.

Jasså, det låter konstigt att de inte vill att namnen på deras produkter ska synas på det här forumet. Det borde de vilja eftersom det oftast borde vara positivt för dem. Sen kunde man faktiskt läsa namnet (Pro Fx) när jag hade postat mitt inlägg men lite senare hade någon censurerat det manuellt, det går förresten även att läsa namnet i mitt andra inlägg i den här tråden..

Pez -> Lugn, jag gav bara lite kritik och sa vad jag tyckte, det är väl inte så farligt. Sen tycker jag väldigt bra om ert Pure Whey och det har jag även skrivit i andra trådar, inte bara här utan även på tex Hälso.info. Förstår iofs om ni inte vill att namnet på konkurrerande siter/företag ska synas men att censurera produktnamn är väl lite att ta i? No hard feelings...

Pez
2006-06-07, 22:41
Pez -> Lugn, jag gav bara lite kritik och sa vad jag tyckte, det är väl inte så farligt. Sen tycker jag väldigt bra om ert Pure Whey och det har jag även skrivit i andra trådar, inte bara här utan även på tex Hälso.info. Förstår iofs om ni inte vill att namnet på konkurrerande siter/företag ska synas men att censurera produktnamn är väl lite att ta i? No hard feelings...
Det beror helt på hur reklam-fokuserat inlägget är.
I retrospekt.. kan du inte känna att dina inlägg låter väldigt mycket som reklam?
På Body får inte prisangivelser förekomma. Kanske enda vägen att gå.. trist.. :/

Xander
2006-06-07, 23:20
Kanske kan tyckas men jag är opartisk, har som sagt även skrivit positivt om Kolozzeums Pure Whey på Hälso.info som kanske överlag får anses mer partiska för FX-produkterna och ********?

Vet inte om det går att posta länk iofs men testar...
http://www.halso.info/forum/viewtopic.php/t-22212/postdays-0/postorder-asc/start-0.html


Jasså.. Kolozzeum tycker jag för tillfället är det bästa och billigaste stället att köpa vassleprotein på nu när de säljer Pure Whey för 99kr/kg. Tyvärr är deras fraktsystem lite dumt och dyrt för tillfället men kan man gå ihop med ett par polare och beställa så spelar det ingen roll. Pure Whey är dessutom ett riktigt gott och lättblandat protein.

Pro FX är väl närmsta konkurrent med bra vassleprotein och ligger på 105kr/kg. Dock är jag lite tveksam till att det är lika gott men jag kan ha fel. Har testat Whey FX och Slow FX och dom var inte så goda, för milda i smaken men Pro FX är ju iofs sagt att det ska smaka mer..


Det enda jag vill är att va schysst och att hjälpa vilsna konsumenter göra bra val i den snåriga djungel kosttillskottsbranschen är... inte min mening att trampa nån på tårna..*innocent*