handdator

Visa fullständig version : Max-OT 8 Veckor?


hobbitar
2006-06-04, 22:03
Sökte efter Max-OT men hittade inget så jag startar en ny tråd.

Jag tänkte prova på Max-OT nu under Juni/Juli. Vill gärna prova på ett lite anorlunda träningsätt, vad tror ni om det?

Sen så har jag hittat ett program som vara i 12 veckor men jag undrar om det är någon som vet var jag kan hitta ett 8 veckors Max-OT-program?

Tack på förhand!

jakkan
2006-06-04, 22:18
www.*******.com

oj, kom på att man kanske inte fick länka till andra butiker eller va man ska kalla dem. men de är där programmet finns iaf

hobbitar
2006-06-04, 22:21
JO det är det jag läst om men där hittar jag bara ett 12 veckors program

Damien Thorne
2006-06-04, 22:47
Det är inte ett 12 veckors träningsprogram du har hittat. Det är en 12 veckors onlinekurs. Det är utformat så att man får 1 email i veckan (men alla email finns samlade som ett dokument)

Här är dokumentet: LÄNK (http://www.freedomfly.net/Documents/MAX-OT.pdf)
(Denna sida tycker jag verkar vara okej att länka till. Det är en informationssida.)

Tex så går dom igenom en hel massa kosttillskott en vecka.

På sidan 133 finns det ett 6 månaders program...
...men....
på sidan 131 står det att varje "Max-ot träningscykel" är 8 veckor och efter varje 4 veckor så ska man rutinen i programmet lite. När man har tränat 8 veckor i streck så ska man vila helt från träning en hel vecka.

Så det du behöver göra för att få ett komplett 8 veckorsschema är att köra de 2 första delarna i programmet, alltså "vecka 1-4" och "vecka 5-8". På "vecka 9" står det "no training"

Damien Thorne
2006-06-05, 17:05
Sökte efter Max-OT men hittade inget så jag startar en ny tråd.

Sökningen fungerar inget bra.
Men med google så fungerar den

Trådar med Max-ot på Kolozzeum (http://www.google.se/search?num=100&hl=sv&as_qdr=all&q=%22max-ot%22+site%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.kolozzeum.com%2Fkolo zzeum&meta=)

hobbitar
2006-06-05, 18:16
Tack för svaren!
Men jag har en till fråga:)

Tror ni det är okej att fortsätta läsa vecka 2,3,4 osv... fastän jag bara är på vecka 1 i själva träningen?

Tycker det var intressant läsning och vill gärna fortsätta, men jag vill givetvis inte att det ska inverka negativt på min muskeltillväxt.

Damien Thorne
2006-06-05, 18:52
Tack för svaren!
Men jag har en till fråga:)

Tror ni det är okej att fortsätta läsa vecka 2,3,4 osv... fastän jag bara är på vecka 1 i själva träningen?

Tycker det var intressant läsning och vill gärna fortsätta, men jag vill givetvis inte att det ska inverka negativt på min muskeltillväxt.

Jag tycker att du ska läsa igenom allt. Det har ingen negativ påverkan på muskeltillväxten.

Jag skrev ut allt och satte in det i en pärm. Då var det lättare att läsa det hela.

grisbil3n
2006-06-06, 00:56
Jag följde schemat med väldigt få modifikationer i 3-4 månader, jävligt roligt om inte annat. Hela paketet eller motsvarande finns som pdf annars om man letar lite.

Damien Thorne
2006-06-06, 10:00
Jag följde schemat med väldigt få modifikationer i 3-4 månader, jävligt roligt om inte annat. Hela paketet eller motsvarande finns som pdf annars om man letar lite.

Tex om man letar i #4 i denna tråd ;)