handdator

Visa fullständig version : Spel efterlyses!


Papi
2006-06-04, 19:32
Jag försöker hitta ett spel som jag spelade för ett par år sen på nätet. Det var ett flashspel tror jag. Man var en gubbe som sprang runt nere på skärmen och sköt på "gele-blobbar" som delade sig när man sköt dem. de blev mindre och mindre (och fler) tills de försvann. Nån som vet vad det är för spel?

AlexGBG
2006-06-04, 19:39
jag lånar tråden till ett spel jag vill ha. det är jäävligt gammalt, kanske 10 år...

spelet går ut på att man har var sin borg med kanoner, tiden startar och man får skjuta på den andras borg under typ 30 sekunder, sen gäller det att laga sin borg under kanske 30 sekunder plus att den som fick mest poäng fick flest nya kanoner, och man kunde även få kanoner som skjöt eldkulor, där eldkulorna träffade så gick det inte för motståndaren att bygga ny borg.

kasst förklarat då jag sitter i telefon med tjejen :P

sgtbarnes
2006-06-04, 20:00
jag lånar tråden till ett spel jag vill ha. det är jäävligt gammalt, kanske 10 år...

spelet går ut på att man har var sin borg med kanoner, tiden startar och man får skjuta på den andras borg under typ 30 sekunder, sen gäller det att laga sin borg under kanske 30 sekunder plus att den som fick mest poäng fick flest nya kanoner, och man kunde även få kanoner som skjöt eldkulor, där eldkulorna träffade så gick det inte för motståndaren att bygga ny borg.

kasst förklarat då jag sitter i telefon med tjejen :P

Ge mig din simultanförmåga... :D