handdator

Visa fullständig version : Bälte?


Achryl
2006-06-03, 22:29
Okej, nu har jag kommit fram till vilka skor jag ska ha, nu vore det bra med ett bälte. Jag vill ha ett snyggt med svart eller brunt bälte och enkelt rektangulärt beslag i borstad metall. Därför behöver det inte vara något märkesskärp utan kan vara hur billigt som helst. Var man kan således hitta det billigaste? Jag ska till stockholm i morgon, därför denna plötsliga kläd-mani.

ugglan
2006-06-03, 22:59
köp ett tigerbälte med det största tigerhuvudspännet du kan hitta, eller det största JL-märket, matchar de svarta dojjorna du postade bra.

Arnesson
2006-06-03, 23:00
Kolla HM, de har skärp som påminner om de du beskriver. Kostar runf 200kr

Achryl
2006-06-03, 23:04
köp ett tigerbälte med det största tigerhuvudspännet du kan hitta, eller det största JL-märket, matchar de svarta dojjorna du postade bra.
Det är NÅGOT du försöker påvisa men jag kan inte sätta fingret på det :D

Achryl
2006-06-03, 23:05
Kolla HM, de har skärp som påminner om de du beskriver. Kostar runf 200kr
det låter bra. dit ska jag

MilkmaN
2006-06-04, 00:31
200? 65:- kostade mitt

Achryl
2006-06-04, 00:54
200? 65:- kostade mitt
Det låter bra! På HM eller?

Nejv
2006-06-04, 01:35
köp ett tigerbälte med det största tigerhuvudspännet du kan hitta, eller det största JL-märket, matchar de svarta dojjorna du postade bra.

Hahaha

keffat_liv
2006-06-04, 01:59
jag har ett sjukt snyggt boss skärp i brunt skinn, kostade 900, men kolla på boss skärlpen skjukt snygga.

bubbe
2006-06-04, 07:07
jag har ett sånt här jag,
http://www.extremepower.se/images/categories/SafeUSA_belt_small-100x100.jpg

passar mycket bra ihop med,
http://www.crainsmuscleworld.com/gfx/power-shoe.gif

:naughty:

Piranha
2006-06-04, 07:08
jag har ett sånt här jag,
http://www.extremepower.se/images/categories/SafeUSA_belt_small-100x100.jpg

passar mycket bra ihop med,
http://www.crainsmuscleworld.com/gfx/power-shoe.gif

:naughty:

Snyggt Bubbe, ingen alls kommer tro de är en retard med dem där på stan :-)

bubbe
2006-06-04, 07:09
Snyggt Bubbe, ingen alls kommer tro de är en retard med dem där på stan :-)

är man kung så är man.....:laugh:

Piranha
2006-06-04, 07:09
är man kung så är man.....:laugh:

*kissass*

bubbe
2006-06-04, 07:12
*kissass*

Dessutom brukar dom fråga på gymet om jag tränar i fin-skorna, så dessa funkar säkert på stan under ett par vita bomullsbyxor med pressveck.







finskorna = fina skor för uteliv, inte damer från grannlandet.

Piranha
2006-06-04, 07:14
Dessutom brukar dom fråga på gymet om jag tränar i fin-skorna, så dessa funkar säkert på stan under ett par vita bomullsbyxor med pressveck.







finskorna = fina skor för uteliv, inte damer från grannlandet.


Allting klär en sköhet säger dem.

bubbe
2006-06-04, 07:15
Allting klär en sköhet säger dem.

Ska vi hångla?

z_bumbi
2006-06-04, 07:16
Snyggt Bubbe, ingen alls kommer tro de är en retard med dem där på stan :-)

Skorna ser ut ungefär som det de flesta gick omkring med på stan för tre/fyra år sedan (Det finns övervintrade exemplar fortfarande), iofs stämde din bestrivning in ganska bra på deras utseende..

Piranha
2006-06-04, 07:19
Skorna ser ut ungefär som det de flesta gick omkring med på stan för tre/fyra år sedan (Det finns övervintrade exemplar fortfarande), iofs stämde din bestrivning in ganska bra på deras utseende..


Converse lanserade väl dem som basketkänga på de glada 80 talet, det känns ändå tryggt att temat 20 år senare omlanseras som SL skor då för 1300 spänn istället för 150:- (i dåvarande växelkurs), Ja det säger ju en del om konsumenten.

Frågan är om de höga skaften ger bättre stöd i SL ?

bubbe
2006-06-04, 07:29
Converse lanserade väl dem som basketkänga på de glada 80 talet, det känns ändå tryggt att temat 20 år senare omlanseras som SL skor då för 1300 spänn istället för 150:- (i dåvarande växelkurs), Ja det säger ju en del om konsumenten.

Frågan är om de höga skaften ger bättre stöd i SL ?

Crain skorna är inte gjorda som converse, står lite högre i dessa och foten har en riktig sula. Däremot är väl converse riktigt dyra idag?

Fast som du säjer, bara för att kläderna fyller en funktion så är man beredd att betala 3xöverpris medans om det bara ska vara snyggt så betalar man knappt något alls. Jag menar en tröja för bänkpress 1200, var någonstans skulle man köpa en t-shirt i polyester för 1200.....

z_bumbi
2006-06-04, 07:31
Converse lanserade väl dem som basketkänga på de glada 80 talet, det känns ändå tryggt att temat 20 år senare omlanseras som SL skor då för 1300 spänn istället för 150:- (i dåvarande växelkurs), Ja det säger ju en del om konsumenten.

Frågan är om de höga skaften ger bättre stöd i SL ?

Det var väl ett par Craine på bilden?

I Converse är det den tunna sulan med bra grepp de flesta är ute efter och att skon går att modda så att sulan blir ännu tunnare, skon får självklart inte heller rulla då vikten ligger på utsidan av foten. De flesta som använder skorna kör med bred fotställning och då är det de egenskaperna som är viktigast. Idag finns det bättre/stadigare skor med samma funktion men det är ju en Westside-grej numera så de kommer nog finnas kvar ett tag till.

Värre är att folk köper skorna för de pengara att ha på sig till vardags...

Piranha
2006-06-04, 07:36
Det var väl ett par Craine på bilden?

I Converse är det den tunna sulan med bra grepp de flesta är ute efter och att skon går att modda så att sulan blir ännu tunnare, skon får självklart inte heller rulla då vikten ligger på utsidan av foten. De flesta som använder skorna kör med bred fotställning och då är det de egenskaperna som är viktigast. Idag finns det bättre/stadigare skor med samma funktion men det är ju en Westside-grej numera så de kommer nog finnas kvar ett tag till.

Värre är att folk köper skorna för de pengara att ha på sig till vardags...


Westside grejjen är nog mer att de lägger alla pengarna på 3 x Lyftartröjor + mössor så dem inte har pengar kvar till skor.

Jag har ytterst svårt för helt westside syndromet.

bubbe
2006-06-04, 07:38
Westside grejjen är nog mer att de lägger alla pengarna på 3 x Lyftartröjor + mössor så dem inte har pengar kvar till skor.

Jag har ytterst svårt för helt westside syndromet.

Damn, jag har glömt köpa mössa. Man gör ju säkert 100kg till i totalen med en riktigt dyr mössa och fula solglasögon.