handdator

Visa fullständig version : Aftonblaskan når nya höjder.


High1ander
2006-06-03, 16:21
http://www.expressen.se/index.jsp?a=601773

Tur att Aftonblaskan gör allt för att (st)hjälpa svenska landslaget...

Klantigt tycker jag.

jwzrd
2006-06-03, 16:33
Sluta för fan att länka hit skiten då.

bluelight
2006-06-03, 16:50
Sluta för fan att länka hit skiten då.

Han länkade ju inte ens till aftonblaskan.

Garnax
2006-06-03, 16:52
Sen när har tidningar som huvuduppgift att skydda något lag i någon sports taktik?

Trance
2006-06-03, 16:55
Sen när har tidningar som huvuduppgift att skydda något lag i någon sports taktik?

Sen när har någon påstått det? Sedan ditt jobbiga "hat" mot sport och lag är bara jobbigt.

jwzrd
2006-06-03, 16:56
Han länkade ju inte ens till aftonblaskan.

Sa jag inte 'skiten'?

aliquis
2006-06-03, 19:07
Taskigt.

Garnax
2006-06-03, 20:28
Sen när har någon påstått det? Sedan ditt jobbiga "hat" mot sport och lag är bara jobbigt.

Jag hatar inte varken sport eller lag...

Vad nu det har med tråden att göra, Aftonbladet har ingen skyldighet
att varken hjälpa eller förstöra för laget alltså behöver dom
inte bry sig dick om vad dom skriver får för konsikvenser.

Kimo
2006-06-03, 20:37
Nämen vad tråkigt för fotbollsfjollorna.

Dipshit
2006-06-03, 22:30
Sa jag inte 'skiten'?
eller så erkänner du att du har fel nån gång? ;)

jwzrd
2006-06-03, 22:34
eller så erkänner du att du har fel nån gång? ;)

Vad pratar du om? Jag vill inte att något från skitpressen, dvs expressen och aftonbladet, länkas. Det är bajstidningar för den obildade boskapen som inte klarar av att tänka själv.

paddanboy
2006-06-03, 22:40
Aftonbladet är ju kända för att göra allt för att sälja lösnummer och vrida och vända på allt. Skulle det inte vara så lätt, skulle jag aldrig besökt sidan varje dag.

Dumleman
2006-06-03, 22:41
Publicering av misstänkta med namn och bild, publicering av bild och namn av en 13 år gammal tjej som blev våldtagen och knivmördad går väl an men att avslöja sveriges hyperhemliga strategi i fotbollsvm, nej nu jävlar *grr*.

paddanboy
2006-06-03, 22:51
Publicering av misstänkta med namn och bild, publicering av bild och namn av en 13 år gammal tjej som blev våldtagen och knivmördad går väl an men att avslöja sveriges hyperhemliga strategi i fotbollsvm, nej nu jävlar *grr*.

Lite skillnad, förövrigt är svensk media rätt återhållsam när det gäller identifiering av förbrytare. Det är lite synd, i sådana fall skulle vi få se hur invandringen påverkat och påverkar brottsligheten. Folk pekar på Efterlyst, men efterlyst tar bara upp några enstaka brott.

Det är samtidigt fel i sådana fall att vi snackar om Bigbrother Jessica när miljoner svälter. Jag anser det är fel, men det är ändå lite skillnad.

Dipshit
2006-06-03, 23:11
Vad pratar du om? Jag vill inte att något från skitpressen, dvs expressen och aftonbladet, länkas. Det är bajstidningar för den obildade boskapen som inte klarar av att tänka själv.
du menar alltså att det var det som stod bakom ditt första inlägg? verkar högst otroligt..

jwzrd
2006-06-03, 23:12
du menar alltså att det var det som stod bakom ditt första inlägg? verkar högst otroligt..

Ja.. att jag skrev skiten och faktiskt menade skiten är svårt att tro.

Dipshit
2006-06-03, 23:26
Ja.. att jag skrev skiten och faktiskt menade skiten är svårt att tro.
ja, man kan ju NÄSTAN tro att du skulle mena aftonbladets artikel om ämnet i fråga..

ack, så fel det kan bli..

hobbitar
2006-06-03, 23:34
Jag tror inte sverige vinner VM på fasta situationer, tacka vet jag Mild =)

jwzrd
2006-06-03, 23:58
ja, man kan ju NÄSTAN tro att du skulle mena aftonbladets artikel om ämnet i fråga..

ack, så fel det kan bli..

Jag förstår inte ditt problem? Det var fortfarande expressen det länkades till... jag har inte läst artikeln du pratar om och jag har inte kollat länken i inlägget.

Dipshit
2006-06-04, 00:22
Jag förstår inte ditt problem? Det var fortfarande expressen det länkades till... jag har inte läst artikeln du pratar om och jag har inte kollat länken i inlägget.
just det jag menar..
du kollade inte länken.. varför klagar du då på vad han länkar till?

finns ju en möjlighet att du tänkte skriva nåt i stil med "Sluta för fan att länka hit sån skit"
istället för
"Sluta för fan att länka hit skiten då"

men då är du ju bara väldigt otydlig..

edgen_ÖSD
2006-06-04, 02:02
Om nån länkar en något som handlar om att aftonbladet har publicerat en artikel som förstör för svenska landslaget och skriver att aftonbladet når nya höjder, och du skriver "men länka inte hit skiten då" finns det bara en sak du menar, dvs att det är ett lika stort brott att länka hit det så att fler kan läsa om deras varianter. Menar du nåt annat är du antingen slarvig som fan eller har riktigt dålig meningsbyggnad.

Håller med Dipshit.

Bronkitkorv
2006-06-04, 07:42
Aftonbladet är inte bättre än hänt extra, inget förvånande att dom anser sej ha rätt till att förstöra sveriges landslags upplägg. Fast åh andra sidan så kan man ju undra vad landslaget ska ta sej till när dom har utfört manövern en gång då vet ju hela världen hur den går till.
Töntigt av båda två.

Anonym112
2006-06-04, 08:49
just det jag menar..
du kollade inte länken.. varför klagar du då på vad han länkar till?

finns ju en möjlighet att du tänkte skriva nåt i stil med "Sluta för fan att länka hit sån skit"
istället för
"Sluta för fan att länka hit skiten då"

men då är du ju bara väldigt otydlig..

:hbang: