handdator

Visa fullständig version : Ingesson till VM 2010


aliquis
2006-06-02, 02:49
http://www.ingessontillvm2010.nu/

Pinglan
2006-06-03, 14:07
Jaha, där ser man......det är tydligen så att det var Klabbe som fällde alla träd i Kisatrakten i januari-05......och vi som trodde det var stormen Gudrun :laugh: Nu ska jag skälla på honom nästa gång han kommer hit och fikar *grr27* :D

hobbitar
2006-06-03, 14:25
Han hade fortfarande bra klipp i dojjan:D

hammer95
2006-06-04, 09:01
Jaha, där ser man......det är tydligen så att det var Klabbe som fällde alla träd i Kisatrakten i januari-05......och vi som trodde det var stormen Gudrun :laugh: Nu ska jag skälla på honom nästa gång han kommer hit och fikar *grr27* :D
Hit och fikar?

Kwon
2006-06-04, 09:05
Oh Shiit!

Ingesson Teh Ruler! :hbang: :thumbup:

"Du sänkte ju Tallen!"

Pinglan
2006-06-04, 17:01
Hit och fikar?
Vi bor grannar (han har en skogsfastighet och driver en konferansanläggning ett par km hemifrån oss utanför Kisa, annars bor han ju i Ödeshög) Min sambo och Klas har en del jaktaffärer ihop och därför hänger han här rätt så ofta. Mycket trevlig och sympatisk (och en jävel på affärer ;) )

hammer95
2006-06-04, 19:03
Vi bor grannar (han har en skogsfastighet och driver en konferansanläggning ett par km hemifrån oss utanför Kisa, annars bor han ju i Ödeshög) Min sambo och Klas har en del jaktaffärer ihop och därför hänger han här rätt så ofta. Mycket trevlig och sympatisk (och en jävel på affärer ;) )
Okej!
Tränar han något? Eller har han lagt av helt?

Pinglan
2006-06-04, 21:03
Okej!
Tränar han något? Eller har han lagt av helt?
När han är här i Kisa (oftast i veckorna, han åker hem de flesta helger) tror jag inte han hinner träna särskilt mycket. Jag vet att han joggar med sin hund ibland men det är nog det enda. Om han tränar något när han är hemma vet jag inte. Han har iaf en stående inbjudan att komma till min lada och träna men han påstår att han hatar att få spö av tjejer så därför vill han inte träna med mig ;)