handdator

Visa fullständig version : Vart tog Fast Carbs vägen?


Guns n hoses
2006-06-01, 22:15
Hittar det inte längre i webshoppen :O

MVH

Fairing
2006-06-02, 07:53
Slutsåld , men den bör komma in om ca. 2v

Guns n hoses
2006-06-02, 08:06
Slutsåld , men den bör komma in om ca. 2v

Oki tack för svaret.

Förlorar man pengar ifall man beställer proteinet nu, och maltot senare? Jag menar, blir frakten dyrare?

Pdaddy
2006-06-02, 08:08
Är det inte bättre att den finns kvar i shoppen men att det står tillfälligt slut, så de som beställer redan vet om det ;)

Istället för å plocka bort den helt å hållet *screwy*

M

Fairing
2006-06-02, 08:10
Proteinet kommer strax bli dyrare och frakten billigare ( inget postförskott + lägre fraktfri gräns) under nästa vecka om man betalar med kort så du tjänar på att beställa protein nu och Fast carbs när det kommer in

Fairing
2006-06-02, 08:19
Är det inte bättre att den finns kvar i shoppen men att det står tillfälligt slut, så de som beställer redan vet om det ;)

Istället för å plocka bort den helt å hållet *screwy*

M

Well , du har rätt Pdaddy men det är Simon som sköter den biten så jag framför dina synpunkter till The Magic Man (Har pratat med Zone för mycket)

racePete
2006-06-02, 08:24
Som jag skrev i den andra tråden så beställde jag bla 12 kg Kolozzeumprotein den 29/5. Då gick det att beställa Fast Carbs vilket jag också gjorde. Har inte fått nåt mail från shoppen, kan min order ha fördröjts p g a att Fast Carbs är slut?

Fairing
2006-06-02, 08:51
Som jag skrev i den andra tråden så beställde jag bla 12 kg Kolozzeumprotein den 29/5. Då gick det att beställa Fast Carbs vilket jag också gjorde. Har inte fått nåt mail från shoppen, kan min order ha fördröjts p g a att Fast Carbs är slut?

Maila till order@kolozzeum.com och ange ditt ordernr. så kan dom spåra paketet.Försäljningen på nya kolozeumlinjen har varit långt över förväntan så leveranstiden kanske är någon extra dag.

Guns n hoses
2006-06-02, 09:22
Farings, jag läste på sidan och där står det att frakten kostar 100+40kr.

Så jag kan alltså beställa hur mkt som hellst för 100kr + 40kr expeditionsavgift?

MVH

racePete
2006-06-02, 15:14
Maila till order@kolozzeum.com och ange ditt ordernr. så kan dom spåra paketet.Försäljningen på nya kolozeumlinjen har varit långt över förväntan så leveranstiden kanske är någon extra dag.

Provade att maila i morse, får följande returnerat:

Från: Mail Delivery Service [postmaster@pne.skanova.net] Datum: 02-06-2006 15:13
Till: xxx@xxx.xxx
Kopia:
Ärende: Delivery Status Notification (Mail Delivery Delayed)


- This is only a notification about a delay in the delivery of your message.
- There is no need to resend your message at this time.
- The following recipients have not yet received your message:
order@kolozzeum.com; Delayed


- The server will continue trying for up to 116 hours.


Typiskt att det ska strula. Får hoppas att det dyker upp på måndag. Åker till Grekland tisdag nästa vecka och trodde att jag skulle hinna få paketet eftersom jag inte fått nåt meddelande om försenad leverans. Spelar ingen roll för mig men de som jag sambeställt med får ju vänta.


:(

mvda
2006-06-02, 21:51
Hur mycket skiljer sig vitargo (kolhydrater) från fast carbs? Antar att det är något bättre kvalitet pga det högre priset. Värt att lägga 100-200 kr mer?

Pez
2006-06-02, 21:58
Provade att maila i morse, får följande returnerat:

Från: Mail Delivery Service [postmaster@pne.skanova.net] Datum: 02-06-2006 15:13
Till: xxx@xxx.xxx
Kopia:
Ärende: Delivery Status Notification (Mail Delivery Delayed)


- This is only a notification about a delay in the delivery of your message.
- There is no need to resend your message at this time.
- The following recipients have not yet received your message:
order@kolozzeum.com; Delayed


- The server will continue trying for up to 116 hours.


Typiskt att det ska strula. Får hoppas att det dyker upp på måndag. Åker till Grekland tisdag nästa vecka och trodde att jag skulle hinna få paketet eftersom jag inte fått nåt meddelande om försenad leverans. Spelar ingen roll för mig men de som jag sambeställt med får ju vänta.


:(
Jag tror att man faktiskt kan skylla på omständigheterna.. polisen tog ju DNS-servern för kollo vid razzian mot TPB i veckan.
Vilket innebar en hel del strul... :/

racePete
2006-06-02, 22:39
Jag tror att man faktiskt kan skylla på omständigheterna.. polisen tog ju DNS-servern för kollo vid razzian mot TPB i veckan.
Vilket innebar en hel del strul... :/

Å fan! Det visste jag inte.
Kan förövrigt meddela att paketavin låg i brevlådan när jag kom hem från jobbet :hbang: .
Kolozzeum! :thumbup:

z_bumbi
2006-06-03, 06:18
Hur mycket skiljer sig vitargo (kolhydrater) från fast carbs? Antar att det är något bättre kvalitet pga det högre priset. Värt att lägga 100-200 kr mer?

Kvaliten är nog ingen skillnad.

Hur det funkar i kroppen beror på hur stark lösning du vill ha, Vitargo funkar bara markant bättre om du använder väldigt lite vatten men då blir det å andra sidan något som påminner om tapetklister så det är svårt att få i sig av den anledningen.
Spär du något så normalt så är magsäckstömningen och upptaget troligtvis väldigt lika eller t o m samma på maltodextrin och vitargo.

mvda
2006-06-03, 20:35
Kvaliten är nog ingen skillnad.

Hur det funkar i kroppen beror på hur stark lösning du vill ha, Vitargo funkar bara markant bättre om du använder väldigt lite vatten men då blir det å andra sidan något som påminner om tapetklister så det är svårt att få i sig av den anledningen.
Spär du något så normalt så är magsäckstömningen och upptaget troligtvis väldigt lika eller t o m samma på maltodextrin och vitargo.

Ok, då kör jag på med maltodextrin, tackar!