handdator

Visa fullständig version : Någon som vet


r90
2002-12-07, 16:07
Vart man kan hitta det där skojjiga armträningsprogramet som var upp i en tråd för ganska länge sedan.

Det handlade om att man bara tränade armarna i typ 1 månad ( kom inte ihåg hur länge ) och sen så skulle man ha ökat si och så mycket.....Man skickade ett mail till gubben som hade gjort det och sen så fick man programet skickat till sin mail.

Skulle va kul och ge det en test !


:bpump:

Lord_X
2002-12-08, 19:48
Det låter vansinnigt.. Något för folk på androgener kanske.

Niclaaas
2002-12-08, 19:56
man vet inte innan man testat......även om det låter skumt

ugly_kid
2002-12-08, 20:04
menar du det som någon snackade om här som gick ut på att träna armarna med extremt många set under en hel dag, man skulle träna ett pass som varade en hel dag bara lite vila med mat. sen skulle man vila armana i 2-3 veckor har jag för mig så skulle man öka ett par cm.
själv tror jag inte det funkar, man borde minska ett par cm låter det som.

Lord_X
2002-12-08, 20:07
Iofs så nämndes aldrig hur ofta.. Men om det handlar om varje dag, som jag hört "tips" om från andra förr, så är det V.A.N.S.I.N.N.I.G.T.
Tänk på att att muskler behöver vila för att kunna växa, så mer än 2-3 ggr/vecka är idiotiskt.

ugly_kid
2002-12-08, 20:12
enligt han som skrev detta för ett tag sen så skulle detta bara funka en gång per muskel under hela livet.

Lord_X
2002-12-08, 20:31
umm..?... Hahahahahahahaha :laugh:

Stålkrull
2002-12-09, 09:16
Programmet som syftas på är troligtvis ett program som kom från ”traningsshopen.nu” och skrivet av Niklas Daver. Man beställde det kostnadsfritt genom autoresponder. Firman verkar inte finnas kvar på nätet. För att inte bryta mot copyright kan jag inte lägga ut hela texten, men i korta drag går det ut på följande:

Sex veckors träningsprogram där man endast tränar armarna. All annan träning får avvakta.
Träningen består av 15 set triceps och 18 set biceps per pass.
Vecka 1 två armpass
Vecka 2 två armpass
Vecka 3 tre armpass
Vecka 4 fyra armpass
Vecka 5 fem armpass
Vecka 6 sex armpass
Vecka 7 total vila från träning.

Detta ska ge 2-3 cm på överarmarna. Om det funkar har jag ingen aning om men omöjligt är det väl inte.

//Janne

goa_killen
2002-12-09, 16:32
Kan inte någon få för sej att prova :)

Allan
2002-12-09, 20:37
Tror inte det var han som skrev det, utan det kommer från nån guru i Staterna. Å andra sidan - eftersom jag känner Niklas - kan jag lova att det garanterat var hardcore och rent. Om det funkade - tja, vissa växer på felaktig träning också. Jag kan ta reda på vad det handlade om

allan

r90
2002-12-10, 19:12
Ok !

Men man lär ju bli mega övertränad ? Det säger ju sig självt!

Josef
2002-12-11, 19:43
Jag är ju som sagt nybörjare och har kanske högst 32centimeter runt överarmen.

Jag är bara 17 år så jag har ju all tid i världen att ta igen min träning efter det här.
Om man ska våga testa för att dela med sig av resultaten? :)