handdator

Visa fullständig version : Vilka här lirar Hitman: Blood Money?


Cerberus
2006-05-31, 11:19
Jag är en av dom, så jääävla grymt spel(jag har inte varit ett Hitman-fan förr). Spelar det på PC och det buggar i ett uppdrag som jag kör på nu.

Åsikter om spelet?

Solros
2006-05-31, 11:31
Lirar det med på PC!
Är på uppdraget med porrkungen nu! Hela spelet stänger ner sig ibland när man ska lämna vapen, jävligt störande.

Cerberus
2006-05-31, 11:42
Lirar det med på PC!
Är på uppdraget med porrkungen nu! Hela spelet stänger ner sig ibland när man ska lämna vapen, jävligt störande.

Är det där allt är i jultema och det snöar ute? Där är jag med, spelet kraschar varenda gång jag ska kasta ett mynt. Får hitta på nåt sätt att klara det utan att kasta mynt :P

Solros
2006-05-31, 11:44
Ja, det är den banan.
Försöker hela tiden få någon brud att ligga med mig, men dom verkar inte tända på mitt streckkodstatuerade flinthuvud :(

Cerberus
2006-05-31, 11:44
Ja, det är den banan.
Försöker hela tiden få någon brud att ligga med mig, men dom verkar inte tända på mitt streckkodstatuerade flinthuvud :(

lol, man ska få tag på en kamera nånstans...då gör de VAD SOM HELST enligt en fotograf på den banan.

Solros
2006-05-31, 12:01
MEN SATAN! Spelet bara kraschar på den banan

Då försvinner det man sparat också va? man måste klara banorna i ett svep?

Cerberus
2006-05-31, 12:35
MEN SATAN! Spelet bara kraschar på den banan

Då försvinner det man sparat också va? man måste klara banorna i ett svep?

precis! fett irriterande...iof har jag väl inte rätt att klaga då jag inte direkt betalat för spelet lol.

Lasse Kongo
2006-05-31, 12:43
Jag har inte lirat ngra av de tidigare spelen, köpte det till 360 med låga förväntningar....

Ett av de bästa spel jag spelet någonsin, guuuuuuuud så grymt det är!

Helt fantastiskt, kör igenom det för andra gången nu, har en jäääävla massa kvar att klara, sen att det går att slutföra en bana på 100 olika sätt typ gör ju inte saken sämre :hbang:

ugglan
2006-05-31, 12:55
Riktigt kul är det, sista banan är utmanande på Expert/Pro - nån annan som klarat den (Requiem)?

Nydelaw
2006-05-31, 18:59
Krashande spel när man kastar saker o ting e väl piratrelaterat problem :booty:

Har klarat alla banor på Silent Assasin på Normal än så länge...
Synd att man måste köra om alla banor på de övriga svårighetsnivåerna bara... Hoppas framtida patchar löser, lite orka lixom...

Dessutom e jag jag lite tjurig att man inte kan plocka upp (o behålla) melee-vapen (knivar, stun-gun) samt Colt 1911 :confused:

För de som nyligen upptäckt den fantastiska Hitman-serien får jag bara se till o rekomendera de tidigare spelen (räkna bort 3:an - Hitman Contracts - som inte levde upp till mina förväntningar)

Nydelaw
2006-05-31, 19:29
Riktigt kul är det, sista banan är utmanande på Expert/Pro - nån annan som klarat den (Requiem)?

E det inte lite spoilervarning på det där?
Typ:
För att kunna spela den "sista" banan (me credits-texten som rullar förbi) Så gäller det att få liv i Hitman genom att attackera W o S, lycka till!

Markera texten ovan för att få reda på spoilern :D

Lasse Kongo
2006-06-01, 12:54
har klarat spelet på rookie och normal, inga som helst problem med spelet eftersom det är ett KÖPT spel till 360 *snåla jävlar* :D

bästa känslan hitills var ju när man bytte ut replikan på operan till ett riktigt vapen *kaboom* mihihi...

hobbitar
2006-06-01, 13:00
Vin Diesel ska spela huvudrollen i den uppkommande filmen "Hitman" som är baserad på spelet. Grymmt!!

Konvex
2006-06-01, 13:01
Spelar det också men har råkat ut för en väldigt irriterande bugg i operabanan när typ ett sångljud ska börja i bakgrunden så krashar spelet varje gång, testat instalera om det också. :(

hahavaffan
2006-06-01, 13:39
Fan vad instabilt spelet verkar... men jag "köper" det på nätet just nu. Får se hur det funkar på min gamla burk sen ;)

ugglan
2006-06-01, 13:47
E det inte lite spoilervarning på det där?
Typ:
För att kunna spela den "sista" banan (me credits-texten som rullar förbi) Så gäller det att få liv i Hitman genom att attackera W o S, lycka till!

Markera texten ovan för att få reda på spoilern :D

Ja, självklart, men på Pro på mitt spel dör man på 4-5 sekunder. På expert är det lätt att döda alla, men Pro verkar helt fuckat.

Fille.p
2006-06-01, 16:55
jag "köpte" också spelet på nätet men det vill inte fungera, krashar ut i windows efter intro filmerna, någon som har haft samma problem?

hobbitar
2006-06-02, 00:10
jag "köpte" också spelet på nätet men det vill inte fungera, krashar ut i windows efter intro filmerna, någon som har haft samma problem?

Kanske fungera bättre om du köper det i affären;)

ugglan
2006-06-02, 00:12
Kanske fungera bättre om du köper det i affären;)

Det är ju inte samma spel eller så. *rolleyes*

hobbitar
2006-06-02, 00:14
Det är ju inte samma spel eller så. *rolleyes*

Men ugglan han skrev ju "köpte" spelet på nätet, du vet väl vad han menar med det? Finns många tveksamma kopior av spel som man kan "köpa" på nätet som inte alltid fungerar....

ugglan
2006-06-02, 00:28
"Köpa" på nätet = ladda ner piratversion. Dessa är rippade från originalskivor så det är samma spel.

hobbitar
2006-06-02, 00:37
"Köpa" på nätet = ladda ner piratversion. Dessa är rippade från originalskivor så det är samma spel.

Inte alltid dom är rippade.
Ofta har dom läckt ut från tillverkarna som Betaverisioner där buggar ofta förekommer.

ugglan
2006-06-02, 00:48
om det är annan version än den riktiga anges det i nfo:n eller filnamnen

hobbitar
2006-06-02, 07:55
om det är annan version än den riktiga anges det i nfo:n eller filnamnen

Ja och det kanske det gjorde i Fille.P's filer.

Fille.p
2006-06-02, 08:04
man kan ju inte klaga på ett spel man laddat ner heller men, tänkte om någon hade haft samma problem och visste något man kunnde göra åt saken. Det är ingen beta heller och en bra release så jag vet inte vad felet är. men är det värt att köpa spelet annars?

Cerberus
2006-06-02, 08:05
Det var bara att tanka ner en patch till spelet och så fungerade det.

LarsK
2006-06-02, 08:11
Nar man kopt ett spel (BF2) och blir patvingad en patch for att kunna spela som gor spelet instabilt, da kan och SKA man klaga. *grr27*

Fille.p
2006-06-02, 09:50
Det var bara att tanka ner en patch till spelet och så fungerade det.
Jag gjorde det men vill inte sig ändå. tanka någon img fil med som man skulle mounta och sen ett litet program som skulle dölja att man använde daemon tools. men det vill sig inte ändå. får väll ta och köpa det om det nu var så bra;)

Nydelaw
2006-06-02, 16:01
Jag gjorde det men vill inte sig ändå. tanka någon img fil med som man skulle mounta och sen ett litet program som skulle dölja att man använde daemon tools. men det vill sig inte ändå. får väll ta och köpa det om det nu var så bra;)

Kör på den gamla releasen..
Hitman.Blood.Money.EMUDVD-Unleashed + CureRom
Funkar alldeles utmärkt... Reloadeds strular rejält verkar det som...

Cerberus
2006-06-02, 16:50
Kör på den gamla releasen..
Hitman.Blood.Money.EMUDVD-Unleashed + CureRom
Funkar alldeles utmärkt... Reloadeds strular rejält verkar det som...


Unleashed-versionen kör jag, fungerar perfekt hittils efter patchen. Nu ska det liras!

Gripparn
2006-06-02, 19:07
Klarade det idag efter en kraftig förkylning så det har blivit mycket spelande. Riktig kul med så många olika nya grejjer man kan göra i 4:an som att putta folk utför räcken och använda dom som sköldar mm. Slutet var häftigt också.

Fartman
2006-06-03, 00:29
Kör på den gamla releasen..
Hitman.Blood.Money.EMUDVD-Unleashed + CureRom
Funkar alldeles utmärkt... Reloadeds strular rejält verkar det som...
Har prövat båda med samma resultat (provat med crack, utan crack + curerom, med 1.1patch +curerom), dvs spelet kraschar när jag ska till att skjuta med en pistol eller dylikt. Jag har de senaste ljud och grafik driversarna (såvitt jag vet iaf, det var lite gay att finna drivers till mitt SoundMAX-skit).
Jag håller på att bli tokig, hade förmodligen köpt liret om jag var säker på att det muppar pga att det är kopierat.

Cerberus
2006-06-03, 00:32
Har prövat båda med samma resultat (provat med crack, utan crack + curerom, med 1.1patch +curerom), dvs spelet kraschar när jag ska till att skjuta med en pistol eller dylikt. Jag har de senaste ljud och grafik driversarna (såvitt jag vet iaf, det var lite gay att finna drivers till mitt SoundMAX-skit).
Jag håller på att bli tokig, hade förmodligen köpt liret om jag var säker på att det muppar pga att det är kopierat.

jag använder securom, pröva det.

Fartman
2006-06-03, 15:51
jag använder securom, pröva det.
Efter endel gorm har jag kommit fram till att mina problem uppstår pga att jag måste dra ner shaderquality till low för att öht kunna spela någorlunda flytande. Har jag inte dragit ner shaderquality så kraschar ej heller spelet när jag ska skjuta med pickan, vilket det gör när shaderquality är på low eller medium.
Någon som vet nått man kan göra? Eller är bara mitt grafikkort (geforce fx5200:( ) helt enkelt skit? Känns lite konstigt isåfall då andra nya spel iaf går att lira sålänge man inser att kortet är gammalt och drar ner inställningarna.

Nydelaw
2006-06-03, 16:25
Efter endel gorm har jag kommit fram till att mina problem uppstår pga att jag måste dra ner shaderquality till low för att öht kunna spela någorlunda flytande. Har jag inte dragit ner shaderquality så kraschar ej heller spelet när jag ska skjuta med pickan, vilket det gör när shaderquality är på low eller medium.
Någon som vet nått man kan göra? Eller är bara mitt grafikkort (geforce fx5200:( ) helt enkelt skit? Känns lite konstigt isåfall då andra nya spel iaf går att lira sålänge man inser att kortet är gammalt och drar ner inställningarna.

FX5200? Det e ju helt j*v*a värdelöst *grr27*
Du får nog hålla dig till Hitman II o Hitman: Contracts :D

tinkerbell
2006-06-03, 21:14
Varva de förr igår, mycket bra spel enligt mig :hbang: