handdator

Visa fullständig version : Whey -80 + vatten - vilken smak?


00600
2006-05-30, 15:40
Har druckit Star Nutritions Whey -80 (mintchocklad) ett bra tag och ska nu prova något nytt.
Mintchokladen går ner (inte jättegott) med mjölk fast blandar jag med vatten så rycker det till i ögonbrynet och håller på att spy.

Ska utomlands och träna i ett par månader nu och kommer därför att blanda min proteinshake med vatten - frågan är bara vilken smak ska jag satsa på?

Vill ha en lättdrucken som man inte klöks av och som glider ner lätt tillsammans med vatten.

Tack på förhand!

edgen_ÖSD
2006-05-30, 16:43
Har druckit Star Nutritions Whey -80 (mintchocklad) ett bra tag och ska nu prova något nytt.
Mintchokladen går ner (inte jättegott) med mjölk fast blandar jag med vatten så rycker det till i ögonbrynet och håller på att spy.

Ska utomlands och träna i ett par månader nu och kommer därför att blanda min proteinshake med vatten - frågan är bara vilken smak ska jag satsa på?

Vill ha en lättdrucken som man inte klöks av och som glider ner lätt tillsammans med vatten.

Tack på förhand!

Mintchokladen är förmodligen den vidrigaste smaken då man blandar ut med vatten. Personligen föredrar jag främt jordgubb, smaken är helt ok. Choklad går också ned, även om den inte är lika god. Banansmaken bli ganska "torr" då den blandas med vatten, dock jäkligt god med mjölk. Hallon har jag inte testat i vatten än, men i mjökl är den helt ok, kanske lite väl orealistisk smak men jag tycker det känns som den kommer gå ned lika lätt i vatten.

00600
2006-05-30, 16:50
Tack för hjälpen!
Lutar åt att det blir jordgubb.
Aldrig mer minchocklad iaf *spy*

Brooklyn
2006-05-30, 16:52
måste det vara whey-80? annars tycker jag eiselts protein är grymt goda med vatten, spec jordg-smak...:)

Jorgen
2006-05-30, 16:57
Eller varför inte http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=166

Fartman
2006-05-30, 17:21
banan, smakar minst och blir därför minst jobbig i längden

maxz
2006-05-30, 19:42
Har druckit Star Nutritions Whey -80 (mintchocklad) ett bra tag och ska nu prova något nytt.
Mintchokladen går ner (inte jättegott) med mjölk fast blandar jag med vatten så rycker det till i ögonbrynet och håller på att spy.

Ska utomlands och träna i ett par månader nu och kommer därför att blanda min proteinshake med vatten - frågan är bara vilken smak ska jag satsa på?

Vill ha en lättdrucken som man inte klöks av och som glider ner lätt tillsammans med vatten.

Tack på förhand!

Hallon & banan & vanilj är riktigt gott, blandat med vatten, köp någon utav dessa! :thumbup:

Davil
2006-05-30, 21:45
Whey-80 Jordgubb smakar jordgubbssaft utspätt med diskmedel och då överdriver jag inte ens.

tigerofsweden
2006-05-30, 21:51
Eller varför inte http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=166

Som Jörgen skriver, testa kolo's protein! Då stöjder du både webshopen + du får ett protein som smakar mkt bättre än whey80 :)