handdator

Visa fullständig version : MTV nu - dirty sanches i sverige


Jense
2006-05-29, 22:00
på mitt gammla kneg på foteviken vikingareservat :D

och många andra ställen

AlexGBG
2006-05-29, 22:24
dirty sanches blev lite av en besvikelse efter att ha sett "bakom kulisserna" programmet där dom planerade allt och kom på ideerna till alla stunts och dumheter.. :(

Edit: dock var det jävligt roligt innan det :)

Herkulez
2006-05-29, 22:24
dirty sanches blev lite av en besvikelse efter att ha sett "bakom kulisserna" programmet där dom planerade allt och kom på ideerna till alla stunts och dumheter.. :(

Edit: dock var det jävligt roligt innan det :)
hahah det var ju bara ett skämt :laugh:

apa_ola
2006-05-29, 22:31
har aldrig förstått mig på DS, tycker mest de försöker skada sig -fast utan finess. Då väljer jag hellre old school jackass

Dissector
2006-05-29, 22:40
hahah det var ju bara ett skämt :laugh:

Utveckla! Det här bådar gott!

har aldrig förstått mig på DS, tycker mest de försöker skada sig -fast utan finess. Då väljer jag hellre old school jackass

Håller med. Jackass var bättre på att skada sig med helt lustiga metoder och på finurliga och roliga sätt. Dessa killarna sitter ju mest och spikar i sig själva. Rätt kul ibland dock.

AlexGBG
2006-05-29, 22:42
hahah det var ju bara ett skämt :laugh:

jaså?

Herkulez
2006-05-29, 22:43
Utveckla! Det här bådar gott!



Håller med. Jackass var bättre på att skada sig med helt lustiga metoder och på finurliga och roliga sätt. Dessa killarna sitter ju mest och spikar i sig själva. Rätt kul ibland dock.
nä dom drev bara med sig själva i det avsnittet.

Herkulez
2006-05-29, 22:43
jaså?
ja det var ju rätt uppenbart tyckte jag iaf =)

grisbil3n
2006-05-29, 23:29
ja det var ju rätt uppenbart tyckte jag iaf =)

Ja det var det verkligen.

Kvällens avsnitt var charmigt för övrigt.

Jense
2006-05-29, 23:33
Ja det var det verkligen.

Kvällens avsnitt var charmigt för övrigt.


ja att slå sig själv med en träkuk, man strax innan haft i munnen, i ansiktet ute på ett vikingareservat är ngt av det sjukaste jag någonsin sett på TV.

grisbil3n
2006-05-29, 23:47
ja att slå sig själv med en träkuk, man strax innan haft i munnen, i ansiktet ute på ett vikingareservat är ngt av det sjukaste jag någonsin sett på TV.

Haha absolut, det är jävligt bra tv. Sen är snubbarna så jävla karismatiska och asroliga.

Dipshit
2006-05-30, 00:28
va heter avsnittet? :em:

jag har MTV hemma, men är i utlandet..