handdator

Visa fullständig version : Testo higher


dinten
2006-05-29, 19:44
Någon som testat något lagligt testosteron höjande preparat (testo higher eller nåt).

står att det funkar lika bra som ryss femmor osv.

mvh: Fille

King Grub
2006-05-29, 19:49
Det finns inga lagliga testosteronhöjande preparat med en sådan effekt att det påverkar dina träningsresultat. Då hade dom inte varit lagliga. "Som ryssfemmor" är ett skämt.

Tribulus t ex har varken direkta eller indirekta androgena egenskaper.

keann
2006-05-29, 19:50
Det är bara skit, känn dig blåst om du köper det.
Och det är dom enda svaren du kommer få.

Vill du testa ett preparat som är lika bra som ryss femmor fast utan dom positiva delarna.

Tiefensee
2006-05-29, 21:09
Vad säger ni om Trenobol (LAGLIGT preparat) då?
På mig gav det mycket bra resultat. Tyvärr gav det mig enorma svettningar under natten också.

Herkulez
2006-05-29, 21:28
Vad säger ni om Trenobol (LAGLIGT preparat) då?
På mig gav det mycket bra resultat. Tyvärr gav det mig enorma svettningar under natten också.
kör på trenbolon istället, bra mycket bättre, tror dm säljer det på kolo shoppen

Tiefensee
2006-05-30, 00:37
kör på trenbolon istället, bra mycket bättre, tror dm säljer det på kolo shoppen


Näe det tror jag inte dom gör. Trenbolon är AAS.

Beast
2006-05-30, 01:45
sicka namn dom försöker ha på dom här lagliga skitprodukterna.
Det finns inga mirakel.

Pdaddy
2006-05-30, 08:47
Trib-70 Tyckte ja gav mig en push i träningen..

Men är du ung så ser jag ingen som helst fördel med det..

M

Tiefensee
2006-05-30, 13:51
sicka namn dom försöker ha på dom här lagliga skitprodukterna.
Det finns inga mirakel.


Kan ju finnas ett skäl till att de i vissa fall har väldigt likartade namn;
Kemisk struktur för Trenbolon (AAS): Estra-49-diene-317-dione

Kemisk struktur Trenobol (Prohormon, lagligt): 19-Norandrosta-49-diene-317-dione

jwzrd
2006-05-30, 13:53
Kan ju finnas ett skäl till att de i vissa fall har väldigt likartade namn;
Kemisk struktur för Trenbolon (AAS): Estra-49-diene-317-dione

Kemisk struktur Trenobol (Prohormon, lagligt): 19-Norandrosta-49-diene-317-dione

Prohormoner är inte lagligt. När det gäller att förstå den typen av generiska namn på preparat så ska du titta i början av namnet och på siffrorna. Det finns inte ett piss gemensamt där.

mangemani
2006-05-30, 13:56
Någon som testat något lagligt testosteron höjande preparat (testo higher eller nåt).

står att det funkar lika bra som ryss femmor osv.

mvh: Fille


testat 3 sorter,allt var skit.

ett tips från en som har nått års erfarenhet av detta nu,tro inte på allt som står på produkterna.då blir du bara flera hundra/tusen fattigare samt väldigt besviken.

Tiefensee
2006-05-30, 14:00
Prohormoner är inte lagligt. När det gäller att förstå den typen av generiska namn på preparat så ska du titta i början av namnet och på siffrorna. Det finns inte ett piss gemensamt där.


:em: ursäkta... jag översatte från engelskans "pro-anabolic", jag menade inte prohormon...
Enligt säljaren till Trenobol så låter det så här

"Max Muscle brings you Trenobol, a totally unique product new to the pro-anabolic market. Only two hydrogen molecules away from the potent anabolic Trenbolone."

Papi
2006-05-30, 14:55
Någon som testat något lagligt testosteron höjande preparat (testo higher eller nåt).

står att det funkar lika bra som ryss femmor osv.

mvh: Fille
Har du testat att träna hårt och äta nyttigt?

jwzrd
2006-05-30, 15:12
:em: ursäkta... jag översatte från engelskans "pro-anabolic", jag menade inte prohormon...
Enligt säljaren till Trenobol så låter det så här

"Max Muscle brings you Trenobol, a totally unique product new to the pro-anabolic market. Only two hydrogen molecules away from the potent anabolic Trenbolone."

Om vi vänder på det då så att du ser problemet. Vi går bakvägen:

För att du ska få effekt, vilken som helst, av det där tillskottet så måste någon bindas till androgenreceptorsiter så att en ByggMusklerFfs-signal uttrycks. Det finns ett begränsat antal ämnen som gör det, alla är dopingklassade.

Sen undrar jag om du är medveten om att om trenbolon, som är dopingklassat som sagt, bildas i kroppen så kommer det att synas på ett dopingtest...

Tiefensee
2006-05-30, 15:20
Om vi vänder på det då så att du ser problemet. Vi går bakvägen:

För att du ska få effekt, vilken som helst, av det där tillskottet så måste någon bindas till androgenreceptorsiter så att en ByggMusklerFfs-signal uttrycks. Det finns ett begränsat antal ämnen som gör det, alla är dopingklassade.

Sen undrar jag om du är medveten om att om trenbolon, som är dopingklassat som sagt, bildas i kroppen så kommer det att synas på ett dopingtest...


Tack för förklaringen, jag är inte insatt alls i "preparat-världen" utan blev endast rekommenderad Trenobol av flera tränande kompisar. Jag var inte ute för att marknadsföra produkten utan mest nyfiken på om någon annan testat den och i så fall vad man tyckte om den.
Jag tyckte den gav resultat men jag kommer inte ta det igen pga bieffekterna.

jwzrd
2006-05-30, 15:21
Tack för förklaringen, jag är inte insatt alls i "preparat-världen" utan blev endast rekommenderad Trenobol av flera tränande kompisar. Jag var inte ute för att marknadsföra produkten utan mest nyfiken på om någon annan testat den och i så fall vad man tyckte om den.
Jag tyckte den gav resultat men jag kommer inte ta det igen pga bieffekterna.

Vad fick du för bieffekter av det och hur lyckades du köpa produkten i sverige?

Tiefensee
2006-05-30, 15:50
Vad fick du för bieffekter av det och hur lyckades du köpa produkten i sverige?


Den är laglig? Köpte den på ett gym i närheten.
I början höjdes sexlusten för att sedan tyna bort helt, :em:
REJÄLA svettningar om nätterna typ

barda
2006-05-30, 16:01
Den är laglig? Köpte den på ett gym i närheten.
I början höjdes sexlusten för att sedan tyna bort helt, :em:
REJÄLA svettningar om nätterna typ

Låter som klassiska aas-biverkningar.

negative
2006-05-30, 22:28
Låter som klassiska aas-biverkningar.

Mer klassiska Placebobiverkningar.

ilikeu
2006-11-25, 10:19
bygga på + kalorier med låg testo nivå.

har läst att att om testo nivån är låg hos en tränande individ så har man inte lika lätt för att bygga som än som har hög nivå. alltså det tar längre tid o bygga för den med låg testonivå.

men om de båda ligger på + kalorier bygger det lika bra då ?
eller kommer det fortfarande o va skillnad då den ena har högre testo nivå än den andra?

King Grub
2006-11-25, 10:22
Testosteronnivåer är en påverkande faktor för muskeltillväxt, oavsett andra förutsättningen. En person med naturligt höga testosteronnivåer har alltid fördelar jämfört med en med låga (Vad gäller muskelbygge. Hälsomässigt är det tvärtom, så länge det rör sig inom normala nivåer).

ilikeu
2006-11-25, 10:31
Testosteronnivåer är en påverkande faktor för muskeltillväxt, oavsett andra förutsättningen. En person med naturligt höga testosteronnivåer har alltid fördelar jämfört med en med låga (Vad gäller muskelbygge. Hälsomässigt är det tvärtom, så länge det rör sig inom normala nivåer).



ok men då är det nog ingen bra idé o sträva efter så hög nivå då.

Hälsomässigt är det tvärtom

och det är vaddå?

DavidN
2006-11-25, 10:32
Kanske kunde poängtera för det folk här som *tror* sig så "fäät trück" av tribulus mm. att även om (vilket inte är fallet) det skulle ge en testosteronhöjande effekt, så skulle det vara så lite att du skulle ha samma effekt av att inte onanera - dvs inte tillräckligt för att påverka muskelbyggandet.