handdator

Visa fullständig version : Nina Lätt i BODY.


Sidor : [1] 2

Überbiffen
2006-05-29, 11:20
Månades gluteus maximus.. det var ingen dålig bild det!

Kwon
2006-05-29, 11:22
Is it here? Great! :D

Tog sin tid Lättish!

Kebab-Arne
2006-05-29, 11:25
Bild?

Kagen
2006-05-29, 11:27
Bild?

Köp tidningen - stöd Lättischismen.

Nitrometan
2006-05-29, 11:28
Köp tidningen - stöd Lättischismen.
Precis. Support your local Lättisch!

stenis
2006-05-29, 11:28
yeah, härlit lättish! :hbang:

Dissector
2006-05-29, 11:37
Va? Varför har jag inte fått den i lådan? :|

Jaja. Då har den la gått ut då. Blir till att springa och köpa, tack för tipset :D

Kwon
2006-05-29, 11:41
Team Kwone Capone stödjer Lättischismen såklart.

Tricklev
2006-05-29, 11:45
Jag vill se bilden, men så mycket pengar är ingen rövbild värd:D

stenis
2006-05-29, 11:46
kommer inte ut i butik förrän på torsdag, 1 juni.

skaparn
2006-05-29, 11:46
Jag vill se bilden, men så mycket pengar är ingen rövbild värd:D

Jag kan ordna med rabatt på min.

Förövrigt; Kul för Nina!

Jay-Z
2006-05-29, 11:52
Jag får min gratis. :thumbup:

Yankeee
2006-05-29, 11:54
Jag ska ha betalt för ett läsa den :thumbup:

Überbiffen
2006-05-29, 11:58
Jag ska ha betalt för ett läsa den :thumbup:
Vem har sagt att du ska läsa den? Du ska bläddra fram till s.137 och stirra på Ninas ass. Jag får fick den gratis men har inte läst den för det. :)

Dissector
2006-05-29, 12:02
Vem har sagt att du ska läsa den? Du ska bläddra fram till s.137 och stirra på Ninas ass. Jag får fick den gratis men har inte läst den för det. :)


137 ?? Är det det enorma sommarnumret?

Überbiffen
2006-05-29, 12:05
137 ?? Är det det enorma sommarnumret?
Yeah, 167 sidor.

Nina L
2006-05-29, 12:16
Support your local Lättisch!
:em: *flex*

Tolkia
2006-05-29, 12:18
Juste avatar. :D

muzzelman
2006-05-29, 12:21
:em: *flex*

Checka din hemsida Nina, trevligt att han som har gjort badrummet i din nya bostad har varit och snott ideèr från mitt badrum ;)

Nina L
2006-05-29, 12:22
Juste avatar. :DOch dom säger att vita tjejer inte kan dansa... I beg to differ!

Metal_boy_
2006-05-29, 12:23
Tänkte köpa tidningen hur som helst.

Metal_boy_
2006-05-29, 12:24
Och dom säger att vita tjejer inte kan dansa... I beg to differ!


Dansar hon? Jag trodde att hon stod och diskade.

Kwon
2006-05-29, 12:48
Skall ringa runt till alla i Team Kwone Capone 1:a juni då alla skall köpa 1-8 exemplar.

Detta nummer skall bli slutsålt över hela landet!

Krampus
2006-05-29, 12:50
Mycket bra bild! Clean!
F.ö ett riktigt bamsenummer. Detta måste ni köpa. :)

Sebbe_H
2006-05-29, 12:51
Vad kostar tidningen? :)

Kwon
2006-05-29, 12:53
Vad kostar tidningen? :)

Vi stödjer ju lättish nu, spela roll! :hbang:

Sebbe_H
2006-05-29, 12:54
Vi stödjer ju lättish nu, spela roll! :hbang:

Haha ja men ändå :) Bra att veta? :D

Kwon
2006-05-29, 12:55
Haha ja men ändå :) Bra att veta? :D

Bara det bästa är godt nog åt Gluteus Lättishimus!

PS. Undrar dock varför de inte ringde mig för detta nummer?

Krampus
2006-05-29, 12:58
Vad kostar tidningen? :)

59:50:-
Extra stort nr 162 sidor!

Kwon
2006-05-29, 12:59
Fan är det stora sommar-numret tycker jag de skulle haft mig och Krampus poserandes i mutt-uppslaget.

Yankeee
2006-05-29, 13:02
Någon som vet om BF06 kommer att vara med i body?

Krampus
2006-05-29, 13:06
Fan är det stora sommar-numret tycker jag de skulle haft mig och Krampus poserandes i mutt-uppslaget.

Yepp - Ifröda Kyokushinkai-karatedräkter med nedslitna svarta broderade bälten: "Mater Kwon" reps "Krampus". Du gör en hoppande horse-kick och jag står och ser ut som om jag ska få den i huvudet fast att du är på en meters avstånd.
Av någon anledning är fotot tagit i ett snölandskap som dem alltid är. :D

Kwon
2006-05-29, 13:08
Yepp - Ifröda Kyokushinkai-karatedräkter med nedslitna svarta broderade bälten: "Mater Kwon" reps "Krampus". Du gör en hoppande horse-kick och jag står och ser ut som om jag ska få den i huvudet fast att du är på en meters avstånd.
Av någon anledning är fotot tagit i ett snölandskap som dem alltid är. :D

Frågan är om folk skulle sluta köpa tidningen då om vi vore med... :laugh:

Sebbe_H
2006-05-29, 13:09
Frågan är om folk skulle sluta köpa tidningen då om vi vore med... :laugh:¨
Jag skulle nog hellre köpt den om ni var med :D

Menmen, vi får la se om jag stöter på tidningen i någon affär och har 59,50:- över:)

Kwon
2006-05-29, 13:11
¨
Jag skulle nog hellre köpt den om ni var med :D


Awww det värmde :hbang: :D

Sebbe_H
2006-05-29, 13:12
Awww det värmde :hbang: :D

Hellre se en Kwon vs Krampus ultmatefightingshowdownbild, än en bild på ninas ass? nästan iaf

Kwon
2006-05-29, 13:15
Hellre se en Kwon vs Krampus ultmatefightingshowdownbild, än en bild på ninas ass? nästan iaf

Ja, det är helt klart för lite fighting i Body nuförtiden.

En ultimate showdown (staredown) mellan mig o Kramp borde ju passa perfa i mittuppslaget imho!

EDIT: Haha såg inte det vita förräns efter jag quotade. Jaja

Nina L
2006-05-29, 13:17
Fan är det stora sommar-numret tycker jag de skulle haft mig och Krampus poserandes i mutt-uppslaget.
Nästa år. :) Jag har inte fått mitt nummer idag. *spänd*

Måste nämna att det inte bara är det stora sommarnumret, utan det är dessutom jubileumsnumret (25 år) och det mest påkostade någonsin. :em: :cool:

Reklam:

http://www.body.se/images/content/tidningen/puffar/265_nasta_nummer.gif

Kwon
2006-05-29, 13:19
Precis det jag menar, inte bara ett sommarnummer utan även JUBILEUMSNUMMER 25 år!

Desto större skäl till att Jag och Krampus poserar i sparkdräkt på Beachen alt Dojon alt med snöbakgrund i mittuppslaget.

Jag känner mig bedragen! Dom ringde mig icke.. :cryout: :D :thumbup:

MEN DIG RINGDE DOM NINA!!!!!FFSOMG

Rasar nakenchock etc

Yes
2006-05-29, 13:19
Frågan är om folk skulle sluta köpa tidningen då om vi vore med... :laugh:
Jag hade lätt börjat köpa tidningen... Ninas gluteus varvat med Master Kwon VS. Evil Krampus... :hbang: :thumbup:

Jay-Z
2006-05-29, 13:29
Någon som vet om BF06 kommer att vara med i body?

Troligtvis inte. Iaf inte om mina kunskaper om tidningsproduktion är något up-to-date. ;)


Fast det var ju jag och Gutenberg...

Yankeee
2006-05-29, 13:29
Troligtvis inte. Iaf inte om mina kunskaper om tidningsproduktion är något up-to-date. ;)


Fast det var ju jag och Gutenberg...

Mja, inte DETTA nummer då, men nästa eller så ;)

Kwon
2006-05-29, 13:30
Jag hade lätt börjat köpa tidningen... Ninas gluteus varvat med Master Kwon VS. Evil Krampus... :hbang: :thumbup:

Jag hade LÄTT köpt 167 sidor med Evil Krampuz! :thumbup:

Jay-Z
2006-05-29, 13:30
Mja, inte DETTA nummer då, men nästa eller så ;)


Klart det kommer vara med. :)

Edit: Även om jag inte har någon aning, så förutsätter jag det iaf.

nemd
2006-05-29, 13:31
Nästa år. :) Jag har inte fått mitt nummer idag. *spänd*

Måste nämna att det inte bara är det stora sommarnumret, utan det är dessutom jubileumsnumret (25 år) och det mest påkostade någonsin. :em: :cool:

Reklam:



Hur kommer det sig att du är med där? Är det nån artikel om dig och din hemsida eller har jag missat nåt, är du typ nån "känd" profil innom fitness och kroppsbyggnings scenen? :)

Mycket roligt måste det vara att få vara med där iaf. Häftigt.

Yankeee
2006-05-29, 13:31
Det är citymail som delar body, mao så kommer bara 1/3 av er som bor i sthlm/gbg/malmö att få er tidning idag.

jwzrd
2006-05-29, 13:32
Fan är det stora sommar-numret tycker jag de skulle haft mig och Krampus poserandes i mutt-uppslaget.

Hardass #1 approved humor.

Kwon
2006-05-29, 13:33
YAY!

If Hardass approves, then i'm satisfied...ie Det räcker hela året ut! :)

Lyckan är gjord etc osv et al :D :thumbup:

Baan
2006-05-29, 13:55
smakprov?

Nina L
2006-05-29, 14:13
Hur kommer det sig att du är med där? Är det nån artikel om dig och din hemsida eller har jag missat nåt, är du typ nån "känd" profil innom fitness och kroppsbyggnings scenen? :)

Mycket roligt måste det vara att få vara med där iaf. Häftigt.
Det är ingen artikel om mig utan jag är med som Månadens Gluteus Maximus. Om man kan vara en "profil" utan att ha tävlat så är jag väl det. Det känns lite svårt att avgöra själv. Jag brukar säga att jag är känd på Internet. *rolleyes*

Eftersom jag haft stora komplex för min rumpa under hela min skolgång så känns det här extra roligt. (Jag använde långa killtröjor/skjortor för att vara säker på att ingen skulle se den.) Bilden är faktiskt fotograferad speciellt för ända(!)målet. Jag skall visa den för alla gubbarna på ålderdomshemmet.

Scratch89
2006-05-29, 14:14
Det är ingen artikel om mig utan jag är med som Månadens Gluteus Maximus. Om man kan vara en "profil" utan att ha tävlat så är jag väl det. Det känns lite svårt att avgöra själv. Jag brukar säga att jag är känd på Internet. :D

Eftersom jag haft stora komplex för min rumpa under hela min skolgång så känns det här extra roligt. (Jag använde långa killtröjor/skjortor för att vara säker på att ingen skulle se den.) Bilden är faktiskt fotograferad speciellt för ända(!)målet. Jag skall visa den för alla gubbarna på ålderdomshemmet.
Hade du komplex för att den var tjock, liten eller helt enkelt för att den var bra redan då?

Nina L
2006-05-29, 14:16
Hade du komplex för att den var tjock, liten eller helt enkelt för att den var bra redan då?Jag hade komplex för att den var stor och att jag hade veck under den. Speciellt det där med vecken tyckte jag var hemskt. När jag jämförde med andra tjejer i omklädningsrummen så var det tydligt att det inte var normalt, för andra såg inte ut så. Jag tyckte att precis alla hade snyggare rumpa än jag, till och med jättetjocka tjejer med platta rumpor var jag avundsjuk på.

Tänk om J-Lo hade funnits då... :em:

grisbil3n
2006-05-29, 14:27
Det är citymail som delar body, mao så kommer bara 1/3 av er som bor i sthlm/gbg/malmö att få er tidning idag.

Dom erbjöd mig jobb idag, kanske ska ta det då och sno en tidning.

stenis
2006-05-29, 14:39
Om man kan vara en "profil" utan att ha tävlat så är jag väl det. Det känns lite svårt att avgöra själv.


Nog kan du kalla dig en profil allt, du hade ju stor roll inom Exhale Mag. samt att du stått modell för flera träning/fitness företag osv. Som visats i träningstidningar o så. Borde väll vara nog för att kalla sig profil inom fitness/byggning.

Att du var designer för exhale fick jag reda på för ett par dagar sedan bara när jag på jobbet bläddrade i lite gammla Exhale Magazines, riktigt imponerande arbete. Tråkigt att den tidningen lades ned dock, denn höll riktigt bra kvalité måste jag säga.

Kagen
2006-05-29, 14:43
Det är ingen artikel om mig utan jag är med som Månadens Gluteus Maximus.

Hur går man vidare efter en sådan här sak, arslet sitter ju där bak hur man än beter sig. Kanske fixa en t-shirt med tryck och visa rumpan även på bröstet? Eller kommer du vara med som veckans fotled i nästa nummer? Jag tycker att hela du ser bra ut - det gör de flesta här på Kolo (tycker det alltså, fan måste vara noga hur jag uttrycker mig så folk inte får för sig något och drabbas av oförtjänt hybris).

Hur funkar den här industrin egentligen? Jag har stora örsnibbar - finns det någon chans för mig? Är du extra het bland Rumpnissarna nu!?

tossefar
2006-05-29, 14:49
Playboy ass of the year nästa? I like it.

Jay-Z
2006-05-29, 14:51
http://forums.maxima.org/images/smilies/worthless.gif

Diana
2006-05-29, 14:54
Det är ingen artikel om mig utan jag är med som Månadens Gluteus Maximus. Om man kan vara en "profil" utan att ha tävlat så är jag väl det. Det känns lite svårt att avgöra själv. Jag brukar säga att jag är känd på Internet. *rolleyes*

Eftersom jag haft stora komplex för min rumpa under hela min skolgång så känns det här extra roligt. (Jag använde långa killtröjor/skjortor för att vara säker på att ingen skulle se den.) Bilden är faktiskt fotograferad speciellt för ända(!)målet. Jag skall visa den för alla gubbarna på ålderdomshemmet.
Haha skön revenge of the azz Nina!! :bow: :D


Håller fö. med jay :laugh:

Kwon
2006-05-29, 15:04
Ja, det där är en riktig REVENGE-story a la Lättish.

Ankungen-variant.

Här kommer en bild på Krampuz efter deff.

http://img105.imageshack.us/img105/2026/hulk0tq.jpg

OggeP
2006-05-29, 15:05
http://forums.maxima.org/images/smilies/worthless.gif

Im with Mr. (L)Olympia!

mathor
2006-05-29, 15:19
Hur går man vidare efter en sådan här sak, arslet sitter ju där bak hur man än beter sig. Kanske fixa en t-shirt med tryck och visa rumpan även på bröstet? Eller kommer du vara med som veckans fotled i nästa nummer? Jag tycker att hela du ser bra ut - det gör de flesta här på Kolo (tycker det alltså, fan måste vara noga hur jag uttrycker mig så folk inte får för sig något och drabbas av oförtjänt hybris).

Hur funkar den här industrin egentligen? Jag har stora örsnibbar - finns det någon chans för mig? Är du extra het bland Rumpnissarna nu!?

Vad pratar du om egentligen?

Kwon
2006-05-29, 15:22
Kagen, hade det funnits efterfrågan på "Veckans Fotled", så kanske det hade varit en möjlighet.

Nu är det ju så att det tydligen finns en större efterfrågan på Månadens Gluteus bland Body-läsarna än Veckans Fotled.

Själv tittar jag aldrig på fotleden.

Kagen
2006-05-29, 15:27
Nu är ju inte jag snygg någonstans men jag har fanken för mig att det finns de som är modeller utvalda just för sina vrister, händer och liknande. Alltså inte för Body eller Kolo publiken då men för kosmetika, sko och smyckesindustrin.

Visst mest stålars tjänar heroin chick Kate Moss men ändå, riktigt snygga ben t.ex kan nog räcka för att ge en del cash det med.

Angel
2006-05-29, 16:03
biiiiilder?

Löjtnant Blank
2006-05-29, 16:09
Jag ska snatta ett exemplar på Pressbyrån senare ikväll. Åker jag dit tänker jag skrika: "Support your local Nina Lätt machine!" Sedan springer jag så fort vinden bär mig.

Nina L
2006-05-29, 16:15
Nog kan du kalla dig en profil allt, du hade ju stor roll inom Exhale Mag. samt att du stått modell för flera träning/fitness företag osv. Som visats i träningstidningar o så. Borde väll vara nog för att kalla sig profil inom fitness/byggning.

Att du var designer för exhale fick jag reda på för ett par dagar sedan bara när jag på jobbet bläddrade i lite gammla Exhale Magazines, riktigt imponerande arbete. Tråkigt att den tidningen lades ned dock, denn höll riktigt bra kvalité måste jag säga.:) Man tackar.

Jag debuterade som Exhale Babe och i följande nummer började jag hjälpa till med den layout som Jocke Bartoll inte hann med. Under ett par nummer var jag faktiskt både layoutare och redaktionssekreterare. Det var ett grymt roligt jobb. Med tanke på vår budget så tycker jag att tidningen var bra. Mot slutet blev jag dock utbytt mot en yngre förmåga, och sen gick allt åt helvete. (Inse sambandet. :D)

Jense
2006-05-29, 16:35
Jag ska snatta ett exemplar på Pressbyrån senare ikväll. Åker jag dit tänker jag skrika: "Support your local Nina Lätt machine!" Sedan springer jag så fort vinden bär mig.


ändå ganska coolt :thumbup:

Pdaddy
2006-05-29, 16:39
GRYMM BOOTY NINA !!

Såg att Simon P hade den redan som skärmsläckare och bakrundsbild :naughty: ..

Marcus

Wennerberg
2006-05-29, 16:40
GRYMM BOOTY NINA !!

Såg att Simon P hade den redan som skärmsläckare och bakrundsbild :naughty: ..

Marcus
Be honom lägga in då ffs

Pdaddy
2006-05-29, 16:43
Be honom lägga in då ffs

Haha Be Nina istället :D

M

babbett
2006-05-29, 16:49
Jag hade komplex för att den var stor och att jag hade veck under den. Speciellt det där med vecken tyckte jag var hemskt. När jag jämförde med andra tjejer i omklädningsrummen så var det tydligt att det inte var normalt, för andra såg inte ut så. Jag tyckte att precis alla hade snyggare rumpa än jag, till och med jättetjocka tjejer med platta rumpor var jag avundsjuk på.

Tänk om J-Lo hade funnits då... :em:


Härligt när gamla komplex blir något att sukta andra med :booty:



....undrar när någon ska komma på att det är snyggt med stooora händer på tjejer :em:

Jense
2006-05-29, 17:05
Härligt när gamla komplex blir något att sukta andra med :booty:



....undrar när någon ska komma på att det är snyggt med stooora händer på tjejer :em:


det är snyggt. det är ett tecken på händighet. hoppas du är händig :D

Nina L
2006-05-29, 17:06
Be honom lägga in då ffsSimon är VIP och har därmed vissa fördelar. Dock hade jag tänkt hålla bilden från nätet ett tag till. Jag skall snacka med redaktionen och höra vad de tycker. Kanske jag kan lägga upp en digitaliserad bild av sidan. Antar att de flesta av er tänker köpa tidningen ändå, nu när ni fick höra vilket jättenummer det är. ;)

Dumleman
2006-05-29, 17:13
137 ?? Är det det enorma sommarnumret?
Låter prisvärt, mindre än 50 öre per sida! (Beror iofs på hur många sidor reklam det är.)

Pdaddy
2006-05-29, 17:18
Simon är VIP och har därmed vissa fördelar. Dock hade jag tänkt hålla bilden från nätet ett tag till. Jag skall snacka med redaktionen och höra vad de tycker. Kanske jag kan lägga upp en digitaliserad bild av sidan. Antar att de flesta av er tänker köpa tidningen ändå, nu när ni fick höra vilket jättenummer det är. ;)

Haa vip simon !!

Tidningen lär ju bli lite förstörd efter några dagar :laugh: , så därför behöver han ett digitalt exemplar som han kan printa ut vart eftersom :D ...

Som sagt fin bild, hur mycket är redigerat ? , färgen ser välldigt nice och jämn ut !!

M

babbett
2006-05-29, 17:22
det är snyggt. det är ett tecken på händighet. hoppas du är händig :D


Ha ha, jo jag kanske är det...tur att dasslocken kommer till nytta.

stenis
2006-05-29, 17:38
Med tanke på vår budget så tycker jag att tidningen var bra.

Ja, vart fick ni pengar ifrån? Var det bara reklam som höll er igång? Som sagt så höll den iaf riktigt bra kvalité, tråkigt att de inte gick att hålla den igång.

Mot slutet blev jag dock utbytt mot en yngre förmåga, och sen gick allt åt helvete. (Inse sambandet. :D)

Haha. That eviil slut!!! :D

Du får göra en repris nudå med "Månadens gluteus", dvs. sitta som designer på body efter detta :thumbup:

Kwon
2006-05-29, 18:00
Som sagt fin bild, hur mycket är redigerat ? , färgen ser välldigt nice och jämn ut !!

M

Självklart är ju den jämna och fina färgen mkt viktigare än formen? :confused: :D :thumbup:

Nina L
2006-05-29, 18:24
Haa vip simon !!

Tidningen lär ju bli lite förstörd efter några dagar :laugh: , så därför behöver han ett digitalt exemplar som han kan printa ut vart eftersom :D ...

Som sagt fin bild, hur mycket är redigerat ? , färgen ser välldigt nice och jämn ut !!

MNu är du ofin. Gå ut och tvätta munnen med tvål. Kom tillbaka till tråden sen.

Bilden är knappt redigerad alls, faktiskt. Det handlar om skärpa, nivåer, vitbalans och sånt. Han fångade mig helt enkelt i ett lyckat ögonblick.

Beecher
2006-05-29, 18:54
jag ska köpa tidningen så att jag får se bilden på dig, Nina :)
du är oerhört sjukt snygg *kissass*

Krille 87
2006-05-29, 18:56
Va bara en tidsfråga till någon tidning skulla ta med henne !! Speciellt gluteusen !!:hbang:

Pdaddy
2006-05-29, 19:02
Nu är du ofin. Gå ut och tvätta munnen med tvål. Kom tillbaka till tråden sen.

Bilden är knappt redigerad alls, faktiskt. Det handlar om skärpa, nivåer, vitbalans och sånt. Han fångade mig helt enkelt i ett lyckat ögonblick.

Ja menade inte å va smutsig i munnen , bara skämta å reta Simon :D ..

Bilden e bra, riktigt fin .

M

Sniggel
2006-05-29, 22:02
Kagen, hade det funnits efterfrågan på "Veckans Fotled", så kanske det hade varit en möjlighet.

Nu är det ju så att det tydligen finns en större efterfrågan på Månadens Gluteus bland Body-läsarna än Veckans Fotled.

Själv tittar jag aldrig på fotleden.

Haha, är du lika rolig IRL? :laugh:

Jense
2006-05-29, 23:23
Kolla-sig-ofta-i-speglen-och-sminka-sig-som-fan-och-sen-säga-att-dom-inte bryr-sig-om-utseendet-ligan är väl en stor kärleksfamilj för inbördes beundran?

AFanatic
2006-05-30, 00:07
Någon som vet om BF06 kommer att vara med i body?

:D

Spegelslickaredärdinshowoff

LarsK
2006-05-30, 04:26
For oss utlandssvenskar som inte har mojlighet att kopa tidningen, slang upp ett par bilder. *grr27*
Jag har ingen aning om vem Nina L ar, maste se bilder.

Kwon
2006-05-30, 06:09
Haha, är du lika rolig IRL? :laugh:

Svar 1. Fer realz! :laugh:

Svar 2. I TRY to be! :D

Svar 3. Not a chance :(

Nitrometan
2006-05-30, 12:15
For oss utlandssvenskar som inte har mojlighet att kopa tidningen, slang upp ett par bilder. *grr27*
Jag har ingen aning om vem Nina L ar, maste se bilder.
http://www.swedishnina.com/

Piranha
2006-05-30, 12:16
Grattis till första utviket :thumbup: :thumbup:

Nina L
2006-05-30, 12:20
Grattis till första utviket :thumbup: :thumbup:Haha. Kan man säga att jag är en utvikningsbrud nu? *popcorn* Kommer Playboy att höra av sig och vilja ge mig en mille för att visa muffen?

OggeP
2006-05-30, 12:21
Haha. Kan man säga att jag är en utvikningsbrud nu? *popcorn* Kommer Playboy att höra av sig och vilja ge mig en mille för att visa muffen?

Jag tror på två mille! :thumbup:

JJ
2006-05-30, 12:23
Haha. Kan man säga att jag är en utvikningsbrud nu? *popcorn* Kommer Playboy att höra av sig och vilja ge mig en mille för att visa muffen?

Jag bjuder 20 spänn. Mer om du har en spektakulär muff.*popcorn*

Piranha
2006-05-30, 12:27
Jag bjuder 20 spänn. Mer om du har en spektakulär muff.*popcorn*

Jag hämtar pingisbollarna .

Nina L
2006-05-30, 12:27
Jag tror på två mille! :thumbup:Så skall det låta!

Oviktigt vetande: Det har gått rykten (kanske gör det fortfarande) om att jag har silikonimplantat i rumpan. Flera har frågat mig, och jag blir oerhört smickrad.

Nitrometan
2006-05-30, 12:30
Oviktigt vetande: Det har gått rykten (kanske gör det fortfarande) om att jag har silikonimplantat i rumpan. Flera har frågat mig, och jag blir oerhört smickrad.
Självklart inte.

Men jag tycker att du ska bemöta dessa rykten med ett av nedanstående förslag:

1 - "Nej, men jag har stått modell för de mest populära inläggen i Brasilien"

2 - "Nej, men jag funderar på att sakaffa. Vore det inte snyggt med en stor rumpa?"

Löjtnant Blank
2006-05-30, 12:31
Flera har frågat mig
Jag var nyfiken. Frågar man inget får man inget veta.

timoat
2006-06-01, 08:14
Jag ska köpa idag. Gotta see!

hobbitar
2006-06-01, 08:20
Kan ingen ta kort på bilden och länka upp här?

timoat
2006-06-01, 08:28
Äh, kom igen nu snålis!

hobbitar
2006-06-01, 08:29
Äh, kom igen nu snålis!


Har inte råd, började premunerera på IllVet igår också....

Nitrometan
2006-06-01, 08:31
Kan ingen ta kort på bilden och länka upp här?
Köp! Support the ass!

Om Nina visar sin vackra rumpa kan väl du betala?

hobbitar
2006-06-01, 08:41
Köp! Support the ass!

Om Nina visar sin vackra rumpa kan väl du betala?

Jag hade köpt den om jag hade haft råd. Men många bäckar små....

Jay-Z
2006-06-01, 09:35
Jag hade köpt den om jag hade haft råd. Men många bäckar små....

Tror dig. Har ju sett dina kallingar.... ;)

Nitrometan
2006-06-01, 09:55
Jag hade köpt den om jag hade haft råd. Men många bäckar små....
Prioriterar du Illustrerad Vetenskap före Ninas rumpa så får du fan skylla dig själv. *slap*

OggeP
2006-06-01, 09:56
Tror dig. Har ju sett dina kallingar.... ;)

Grodan Lol(l)! :D

Herkulez
2006-06-01, 10:40
Tror dig. Har ju sett dina kallingar.... ;)
lollerskates :D

RassK
2006-06-03, 17:34
Har kollat i en affär nu ;-)
Jojo, det måste jag säga... yuo gat some junk in yo trunk!1 ;D

hahavaffan
2006-06-03, 17:34
Jag kollade in dig igår på Statoil, Nina. Stabilt bygge ;)

hobbitar
2006-06-03, 17:44
Jag KÖPTE faktiskt tidningen igår ändå. Rumpan var fin, såg nästan morphad ut, är den det Nina?

Kwon
2006-06-03, 17:45
Men varför pratar ni bara om flickebarnets ändalykt?

Bryr ni er inte om vad hon har i huvudet? :confused:

Herkulez
2006-06-03, 17:47
Men varför pratar ni bara om flickebarnets ändalykt?

Bryr ni er inte om vad hon har i huvudet? :confused:
lol?

reinholdsson
2006-06-03, 17:48
Men varför pratar ni bara om flickebarnets ändalykt?

Bryr ni er inte om vad hon har i huvudet? :confused:

Hjärnan var inte med på bilden ;)

Köpte tidningen med igår. Han Olivier hade snygg fysik.

Kwon
2006-06-03, 17:48
lol?

OFCOZZ Vafan tror du om mig? OMGZFFSLOZLEURZ!!! :laugh: :thumbup: *kissass*

Kwon
2006-06-03, 17:49
Hjärnan var inte med på bilden ;)

Köpte tidningen med igår. Han Olivier hade snygg fysik.

Jag menar, varför tänker ni bara på gluteus när ni ser hennes bild?

Varför tänker ni inte, den där tjejern verkar det vara ruter i, eller hon verkar ha huvudet på skaft alt hon verkar vara en gemytlig dam med en varm och intressant personlighet eller hon verkar trevlig etc osv et al

Baan
2006-06-03, 17:50
Jag menar, varför tänker ni bara på gluteus när ni ser hennes bild?

Varför tänker ni inte, den där tjejern verkar det vara ruter i, eller hon verkar ha huvudet på skaft alt hon verkar vara en gemytlig dam med en varm och intressant personlighet eller hon verkar trevlig etc osv et al

Kanske för vi andra dödliga inte ser det du ser av bara en bild...

Kwon
2006-06-03, 17:52
Kanske för vi andra dödliga inte ser det du ser av bara en bild...

När du ser Mona Lisa , vad ser du då?

Baan
2006-06-03, 17:53
När du ser Mona Lisa , vad ser du då?

En inte alltför attraktiv kvinna?

edit: vi ses inte så mycket längre. hon gjorde slut.

dynamo
2006-06-03, 17:54
Jag menar, varför tänker ni bara på gluteus när ni ser hennes bild?

Varför tänker ni inte, den där tjejern verkar det vara ruter i, eller hon verkar ha huvudet på skaft alt hon verkar vara en gemytlig dam med en varm och intressant personlighet eller hon verkar trevlig etc osv et al

Kanske om man filtrerar ut och ordnar om orden i fetstil.

Kwon
2006-06-03, 17:54
En inte alltför attraktiv kvinna?

edit: vi ses inte så mycket längre. hon gjorde slut.

Nu är du inne på utseende igen och attraktion.

Ser du ingenting annat?

Baan
2006-06-03, 17:59
Nu är du inne på utseende igen och attraktion.

Ser du ingenting annat?

Det är ju hela min poäng, det är en bild på en förhoppnignsvis bra gluteus (jag har inte sett bilden :( ) och du snackar om personlighet, etc etc. Lay off the drugs kwon!

Sniggel
2006-06-03, 18:04
Men Kwon. Du är ju Gluteus-fetischist *kissass* . Du om någon, borde inte ställa dessa frågor. Vad har hänt?

Baan
2006-06-03, 18:04
Men Kwon. Du är ju Gluteus-fetischist *kissass* . Du om någon, borde inte ställa dessa frågor. Vad har hänt?

The show must go on!

Kwon
2006-06-03, 18:07
Men Kwon. Du är ju Gluteus-fetischist *kissass* . Du om någon, borde inte ställa dessa frågor. Vad har hänt?

Som Lasse tidigare sa

The Show must go on! :D :thumbup:

I'm just kiddin with ya bro!

When i see Mona Lisa, i see one big booty, that's all i see! :booty:

Dumleman
2006-06-03, 18:07
Men varför pratar ni bara om flickebarnets ändalykt?

Bryr ni er inte om vad hon har i huvudet? :confused:
Berätta vad du ser på den här bilden:
http://img330.imageshack.us/img330/4536/rodfyrkant0dp.jpg

Kwon
2006-06-03, 18:09
Berätta vad du ser på den här bilden:
http://img330.imageshack.us/img330/4536/rodfyrkant0dp.jpg

Jag ser detta

http://www.trishstratus.8k.com/pictures/swim/026.jpg

NEXT!

Nina L
2006-06-04, 06:21
Kwon: :laugh: Du är sjuk.

Har kollat i en affär nu ;-)
Jojo, det måste jag säga... yuo gat some junk in yo trunk!1 ;D
Man tackar! :D

Jag kollade in dig igår på Statoil, Nina. Stabilt bygge ;)Haha. Tack :thumbup:

Jag KÖPTE faktiskt tidningen igår ändå. Rumpan var fin, såg nästan morphad ut, är den det Nina?
Tackar! Visst var det en trevlig tidning, även bortsett från s 137? Bilden, så väl som rumpan, är i princip oredigerad. Han har fixat med nivåer, skärpa, färger osv men min kroppsform är som den var i det ögonblicket. Fräckt att få frågan, dock.

För att undanstyra alla tvivel ang. äkthet så kompletterar jag med en simpel webcambild.

http://img204.imageshack.us/img204/6325/picture1792tz.jpg

timoat
2006-06-04, 07:19
Baby got back!

Kwon
2006-06-04, 07:27
Kwon: :laugh: Du är sjuk.
[IMG]http://img204.imageshack.us/img204/6325/picture1792tz.jpg[/IG]

Ass usual! :D

Dipshit
2006-06-04, 07:31
SJUKT :bow:


hmmm.... inte övertygad ännu dock...

Kwon
2006-06-04, 07:35
SJUKT :bow:

hmmm.... inte övertygad ännu dock...

Vaddå, verkar hon morphad?

Dipshit
2006-06-04, 07:37
Vaddå, verkar hon morphad?
ja.. och det är mkt svårt att urskilja på textilier/denim

Achryl
2006-06-04, 08:55
ja.. och det är mkt svårt att urskilja på textilier/denim
Men för helvete. Hur orkar man?
Det är väl ganska solklart att den INTE är morphad?

bedlam
2006-06-04, 09:00
Ja vad ska man säga... vilken rumpa!
Probably the best ass in the world *kissass*

Dipshit
2006-06-04, 09:03
Men för helvete. Hur orkar man?
Det är väl ganska solklart att den INTE är morphad?
hur orkar man inte se att den är bättre utan textilier/denim *grr27* *screwy* ;)

malakai
2006-06-04, 09:27
Nina du har underbara former! *kissass* Mycket vacker! :)

ante
2006-06-04, 09:29
Bra rumpa där! Tycker du att du har fått revansch nu ? :D

Kwon
2006-06-04, 09:31
Hela denna tråd är ju ett bevis för hennes revansch.

ante
2006-06-04, 09:39
Hela denna tråd är ju ett bevis för hennes revansch.

Jo, hoppas hon inser det själv bara :)

Pepparkakssmurfen
2006-06-04, 10:51
[IMG]http://img204.imageshack.us/img204/6325/picture1792tz.jpg[/IG]


:bow: :bow: :bow:

andeN.
2006-06-04, 10:56
Vilken rumpa! :thumbup:

Kwon
2006-06-04, 11:00
[IMG]http://img204.imageshack.us/img204/6325/picture1792tz.jpg[/IG]

Vicka Jeans!

Snygg modell! :thumbup:

Pepparkakssmurfen
2006-06-04, 11:01
En webcambild till,plz! :naughty:

mangemani
2006-06-04, 11:01
tänka sej,en ända
;)

ja är det inte den där tjejen med "den ultimata ändan"(den som är så omtalad om på nätet),så är det nått annat:thumbup:

Dumleman
2006-06-04, 11:38
ja.. och det är mkt svårt att urskilja på textilier/denim
Ja det är fortfarande svårt att avgöra... :D.

Lasse Kongo
2006-06-04, 12:10
Sicken bild i tidningen!

Smaskig!

fonzie
2006-06-04, 12:14
Din pojkvän måste vara en lycklig man.

MasterChief
2006-06-04, 12:36
*gulp* http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/freche/52.gif

Löjtnant Blank
2006-06-04, 15:43
Sick, sick, sick... Helt fulländad!

internethjälten
2006-06-04, 15:46
Månades gluteus maximus.. det var ingen dålig bild det!

Vem är hon, jag tycker mig känna igen
namnet men kan inte placera det :confused:

Bite
2006-06-04, 19:51
Jag vill också vara med och berömma, får nog masa mig iväg och handla body för en gångs skull :D

Kwon
2006-06-04, 21:49
Snacka om nedslag i spenaten! :thumbup:

Pepparkakssmurfen
2006-06-05, 16:56
Nu har även jag sett den berömda sidan 137 i Body,WOW!! http://bestsmileys.com/drooling/1.gif http://bestsmileys.com/drooling/1.gif

Herkulez
2006-06-05, 17:24
köpte den igår, mkt fin nina :thumbup:

Pingu
2006-06-05, 18:17
Köpte den nyss eller rättare sagt Karin köpte den nyss.

Nice ass :bow:

Pingu
2006-06-05, 18:18
köpte den igår, mkt fin nina :thumbup:

Haha då har du kladdat ihop sidan till i dag då *kissass*

Janna
2006-06-05, 18:24
Men jag har inte sett bilden kan ingen posta den please ... måste ju bara få se det hela, iof tycker jag det är roligare att titta på killrumpor än tjejrumpor men den hör tjejrumpan verkar ju va nåt utöver det vanliga ... visa rumpan Nina visa rumpan!

Kwon
2006-06-05, 18:48
Men jag har inte sett bilden kan ingen posta den please ... måste ju bara få se det hela, iof tycker jag det är roligare att titta på killrumpor än tjejrumpor men den hör tjejrumpan verkar ju va nåt utöver det vanliga ... visa rumpan Nina visa rumpan!

Förstår att du kan tycka så , men den här Gluttisen får man bara inte missa! :thumbup:

mangemani
2006-06-05, 19:03
Förstår att du kan tycka så , men den här Gluttisen får man bara inte missa! :thumbup:

why?

Kwon
2006-06-05, 19:04
why?

Ja, av samma skäl som om Rune_Röv, Herkiz eller Krampus hade visat Gluteus i Body! :)

Support! :thumbup:

mangemani
2006-06-05, 19:06
Ja, av samma skäl som om Rune_Röv, Herkiz eller Krampus hade visat Gluteus i Body! :)

Support! :thumbup:


jaha:)

Kwon
2006-06-05, 19:08
jaha:)

Ja, vad trodde du?

mangemani
2006-06-05, 19:09
vet inte,därför jag frågade.

Krampus
2006-06-05, 19:10
Snacka om nedslag i spenaten! :thumbup:
:naughty: :thumbup:

Kwon
2006-06-05, 19:14
vet inte,därför jag frågade.

Support, Support.

Ett stöd helt enkelt.

Självklart stödjer man Lättish's modell/pinup-karriär, Aprotte's rockartistskarriär, Jenses chopperkarriär, Rune Röfv med sina trummor etc osv et al

Bra och goa människor är det ju klart att man stödjer!

Kan man göra någon glad så är det även positivt för en själv, en uppåtgående och positiv spiral av energi.

Om jag kan göra dig glad, blir jag glad osv

Officer
2006-06-05, 19:16
Självklart stödjer man Lättish's modell/pinup-karriär, Aprotte's rockartistskarriär,


You the man :hbang:

Hälsningar från Mathias Jabs i Scorpions till dig Kwon!
http://www.scorps.com/faq/m1.JPG

mela
2006-06-05, 19:53
Nu har även jag sett detta..konstverk :D
Lyckades ragga upp en BODY på tåget till Uddevalla..
Fick ett nummer på köpet *screwy*

Nina L
2006-06-08, 10:57
*host*


- Tråden är väl inte död redan?
- Var detta mina 15 minutes av fame/revansch?
- Please say it aint over.

Pepparkakssmurfen
2006-06-08, 10:59
*host*


- Tråden är väl inte död redan?
- Var detta mina 15 minutes av fame/revansch?
- Please say it aint over.


Inga nya bilder= inga nya inlägg i tråden.
Nu vet du det.

:MrT:

Slartibartfast
2006-06-08, 11:02
VArför har ingen lagt upp bilden ännu? I Finland kan man inte ens köpa svenska Body. Bara finska Pody.

Hur skulle det vara med ett PM, Nina?

Stoltz
2006-06-08, 11:02
Jag fick inte tag på tidningen, den var slut överallt. Och allt jag ville var att stödja en fellow kolo-medlem... *cry*
Precis som när jag lånade Arnes sköldpadsbook... Bara mer... min smak.




:D

Nina L
2006-06-08, 11:05
VArför har ingen lagt upp bilden ännu?Ingen har vågat, gissar jag. :) Själv har jag mejlat Alex D och frågat vad han tycker, men jag har inte fått svar än. Jag tänkte att man kanske kan lägga upp en liten inskannad bild av sidan, för finnarnas och di fattigas skull.

Kwon
2006-06-08, 11:10
Jag fick inte tag på tidningen, den var slut överallt. Och allt jag ville var att stödja en fellow kolo-medlem... *cry*
Precis som när jag lånade Arnes sköldpadsbook... Bara mer... min smak.
:D

Klart den var slut!

Team Kwon köpte upp alla över hela landet. Lessen Stoltz. :D

Dock saknade jag en mitt i planeten, nedslag i spenaten-artikel i detta nummer.

Dipshit
2006-06-08, 11:15
verkar som att en scanning är på plats!

Speedzter
2006-06-08, 11:28
För att undanstyra alla tvivel ang. äkthet så kompletterar jag med en simpel webcambild.

http://img204.imageshack.us/img204/6325/picture1792tz.jpg

You've gotta be shittin' me! :eek:

Vill.. så..gärna..ta..på....... :rolleyes:
*sträcker handen mot skärmen med en något besatt blick i ögonen..*:naughty:



Du är såklart mer än bara en fin kropp, men just precis i detta ögonblick så är du Nina med den fulländade rumpan :D

Mvh,
Victor

RassK
2006-06-08, 11:39
Du är såklart mer än bara en fin kropp, men just precis i detta ögonblick så är du Nina med den fulländade rumpan :D

Mvh,
Victor

Du har inte sett min [^_^]b

Nitrometan
2006-06-08, 11:39
*host*
Tråden är väl inte död redan?

Nääääää. Ninas booty will never die!

Du kan ju lägga upp lite nya bilder på din sida och sen bara tala om för oss lite sådär i förbigående att det finns mer att titta på där.

Annars kan man titta i min journal strax...

Speedzter
2006-06-08, 11:42
Du har inte sett min [^_^]b

Upp till bevis! :D

Kwon
2006-06-08, 11:47
Du har inte sett min [^_^]b

Bring it on! :D

Stoltz
2006-06-08, 11:49
Klart den var slut!

Team Kwon köpte upp alla över hela landet. Lessen Stoltz. :D


*grr27* Submissionduel? :D

Kwon
2006-06-08, 11:50
*grr27* Submissionduel? :D

ADCC-regler!

Nitrometan
2006-06-08, 11:53
Gillar din nya avatar Kwonish.

Var hittade du den?

Titta in i min journal - jag har scannat en close-up på Lättish., bara ett tips i all välmening.

Stoltz
2006-06-08, 11:53
ADCC-regler!

Vinnaren får alla Bodys + en signerad poster med Nina Lätts bild?

SchiVen
2006-06-08, 11:56
Gillar din nya avatar Kwonish.

+1

Kwon
2006-06-08, 11:56
Vinnaren får alla Bodys + en signerad poster med Nina Lätts bild?

Ehm, och vad vinner jag på detta? Jag har ju redan?

Nitrometan
2006-06-08, 11:57
Ehm, och vad vinner jag på detta? Jag har ju redan?
Precis. Gå inte på den lätta Kwonish.

Timme
2006-06-08, 11:58
Mer rumpor tack!

Har du några fler på lager Nina?

Stoltz
2006-06-08, 11:59
Ehm, och vad vinner jag på detta? Jag har ju redan?

Du har ju bara Bodys - Lätt hade ju fått sponsra vinnaren med en poster. Jag lägger in en Pellefanttidning också :D

Efter att ha sett bilden i Nitrometans journal så kan jag bara säga, det är najs, Nina L.
Samt att jag vill nu ha en tidning på väldigt riktigt då kvaliten lämnade en del att önska. Dock är jag dig mycket tacksam Nitrometan :D

Kwon
2006-06-08, 12:00
Mer rumpor tack!

Har du några fler på lager Nina?

tror hon bara har en... :laugh:

tossefar
2006-06-08, 12:01
Nu har jag studerat bakdelen i fråga grundligt. Jag godkänner! Den är nu officiellt bäst på internet.

Kwon
2006-06-08, 12:02
Nu har jag studerat bakdelen i fråga grundligt. Jag godkänner! Den är nu officiellt bäst på internet.

Is it Kolo-approved? [Mark of Quality]

Speedzter
2006-06-08, 12:03
Is it Kolo-approved? [Mark of Quality]

Lätt :D

Men starta en poll för att vara säker?

RassK
2006-06-08, 12:07
tror hon bara har en... :laugh:

ser ut som 2 T_T ;D

tossefar
2006-06-08, 12:08
Is it Kolo-approved? [Mark of Quality]
Japp, jag godkänner den.
*uppdate*

ManuelIT
2006-06-08, 12:11
gått igenom 13 sidor och fortfarande inga bilder*screwy*

Nitrometan
2006-06-08, 12:13
gått igenom 13 sidor och fortfarande inga bilder*screwy*
Menar du i min journal? Finns på sidan 61.

Menar du i Body? Finns på sidan 137.

Nitrometan
2006-06-08, 12:14
gått igenom 13 sidor och fortfarande inga bilder*screwy*
Ett tips är att börja bakifrån när det gäller nya grejer i en journal. *popcorn*

aliquis
2006-06-08, 13:01
Hur får ni gratis? ;/

hobbitar
2006-06-08, 13:05
Jag kom på en grejj. Kan inte någon starta en tråd i allmänt där alla lägger upp en bild på sin rumpa?

Eller har det redan funnits en sådan tråd?

Nitrometan
2006-06-08, 13:07
Hur får ni gratis? ;/
TPB?

Gratis vad?

BigForre
2006-06-08, 13:08
Jag kom på en grejj. Kan inte någon starta en tråd i allmänt där alla lägger upp en bild på sin rumpa?

Eller har det redan funnits en sådan tråd?

Jag tror fanimej det :)

Kwon
2006-06-08, 13:10
Jag kom på en grejj. Kan inte någon starta en tråd i allmänt där alla lägger upp en bild på sin rumpa?

Eller har det redan funnits en sådan tråd?

JA! Kul å se lite gamla håriga rumpor också som omväxling!

hobbitar
2006-06-08, 13:14
JA! Kul å se lite gamla håriga rumpor också som omväxling!


Hårliga rumpor ska helst döljas i tajta kalsonger.

Kwon
2006-06-08, 13:15
Hårliga rumpor ska helst döljas i tajta kalsonger.

Det skrev du ju inte! Alla skulle ju lägga upp bilder på sina rumpor ju.

hobbitar
2006-06-08, 13:17
Det skrev du ju inte! Alla skulle ju lägga upp bilder på sina rumpor ju.

alla ska lägga upp bilder, men dom som har håriga rumpor ska ha på sig ett par tajta klasonger/boxer.

Kwon
2006-06-08, 13:22
alla ska lägga upp bilder, men dom som har håriga rumpor ska ha på sig ett par tajta klasonger/boxer.

OK! Gotcha! This gonna be fun...

No assless chaps btw?

Nina L
2006-06-08, 13:23
Nu har jag studerat bakdelen i fråga grundligt. Jag godkänner! Den är nu officiellt bäst på internet.
:) *flex* Oh joy!

Slartibartfast
2006-06-08, 13:27
Jag kom på en grejj. Kan inte någon starta en tråd i allmänt där alla lägger upp en bild på sin rumpa?

Eller har det redan funnits en sådan tråd?

Jeps. Och det var jag som startade den. :D

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=54088&highlight=gluteus

aliquis
2006-06-08, 13:31
Jag måste säga att rumpan var snyggare påklädd än i avscannad version.

Nina L
2006-06-08, 13:34
Jag måste säga att rumpan var snyggare påklädd än i avscannad version.Jag tycker inte att den imponerade speciellt i skannad version heller. Själva poängen är ju hur den ter sig i förhållande till resten av min eminenta *hostelihost* fysik. Det förloras helt i detaljstudie. Man kan inte ens se om den är stor eller liten. *popcorn*

aliquis
2006-06-08, 13:41
Jag tycker inte att den imponerade speciellt i skannad version heller. Själva poängen är ju hur den ter sig i förhållande till resten av min eminenta *hostelihost* fysik. Det förloras helt i detaljstudie. Man kan inte ens se om den är stor eller liten. *popcorn*Är det bara rumpan i tidningen eller är lite mer av omgivande kropp med? Han eller tidningen som har beskurit?

Hittade en uhm, förklarningsbild på websidan också och då förstår jag, blev ju mycket mer balanserat sådär.

Nina L
2006-06-08, 14:03
Är det bara rumpan i tidningen eller är lite mer av omgivande kropp med? Han eller tidningen som har beskurit?

Hittade en uhm, förklarningsbild på websidan också och då förstår jag, blev ju mycket mer balanserat sådär.Förklarningsbild på websidan? *screwy*

Omgivande kropp är med i tidningen, beskuren på halva låren ungefär. Nitrometan har zoomat in själva rumpan, som förlorar sin poäng lite när inte midjan syns.

Nitrometan
2006-06-08, 14:15
Omgivande kropp är med i tidningen, beskuren på halva låren ungefär. Nitrometan har zoomat in själva rumpan, som förlorar sin poäng lite när inte midjan syns.
Sorry. Blev tvungen att skära rätt hårt för att få till en storlek (i kB) som rymdes här. Men jag skannade hela sidan först faör att ha nåt att jobba med. Sen klippte jag faktiskt så att midjan kom med. Snyggt. Men då blev den ett par kB för stor om jag inte skulle laborera med kvaliteten ännu mer.

Förlåt, Nina. :em:

Nitrometan
2006-06-08, 14:19
Jag tycker inte att den imponerade speciellt i skannad version heller. Själva poängen är ju hur den ter sig i förhållande till resten av min eminenta *hostelihost* fysik. Det förloras helt i detaljstudie. Man kan inte ens se om den är stor eller liten. *popcorn*
Japp. Helt rätt. Köp tidningen och njut. Bilden i tidningen är jättebra.

Skanningen är inte ens halvkass. Dessutom bara en detalj istället för (nästan) hela härliga Nina.

Support your local Lättish!

Gå och handla tidningen nu! Jag hörde ett rykte om att Team Kwone Capone inte hade hunnit köpa hela upplagan på alla orter i Sverige än. Det finns några ex kvar.

Nina L
2006-06-09, 07:28
Scanning approved by mr A. Guiance.
Foto: Göran Eriksson (http://www.eson.nu/) Model: N Lättish (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=4796)

http://img208.imageshack.us/img208/5052/manadensgluteusmaximus4nd.jpg

jesse
2006-06-09, 07:30
:thumbup: Äntligen!!!

Piranha
2006-06-09, 07:30
Ja jäddrar vad hon måste fönat håret innan för att få det sådär fluffigt silkeslent *kissass* .

MasterChief
2006-06-09, 07:40
Alltså, Nitrometan borde pryglas egentligen. Efter jag sett hans scanning så fattade jag inte riktigt allt hypande. Men nu när övriga delarna är på plats så blev det oerhört uppenbart. http://www.freesmileys.org/emo/sex019.gif

Nitrometan
2006-06-09, 07:57
Alltså, Nitrometan borde pryglas egentligen. Efter jag sett hans scanning så fattade jag inte riktigt allt hypande.
I'm an assman. Jag ville ha med den vackra rumpan på bilden. Men misslyckades ganska rejält. Det blev inget vidare.

Vill du prygla? Det är bara att komma hit...

Men nu när övriga delarna är på plats så blev det oerhört uppenbart.
Oh yes! Da Lättish booty is da finest i den här hörnan av interwebben. *kissass*

Slartibartfast
2006-06-09, 08:13
MEIN GOTT!! :eek:

Nitrometan
2006-06-09, 08:17
MEIN GOTT!!
Kanske bättre än Brad Pitt? *innocent*

Jay-Z
2006-06-09, 08:19
Grade-A-bootay. Hey, jag rimmade. :)

MasterChief
2006-06-09, 08:26
Nina skulle toppa på den här A+ sidan. (http://www.jackazz.nl/) :em:

edit: kan förekomma lite naket, men är dock ganska städad och fin sida.

Grisen
2006-06-09, 09:03
God deem!! *cry*

Speedzter
2006-06-09, 09:30
Din rumpa är porr. :thumbup:

AngelLove
2006-06-09, 10:09
Fin bild och grattis till fortsättning på tråden *asg*

Wicked
2006-06-09, 10:50
Fy fan va snygg rumpa.

:booty: :whipped:

:bow: :bow:

// Wicked

Tjuckot
2006-06-09, 11:19
omg, nu har jag sett den. Nina är min gud av rumpor, herregud.

Baan
2006-06-09, 11:22
Fin bakdel, inte många tjejer som är uppe i den klassen! :thumbup:

mangemani
2006-06-09, 11:36
Fin bakdel, inte många tjejer som är uppe i den klassen! :thumbup:


det är just det det gör,ett antal;)

men fin var den:)

Baan
2006-06-09, 11:37
det är just det det gör,ett antal;)

men fin var den:)

Jag kanske missförstår dig, men du menar väl inte att det finns många tjejer som har fina runda bakdelar med kvalitativ volym, för det finns det inte, inte i Sverige. :(

mangemani
2006-06-09, 11:41
Jag kanske missförstår dig, men du menar väl inte att det finns många tjejer som har fina runda bakdelar med kvalitativ volym, för det finns det inte, inte i Sverige. :(


tja,kanske inte till 100%(alla är ju olika),men in på nån svensk fitness sida så lär du hitta ett och annat:thumbup:

Yes
2006-06-09, 11:42
Nä, Ninas rumpa är helt enkelt i en klass för sig. Så, nu tycker jag vi alla tillber den en liten stund. :bow:

mangemani
2006-06-09, 11:43
Nä, Ninas rumpa är helt enkelt i en klass för sig. Så, nu tycker jag vi alla tillber den en liten stund. :bow:


sisådär 4-5 minuter räcker la väl?
;)

per gång;)

Baan
2006-06-09, 11:45
tja,kanske inte till 100%(alla är ju olika),men in på nån svensk fitness sida så lär du hitta ett och annat:thumbup:

Ja, men då snackar du ändå om tjejer som tränat sin gluteus ordentligt i många år, jag menade mer att ta en runda på stan så ser man inte mycket likvärdigt.

"A woman like that only comes every couple of miles" /Snubbe i Simpsons

mangemani
2006-06-09, 11:49
Ja, men då snackar du ändå om tjejer som tränat sin gluteus ordentligt i många år, jag menade mer att ta en runda på stan så ser man inte mycket likvärdigt.

"A woman like that only comes every couple of miles" /Snubbe i Simpsons


lär nog finnas en del i din stad med ska du se:thumbup:

Nina L
2006-06-09, 12:18
Jag bugar, niger och slänger luftkyssar till publiken.

Thank you so much... *rösten bryts och en tår glimmar till i ögonvrån* for all your support... Without you none of this would be possible. I love you so much!

jimcg
2006-06-09, 13:17
Jag bugar, niger och slänger lyftkyssar till publiken.

Thank you so much... *rösten bryts och en tår glimmar till i ögonvrån* for all your support... Without you none of this would be possible. I love you so much!

Eventuella rester av komplexet från tonårstiden borde ha blåst all världens väg efter att ha läst den här tråden va? Det borde det ha gjort.

:thumbup: :bow:

//Jim

TrasMannen
2006-06-09, 13:44
Är jag den ÄNDA där Ninas Bootey inte faller i smaken.
Kände att jag behövde uttrycka mig då jag blir lite trött på kolos RÖVslickeri på tjejer.

Kwon
2006-06-09, 13:51
Är jag den ÄNDA där Ninas Bootey inte faller i smaken.
Kände att jag behövde uttrycka mig då jag blir lite trött på kolos RÖVslickeri på tjejer.

Tror inte det är rövslickeri faktiskt, tror folk faktiskt tycker om den/tycker den ser bra ut, oavsett om det e Nina eller Nena P.

Klart att du inte skall säga att den e bra om den inte faller dig i smaken!

Allt passar inte alla! :thumbup:

Det enda jag kan klaga på är vinkeln/posen och plagget vid fotningen! :D

Men Body är ju en rumsren tidning så... :laugh:

Hon har helt klart teh Body för att vara med i Body!

TrasMannen
2006-06-09, 13:58
Tror inte det är rövslickeri faktiskt, tror folk faktiskt tycker om den/tycker den ser bra ut, oavsett om det e Nina eller Nena P.

Klart att du inte skall säga att den e bra om den inte faller dig i smaken!

Allt passar inte alla! :thumbup:

Det enda jag kan klaga på är vinkeln/posen och plagget vid fotningen! :D

Men Body är ju en rumsren tidning så... :laugh:

Hon har helt klart teh Body för att vara med i Body!

Självklart så tror jag dom gillar den. men det är fortfarande RÖV slickande *kissass*

Kwon
2006-06-09, 14:00
Självklart så tror jag dom gillar den. men det är fortfarande RÖV slickande *kissass*

Så lång tunga att den räcker ner te Skaune tror jag ingen har! :laugh:

Är komplimanger, positiva ord och support rövslickande?

Menar du att dom vill bli bästisar med Nina med dom fina orden?

TrasMannen
2006-06-09, 14:04
Menar du att dom vill bli bästisar med Nina med dom fina orden?

Huvudet på spiken min käre Kwone, huvudet på spiken *kissass*

Eller bara kåta djuuuuur. för män e djuuuur

Kwon
2006-06-09, 14:09
Huvudet på spiken min käre Kwone, huvudet på spiken *kissass*

Eller bara kåta djuuuuur. för män e djuuuur

Måhända, men oavsett vad folk vill, så är det ett faktum, att det är en stabil och eminent ändalykt, som förtjänar vara med i BODY's Gluteus Maximus Hall of Fame-list!

Bra form! :thumbup:

mangemani
2006-06-09, 14:43
Är jag den ÄNDA där Ninas Bootey inte faller i smaken.
Kände att jag behövde uttrycka mig då jag blir lite trött på kolos RÖVslickeri på tjejer.


lite mer muskler/deffinitation,sen faller den i min smak iaf,men att säga att den var ful,det kan jag ju inte.
däremot så vet jag inte whats the fuzz is about=/

aliquis
2006-06-09, 15:22
Förklarningsbild på websidan? *screwy*

Omgivande kropp är med i tidningen, beskuren på halva låren ungefär. Nitrometan har zoomat in själva rumpan, som förlorar sin poäng lite när inte midjan syns.Ja någon sidobild i svartvitt.

aliquis
2006-06-09, 15:26
Scanning approved by mr A. Guiance.
Foto: Göran Eriksson (http://www.eson.nu/) Model: N Lättish (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=4796)Ja, där var det ju något annat. Är det "ser användarvänlig ut" man säger? (Sådär hade jag inte skrivit om du inte hade lagt upp bilden själv.)

Nina L
2006-06-09, 15:47
Är det "ser användarvänlig ut" man säger? (Sådär hade jag inte skrivit om du inte hade lagt upp bilden själv.)Fnys!

Jense
2006-06-09, 17:01
sjuk uppståndelse kring en röv

Slartibartfast
2006-06-09, 17:18
sjuk uppståndelse kring en röv

Det är för att röven är ganska speciell. Jag brukar inte kommentera tjejers bilder bara för att göra det (jag har inget behov/illusioner av att få till det med tjejen ifråga som alla ni andra) men i detta fallet var jag tvungen att göra ett undantag.

Pepparkakssmurfen
2006-06-09, 17:21
Scanning approved by mr A. Guiance.
Foto: Göran Eriksson (http://www.eson.nu/) Model: N Lättish (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=4796)

bildpågaletsexigrumpa.jpg


http://bestsmileys.com/drooling/4.gifhttp://bestsmileys.com/drooling/4.gifhttp://bestsmileys.com/drooling/4.gif