handdator

Visa fullständig version : Kolozzeums egna kreatin.


Henke83
2006-05-29, 10:10
Är kolozzems kreatin lika bra som Fairings, trots det låga priset?
Kunde inte hitta nån tråd om detta.

Pdaddy
2006-05-29, 10:14
Är kolozzems kreatin lika bra som Fairings, trots det låga priset?
Kunde inte hitta nån tråd om detta.

Jag skulle gissa att det är samma "grade" som Exell Kreatinet Kollo shoppen hade förut.

M

Henke83
2006-05-29, 10:17
Hehe säger inte mig speciellt mkt men tack iafa.

Pdaddy
2006-05-29, 10:39
Hehe säger inte mig speciellt mkt men tack iafa.

Ok.

Med tanke på priset så är det alltså inte lika bra kvalle som Fairings kreatin, hajar du nu :D

M

fonzie
2006-05-29, 10:48
Hmm. Vad är skillnaden i kvalle när det gäller Kreatin? Jag trodde alla bestod utav CeaPure?

Pdaddy
2006-05-29, 10:53
Hmm. Vad är skillnaden i kvalle när det gäller Kreatin? Jag trodde alla bestod utav CeaPure?

Det beror väll på vilken leverantör det är, men visst det kan vara från creapure .
Men de lär ju ha olika kvalutta på sin kreatin också.

M

stenis
2006-05-29, 10:58
Kom ihåg oxo att märket Fairing är mycket större än Kolozzeum, och därmed blir även deras produkter dyrare, precis som märkeskläder. Någon större skillnad äre nog inte även om Fairings säkert kan vara något bättre.

mvda
2006-05-29, 11:51
Kom ihåg oxo att märket Fairing är mycket större än Kolozzeum, och därmed blir även deras produkter dyrare, precis som märkeskläder. Någon större skillnad äre nog inte även om Fairings säkert kan vara något bättre.

Dock bör Fairings försäljningsvolym vara betydligt högre vilket skulle kunna innebära att de kan pressa priserna mer så mer välkänt märke innebär inte alltid dyrare produkter.

stenis
2006-05-29, 12:31
Dock bör Fairings försäljningsvolym vara betydligt högre vilket skulle kunna innebära att de kan pressa priserna mer så mer välkänt märke innebär inte alltid dyrare produkter.

Precis som Twinlab har högst försälningsvolym av alla men endå högst priser?

Pdaddy
2006-05-29, 16:36
Kom ihåg oxo att märket Fairing är mycket större än Kolozzeum, och därmed blir även deras produkter dyrare, precis som märkeskläder. Någon större skillnad äre nog inte även om Fairings säkert kan vara något bättre.

Skillnaden är väll just den att Fairing har Creapure medans många lågpris märken kör med Kina kreatin :cool:

M

Sniggel
2006-05-29, 17:10
Behöver man inte sänka priset eftersom märket är populärt ska man nog inte göra det. Det kan ge fel signaler till kunderna om att produkten är av sämre kvalitet än vad som tidigare påståtts (satts priser för).
Jag vill inte påstå att dyrare märken är sämre men ofta (inte alltid) spelar nog imagevärdet hos en produkt större roll än kvalitén (jämför med olika klädesmärken).

negative
2006-05-30, 22:33
Precis som Twinlab har högst försälningsvolym av alla men endå högst priser?

De var nog länge sedan Twinlab hade högst försäljningsvolym skulle jag tro.