handdator

Visa fullständig version : Första testet på Exell


bonnen
2002-12-05, 22:59
Jocke! Har provat det nya proteinet jag köpte på mässan det smakade ju gott, ungefär som Protec fast inte lika tjockt.
Önskemål :Kan ni inte lägga till fibrer så att exell får samma konsistens som Protec.
Exell skulle vara ett riktigt bra protein om det innehåller mindre fett, (går det att få exell med mindre fett i framtiden?)
Ett Tips:inför fraktfritt som ************* har gjort.
Kan dom måste ju även kolozzeum kunna!
Lite ris men mest ros

:thumbup:

goa_killen
2002-12-05, 23:18
fraktfritt rockar:hbang: :hbang:

blunder
2002-12-05, 23:56
Låter bra.

Gjorde en beställning på 20 kilo nu, så det får banne mig vara gott (förlåt Tobbe, men köper MRP m.m av dig :)).

Pez
2002-12-06, 06:02
Originally posted by bonnen
Jocke! Har provat det nya proteinet jag köpte på mässan det smakade ju gott, ungefär som Protec fast inte lika tjockt.
Önskemål :Kan ni inte lägga till fibrer så att exell får samma konsistens som Protec.
Exell skulle vara ett riktigt bra protein om det innehåller mindre fett, (går det att få exell med mindre fett i framtiden?)
Ett Tips:inför fraktfritt som ************* har gjort.
Kan dom måste ju även kolozzeum kunna!
Lite ris men mest ros

:thumbup:

Det är nog första gången nån efterlyst "tjockare" protein... :D

Ang. fraktfritt hos *********.. det är en "drive" och en tidsbegränsad sådan. Sådana erbjudanden är oftast rena förlustaffärer, visst en viss kundtillströmning ger det säkert men är det inte trevligare med bättre produkter till bra priser året runt - som här på Kolozzeum? :thumbup:

/pez

Fairing
2002-12-06, 09:26
Tips: För Protec konsistens blanda Exell med mjölk och ställ in i kylskåpet 10 min.

The Dwag
2002-12-06, 09:43
Originally posted by Pez


Det är nog första gången nån efterlyst "tjockare" protein... :D

Ang. fraktfritt hos *********.. det är en "drive" och en tidsbegränsad sådan. Sådana erbjudanden är oftast rena förlustaffärer, visst en viss kundtillströmning ger det säkert men är det inte trevligare med bättre produkter till bra priser året runt - som här på Kolozzeum? :thumbup:

/pez


Drive ? :nono: eller det var kanske inte det du menade ;)

Officer
2002-12-06, 11:15
Originally posted by Fairing
Tips: För Protec konsistens blanda Exell med mjölk och ställ in i kylskåpet 10 min.

Fan funkar det verkligen?? 10 min i kylskåpet verkar vara lite bara.. Aja ska testa det snart! Den har redan protec-smaken till 90% så hoppas detta funkar då blir det världens goaste protein ju :naughty:

eiselt
2002-12-06, 11:55
Originally posted by bonnen
Jocke! Har provat det nya proteinet jag köpte på mässan det smakade ju gott, ungefär som Protec fast inte lika tjockt.
Önskemål :Kan ni inte lägga till fibrer så att exell får samma konsistens som Protec.
Exell skulle vara ett riktigt bra protein om det innehåller mindre fett, (går det att få exell med mindre fett i framtiden?)
Ett Tips:inför fraktfritt som ************* har gjort.
Kan dom måste ju även kolozzeum kunna!
Lite ris men mest ros

:thumbup:

Det är inte fiber som gör Protec trögflytande utan proteinstukturern. Det skulle nog behövas upp till 5 % fiber i ett WPC (som EXELL består av) för att få samma konsistens.

Mvh
Henrik

-xR-
2002-12-07, 19:47
jahaja... snart får man ta och beställa Exell då (grupptryck). Verkar ju vara det som gäller... Det är väl bra om det inte är allt för tjockt eller? Menar att kör du 40g protec i 5-6dl och låter det stå tills du tränat klart så har du sedan en proteinpulver-pudding ;)

Vilka smaker har testats och rekommenderas från Exell? ;) :kickass:

Pez
2002-12-07, 19:53
Originally posted by -xR-
jahaja... snart får man ta och beställa Exell då (grupptryck). Verkar ju vara det som gäller... Det är väl bra om det inte är allt för tjockt eller? Menar att kör du 40g protec i 5-6dl och låter det stå tills du tränat klart så har du sedan en proteinpulver-pudding ;)

Vilka smaker har testats och rekommenderas från Exell? ;) :kickass:

Konsistensen är bra, lättflytande.

Smaker? Tjaa.. Jordgubb ska var riktigt god, choklad funkar ju alltid (men är lite tråkigt) och vanilj är som vanligt lite av en "dark horse" antingen älskar man den eller så hatar man den skulle jag tro (vanilj med smak av söt kola...gillar du godis är den suverän).

/pez

-xR-
2002-12-07, 20:02
tack, ja Eiselts vanilj äger! Godare än vaniljkräm till och med :) :thumbup: