handdator

Visa fullständig version : Projektarbete! Träningsfilm, help me :)


adriano
2006-05-24, 20:34
Hej Hej

Efter sommaren börjar jag 3:an på Gymnasium, och som det flesta vet så ska man jobba med ett prjoketarbete under sista året. Jag och 2 st vänner funderar på att göra en film om Träning och Bodybuldning. Filmen ska innehålla allt från hur man tränar(gym) rätt, samt hur viktigt det är med mat och sömn. Vi ska även visa hur mycket en bodybuilder/styrkelyftare förbereder sig för en stor tävling.:hbang:

Mina kompisar tävlar båda i styrkelyft, en av dom är med i Landslaget och det andra har nyss börjat tävlat. Dom ska tävla under sommaren och jag tänkte följa med och filma från tävlingen samt några dagar innan tävligen när dom tränar, så att tittaren får en bild av hur mycket tid och arbete man lägger ner i denna sport. Men det vore roligare om vi/jag fick följa med någon mer "känadre"/"större" *person under en tävling, och filma lite innan tävligen osv. Så jag tänkte fråga om det finns någon på detta forum som är intresserad av att vara med, han behvöer inte vara Coleman. Utan en vanligt bodybuilder/styrkelyftare som tävlar inom Sverige. Vore kanon kul om någon kunde ställa upp på detta *yourock* . Skriv då i tråden om du är vill vara med, så kan vi prata mer efter hand.

Btw, har någon ett bra tips på vad man kan göra som Projektarebte? :)

Hade bra Filip

Baan
2006-05-24, 20:37
Ett praktiskt problem jag tänkte på: Pluggar du media? Pluggar du något annat kanske det inte är så lämpligt göra en "dokumentär" om styrketräning, då vad jag förstått är det nya systemet med projektarbeten tänkt så att du ska göra något nära anknytande med det du läser, så kanske bra kolla upp om din idé är gångbar alls som projektarbete, och det kan den nog vara om du pluggar media tror jag

willis
2006-05-24, 20:44
Nja projektarbetet kan handla om nästan vad som helst, i alla fall på Norra Real här i Stockholm. Ska också upp i trean nu men eftersom jag går natur/forskning har jag redan gjort ett projekt vilket lämnades in idag - det projektet var dock tvunget att ligga nära den linje vi läser.

Wennerberg
2006-05-25, 12:54
Projekt arbetet får handla om vad som helst