handdator

Visa fullständig version : Tips på studentpresent till min flickvän.


petersson
2006-05-24, 09:56
Jag behöver tips på studentpresent till min flickvän :) Min hjärna har helt låst in sig på örhängen eller halsband eller nått liknande. Hon kollade på ett par skor förut som hon inte hade råd med, är skor en bra studentpresent?

Mental
2006-05-24, 10:00
Jag behöver tips på studentpresent till min flickvän :) Min hjärna har helt låst in sig på örhängen eller halsband eller nått liknande. Hon kollade på ett par skor förut som hon inte hade råd med, är skor en bra studentpresent?

Varför inte? om du har råd så är det ju något hon blir glad för.

Mina kusiner gav mig en 5L dunk hemkokat på studenten, det vart jag jävligt glad av. men så är jag norrlänning med :D

petersson
2006-05-24, 10:10
Hahah hemkokat blir det då inte i present iaf :D

MasterChief
2006-05-24, 10:12
Budget?

petersson
2006-05-24, 10:27
Budget?

typ 800-1000kr, fast hon har sagt att jag inte "får" köpa nått så dyrt.

Nina L
2006-05-24, 10:28
Hon kollade på ett par skor förut som hon inte hade råd med, är skor en bra studentpresent?Sånt är kanon att snappa upp (oavsett om det gäller skor eller något annat). Jag hade helt klart satsat på att köpa skorna. Se till att få öppet köp bara.

Niclaaas
2006-05-24, 10:34
jag gav min flickvän en helg på ett fint hotell med 3-rätters middag, övernattning, frukost o.s.v. sedan kan man köpa till massage, spa m.m. för två självklart, så hon kan ta med sig "nån" ;)

för min flickvän var det en perfekt present. skulle dock ha kostat 2500:- men jag fick det för 800:-, annars hade jag aldrig haft råd. antar att det är för mycket pengar så om du känner någon så du skulle kunna få det billigare och din flickvän gillar sånt så rekommenderar jag det. skorna tycker jag låter som en bra present, du vet att hon vill ha dem och hon uppskattar nog att du lägger märke till och kommer ihåg såna saker.

jaja, bara ett tips.

mangemani
2006-05-24, 10:38
räcker det inte att du är där på hennes student?

MasterChief
2006-05-24, 10:41
räcker det inte att du är där på hennes student?

Du är singel, va?

Niclaaas
2006-05-24, 10:42
Du är singel, va?

:D

Mental
2006-05-24, 10:50
Min flickvän önskade sig en hälsingering i silver när hon fylde år, inte oficiellt, men hon hade pratat om att hon ville ha en sådan tidigare under året.
Dum som jag är klampar jag bara in på guldsmeden och säger att jag vill ha en sån och sån ring, och de vill ta mina mått. oops. förklarar att den inte är till mig. nu frågar de vad hon har för storlek på sina ringar, hmm, behöver jag säga att jag inte hade den blekaste. :D
Det slutade med att jag snodde en av hennes ringar ur hennes smyckesskrin och lät dem mäta av den, blev hur bra som hälst

petersson
2006-05-24, 10:52
jag gav min flickvän en helg på ett fint hotell med 3-rätters middag, övernattning, frukost o.s.v. sedan kan man köpa till massage, spa m.m. för två självklart, så hon kan ta med sig "nån" ;)

för min flickvän var det en perfekt present. skulle dock ha kostat 2500:- men jag fick det för 800:-, annars hade jag aldrig haft råd. antar att det är för mycket pengar så om du känner någon så du skulle kunna få det billigare och din flickvän gillar sånt så rekommenderar jag det. skorna tycker jag låter som en bra present, du vet att hon vill ha dem och hon uppskattar nog att du lägger märke till och kommer ihåg såna saker.

jaja, bara ett tips.

åh, det lät mysigt :)

Sånt är kanon att snappa upp (oavsett om det gäller skor eller något annat). Jag hade helt klart satsat på att köpa skorna. Se till att få öppet köp bara.

mm, skorna ska jag nog titta närmre på :)

mangemani
2006-05-24, 10:57
Du är singel, va?


lite orelevant fråga*screwy*

men jag har väl för fan varit ihop med tjejer som tagit studenten,har kommit dit utan att ha köpt något och lika glad har dom varit för det.

vissa tror att istället för att dom blir glad över att man kom på deras student,så blir dom sura för att man ej köpte något,och det är synd att vissa har den inställningen och mer tragiskt om tjejen blir sur.

petersson
2006-05-24, 10:59
lite orelevant fråga*screwy*

men jag har väl för fan varit ihop med tjejer som tagit studenten,har kommit dit utan att ha köpt något och lika glad har dom varit för det.

vissa tror att istället för att dom blir glad för att man kom på deras student,så blir dom sura för att man ej köpte något,och det är synd att vissa har den inställningen och mer tragiskt om tjejen blir sur.

I drink pepsi! ;)

mangemani
2006-05-24, 11:00
I drink pepsi! ;)

jo jag vet,jag gjorde en seinfeld,men jag tyckte den passade in här.

petersson
2006-05-24, 11:02
jo jag vet,jag gjorde en seinfeld,men jag tyckte den passade in här.

jo det passar in, du har faktiskt en poäng där.

aliquis
2006-05-24, 11:21
Du är singel, va?Jag hade också resonerat som mangemani, vad det nu bevisar :D

s_himself
2006-05-24, 11:57
Jag hade också resonerat som mangemani, vad det nu bevisar :D


Att du alltid varit singel, är singel och kommer alltid vara singel :D

Nä då, jag skojar bara. Klart att hon kommer va glad bara du är där. Min tjej tar också studenten nu och jag vill själv ge henne något. Jag vet att hon skiter i vilket. Ska man köpa något till henne så ska man köpa något som hon har använding av. prydnadssaker har tjejer oftast så mycket av att det blir bara en pryl i högen som inte får plats.


Min tjej tycker om shoping, speciellt skor och väskor. Sedan är hon väldigt kort om pengar så jag tänker helt enkelt bara ge henne ca: 1000:- som hon får göra vad hon vill med. Det vet jag att hon kommer tycka är bästa jag kan ge henne om jag nu ska ge henne något. Det är det hon behöver. Allt annat har hon typ. Sedan blommor. Perfekt! ;)

tigerofsweden
2006-05-24, 12:06
Jag hade också resonerat som mangemani, vad det nu bevisar :D

Det bevisar att du inte behöver flasha med massa prylar för att få "komma till" :D

hum
2006-05-24, 16:14
Äh klart man vill ha presenter, det suger med snåla partners! Dessutom är det ju kul att ge presenter! :thumbup:

mangemani
2006-05-24, 21:09
Äh klart man vill ha presenter, det suger med snåla partners! Dessutom är det ju kul att ge presenter! :thumbup:


du missade helt poängen verkar det som.
har inget med snålhet att göra.