handdator

Visa fullständig version : Sexbutik i sthlm


Callister
2006-05-23, 15:20
Vet ni någon som ligger inne i stan? Något normalt ställe helst. :P

Mart|n
2006-05-23, 15:30
ÄR DU BANNAD FRÅN GOOGLE? :P



http://www.google.se/search?hl=sv&q=sexbutik+stockholm&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=

MasterChief
2006-05-23, 15:31
ÄR DU BANNAD FRÅN GOOGLE? :P



http://www.google.se/search?hl=sv&q=sexbutik+stockholm&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=

Han kanske vill ha personliga erfarenheter kopplade till butikerna. ;)

Pellefant
2006-05-23, 15:32
Vad menar du med "normalt ställe" då?

Kurash
2006-05-23, 15:34
På söder bredvid Star people design ligger en mysig affär.

Pepparkakssmurfen
2006-05-23, 15:36
Vad vill du köpa?

Pellefant
2006-05-23, 15:44
usvideo, www.usvideo.se , mitt i stan, ganska nära kungsgatan, se sortiment och karta på sidan.

bear.flowertwig
2006-05-23, 16:07
Vad menar du med "normalt ställe" då?

inga tandställningar?

JAM
2006-05-23, 16:10
Vet ni någon som ligger inne i stan? Något normalt ställe helst. :P
Kanske:
http://www.martinshop.se/stores.php?osCsid=da112f6d04a631975c86517ce36dc740
?

GymTT
2006-05-23, 16:13
Ta dig ut till Veddesta, RED LIGHT FFS !!!

aliquis
2006-05-23, 16:16
Vet ni någon som ligger inne i stan? Något normalt ställe helst. :PKlicka på redlightbannern ditt sär!

Eller åk till Örebro och handla vid en eller två (om de nu finns kvar) butiker i närheten av Hertig Karls Allé eller http://www.underbart.dk/ närmare centrum!

MacLeod
2006-05-23, 16:35
http://www.afroditesapotek.com/

Swedish Secrets / Afrodites apotek


Ligger på Katarina Bangata, södermalm. En lite "vänligare" butik utan tyska bajsfilmer.

hahavaffan
2006-05-23, 17:08
Vad vill du köpa?Elektrisk, 230volts rövplugg i latex och stål. Den ska vara räfflad och ha ådror, och vara ungefär 15" lång. Fixar du?

bluelight
2006-05-23, 18:08
Elektrisk, 230volts rövplugg i latex och stål. Den ska vara räfflad och ha ådror, och vara ungefär 15" lång. Fixar du?

:laugh: :laugh:

Srednq
2006-05-23, 18:15
Elektrisk, 230volts rövplugg i latex och stål. Den ska vara räfflad och ha ådror, och vara ungefär 15" lång. Fixar du?

men en sån har dom ju nere i kvartersbutiken här för 299.90. kan skicka den till dig

Callister
2006-05-23, 18:37
Ok. Tack. Ska ha en dildo, en limegrön. :hbang:

Kwon
2006-05-23, 18:42
Ok. Tack. Ska ha en dildo, en limegrön. :hbang:

Vars ska du ha den? :D

Löjtnant Blank
2006-05-23, 18:46
Elektrisk, 230volts rövplugg i latex och stål. Den ska vara räfflad och ha ådror, och vara ungefär 15" lång. Fixar du?
HAHAHA!

Callister
2006-05-23, 19:16
Vars ska du ha den? :D
:booty:

Pellefant
2006-05-23, 21:53
Detta hände mig på US-Video affären för flera år sedan när jag blev ditskickad av ett ex att köpa en dildo.

Jag vågade till slut smyga mig ner i källarlokalen, tittade runt lite, de hade en kvinnlig samt en manlig person bakom disken just då, de bytes av väldigt ofta, för vissa kunder verkade inte våga/vilja handla av den ena och vice versa.

Skum lukt, de hade en massa bås i här o där, som folk beställde filmer till vid disken för att se.

Enormt stort utbud av sexleksaker. När jag ändå var där så tittade jag runt ordentligt, råkade gå förbi avdelningen med gay-filmer, då sa en kille. "Tjena, hur är det?", så då förstod jag att jag kommit lite fel. :D

Vågade mig till slut fram till disken när det inte var någon kö där, hade skrivit ner ordernumret på produkten och sade vad jag skulle köpa. Han gick och hämtade den på lagret, sedan frågade han om jag ville ha batterier. "javisst sa jag", då öppnar han paketet med dildon :confused: , samt öppnar dildon, sätter i batterier, sedan sätter han på dildon och sätter den så att den står upp på disken, så den står där och snurrar runt i 20-30 sekunder, så säger han: "Här ser du, den fungerar toppenbra!" :confused: Det var nu en liten kö bakom mig.

Han stängde av den o lade tillbaka den i paketet.

Jag ville bara sjunka genom jorden. Jag nickade bara och lämnade jämna pengar. Han lade tillbaka den i paketet och sedan i en svart plastkasse.

Roligt i efterhand, men inte då.

Slutsats: Köp aldrig batterier samtidigt. :)

kneger
2006-05-23, 21:59
Detta hände mig på US-Video affären för flera år sedan när jag blev ditskickad av ett ex att köpa en dildo.

Jag vågade till slut smyga mig ner i källarlokalen, tittade runt lite, de hade en kvinnlig samt en manlig person bakom disken just då, de bytes av väldigt ofta, för vissa kunder verkade inte våga/vilja handla av den ena och vice versa.

Skum lukt, de hade en massa bås i här o där, som folk beställde filmer till vid disken för att se.

Enormt stort utbud av sexleksaker. När jag ändå var där så tittade jag runt ordentligt, råkade gå förbi avdelningen med gay-filmer, då sa en kille. "Tjena, hur är det?", så då förstod jag att jag kommit lite fel. :D

Vågade mig till slut fram till disken när det inte var någon kö där, hade skrivit ner ordernumret på produkten och sade vad jag skulle köpa. Han gick och hämtade den på lagret, sedan frågade han om jag ville ha batterier. "javisst sa jag", då öppnar han paketet med dildon :confused: , samt öppnar dildon, sätter i batterier, sedan sätter han på dildon och sätter den så att den står upp på disken, så den står där och snurrar runt i 20-30 sekunder, så säger han: "Här ser du, den fungerar toppenbra!" :confused: Det var nu en liten kö bakom mig.

Han stängde av den o lade tillbaka den i paketet.

Jag ville bara sjunka genom jorden. Jag nickade bara och lämnade jämna pengar. Han lade tillbaka den i paketet och sedan i en svart plastkasse.

Roligt i efterhand, men inte då.

Slutsats: Köp aldrig batterier samtidigt. :)

ser inte riktigt det pinsamma i det.. själv hade jag bara tagit ett stadigt grepp om den och känt den mot min kind eller nått sånt, stönat lite kanske.. sen hade jag gått ut

ofta man träffar de personerna igen? :D

Gimp
2006-05-23, 22:37
Elektrisk, 230volts rövplugg i latex och stål. Den ska vara räfflad och ha ådror, och vara ungefär 15" lång. Fixar du?

The Anal Intruder 2000, köper du den amerikanska modellen som går på 110v kommer du garanterat få en överraskning när du stoppar in den i vårt svenska 220v uttag. :D

Piranha
2006-05-23, 22:41
Usvideo rådmansgatan
blue vision norrlandsgatan
blue vision (tror jag den heter) fridhemsplan.

alls dessa är vanlig butiker (typ)

Du har en bra på drottninggatan i backen med mycke snygga tjejdressar.

:thumbup:

polaren
2006-05-23, 22:45
Busringde till Golden Rose för några år sen. Antar att sånna butiker får en hel del sånna samtal, så jag ångrar mig nu :/

Mitt svar: Golden Rose

Pellefant
2006-05-23, 22:51
En ("moralist") killkompis trodde det var förbjudet med affärer med sexhjälpmedel i sverige. :rolleyes:

Baan
2006-05-23, 22:51
En ("moralist") killkompis trodde det var förbjudet med affärer med sexhjälpmedel i sverige. :rolleyes:

Läxade du upp honom med ett par Rick James™ örfilar?

Pellefant
2006-05-23, 22:55
Läxade du upp honom med ett par Rick James™ örfilar?

Det borde jag gjort, vad det nu är. :cool:

hahavaffan
2006-05-24, 14:49
The Anal Intruder 2000, köper du den amerikanska modellen som går på 110v kommer du garanterat få en överraskning när du stoppar in den i vårt svenska 220v uttag. :DHahahaha :laugh: låter bra, låter jäkligt bra!

Dajollee
2006-05-24, 15:31
finns nån vid hötorget

Metal_boy_
2006-05-24, 15:34
Kolla vad en Jenna-röv kostar också!

MacLeod
2006-05-24, 16:23
US-video har en jämn ström med taxichaffisar som ofta stannar till på en "fika" nattetid. Det tycker iaf jag känns jävligt fräscht.

En annan rolig sak med US är att när man går den gatan fram kan man plocka ut exakt vem som kommer att väja in just på deras adress på mils avstånd.

Bäste är när man går framför någon som går förbi, sen stannar dom vid ett skyltfönster, man går förbi och så backar dom genast in mot US igen. Allt som oftast noterat när jag besökt en viss moderator nattetid på samma gata.

babbett
2006-05-24, 20:37
Du har en bra på drottninggatan i backen med mycke snygga tjejdressar.

:thumbup:

Typ Flirt Fashion *popcorn*

I kællaren gømmer dom leksakerna...