handdator

Visa fullständig version : Alla fria program från NOGP


OggeP
2006-05-23, 12:21
Alla fria Program från NOGP:

http://www.swedegym.com/images/

Det är Robin Gustafsson (www.robingustafsson.com) som har fillmat. :thumbup:

muddler
2006-05-23, 13:05
Darius karpinksis ägde!! :hbang:

Sandströms va underhållande:D

hampaN
2006-05-23, 13:10
Vad heter Klo på riktigt?

OggeP
2006-05-23, 13:15
Vad heter Klo på riktigt?

Mikael Eckard

hampaN
2006-05-23, 13:16
Mikael Eckard

okey, tackar

Larsson
2006-05-23, 13:19
Vad heter låten som Mats har till sitt fria?

OggeP
2006-05-23, 13:30
Vad heter låten som Mats har till sitt fria?

Fråga Oldenmark, han brukar ha koll.

Action
2006-05-23, 13:33
Fråga Oldenmark, han brukar ha koll.

haha..

Det är Natalia Imbruglia som sjunger, låten är mixad av The Ganja Kru. Minns dock inte namnet på låten.. den är grymt bra dock. Bara jag som borde övat in ett bättre fritt program.. :)

Piranha
2006-05-23, 13:43
Vafan du hadde ju inte alls rosa posebrallor.

HenrY
2006-05-23, 13:53
Tack för länk! Mycket intressant!:thumbup:

Action
2006-05-23, 14:14
Vafan du hadde ju inte alls rosa posebrallor.

Och du trodde verkligen att jag var seriös i mitt svar?? :cool:

Däremot blir det mindre posebrallor nästa gång.. dessa satt inget bra har vi sett nu när man har bilder att jämföra med de andra på line.

HenrY
2006-05-23, 14:15
Och du trodde verkligen att jag var seriös i mitt svar?? :cool:

Däremot blir det mindre posebrallor nästa gång.. dessa satt inget bra har vi sett nu när man har bilder att jämföra med de andra på line.

Låna din flickväns pose kläder nästa gång?!:D

Fysikmässigt såg det bra ut, men programmet du genomförde kanske inte riktigt gjorde dig rättvisa?

Jorgen
2006-05-23, 16:23
Mycket kul att titta på. Alla utländska deltagare var mycket bra. Darius var helt outstanding, men även Igor Milanovic var otroligt bra (killen är bara 26 år gammal och har tränat i sex år!). Tom jag var med på ett hörn. :D

Men mest imponerad var jag av Imre Vähi från Estland som själv, utan någon coach eller någon annan, satte sig på båten och åkte till Sverige för att tävla. Något stressad fick han skjuts av en i SKKF´s styrelse för att hinna med båten. Han vann dessutom sin klass CB -178 med raka domarettor. :thumbup:

Jorgen
2006-05-23, 16:26
Bara jag som borde övat in ett bättre fritt program.. :)
Jadu, det satt inte klockrent. Det var där du förlorade din tredjeplats faktiskt. Men annars så såg allt bra ut. Finns vissa delar som behöver lite mer arbete bara.

HenrY
2006-05-23, 16:35
BTW Jörgen, din fysik och färg ser GRYMT bra ut på din avatar!:bow: :hbang:

Det är du som står o slår en krabba där va?

GymTT
2006-05-23, 17:30
Wow @ Mikael, Seth + Mats

Action
2006-05-23, 20:47
Mycket kul att titta på. Alla utländska deltagare var mycket bra. Darius var helt outstanding, men även Igor Milanovic var otroligt bra (killen är bara 26 år gammal och har tränat i sex år!). Tom jag var med på ett hörn. :D

Men mest imponerad var jag av Imre Vähi från Estland som själv, utan någon coach eller någon annan, satte sig på båten och åkte till Sverige för att tävla. Något stressad fick han skjuts av en i SKKF´s styrelse för att hinna med båten. Han vann dessutom sin klass CB -178 med raka domarettor. :thumbup:

Imre var rätt skön backstage också.. Han va redan insmetad och klar för finalen klockan 12.00, ca 3 timmar stod han upp då han varken kunde sitta eller ta på sig kläder pga det tjocka lagret Dream Tan.. Så han gick runt och snackade med alla istället.. Dessutom så åt han inget under hela dagen.. risk att släta ut var hans anledning. :)

Sverker
2006-05-24, 06:18
Det var en häftig färg. Ligger som ett lager tunn gelé eller så.
Torkar inte, och så fort kroppen nuddade något gick färgen bort. Enligt honom är den vanlig i östeuropa och funnits några år. Jag hade inte sett den tidagre alls. Full av små glansig pigment är den så det behövs ingen olja ovanpå.
Säkert en bra produkt ifall den går att försegla/torka.





BTW. Killen var :bow: , både som fysik och som person.

Anne
2006-05-24, 08:15
Mkt bra cbb debut, Mats!:thumbup:

Imre är en mkt snäll och trevlig person. Han tävlade i boosman fitness classic och vann cbb tävlingen.. Vi brukar ha gäster från Estland i vår varje tävling, tex Ott Kiivikas gäst poserade i höstas.. De är så underbara människor:)

Blir lite off topic men Estland har ett par andra underbara cbb tävlande tex Marek Morozov. Han anmälde sig till BFC men tyvärr blev sjuk eller nått sånt o kunde inte tävla. Snygga triceps !

http://gallery.amazon.ee/albums/Marek_Morozov/aan.jpg