handdator

Visa fullständig version : Luciapokalen


EiseltUK
2002-12-04, 17:07
Om någon ska till Luciapokalen som kan ni passa på att köpa Kreatinpyruvat till mässpris. Vi kommer även sälja lösa påsar för fegisar. :D

Mvh
Henrik

Petrus
2002-12-04, 17:41
Bra idé! Då kanske t om jag vågar testa en påse... :thumbup: :D

Vänligen,,,
Petrus

The Dwag
2002-12-04, 17:44
Originally posted by Tinner
Bra idé! Då kanske t om jag vågar testa en påse... :thumbup: :D

Vänligen,,,
Petrus

Mmm du lär säkert få grymma resultat :bpump: av en HEL PÅSE :thumbup: är du riktigt tuff köper du två !


;)

EiseltUK
2002-12-04, 18:52
Två påsar så talar vi om tunga grejer.... jag menar, tunga vikter!

/ Henrik

Petrus
2002-12-04, 19:26
Henrik,,, Vänta du...Snart ser du Jocke kränga både "protein" och kreaitnpyruvat på centralen till 10-dubbelt pris...:D

Får se om jag köper 2 påsar... Jag är lite rädd för vad överdoseringen kan innebära... :rolleyes:

Vänligen,,,
Petrus

spinkoo
2002-12-04, 19:37
Vad hände med reklam förbudet...:D :D :notme:

Mer branch humor på hög nivå dessutom...:kickass: :notme:

Petrus
2002-12-04, 19:42
Reklamförbudet gäller alla tillskott, butiker etc förutom EXELL, FAIRING OCH EISELT...

Tänk om man kunde förbjuda reklam för Jehovas Vittne hemma i brevlådan...:rolleyes:

Vänligen,,,
Petrus

Muskelsmurfen
2002-12-04, 20:29
Tinner>Vad är problemet?:confused:
Det är ju bara att kasta ut dem och skrika en massa hemska saker efter dem så slutar de komma...

Petrus
2002-12-04, 20:43
Originally posted by Gillerstedt
Tinner>Vad är problemet?:confused:
Det är ju bara att kasta ut dem och skrika en massa hemska saker efter dem så slutar de komma...

Jag har fan testat allt, men ALLA i småland (inkl Jehova´s) verkar ha ingått en pakt att lämna all överbliven reklam hemma hos mig!
Eller har jag bara oturen att bo sist på deras "reklamrunda" där allt överblivet lämnas... :cryout: :cryout:

Vänligen,,,
Petrus

Lillgrabben
2002-12-04, 21:01
Morsan till en klasskamrat jag hade i högstadiet på det ljuva 80 talet blev tillslut så lack på Jehovas att hon bussade deras schäfer på dom. Behöver jag nämna att de aldrig kom tillbaks efter den duvningen!?? :smokin:

The Dwag
2002-12-04, 21:21
Jag har aldrig haft problem med dom !

Det är väl bara att ta i mot Vakttornet och säga tack sen går dom ju !

Fairing
2002-12-05, 07:30
Inositolet har haft en mycket stark inverkan på dig Dwagen:D

Själv står jag alltid och retas med dom tills dom ber att få gå därifrån. Sista åren har dom inte kommit tillbaka för jag brukar alltid driva med dom och säga att jag tror på Asa-gudarna Tor, Oden osv.Sedan brukar jag alltid fråga varför alla krig i världen har religiös bakgrund samt varför jorden inte har gått under fast det ä'r 2002:laugh:

Pez
2002-12-05, 07:35
Jag vet inte hur ni lyckades komma in på Jehovas Vittnen i en tråd som heter "Luciapokalen"... men när vi ändå håller på..

Jehovas? Finns de på riktigt? Har aldrig sett en, än mindre fått besök... dom kanske tycker att jag är bortom räddning/frälsning? :confused:

/pez :devil:

Fairing
2002-12-05, 07:52
Ang. Kreatinpyruvate

När ni har blivit beroende så kanske det känns tryggt att veta att den riktiga "dealern" säljer Kreatinpyruvate i burk som man kan dosera själv.

Jag menar påsar är väl för nybörjare eller?

Daemon
2002-12-05, 08:46
Har inte fått besök av Jehova på flera år, nästan så att jag saknar våra diskusioner,,,

Fan Dwagen, är du säker på att Inositolet inte är lika otäckt som Soja, verkar nästan som om det är östrogent ;)

The Dwag
2002-12-05, 14:17
Daemon vem vet !

Eller så fick jag lite harmoni i mitt liv av lite :love:

eiselt
2002-12-06, 12:03
Originally posted by Fairing
Ang. Kreatinpyruvate

När ni har blivit beroende så kanske det känns tryggt att veta att den riktiga "dealern" säljer Kreatinpyruvate i burk som man kan dosera själv.

Jag menar påsar är väl för nybörjare eller?

Ja, gör en prilla av 5 gram Kreatinpyruvat och förvara den under läppen tills ca en timme före träning då den kan sväljas.... :D

/ Henrik