handdator

Visa fullständig version : Internet och rykten


Fairing
2006-05-21, 19:13
Jaha.... tack vare att man inte ställde ut i Västerås och hade mobilen avstängd denna dag så kom det snabbt rykten igång om att det var Fairing som var kosttillskotts företaget som sålde steroider*screwy*

Tänkvärt för alla är väl att kolla upp fakta innan man börjar prata och sprida rykten. Alla som känner mig vet att vi tar avstånd från Doping och tjänar pengar på "Fair (ing)" sätt

Själv har jag väl hört alla möjliga teorier om vilket företag det gäller men jag är ganska säker på att det inte är ett känt företag.

/Lasse

aliquis
2006-05-21, 19:16
:laugh: :laugh: :laugh:

Nu förstår jag hur det där med steroider i kosttillskotten går ihop :D:D

internethjälten
2006-05-21, 21:18
Ingen trodde att Hagamannen var den han var heller *rolleyes*

OggeP
2006-05-21, 21:33
Ja så går det när man inte drar sitt strå till stacken och förser oss med bars till bra pris. :D


OnT: Så är det skittråkigt om sådana rykte florera. Jag har aldrig hört det och skulle hellre aldrig misstänka fairing att hålla på med sådana idiotier.

Metal_boy_
2006-05-21, 21:37
Snart kommer Trance och klagar på särskrivningen. Det finns ingen chans att du kan ha ett så framgångsrikt kosttillskotts-företag. :)

rQx
2006-05-21, 21:39
Stora företag skulle jag aldrig misstänka för sånt men de mindre företagen som agerar oseriösare litar man inte lika mycket på och jag anser Fairing vara stort :P

muskelbyggarn
2006-05-22, 09:36
Men Lasse lille, vi vet ju alla vad ditt imperiom står för. I bakgrunden finns en ohyggligt rik ägare som stöttar upp företaget. Vad jag hört så är det kostym och Doge Magnum hela dagarna? Villan sägs vara väl tilltagen både exteriört och interiört.

Det är väl inte bara rykten? :D

Sant dock är att ägaren till Fairing nog är en av de klenaste i marklyft! :D


ps. har hört att lasse = Clark olofsson?


Vänl,,,
Tobbe

Trance
2006-05-22, 09:38
Snart kommer Trance och klagar på särskrivningen. Det finns ingen chans att du kan ha ett så framgångsrikt kosttillskotts-företag. :)

Jag har väl inte klagat på någon särskrivning, jag klagade enbart i tråden gjord för att klaga på särskrivningar. Så lugna dig nu.

Nina L
2006-05-22, 10:10
Skrattretande. Eller, synd för dig med trista rykten så klart, men samtidigt skrattretande på vilka grunder de byggdes. Kanske det är någon som vill vara säker på att du ställer ut på NOGP nästa gång? ;)

Apropå ingenting så får väl Fairing anses ha kanske bäst rykte av de stora i kosttillskottskarusellen. Jag har inte hört ett endaste ord själv. :)

Nina L
2006-05-22, 12:40
endaste ont ord skulle det stå.

Metal_boy_
2006-05-22, 12:51
Jag har väl inte klagat på någon särskrivning, jag klagade enbart i tråden gjord för att klaga på särskrivningar. Så lugna dig nu.

Jag var inte direkt allvarlig ;)