handdator

Visa fullständig version : Ett par frågor till Grub.


Da2
2006-05-21, 00:17
1. Finns det något kosttillskott för fettförbränning som är värt pengarna man ger för det?
2. Vilket protein är bäst, kvalitetsmässigt?

tossefar
2006-05-21, 01:32
Känns det inte lite respektlöst att rikta en tråd direkt till grub? Vill han svara på just din fråga så gör han säkert det, men inte fan måste han.

mangemani
2006-05-21, 01:37
fråga 1 kan vilken som helst svara på vid det här laget skulle jag tro...nej,det finns det inte.

Cerberus
2006-05-21, 09:13
Känns det inte lite respektlöst att rikta en tråd direkt till grub? Vill han svara på just din fråga så gör han säkert det, men inte fan måste han.

respektlöst? han är otroligt kunnig inom området ju.

1. Nej inte som är lagligt iaf.
2. Kvalitetsmässigt bör det ju vara det renaste proteinpulvret, ju högre koncentration ju bättre kvalitet. Men i praktiken så tycker jag ett 80% proteintillskott bör duga, tror inte man märker nån praktisk skillnad med dyrare proteinpulver bortsett från en tommare plånbok.

Ninjasmurf
2006-05-21, 09:19
inte för att jag ör Grub men jag lägger mig disskusionen ändå.

1. Ja, koffein (iom att det är väldigt billigt)
2. Fairing till hör väl dom så håller väldigt hög kvalitet.
Man bör ha i åtanke att ett 80% protein pulver sällan är det utan ofta är runt 70+%, då dom mäter proteinhalten på råvaran innan alla tillsatser är i.

Sniggel
2006-05-21, 09:50
Känns det inte lite respektlöst att rikta en tråd direkt till grub? Vill han svara på just din fråga så gör han säkert det, men inte fan måste han.

Håller med, jag kan inte tala för Grub men där är konstant dessa trådar som vänder sig till honom.
Ställ en fråga och låt folk svara. Det finns fler än King Grub som kan ge bra svar. Kan tänka mig att det blir jobbigt för honom när folk hela tiden förväntar sig att han ska svara på deras frågor.

sunkan
2006-05-21, 10:09
1. Finns det något kosttillskott för fettförbränning som är värt pengarna man ger för det?
2. Vilket protein är bäst, kvalitetsmässigt?

Om det nu är grub som ska svara så varför inte PM:a?

fonzie
2006-05-21, 13:18
Sök?

BigForre
2006-05-21, 15:15
respektlöst? han är otroligt kunnig inom området ju.

1. Nej inte som är lagligt iaf.
2. Kvalitetsmässigt bör det ju vara det renaste proteinpulvret, ju högre koncentration ju bättre kvalitet. Men i praktiken så tycker jag ett 80% proteintillskott bör duga, tror inte man märker nån praktisk skillnad med dyrare proteinpulver bortsett från en tommare plånbok.

Sluta snubbla på dig själv nu, blir så pinsamt då. Ditt svar duger inte...

Cerberus
2006-05-21, 15:21
Sluta snubbla på dig själv nu, blir så pinsamt då. Ditt svar duger inte...

och du är experten?

devi
2006-05-21, 16:46
Skicka PM, eller bjud in Grub till MSN nästa gång.

BigForre
2006-05-21, 17:35
och du är experten?

Det var inte det jag syftde på, läs om tråden från början till slut och tänk igenom vad som egentligen händer...

Fatcan
2006-05-22, 12:13
1. Finns det något kosttillskott för fettförbränning som är värt pengarna man ger för det?

Ska vara synerlin isåfall, men det är bara min åsikt. Sen tror jag inte det finns att köpa längre.

Pepz
2006-05-22, 14:38
Ska vara synerlin isåfall, men det är bara min åsikt. Sen tror jag inte det finns att köpa längre.


Jo de har ersatt den läkemedelsklassade substansen mahuang med synephrine. .

Vad det gäller frågorna så:

1, Ingen lagligt kostillskott som ger någon fantastisk effekt, men flertalet som kan ge en liten liten extra knuff i fettförbränningen.
tex. koffein, Grönt the-tabletter, lipodrain, Fiskolja. CLA även kryddor och dylikt.
2. Köp protein i kolozzeum-shoppen om du vill ha kvalitet!