handdator

Visa fullständig version : bröst utveckling


NiklasR
2006-05-20, 17:39
Tog lite bilder på mig nu, och märker att insidan på brösten verkar seg att få, jag har fått mycket volym, men inte så mycket yta. Ser nästan ut som bitch tits hehe.. Är det sånt som kommer längre fram sedan eller, de bröst övningar jag kör är :

*bänkpress
*bröstpress (hantlar) rak bänk
*cablecross
*pec dec

kör på kreatin, gainer pro och weigh 80 just nu , funkar prima :)


/mvh nikke

JailBait
2006-05-20, 20:04
d-e-f-f-a

H@mpah
2006-05-20, 22:46
Lägg upp bilderna ? :)

wo0b9n
2006-05-20, 23:33
Ingetilla menat..men när du drar upp alla dina kosttillskott så låter det precis som det är några universalmedel som bygger muskler dirr. Vill bara säga att jag har inte tagit några tillskott alls och ökat ungefär 12kg nu på 8 månader.. har dock inte blivit tjock..vill inte rätta dig på något sätt, bara säga det till dig...för har ett par vänner som dyrkar kosttillskott ungefär som muslimer dyrkar mohammed..

NiklasR
2006-05-21, 10:51
nejdå dyrkar inte alls kosttillskott, tycker bara det är en smidigt och gott. :)

Deffa, de gör jag om 3 år typ. Här skall musklerna fram, ligger på 16% just nu så det är lugnt.

Jag tror jag bara har en seg utveckling på insidan av bröstet, men de kommer väl fram när jag når upp i de större vikterna antar jag, ligger på 85 i bänk just nu. :hbang:

tack för alla svar

/mvh

Daadi
2006-05-21, 12:09
När jag läser vilka övningar du kör blir jag liite fundersam....
kanske du borde trämasneda brösr också`?:)

krilleh
2006-05-21, 12:48
Ingetilla menat..men när du drar upp alla dina kosttillskott så låter det precis som det är några universalmedel som bygger muskler dirr. Vill bara säga att jag har inte tagit några tillskott alls och ökat ungefär 12kg nu på 8 månader.. har dock inte blivit tjock..vill inte rätta dig på något sätt, bara säga det till dig...för har ett par vänner som dyrkar kosttillskott ungefär som muslimer dyrkar mohammed..

Dock är de där ändå ca 10 kg fett

wo0b9n
2006-05-21, 17:05
Dock är de där ändå ca 10 kg fett

Jo krilleh det förstår jag med. Men har fortfarande inte blivit fet.