handdator

Visa fullständig version : Intressant intervju med en 28årig blivande skolfröken


mangs
2006-05-20, 10:18
Intressant intervju med en 28årig blivande skolfröken:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,828502,00.html


Jag tror jag smäller av när jag läser denna chat. Finns det verkligen sådanna i verkligheten? Helt galet ju, lol Omgz!1!!1!

Ryska_raketen
2006-05-20, 10:20
Alla som är kvar i huset är värdiga vinnare :D

scythe
2006-05-20, 10:21
Usch.

shadowfire
2006-05-20, 10:22
"Det man inte har i huvudet får man operera in i tuttarna". I hennes fall tycks det ju stämma iaf.

Baan
2006-05-20, 10:22
Hm ja klart lärarna får vara människor också, lite som hon uttrycket det även solen har sina fläckar. Fast jag vet inte om det är lite väl många fläckar.

Ärligt talat bryr jag mig inte om hon super, gillar visa tuttarna osv om hon kan lära ut bra, förutsatt att hon inte skriver *lol* på tavlan och sånt.

Nordenator
2006-05-20, 10:23
Färre hjärnceller än tänder, skulle jag tippa på.

bluelight
2006-05-20, 10:29
Hon skriver ju som en fjortonåring :laugh:

scythe
2006-05-20, 10:30
Hon skriver ju som en fjortonåring :laugh:
hihihihi *lol*

Kebab-Arne
2006-05-20, 10:30
Skulle då inte ha något emot att ha henne som lärare.

Baan
2006-05-20, 10:31
Skulle då inte ha något emot att ha henne som lärare.

Hon har ju uppenbart stora fördelar jämfört med en man: säg att barnen är djävliga och har sig, bara visa tuttarna så blir dom "wtf?" och lugnar ner sig snabbt ;)

Perscitus
2006-05-20, 10:38
Är det här på riktigt? Ser ut som en dålig parodi på en ungdomlig lunartjej. *rolleyes* *screwy*

Pumpovicevic
2006-05-20, 10:38
Frågan är väl inte bara om det är moraliskt att låta en sån människa bli lärare, utan även vad hon egentligen har att lära ut?? Hon verkar vara lika intelligent och ha samma mognad som ett dagisbarn. *screwy*

Pumpovicevic
2006-05-20, 10:39
Hon har ju uppenbart stora fördelar jämfört med en man: säg att barnen är djävliga och har sig, bara visa tuttarna så blir dom "wtf?" och lugnar ner sig snabbt ;)
Skämtar du eller, tror du dom blir LUGNARE av det?? Haha! :D

Baan
2006-05-20, 10:41
Skämtar du eller, tror du dom blir LUGNARE av det?? Haha! :D

I femman och sexan hade jag en storbröstad yngre lärare (och nej det var ingen manlig kroppsbyggare), och visst spenderade man mer tid på att kolla på brösten än att t ex kasa suddigumm på sina klasskamrater. Å andra sidan hade hon riktigt grymma (stora) bröst :D

Trance
2006-05-20, 10:43
Bah, är allt jag säger. MSN gör folk till idioter. Jag fattar inte hur folk kan stava så jäkla illa med "e" etc och framställa sig som tolvåringar. Ni som gör det på forumet kan väl kanske upplysa mig?

"De e jobbit att skriva är!! lol!"

Ok, tack.

Pumpovicevic
2006-05-20, 10:48
I femman och sexan hade jag en storbröstad yngre lärare (och nej det var ingen manlig kroppsbyggare), och visst spenderade man mer tid på att kolla på brösten än att t ex kasa suddigumm på sina klasskamrater. Å andra sidan hade hon riktigt grymma (stora) bröst :D
Hehe du har rätt på ett sätt, men om hon drar av tröjan och visar dom i en mellanstadieklass kan man ju ta o glömma allt som heter lugn och ro resten av det läsåret iaf. ;)

Fartman
2006-05-20, 11:09
Hon verkar iaf vara glad och positiv. Och det är fanimej en egenskap som inte är så dum..

Snake
2006-05-20, 11:18
AzzÅ tYp lol

Metal_boy_
2006-05-20, 11:55
*spy*

Frantic
2006-05-20, 12:00
Hon verkar iaf vara glad och positiv. Och det är fanimej en egenskap som inte är så dum..

Helt klart. Finns nog många lärare som är betydligt mindre lämpade där ute

johnnytex
2006-05-20, 13:46
Hon skulle ju blivit högstadielärare istället. Då hade alla säkert stirrat på hennes brö...öh jag menar lyssnat på hennes LOL TIHI KJAM STORA BRÖST OVERFLOW.

Hon kunde kanske använt material från BB i sin biologi-undervisning?

Dissector
2006-05-20, 14:01
När hon var inne i huset löd en av hennes frågor till någon såhär:
Anna: "Men islam då, vad har dåmm för gud?"
Svaret: "Hm, Allah?"
Anna: "Mmm Aha!"

Ligger man på den nivån tycker jag man är olämplig som lärare oavsett om det är för de allra yngsta barnen. Någon form utav standard måste det finnas. Det finns gott om glada och positiva människor vars kunskap och sociala kompetens ligger över en tidig tonårings.

EDIT: Angående att det finns ännu mindre lämpade lärare därute, måste ju inte innebära att standarden måste sänkas för det. Försök komma åt de olämpliga lärarna, istället för att anställa vissa för att de är olämpligare i mindre grad.

sgtbarnes
2006-05-20, 14:05
jag tror hon skulle vara lämplig som lärare bara hon kopplar bort sin "olämpliga" sida när hon undervisar. hon går ju lärarprogrammet ffs!

Angel
2006-05-20, 14:36
Hon ska bli förskolelärare och de tror ja kommer passa henne för hon e jävligt positiv och har massa energi och e igång hela tiden så jag tror de kommer gå väldigt bra för henne,

balder
2006-05-20, 14:48
Hon kan säkert bete sig mer "normalt" också om hon vill, så jag tycker inte vi ska oroa oss allt för mycket! :thumbup:

Trance
2006-05-20, 14:52
Hon ska bli förskolelärare och de tror ja kommer passa henne för hon e jävligt positiv och har massa energi och e igång hela tiden så jag tror de kommer gå väldigt bra för henne,

Dessutom att ligga på samma nivå som en 7-åring kan ju också vara en fördel.

mangemani
2006-05-20, 15:05
vara vuxen/mogen och kan låtsas vara barnslig= ok
vara barnslig/omogen och låtsas vara mogen/vuxen= inte bra

är hon det sistnämda(vilket jag misstänker) så tror iaf inte jag att hon passar som lärare.

Angel
2006-05-20, 15:13
Dessutom att ligga på samma nivå som en 7-åring kan ju också vara en fördel.


hon kommer alltså jobba med barn mellan 1-6 år....

Metal_boy_
2006-05-20, 15:14
Dessutom att ligga på samma nivå som en 7-åring kan ju också vara en fördel.


Fattas bara en glugg i truten.

Kwon
2006-05-20, 15:18
hihihihihi *fniss* lol

Jag tyckte hon var rolig... *fnis*

Alldeles GALEN!

Metal_boy_
2006-05-20, 15:19
hon kommer alltså jobba med barn mellan 1-6 år....


Vilken tur, för då lär man sig ju knappt att både prata och skriva.

petersson
2006-05-20, 15:27
Dessutom att ligga på samma nivå som en 7-åring kan ju också vara en fördel.

Du vet väl inte vilken nivå hon ligger på? Det sätt hon framställer sig själv på är självklart bara ett sätt att tjäna pengar på just nu. Blir så trött på alla som automatisk tror såna tjejer är totalt pantade och dumma i huvet. Tror ni inte hon spelar en hel del för att passa in i den typen av program? Hon är säkert smartare än vad många tror, iaf så lyckas hon marknadsföra sig själv och förmodligen tjäna lite pengar.

Trance
2006-05-20, 15:35
Du vet väl inte vilken nivå hon ligger på? Det sätt hon framställer sig själv på är självklart bara ett sätt att tjäna pengar på just nu. Blir så trött på alla som automatisk tror såna tjejer är totalt pantade och dumma i huvet. Tror ni inte hon spelar en hel del för att passa in i den typen av program? Hon är säkert smartare än vad många tror, iaf så lyckas hon marknadsföra sig själv och förmodligen tjäna lite pengar.

Gör jag, jag tycker Emma Andersson verkar vara helt ok. Finns garanterat flera, Graaf-systrarna har väl gjort en del bra grejer etc.

Men vafan, läs intervjun. Hon kan inte stava och de saker hon säger är ju inte helt hundra.

petersson
2006-05-20, 15:46
Gör jag, jag tycker Emma Andersson verkar vara helt ok. Finns garanterat flera, Graaf-systrarna har väl gjort en del bra grejer etc.

Men vafan, läs intervjun. Hon kan inte stava och de saker hon säger är ju inte helt hundra.

Haha tänkte faktiskt ta Emma Andersson som exempel nyss...

Äh hon chattar ju med ungdomar. Jag tycker faktiskt inte en såndär chatt säger nånting. Förresten kan man väl inte vara hur pantad som helst för att klara en lärarutbildning?