handdator

Visa fullständig version : Babbla på om vad som helst!


Sidor : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176

Tigerkotten
2006-05-20, 00:45
TJENARE! Just nu sitter jag rätt bekvämt, men det är ett problem det är sjukt varmt i rummet! Jag har inte orkat resa mig för öppna fönstret ännu, jag skulle behöva gå på toaletten o pinka me :]

Skapade tråden då jag känner mig lite pratglad och inte ville spamma för mycket offtopic i andra trådar :)

Så hej på er som läser denna tråd, har ni något roligt eller tråkigt att berätta?

Jag kan berätta att när jag går ute så spanar jag ofta ner i marken om jag går vid stigar vid skogen o allt, jag vill inte trampa på myror eller sniglar. Då får jag ett dåligt samvete.

Ibland så hjälper jag maskar på vägen dit dom ska om dom e på gångvägen eller något, man vill ju inte att dom ska dö eller hur? Jag är nog lite knasig ibland, sker att man härmar hur pippifåglarna låtar med :D

Jag dricker på ett litet speciellt sätt med, jag brukar ofta lillfinger och pekfinger utstickande, så det blir ibland bara att jag håller glaset med 2fingrar o tummen.

Ja nu har jag skrivit av mig lite saker och ting :D Jag la till Cajsa Lisa och Lisa Nilsson låtar på min winamp lista, jag vet inte riktigt varför för dom är e lite deppiga. Men så fina.. Japps så e de me det!

O nu spanade jag snabbis på leg tråden och såg att Me_Myself skrev att hon ignorerar den där tigerkotten. Nu tycker jag den gumman var dum! Fast jag vet att hon skämtar... :) Eller man vet ju aldrig! :]

Tigerkotten
2006-05-20, 00:56
Bara så ni vet har jag öppnat fönstret nu :D Jag såg en film idag Glory Road, det var en bra film. Handlade om en basketcoach och hans lag, var runt 1960 och han hade flertal mörka killar i sitt lag. Det var rätt tabu på den tiden så dom fick verkligen kämpa..

Nu ska det spelas Lisa Nilsson - Handens fem fingrar.

Callister
2006-05-20, 00:57
Jag borde inte ens kolla i denna tråd pga. ditt hemska låtval.

Jag sitter iaf här och är pigg och trött

Me_Myself
2006-05-20, 00:58
Jasså, nu var man en gumma oxå.. 27-29 årig gumma.. mm, det är inte lätt när d e svårt. Gör ett nytt försök att ignorera den där pojken som ser ut som 16-18.. :D

Jag har varit på bio, det var naaajs med massa folk, hålla handen o sådär så nu e jag på massa bra humör o sitter här fast än jag ska upp om ca 4 timmar. Fyy på mig. I säng genast!

Tigerkotten
2006-05-20, 01:03
Jasså, nu var man en gumma oxå.. 27-29 årig gumma.. mm, det är inte lätt när d e svårt. Gör ett nytt försök att ignorera den där pojken som ser ut som 16-18.. :D

Jag har varit på bio, det var naaajs med massa folk, hålla handen o sådär så nu e jag på massa bra humör o sitter här fast än jag ska upp om ca 4 timmar. Fyy på mig. I säng genast!

Jupp inte bra av dig att vara öppe så här sent, tanter brukar ju normalt lägga sig mycket tidigare *innocent*. Men tänkt vilket kap jag hade varit om jag vore din, då kunde jag gå brevid dig och folk skulle tro att du fått dig ett 10år yngre ragg eller så :] *krama*


Men bra att du e på gott humör! Träffat en trevlig Gubbe? :D

Tigerkotten
2006-05-20, 01:06
Jag borde inte ens kolla i denna tråd pga. ditt hemska låtval.

Jag sitter iaf här och är pigg och trött

Vad gillar du då? Jag e lite trötter med, jag hade glömt bort uppföljaren till serien Silverfang som heter Weed och hade hoppats att dom hade släppt avsnitt med engelsk text, men det hade dom inte gjort :/ Så vad jag nu ska hitta på vet jag inte riktigt.

Zakath
2006-05-20, 01:07
Jag såg precis Geishan och barbaren på fyran, tyckte verkligen om filmen. Men jag har en viss förmåga att bli väldigt sentimental så här på natten när alla andra sover. Mycket fascinerande och gripande film! :)

Go'natt allesammans!

Me_Myself
2006-05-20, 01:10
Jupp inte bra av dig att vara öppe så här sent, tanter brukar ju normalt lägga sig mycket tidigare *innocent*. Men tänkt vilket kap jag hade varit om jag vore din, då kunde jag gå brevid dig och folk skulle tro att du fått dig ett 10år yngre ragg eller så :] *krama*


Men bra att du e på gott humör! Träffat en trevlig Gubbe? :D

Eller att jag var ute med en 16åring.... scary scary scary!
Maybe baby en snubbe :)

Ne nu måste jag sova. Fyyy mig igen som fortfarande e uppe. Sängen. NU!

Tigerkotten
2006-05-20, 01:11
Sov så gott Bananen, nu har jag bytt playlist och nu poppar jag lite låtar av reggaebandet Gentleman, eller hmms det blir Juanes istället!

Nästa låt är bless the broken road av Rascal Flatts, den fixade jag fram efter jag såg ett program på American Idol :D Den e go den!

Tigerkotten
2006-05-20, 01:12
Eller att jag var ute med en 16åring.... scary scary scary!
Maybe baby en snubbe :)

Ne nu måste jag sova. Fyyy mig igen som fortfarande e uppe. Sängen. NU!

Nu är det illa, du börjar glömma vad du ska göra.. Hoppas du kommer ihåg att du ska sova nu :D


Aaaa en 16åring, då kan alla tjejer titta på dig och tänka tänk om jag hade haft lika tur att hitta en sådan ung mumsbit! :]

Beecher
2006-05-20, 02:10
hay :)
Avslutade precis samtalet med maj love, som inte vill träffa mig.
Jag gjorde fan allt för att det skulle funka emellan oss, sen typ kunde jag inte hålla tyst om att en tjej var söt, talade om det för tjejen (jag var verkligen inte ute efter att ragga, även om alla är helt övertygade om det...), borde hållt käft om det.
Detta upprörde iaf sötnosen, och nu vill hon inte träffas på ett tag, jag typ sårade henne rätt skapligt.

Det är nu en vecka och 2 dagar sen vi sågs senast, och jag börjar typ bli någorlunda tokig och mer förbannad på mig själv än någonsin.
Vi ringer varandra dock varje kväll, när jag frågar vad hon känner för så vet hon inte.

Vet verkligen inte vad jag ska göra, jag vill inte ge upp, utan jag vill få en chans till och verkligen visa vad jag går för när jag verkligen är inställd på att ta den hänsyn som krävs, och låta det hela leda till något mer.

Nästa vecka är det Kristi Himmelfärds dag, jag gav henne en hint om att jag ska vara helt ledig, hon ska vara hemma själv, dock så verkar det fortfarande inte som att hon vill träffas då heller, och då har det gått 2 veckor, så man kan ju undra om det är så att hon tänker på ifall det är värt att fortsätta...

Är confused som fan, jag vet inte vad jag ska göra.
Jag måste be om ursäkt på något mer sätt än vad jag gjort hittills, jag tror inte heller att det är bra att vara ifrån varandra så länge heller :(

borde fan inte skriva på forum om sånt här, det är jävligt illa, men så är det ju jag också, jag skulle må dåligt av att det skulle ta slut, vill verkligen inte ha det som utväg...

Beecher
2006-05-20, 02:23
Vad gillar du då? Jag e lite trötter med, jag hade glömt bort uppföljaren till serien Silverfang som heter Weed och hade hoppats att dom hade släppt avsnitt med engelsk text, men det hade dom inte gjort :/ Så vad jag nu ska hitta på vet jag inte riktigt.

Jag har avsnitt 1-13 med engelsk text, säg till om du vill ha! :)

bolt
2006-05-20, 02:24
Orkar inte skriva nåt roligt så jag lägger in en liten bild istället..
http://img233.imageshack.us/img233/4264/higher1ti.jpg

Beecher
2006-05-20, 02:29
Sitter bara här och är allmänt biffig.

var min kärlekspsykolog, snälla *cry*

funderar helt seriöst på att ifall hon inte snackar om att träffas innan onsdag, så ska jag åka dit på torsdag, ställa mig på hennes trappa, ringa på, ställa mig på knä med en ros mellan tänderna och spela en liten kärleksserenad på gitarren :em:

Metal_boy_
2006-05-20, 02:30
var min kärlekspsykolog, snälla *cry*

funderar helt seriöst på att ifall hon inte snackar om att träffas innan onsdag, så ska jag åka dit på torsdag, ställa mig på hennes trappa, ringa på, ställa mig på knä med en ros mellan tänderna och spela en liten kärleksserenad på gitarren :em:


Lugn, så ska jag läsa ditt inlägg först :)

Metal_boy_
2006-05-20, 02:39
Beecher:

Mitt tips till dig min unge kamrat:


Du har klantat dig, det kan hända den bäste (t.o.m. mig, tro det eller ej). Ni pratar varje dag säger du? Och du vill förklara dig lite, samt verkligen få en chans att visa att du verkligen vill ha bara henne? Gör så att du skriver ett brev till damen, där du förklarar dig bra och berättar hur mycket hon betyder för dig. MEN sluta krusa henne sen! Efter det så har du förklarat dig och berättat hur du känner för henne. Så håll inte på och ring för att tjata, det ger bara motsatt effekt. Fördelen med ett brev är att hon kan läsa det i lugn och ro, istället för att du försöker säga nått, så avbryter hon ( ja du vet ju själv hur kärringar och glappkäft hör ihop som mjukglass och strössel).

Sen så låter du henne fundera och även sakna dig, om det nu är så att hon fortfarande känner för dig. :thumbup:

Beecher
2006-05-20, 02:46
Beecher:

Mitt tips till dig min unge kamrat:


Du har klantat dig, det kan hända den bäste (t.o.m. mig, tro det eller ej). Ni pratar varje dag säger du? Och du vill förklara dig lite, samt verkligen få en chans att visa att du verkligen vill ha bara henne? Gör så att du skriver ett brev till damen, där du förklarar dig bra och berättar hur mycket hon betyder för dig. MEN sluta krusa henne sen! Efter det så har du förklarat dig och berättat hur du känner för henne. Så håll inte på och ring för att tjata, det ger bara motsatt effekt. Fördelen med ett brev är att hon kan läsa det i lugn och ro, istället för att du försöker säga nått, så avbryter hon ( ja du vet ju själv hur kärringar och glappkäft hör ihop som mjukglass och strössel).

Sen så låter du henne fundera och även sakna dig, om det nu är så att hon fortfarande känner för dig. :thumbup:

Skickade brev faktiskt, med syrrans extremgulliga doftande brevpapper tidigare i veckan :)
Inkluderade dikten "Jag vill hålla av dig, utan att hålla fast dig
Jag vill ha dig, utan att äga dig
Jag vill älska dig, utan att göra om dig
Jag vill vara nära dig, utan att kväva dig
Jag vill ge dig kärlek, utan att ställa krav eller villkor
Jag vill ge mig åt dig, utan att ge upp mig
Jag vill leva med dig, jämte dig, utan att gå före, utan att sacka efter …
Jag vill vara din människa på jorden", för jag tyckte att den var fin, och beskrev precis vad jag kände.

Skrev även lite till henne på baksidan av brevpappret, att dikten reflekterar mina känslor för henne, att jag saknar henne mer än jag någonsin saknat någon/något.

Hon blev glad, men det var typ ingen glädje i stil med "OH TACK YOUR MY HERO", utan hon nämnde det bara på MSN i stil med "tack för brevet", så jag vet inte hur glad hon egentligen blev...

Hon har ringt ett par kvällar i rad på eget initiativ, jag kanske ska hålla mig undan lite på MSN så att hon känner för att fortsätta ringa mig eller så :whipped:

Hon har själv sagt att hon inte pallar att somna utan att ringa mig, men hon tycker det är jobbigt att prata om det där med att ha känslor, hon vet typ fortfarande inte vad hon vill...

jobbigt, vet inte vad jag ska göra, men jag gissar på att allt jag kan göra nu, är att vänta och se vad som händer, låta det bero på henne?

vill verkligen träffa henne nästa vecka, men att tjata hjälper inte...
antingen är hon ensam hemma hela nästa vecka, eller så följer hon med sina föräldrar, det skulle tydligen vara tråkigt men hon hatar att vara ensam...

Metal_boy_
2006-05-20, 02:55
Skickade brev faktiskt, med syrrans extremgulliga doftande brevpapper tidigare i veckan :)
Inkluderade dikten "Jag vill hålla av dig, utan att hålla fast dig
Jag vill ha dig, utan att äga dig
Jag vill älska dig, utan att göra om dig
Jag vill vara nära dig, utan att kväva dig
Jag vill ge dig kärlek, utan att ställa krav eller villkor
Jag vill ge mig åt dig, utan att ge upp mig
Jag vill leva med dig, jämte dig, utan att gå före, utan att sacka efter …
Jag vill vara din människa på jorden", för jag tyckte att den var fin, och beskrev precis vad jag kände.

Skrev även lite till henne på baksidan av brevpappret, att dikten reflekterar mina känslor för henne, att jag saknar henne mer än jag någonsin saknat någon/något.

Hon blev glad, men det var typ ingen glädje i stil med "OH TACK YOUR MY HERO", utan hon nämnde det bara på MSN i stil med "tack för brevet", så jag vet inte hur glad hon egentligen blev...

Hon har ringt ett par kvällar i rad på eget initiativ, jag kanske ska hålla mig undan lite på MSN så att hon känner för att fortsätta ringa mig eller så :whipped:

Hon har själv sagt att hon inte pallar att somna utan att ringa mig, men hon tycker det är jobbigt att prata om det där med att ha känslor, hon vet typ fortfarande inte vad hon vill...

jobbigt, vet inte vad jag ska göra, men jag gissar på att allt jag kan göra nu, är att vänta och se vad som händer, låta det bero på henne?

vill verkligen träffa henne nästa vecka, men att tjata hjälper inte...
antingen är hon ensam hemma hela nästa vecka, eller så följer hon med sina föräldrar, det skulle tydligen vara tråkigt men hon hatar att vara ensam...


Kanon! Och som sagt, låt henne höra av sig på eget bevåg som hon har gjort.

Ja du kan ligga lite lågt på msn med. Kryssa i att du är upptagen och svara inte på ett tag och lite sånt. Då kanske hon blir lite nyfiken. Du kan också kryssa i att du är iväg och ha något meddelande som får henne att snoka lite. T.ex. att du är och gör något där det skulle kunna finnas chans på lite andra tjejer m.m. Det finns massor med fula knep. :)

Beecher
2006-05-20, 03:00
Kanon! Och som sagt, låt henne höra av sig på eget bevåg som hon har gjort.

Ja du kan ligga lite lågt på msn med. Kryssa i att du är upptagen och svara inte på ett tag och lite sånt. Då kanske hon blir lite nyfiken. Du kan också kryssa i att du är iväg och ha något meddelande som får henne att snoka lite. T.ex. att du är och gör något där det skulle kunna finnas chans på lite andra tjejer m.m. Det finns massor med fula knep. :)

;)

Låter bra det!
Men jag kanske varit lite för intensiv, kanske dags att låta henne springa lite efter mig också, när jag som du menar, ändå uttryckt vad jag känner och vill.

Måste erkänna att jag varit lite smådeppo, inte varit med kompisar flera dagar, har typ bara varit för mig själv :em:

Är nog dags att jag börjar leva lite också, även fast jag inte känner mig så väldigt på topp...
Är så kär... ARGH!

Nu kom det iallafall upp en sak som distraherade mig...
Men det tar jag i en annan tråd =)


Metal, du är verkligen bra när man vill skriva av sig! :thumbup:

mathor
2006-05-20, 03:02
Kanon! Och som sagt, låt henne höra av sig på eget bevåg som hon har gjort.

Ja du kan ligga lite lågt på msn med. Kryssa i att du är upptagen och svara inte på ett tag och lite sånt. Då kanske hon blir lite nyfiken. Du kan också kryssa i att du är iväg och ha något meddelande som får henne att snoka lite. T.ex. att du är och gör något där det skulle kunna finnas chans på lite andra tjejer m.m. Det finns massor med fula knep. :)

Hur gammal var du nu igen?

Metal_boy_
2006-05-20, 03:11
Hur gammal var du nu igen?


Jag har också varit i den åldern (men då använde man ICQ) och nu ger jag lite råd till denna yngling. Är det något som stör dig så kan jag glatt meddela att du inte behöver ödsla någon energi till det. Använd den till en fortsatt runda på WOW, CS eller vad du pysslade med innan.

Det står förövrigt i min profil hur gammal jag är.

Metal_boy_
2006-05-20, 03:17
Nä nu ska jag sofva, det är en dag idag också. Gonatt gott folk!!

Beecher
2006-05-20, 03:18
Nä nu ska jag sofva, det är en dag idag också. Gonatt gott folk!!

jag med... gonatt, sov gött! *flex*

dude
2006-05-20, 04:23
Jag sitter har i phi phi i thailand.. Kl ar 10 pa morgonen. Jag och polarn gick ut igar och festa som vanligt. Han hade nycklen till varat rum. Jag lyckades fa napp och gick hem till henne. allt fick fint. Sa nar man val ska traska hem till sin lya kommer jag pa att jag vetefan vart jag bor.... jag har alltid daligt minne men denna gang visste jag fan inte vad stallet hette eller vilket rums nummer jag bor pa... kanns ratt jobbigt da jag bara vill lagga mig ner och slagga.... Jaja far val traska runt har ett par timmar och hoppas att jag springer pa han.

bolt
2006-05-20, 07:55
Haha, taskigt läge.. Lycka till

Makk
2006-05-20, 08:12
Jag sitter har i phi phi i thailand.. Kl ar 10 pa morgonen. Jag och polarn gick ut igar och festa som vanligt. Han hade nycklen till varat rum. Jag lyckades fa napp och gick hem till henne. allt fick fint. Sa nar man val ska traska hem till sin lya kommer jag pa att jag vetefan vart jag bor.... jag har alltid daligt minne men denna gang visste jag fan inte vad stallet hette eller vilket rums nummer jag bor pa... kanns ratt jobbigt da jag bara vill lagga mig ner och slagga.... Jaja far val traska runt har ett par timmar och hoppas att jag springer pa han.

Man hade ju nästan kunnat tycka synd om dig om du inte varit på Phi Phi och jag varit här hemma i vaaaaarma Sverige....

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:16
Fan vad alla skriver dåligt här, jag är jävligt förbannad på er :furious:

Ja vell åsse skreva liite här och använda meningsuppbyggnad som en 4åring nu tänker mej inte dricka kaffe mer , fyy på mä att drecka so mycket chaffe så magen får aj liksom ba.

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:17
Här kan man spamma och skriva strunt om sin vardag, ett mycket bra initiativ av trådskaparn.

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:19
Här kan man spamma och skriva strunt om sin vardag, ett mycket bra initiativ av trådskaparn.
Nej det kan man inte håll er till ämnet eller dra åt helvete..

/Allan från Bronkitkorvs dator.

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:21
Det är visst bara jag som skriver här numera.... HAHA jag har tagit över hela tråden och den tillhör nu mej...

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:21
Jag tänker skriva här tills fan tar mej....*grr27*

Bengan
2006-05-20, 08:23
Det är visst bara jag som skriver här numera.... HAHA jag har tagit över hela tråden och den tillhör nu mej...
Tro inte det det är fler som vill skriva av sig.
Var ute och söp igår och vaknade ändå vid 6 baa ett par timmars sömn *cry*

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:23
Idag ska jag och min familj åka till min frus mormor i frövi för idag är det frövidagen. Undrar om jag ska gå ut på en morgon promenad först.
Ja det ska jag nog.

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:24
Tro inte det det är fler som vill skriva av sig.
Var ute och söp igår och vaknade ändå vid 6 baa ett par timmars sömn *cry*
Ush det låter inte roligt, Jag drack bara två öl och åt god mat till en vildavästern film igår och somnade vid 23tiden så jag är väldigt pigg och glad nu.

Bronkitkorv
2006-05-20, 08:25
Hur funkar detta med quickreply och vad är skillnaden ?

Kurash
2006-05-20, 08:29
Faan va alla sover länge på lördagar.

Callister
2006-05-20, 08:47
Vad gillar du då? Jag e lite trötter med, jag hade glömt bort uppföljaren till serien Silverfang som heter Weed och hade hoppats att dom hade släppt avsnitt med engelsk text, men det hade dom inte gjort :/ Så vad jag nu ska hitta på vet jag inte riktigt.
God morgon. Här är det iaf ingen svensk musik som gäller, inte rap eller techno heller. :) Allt utom det.

mangemani
2006-05-20, 08:57
1½ timmes sömn,ett hårt stepp pass väntar,stor kopp kaffe med 2 LEAN på sidan om,kan det bli bättre...trött som bara den...nått som är säkert är att jag inte kommer ha några problem att lägga mej vid 12 nått efter dagens motionspass samt med såhär lite sömn*gäsp*

Tigerkotten
2006-05-20, 11:45
Jag har avsnitt 1-13 med engelsk text, säg till om du vill ha! :)

1-19 finns här ;) http://www.asd-fansubs.com/

Det finns 1-26 på en annan sida fast "raw" dvs utan text, pma om du vill ha den länken :)

Annars så tycker jag att du Beecher ska försöka inte vara så "på" mot tjejen, även fast du vill ha tebax ännu. Försök att gå ut och ha trevligt och allt så kanske hon inser att om du fortsätter med det, att hon mister dig förr eller senare då. Att du får upp ögonen för en annan dvs :)

Tigerkotten
2006-05-20, 12:44
Nu ska jag ta ut på en promenad! Eller först ska jag fixa till mig lite sedan blir det en promenix.

Jäkla skitväder är det dock, får hoppas att det inte börjar regna bara.
Jag funderar på klippa mig men vet inte riktigt hur jag ska göra, sparat till hyfsat längd nu. Men tror att jag ska klippa upp det på något sätt, för det brukar alltid bli att jag stör mig på håret så det klipps hyfsat kort o sedan ångrar jag mig :D

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:42
God morgon. Här är det iaf ingen svensk muslim som gäller, inte Batman eller sigrudd heller. :) Allt utom det.


Jaha hm hm inga svenska muslimer hos dej, då antecknar jag det... hum hum...

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:44
Vilken bra tråd asså..

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:44
Nu sitter jag och ger lillen välling och storingen får sej en saga av mamma..

Tigerkotten
2006-05-20, 18:45
Vilken bra tråd asså..

Det e bra att du tycker det, jag tog precis av mina strumpor för att göra mig redo att duscha när det e paus i hockeyn.

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:47
Jag undrar om ni alla här är sanna mot er själva eller om ni följer strömmarna. Jag kom på att mitt sanna jag har tuppkamm och kanske 2 ringar i öronen. Så nu blir man mobbad på jobbet ett tag framöver då...

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:48
Det e bra att du tycker det, jag tog precis av mina strumpor för att göra mig redo att duscha när det e paus i hockeyn.
Det var väldigt förutseende och smart gjort av dej Kottis.

Helena B
2006-05-20, 18:49
Jag sitter har i phi phi i thailand.. Kl ar 10 pa morgonen. Jag och polarn gick ut igar och festa som vanligt. Han hade nycklen till varat rum. Jag lyckades fa napp och gick hem till henne. allt fick fint. Sa nar man val ska traska hem till sin lya kommer jag pa att jag vetefan vart jag bor.... jag har alltid daligt minne men denna gang visste jag fan inte vad stallet hette eller vilket rums nummer jag bor pa... kanns ratt jobbigt da jag bara vill lagga mig ner och slagga.... Jaja far val traska runt har ett par timmar och hoppas att jag springer pa han.

Hur ser det ut på Phi phi nu? Jag var där året innan Tsunamin men såg bilder därifrån och det var ingen vacker syn. Vackrare plats än Phi phi har jag aldrig sett, älskade det stället.

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:50
Hur ser det ut på Phi phi nu? Jag var där året innan Tsunamin men såg bilder därifrån och det var ingen vacker syn. Vackrare plats än Phi phi har jag aldrig sett, älskade det stället.
Varför flyttar du inte dit ???:confused:

Tigerkotten
2006-05-20, 18:50
Det var väldigt förutseende och smart gjort av dej Kottis.

:] Tnx! Jag har gjort en likadan tråd förut, men jag sökte och fann den inte. Lost in the cyberspace? :)

Helena B
2006-05-20, 18:51
Varför flyttar du inte dit ???:confused:

De har inte kurserna jag vill läsa där.

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:52
"Jag vill äta en människa. Om jag tar en gammal så gör det väl inte så mycket" .. .. .. Citat från Mein Kampe

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:53
:] Tnx! Jag har gjort en likadan tråd förut, men jag sökte och fann den inte. Lost in the cyberspace? :)
Vad hemskt. Jag ska spara denna tråden i favoriter och dra upp den gång på gång.

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:53
De har inte kurserna jag vill läsa där.
Jävla kineser... *grr27* :furious:

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:56
Nu ska jag sätta på Måns pyjamas och ny blöja.

Bronkitkorv
2006-05-20, 18:56
Nu ska jag sätta på Måns pyjamas och ny blöja.
Jobbigt...

Tigerkotten
2006-05-20, 18:56
Vad hemskt. Jag ska spara denna tråden i favoriter och dra upp den gång på gång.

woho!

Nu ska jag bränna Donnie Brasco och gå o duscha.

HelenaB: Distans fanns inte heller?

Gud va skönt det hade varit om var utomlands i värmen nu, käka ute och ta de lugnt, sedan vila någon timme. Sedan ut igen och ta några drinkar gärna vid stranden. Mmm o shakea da booty lite!

Beecher
2006-05-20, 18:59
Själv så ska man smita in på stat ikväll :devil:
och "hon" vet om det, hoppas hon oroar sig för att jag ska raggar och så, inte för att jag tänkt det, tänkte mer på att umgås med polarna lite... nog för att jag dricker alkoholfri öl hemma, men jag får offra mig och klunka i mig kaloribomberna :whipped:

mathor
2006-05-20, 19:00
Det står förövrigt i min profil hur gammal jag är.

Ja, men jag ville bara häckla ditt inlägg.

Beecher
2006-05-20, 19:02
ska bli väldigt intressant att se om hon väljer att ringa mig eller ej ikväll, gör hon inte det så är hon väl glad att bli av med mig *popcorn*

mystic[-_-]
2006-05-20, 19:03
ska bli väldigt intressant att se om hon väljer att ringa mig eller ej ikväll, gör hon inte det så är hon väl glad att bli av med mig *popcorn*

chill dude chill :)

RajtanTajtan
2006-05-20, 19:03
Ja, men jag ville bara häckla ditt inlägg.

Då borde du frågat hur gammal han är. Bättre lycka nästa gång.

Helena B
2006-05-20, 19:04
woho!

Nu ska jag bränna Donnie Brasco och gå o duscha.

HelenaB: Distans fanns inte heller?

Gud va skönt det hade varit om var utomlands i värmen nu, käka ute och ta de lugnt, sedan vila någon timme. Sedan ut igen och ta några drinkar gärna vid stranden. Mmm o shakea da booty lite!

Jag vill inte bo i Thailand permanent, gillar att resa dit men inte mer. Nej det går inte att utbilda sig till fastighetsmäklare på distans.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:04
Ja, men jag ville bara häckla ditt inlägg.
Varför i helvete då för ?

mathor
2006-05-20, 19:05
Då borde du frågat hur gammal han är. Bättre lycka nästa gång.
OO
Hur gammal var du nu igen?

mathor
2006-05-20, 19:05
Varför i helvete då för ?

För att bibehålla erektion.

RajtanTajtan
2006-05-20, 19:06
OO


Är sa jag. Inte var. Vad trött jag blir på dig din tröga sate.

Me_Myself
2006-05-20, 19:06
Jag sitter här och är lite besviken.
Det är hockey OCH slager på tv idag, inte så upphetsande *spy*
Jag hyrde en film (old boy) som visade sig vara japansk, stabilt att jag kollade det innan *screwy*

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:07
För att bibehålla erektion.
På din internetkuk ?

Baan
2006-05-20, 19:07
Djävla tentor och skit.

Edit: Falconer är dock bra!1

mathor
2006-05-20, 19:08
Är sa jag. Inte var. Vad trött jag blir på dig din tröga sate.

Jag använde var i presensform. Jag får göra det, då jag skriver på internet.

Beecher
2006-05-20, 19:10
']chill dude chill :)

haha jaja, men jag är så här *slap*
jag har väl egentligen gjort mitt för att be om ursäkt :)

Helena B
2006-05-20, 19:13
Själv så ska man smita in på stat ikväll :devil:
och "hon" vet om det, hoppas hon oroar sig för att jag ska raggar och så, inte för att jag tänkt det, tänkte mer på att umgås med polarna lite... nog för att jag dricker alkoholfri öl hemma, men jag får offra mig och klunka i mig kaloribomberna :whipped:

Jag tycker du ska låta flickan vara. Hon kommer att sakna dig mer om du inte håller på och ringer och besöker henne. Att hålla på att spela spel är bara omoget. Hon vet säkert att du älskar henne och att du är ledsen för vad du gjorde. Ge henne utrymme och låt henne tänka över situationen. Om det är meningen att ni ska vara tillsammans så kommer det att hända annars har ödet en annan plan för dig.

Tigerkotten
2006-05-20, 19:15
ska bli väldigt intressant att se om hon väljer att ringa mig eller ej ikväll, gör hon inte det så är hon väl glad att bli av med mig *popcorn*


Ring bara inte henne ikväll, om du ringer henne vid ett senare tillfälle nämn inget om att ses igen. Försök att verka busy o att du haft roliga saker o ting före dig.

RajtanTajtan
2006-05-20, 19:15
Jag använde var i presensform. Jag får göra det, då jag skriver på internet.

Självklart får du göra fel, men när du gör det i samma mening som du ska häckla nån annan, så får du ha överseende med att vi gapskrattar åt dig. *popcorn*

mathor
2006-05-20, 19:17
Självklart får du göra fel, men när du gör det i samma mening som du ska häckla nån annan, så får du ha överseende med att vi gapskrattar åt dig. *popcorn*

Det var inget fel. Läs om, läs rätt. Lider du av multipel personlighetsstörning, eller sitter du på läder-LAN?

Beecher
2006-05-20, 19:17
Jag tycker du ska låta flickan vara. Hon kommer att sakna dig mer om du inte håller på och ringer och besöker henne. Att hålla på att spela spel är bara omoget. Hon vet säkert att du älskar henne och att du är ledsen för vad du gjorde. Ge henne utrymme och låt henne tänka över situationen. Om det är meningen att ni ska vara tillsammans så kommer det att hända annars har ödet en annan plan för dig.

sant, det där var inte så jävla snällt tänkt...
hoppas att hon har en trevlig kväll och att hon tänker på mig... menar jag snarare.
usch, nu känner jag mig elak...

men japp, ska inte ringa henne ikväll, men jag kommer bli väldigt lycklig om hon väljer att ringa mig, och då ska jag tala om att jag hade en trevlig kväll med polarna :)

Tigerkotten
2006-05-20, 19:18
Jag sitter här och är lite besviken.
Det är hockey OCH slager på tv idag, inte så upphetsande *spy*
Jag hyrde en film (old boy) som visade sig vara japansk, stabilt att jag kollade det innan *screwy*


Se den endå, den e GRYM!
Du sitter ju på nätet så du har ju alltid möjligheterna att ladda ner en film ;)

Beecher
2006-05-20, 19:18
Självklart får du göra fel, men när du gör det i samma mening som du ska häckla nån annan, så får du ha överseende med att vi gapskrattar åt dig. *popcorn*

Du har redan "ägt" honom *yourock*

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:20
Oldboy är väl Koreansk om jag inte minns fel eller vietnamesisk.

Me_Myself
2006-05-20, 19:21
Se den endå, den e GRYM!
Du sitter ju på nätet så du har ju alltid möjligheterna att ladda ner en film ;)

Hmm, jag borde kanske sätta på den o kolla hur den ser ut. Det e ju redan minus att det e en action.
Ladda ner saker e överkurs :confused: Jag förlitar mig på boxman :D

mathor
2006-05-20, 19:21
Oldboy är väl Koreansk om jag inte minns fel eller vietnamesisk.

Sydkoreansk.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:21
Föresten vafan vad fel den jävla kollo klockan visar för mej, är det samma för er 18:22 *screwy*

Me_Myself
2006-05-20, 19:22
Oldboy är väl Koreansk om jag inte minns fel eller vietnamesisk.

Samma skit.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:22
Sydkoreansk.
Ja det var väl det jag tänkte, den skall husomhelst vara jävligt bra och annorlunda säger dom som sett den.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:23
Samma skit.
Ja sneögda jävlar...

mathor
2006-05-20, 19:23
Samma skit.

Nej, men den kräver lite koncentration för att uppskattas.

Bronkit: Annorlunda kan den nog klassas som ja, men vidare bra tycker jag inte den var såhär långt i efterhand. Ingen film man minns iallafall.

rQx
2006-05-20, 19:24
Ibland så hjälper jag maskar på vägen dit dom ska om dom e på gångvägen eller något, man vill ju inte att dom ska dö eller hur? var dum!
Hur vet du vart dom ska?

Tigerkotten
2006-05-20, 19:24
Hmm, jag borde kanske sätta på den o kolla hur den ser ut. Det e ju redan minus att det e en action.
Ladda ner saker e överkurs :confused: Jag förlitar mig på boxman :D


Iofs kanske svårt för dig att lära dig ladda ner om man tänker på uttrycket, "man kan aldrig lära en gammal hund att sitta" :]

Det är inte svårt iaf :]

Men visst den är action men den har en skön twist i den, rätt tuff :)

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:24
Samma skit.
Se den istället för att spamma här vetja. Jag sitter här för att jag inte har nåt liv däremot.. inte ens ett film liv...

Tigerkotten
2006-05-20, 19:24
Hur vet du vart dom ska?

Det hållet dom slingrar sig åt :D

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:25
Hur vet du vart dom ska?
Just det hjälper... ELLER stjälper, fast dom slipper ju dö under ett bildäck.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:27
Är det bara jag som dricker ÖL eller... Sofiero 5,2. Smakar som vatten i min alkoholskadade gom.

Tigerkotten
2006-05-20, 19:27
Just det hjälper... ELLER stjälper, fast dom slipper ju dö under ett bildäck.

Precis, fast jag tror det är rätt hög % att dom e på väg det hållet jag tar dom åt :p

Jag undrar om jag sett Donnie Brasco eller inte....

Me_Myself
2006-05-20, 19:27
Se den istället för att spamma här vetja. Jag sitter här för att jag inte har nåt liv däremot.. inte ens ett film liv...

Du har väl bytat blöja o sånt. Man får lov att sitta vid datan och inte ha något liv när man har barn *intalar mig själv*

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:27
Jag kommer förmodligen bara bli trött av skiten och somna i soffan efter 2st klockan 22.30

Me_Myself
2006-05-20, 19:29
[QUOTE=Tigerkotten]Iofs kanske svårt för dig att lära dig ladda ner om man tänker på uttrycket, "man kan aldrig lära en gammal hund att sitta" :]

QUOTE]

Jag tror faktiskt att det är mycket möjligt att du är liiite äldre än mig. Så det så! :)

mathor
2006-05-20, 19:29
Jag kommer förmodligen bara bli trött av skiten och somna i soffan efter 2st klockan 22.30

Börja stimulera bröstvårtorna, så kan du snart avlösa mamman vid amningen! Det är konstruktivt och lätt.

mirrranda
2006-05-20, 19:29
Är de här man skriver när man inte kommer på något vettigt att säga? :hbang:

rQx
2006-05-20, 19:30
Just det hjälper... ELLER stjälper, fast dom slipper ju dö under ett bildäck.
Jag tror maskarna vet vad dom håller på med!

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:30
Precis, fast jag tror det är rätt hög % att dom e på väg det hållet jag tar dom åt :p

Jag undrar om jag sett Donnie Brasco eller inte....
Jo det är ju sant.. Donnie Brasco handlar väl om maffian, en ganska smal schanger(stavning??) så det borde du veta faktiskt. Jag vet inte mycket men jag vet att jag inte sett den filmen i allafall...

mathor
2006-05-20, 19:30
Är de här man skriver när man inte kommer på något vettigt att säga? :hbang:

Ja. Har du några tips angående male lactating?

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:31
Börja stimulera bröstvårtorna, så kan du snart avlösa mamman vid amningen! Det är konstruktivt och lätt.
Nej han får ur flaskan.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:33
Jag tror maskarna vet vad dom håller på med!
Nja dom vet inte knappt vad som är fram eller bak på sej själva så var inte för säker på det du... Man ska inte dra förhastade slutsatser när det gäller maskar som slingrar sej på en väg. Varför gör dom det tror ni ???

Tigerkotten
2006-05-20, 19:33
Jag tror faktiskt att det är mycket möjligt att du är liiite äldre än mig. Så det så! :)


What evah! Ingen som sagt till mig att dom tror att jag e nära 30års strecket iaf*kissass*, vem det nu var som trodde så om dig *innocent*

mathor
2006-05-20, 19:33
Nej han får ur flaskan.

Måste du ha något bra motiv för att börja producera mjölk?

Tigerkotten
2006-05-20, 19:34
Jo det är ju sant.. Donnie Brasco handlar väl om maffian, en ganska smal schanger(stavning??) så det borde du veta faktiskt. Jag vet inte mycket men jag vet att jag inte sett den filmen i allafall...

Kan varit länge sen man såg den med, fanns ju en del filmer förr i tiden som var rätt lika. Men den e säkert bra iaf och går nog att ses en gång till annars.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:35
Ja. Har du några tips angående male lactating?
Du kanske borde besöka flashbacks forum istället, där finns det fullt med perversa typer.

rQx
2006-05-20, 19:35
Nja dom vet inte knappt vad som är fram eller bak på sej själva så var inte för säker på det du... Man ska inte dra förhastade slutsatser när det gäller maskar som slingrar sej på en väg. Varför gör dom det tror ni ???
Maskar är thrillseekers, det vet väl alla!?

Me_Myself
2006-05-20, 19:35
What evah! Ingen som sagt till mig att dom tror att jag e nära 30års strecket iaf*kissass*, vem det nu var som trodde så om dig *innocent*

Ne det måste va nån kass barnunge med noll koll *slap*

Tigerkotten
2006-05-20, 19:36
Ne det måste va nån kass barnunge med noll koll *slap*

Awww gumman då:thefinger :love:

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:38
Kan varit länge sen man såg den med, fanns ju en del filmer förr i tiden som var rätt lika. Men den e säkert bra iaf och går nog att ses en gång till annars.
Du är min bästa låtsaskompis från och med nu :)

Jag såg en västernfilm igår som jag trodde att jag kanske hade sett, Bad Girls. Men om jag hade sett den så kom jag inte ihåg det i allafall. Den var från 94 så det kan u vara möjligt att jag glömt hela filmen såklart. När är D B gjord ?

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:39
Maskar är thrillseekers, det vet väl alla!?
Kanske som att springa framför tåget och kasta sej undan i sista sekunden i en maskversion..

Tigerkotten
2006-05-20, 19:41
Du är min bästa låtsaskompis från och med nu :)

Jag såg en västernfilm igår som jag trodde att jag kanske hade sett, Bad Girls. Men om jag hade sett den så kom jag inte ihåg det i allafall. Den var från 94 så det kan u vara möjligt att jag glömt hela filmen såklart. När är D B gjord ?


hihi sötis då :em:

1997 e D B släppt
http://us.imdb.com/Title?0119008

Tigerkotten
2006-05-20, 19:42
Kanske som att springa framför tåget och kasta sej undan i sista sekunden i en maskversion..

Undrar om maskarna kommunicerar med varandra, dom kanske har maratonslopp när dom e ute o slingrar?

Me_Myself
2006-05-20, 19:43
Awww gumman då:thefinger :love:

Mmm.. tss..
Nu går jag o testar den KOREANSKA filmen, den e kanske trevligare än sällskapet här ;)

Tigerkotten
2006-05-20, 19:43
Mmm.. tss..
Nu går jag o testar den KOREANSKA filmen, den e kanske trevligare än sällskapet här ;)

blablabla! Ha en trevlig filmkväll! :D

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:46
Mmm.. tss..
Nu går jag o testar den KOREANSKA filmen, den e kanske trevligare än sällskapet här ;)
Gör det men om den är för dålig så sitter vi här och väntar på dej *popcorn*

Bartman
2006-05-20, 19:46
Konstigt blev sugen på chips när jag läste den här tråden.*screwy*

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:47
Undrar om maskarna kommunicerar med varandra, dom kanske har maratonslopp när dom e ute o slingrar?
Eller kanske är dom som slingrar på vägen spioner på hemligt uppdrag som måste ta den farliga vägen för att inte bli upptäckta av masksäpo ?

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:48
Konstigt blev sugen på chips när jag läste den här tråden.*screwy*
Mm jag med som tur är sitter frugan med en påse chips tre meter bort...

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:49
Varför blev du sugen på ships om jag får fråga ???:confused:
Är det nåt förolämpande *grr27*

Tigerkotten
2006-05-20, 19:49
Eller kanske är dom som slingrar på vägen spioner på hemligt uppdrag som måste ta den farliga vägen för att inte bli upptäckta av masksäpo ?

haha dom är nog en underground verksamhet :D

Bartman
2006-05-20, 19:56
Varför blev du sugen på ships om jag får fråga ???:confused:
Är det nåt förolämpande *grr27*
Ingen aning. Kan bero på att jag är hungrig.

Nåt förolämpande var det inte iaf.

Nu ska jag laga mat.

Bronkitkorv
2006-05-20, 19:56
Nu ska jag supa lite mer...

dynamo
2006-05-20, 20:01
Fan att jag är så duktig på att undvika köpa hem alkohol nuförtiden. Jag tar och steker upp nå kött att äta iaf!

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:01
Nej inte bli bakis bara...

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:04
Fan att jag är så duktig på att undvika köpa hem alkohol nuförtiden. Jag tar och steker upp nå kött att äta iaf!
då slipper man bli full och är pigg dagen efter. Jag super mej iofs. inte full hemma men det räcker med fyra starköl för att jag ska känna av det dagen efter litegrann.

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:05
haha dom är nog en underground verksamhet :D
Hitskickade av ryssen kanske...

Perscitus
2006-05-20, 20:05
Det klarnar upp lite på himmelen, vilket är stärkande när man har några timmars jobb vid datorn framför sig en lördag kväll!

Kom nyss in i ett sånt där harmoniskt sinnestillstånd, där en massa insikter blir så uppenbara. Väldigt behagligt. Man måste behålla lugnet här i världen, för så liten som man är påverkar man inget genom att förhasta och hetsa. Världen är spännande, och vacker. Mycket tack vare sin mångfald, det är fantastiskt att den fungerar, att vi kan förstå den. Och trots hur vi är uppbygda är jag bara en människa och måste komma till ro med det. Jag kan inte ställa mig utanför känslor och sammanhang, se världen objektivt. Det måste finnas rum för irrationellt tänkande, och icke logiskt förklarbara känslor. Jag förstår just nu i detta ögonblicket varför religiösa människor existerar, och det är inget konstigt med det.

Varför ska man egentligen bli arg, eller upprörd, eller ledsen för något? Jo när man är i stundens hetta, då känslan vad den än må vara fortplantar sig i hjärnan är det svårt att stå över den. Det har sin plats, men livets lärdom är att lära sig hantera den på ett lämpligt sätt. Att kunna reagera, för att sen vara tillfreds med sin reaktion, utan ånger.

Saker och ting är som de är. Människan krigar och utrotar, plågar och förstör. Men hon finner också ständigt glädje, skapar, älskar och förskönar. Tänk vad mycket glädjeämnen som cirkulerar i alla djurs hjärnor jorden över i just denna stund. Och kanske i någon biologisk organism på en annan planet med?

Man får inte glömma det grundläggande, leva för att må bra.

Jag tänker inte ha någon förklarande och ursäktande text där jag pekar på mig själv och snurrar med pekfingret för huvudet, för jag skrev bara vad jag tänkte en kväll som denna. Väldigt skönt faktiskt. Jag tänker inte ens korrekturläsa mitt inlägg, usch så hemskt.

Jag älskar att finnas till.

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:11
Mina små fördomar om olika folk...

Ryssar dricker vodka och mördar varandra på löpande band.
Finnar kastar kniv och dricker hembränt.
Tyskar heter Fritz och tror att arier är den överlägsna rasen.
Danskar... hmmm jag kom inte på någon bra fördom nu...
Kineser är tjocka fattiga och kuvade, tjing tjong säger dom hela tiden till varandra.
Engelsmän dricker Te och blir asförbannade om man inte säger PLEASSSSE vartannat ord.
Fransmän äter levande grodor och sniglar.
Norrmän säger kämpetorsk jämt.

Perscitus
2006-05-20, 20:20
Undrar om den där Bronkitkorv egentligen bara vill provocera med att ha så motbjudande namn, användartitel och "location". Fast han verkar ju trevlig ändå. Trots Fräs-Pär, Fet Brännvinsost, och Bronkitkorv.

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:30
Funderingar om krig och svält !
Ni som tycker världen är en hemsk plats med krig och elände, kanske ni borde tänka er tillbaka till 1700talet där man skickade ut pojkar i krig och blodet flöt i strida strömmar. Eller medeltiden där riddare och krigsherrar mördade bönder och varandra urskiljningslöst, pest och kolera härjade fritt. Ojojoj alla dessa hemska krig, varför skall människorna mörda varandra. Varför skall människor svälta och dö i Aids...

Vill ni veta det ?

Har ni hört talas om starkast överlever *screwy*

Skall vi istället ha en överbefolkad jord för att alla sjukdomar är borta och alla krig är slut VA !

Fast å andra sidan skulle jag inte vilja skicka ut mina egna barn i krig eller tvingas svälta en vinter och bli äten av loppor, jagad av vargar, spöad av friherrar som dessutom stjäl min mat som skatt. Jag vill inte att min fru ska dö i böldpest eller att mina grannar skall bli hängda för en påstådd häststäld så att en snubbe kan stjäla hans mark och bli ännu rikare.

Hur skall det gå och spelar det egentligen någon roll ?
Mänskligheten är bara en liten punkt i universums evighet.
Snart är vi alla borta......

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:34
Undrar om den där Bronkitkorv egentligen bara vill provocera med att ha så motbjudande namn, användartitel och "location". Fast han verkar ju trevlig ändå. Trots Fräs-Pär, Fet Brännvinsost, och Bronkitkorv.
Allting har faktiskt sin förklaring....

Bronkitkorv var bara ett infall.

Fet brännvinsost har en moderator hittat på.

Fräs-Pär var en snubbe som jag kände i skolan..

Me_Myself
2006-05-20, 20:41
Gör det men om den är för dålig så sitter vi här och väntar på dej *popcorn*

Tack :)
Filmen e ju otäck. Jag slog av när dem började dra ut tänder utan bedövning.

Bronkitkorv
2006-05-20, 20:47
Tack :)
Filmen e ju otäck. Jag slog av när dem började dra ut tänder utan bedövning.
Ojoj det låter som n hemsk film..

Tigerkotten
2006-05-20, 20:53
Tack :)
Filmen e ju otäck. Jag slog av när dem började dra ut tänder utan bedövning.

Men då, behöver du ha en som håller dig i handen? :naughty: :)

Om det blir läbbans får man blunda!

Rataxes
2006-05-20, 21:00
Tack :)
Filmen e ju otäck. Jag slog av när dem började dra ut tänder utan bedövning.
Gah, då slog du ju av bara minuter innan den scen som filmens goda rykte lever på. Oh well, Short Cuts går i alla fall på fyran just nu.

Me_Myself
2006-05-20, 21:19
Men då, behöver du ha en som håller dig i handen? :naughty: :)

Om det blir läbbans får man blunda!

Ja, gott om folk som håller handen e det ont om idag :(
Dags att skaffa hund på heltid igen maybe :)

dynamo
2006-05-20, 21:20
Hur skall det gå och spelar det egentligen någon roll? Mänskligheten är bara en liten punkt i universums evighet.
Snart är vi alla borta......

Klarar mänskligheten sig en stund till så hinner vi kanske avskaffa religioner, sluta kriga inbördes på jorden, kolonisera andra planeter och såna saker. Jag hoppas bara vi inte tar bort oss själva först.

Bronkitkorv
2006-05-20, 21:33
Klarar mänskligheten sig en stund till så hinner vi kanske avskaffa religioner, sluta kriga inbördes på jorden, kolonisera andra planeter och såna saker. Jag hoppas bara vi inte tar bort oss själva först.
Ja just det jag glömde sciensfiction alternativet, det är ju positivt faktiskt.

dynamo
2006-05-20, 21:39
Ja, gott om folk som håller handen e det ont om idag :(
Dags att skaffa hund på heltid igen maybe :)

Men hundar har ju inga händer! Eller syftar du kanske på en engelskspråkiga mörkare varianten.. "Yo, dog!" med bling-bling och pickadoller, som kan beskydda mot ont?

Me_Myself
2006-05-20, 21:41
Men hundar har ju inga händer! Eller syftar du kanske på en engelskspråkiga mörkare varianten.. "Yo, dog!" med bling-bling och pickadoller, som kan beskydda mot ont?

Men dem funkar att ha liggandes på ens fötter. o man kan gosa ner sina händer o fnatta dem.
Hade en en sån fin rottis pojke som tom kunde ligga sked :D

mathor
2006-05-20, 21:56
Mina små fördomar om olika folk...

Ryssar dricker vodka och mördar varandra på löpande band.
Finnar kastar kniv och dricker hembränt.
Tyskar heter Fritz och tror att arier är den överlägsna rasen.
Danskar... hmmm jag kom inte på någon bra fördom nu...
Kineser är tjocka fattiga och kuvade, tjing tjong säger dom hela tiden till varandra.
Engelsmän dricker Te och blir asförbannade om man inte säger PLEASSSSE vartannat ord.
Fransmän äter levande grodor och sniglar.
Norrmän säger kämpetorsk jämt.

Albaner är bleka och leriga.

dynamo
2006-05-20, 21:57
Men dem funkar att ha liggandes på ens fötter. o man kan gosa ner sina händer o fnatta dem.
Hade en en sån fin rottis pojke som tom kunde ligga sked :D

Nog för att jag gillar hundar också, men nånstans måste man dra gränsen! *rolleyes*

Strumporna blir ju håriga! *screwy*

Tigerkotten
2006-05-20, 21:58
Hade en en sån fin rottis pojke som tom kunde ligga sked :D

hahaa :D


Nu ser jag iaf på Donnie Braaaaaaaaasco, tror inte jag sett den. Jag minns inte det jag sett än så länge iaf.


Jag e hungrig! Men då har nyss tagit en liten bit kycklingfilé o en mandarin, får inte bli mera heller :( Måste komma i bättre form inför sommaren! :) Blir en Kessella runt 01.

Me_Myself
2006-05-20, 21:59
Nog för att jag gillar hundar också, men nånstans måste man dra gränsen! *rolleyes*

Strumporna blir ju håriga! *screwy*


Du behöver inga strumpor när hunden ligger på fötterna o gosar :D

dynamo
2006-05-20, 22:05
Du behöver inga strumpor när hunden ligger på fötterna o gosar :D

Nä det är väl så. Gillar schäfrar mest jag.. Det är mest såna jag växt upp med.

Vill inte ha nån hund själv. Inte nu iaf. Har börjat bli smått besvärad av hundar på senare tid också, nån typ av allergisk reaktion antar jag. Jag blir insta-trött i ögonen! Har en hund vart i en soffa och jag sitter där så klarar jag mig inte att hålla mig vaken mer än 5 minuter. :sleep:

Tigerkotten
2006-05-20, 22:10
Nej nu fasiken ska jag fuska, jag ska spana om det finns frallor bröd i frysen. Om det finns får det bli lite varma mackor med ooooooooooost.

Så gott.. :)


Eller jag vet inte *beslutsångest* inget gott till filmen!*grr27*


Jag skulle vilja he en tuff mops eller kanske en slags engelsk bulldog? Eller vad dom heter, tuffa voffsar iaf! Inte för stora iaf, dom där svart/vita e fina med. Lurviga o goa

Bronkitkorv
2006-05-20, 22:15
Jag vill med ha en vovve men har nog inte tid. Men det skulle vara trevligt med en vaktig Rottweiler som ändå kan vara en gosig familjehund. Jag känner en blandras mellan Schäfer och Rottweiler och den är så jävla gosig typ en riktig kramhund men ändå ser den ut att kunna bita ihjäl eninbrotttjuv med ett hugg. Jag bor på bottenvåningen i ett halvdåligt område. Men att ha hund är för mej som att ha barn, det finns inge, nej jag vill sova eller orkar inte gå ut nu. Skaffar man en så måste man älska den.

Bronkitkorv
2006-05-20, 22:17
när jag blir pensionär om jag är pigg så ska jag ha en liten terrier av nåt slag.

Me_Myself
2006-05-20, 22:17
Jag skulle vilja he en tuff mops eller kanske en slags engelsk bulldog? Eller vad dom heter, tuffa voffsar iaf! Inte för stora iaf, dom där svart/vita e fina med. Lurviga o goa

Men kottepojken.... det e såna hundar som snarkar, komemr du inte få en lugn stund på natten.
Tycker du ska äta, varma mackor e gott :D

Själv har jag ju labrador på halvtid. En ny lite bicon frise hade perfekt.

dynamo
2006-05-20, 22:20
Jo det är ju det. Känns (för mig) helknepigt att skaffa hund när man har jobb. Vill ju ha en större hund, och de mår bäst av mycket motion, så de behöver ut och röra på sig, långpromenader och whatnot.

Inte vad jag är sugen på direkt på morgonen innan jag cyklar närmare en mil till jobbet. Hinner inte hem på lunch och gå ut med den, vill inte gå ut med den när jag kommer hem efter jobbet. Kanske en kort kvällspromenad skulle vara skönt om vädret är gött.

Näe, jag avvaktar nog med hund.

Me_Myself
2006-05-20, 22:24
Jo det är ju det. Känns (för mig) helknepigt att skaffa hund när man har jobb. Vill ju ha en större hund, och de mår bäst av mycket motion, så de behöver ut och röra på sig, långpromenader och whatnot.

Inte vad jag är sugen på direkt på morgonen innan jag cyklar närmare en mil till jobbet. Hinner inte hem på lunch och gå ut med den, vill inte gå ut med den när jag kommer hem efter jobbet. Kanske en kort kvällspromenad skulle vara skönt om vädret är gött.

Näe, jag avvaktar nog med hund.

Låter bra :)

Tigerkotten
2006-05-20, 22:26
Men kottepojken.... det e såna hundar som snarkar, komemr du inte få en lugn stund på natten.
Tycker du ska äta, varma mackor e gott :D

Själv har jag ju labrador på halvtid. En ny lite bicon frise hade perfekt.

Hade inget sådant bröd, blir att skaffa nog imorgon.. Räckor med, räckmackor med majonäs mums.. :D Eller vi får se! Borde hålla mig.. :]

haha snarkar dom? :D Aja bara dom inte snarkar för högt så funkar ju öronproppar :)

Ne nu ska jag fortsätta med filmen igen, vad e det för schlager grejs jag ser på egentligen. Mest nyfiken vem som vinner så,tycker det e löjligt om Finland vinner. Gillar inte sådana band.

Sebbe_H
2006-05-20, 22:27
jaha, vad snackas det om här då?:D

Bronkitkorv
2006-05-20, 22:57
Finland vann för i helvete fan vad bra.. Nu kan jag säga till min son att monster finns faktiskt..

devi
2006-05-20, 23:08
Lordi fucking rules! Lordi for teh win!

Pingu
2006-05-20, 23:10
Godnatt

http://www.transfan-asylum.org/art/animations/jazz.gif

Beecher
2006-05-20, 23:24
hade riktigt trevligt på krogen!
blev några öl, så något underskott är det inte tal om idag...
får fortsätta svälta mig med hjälp av drinkarna tills jag skiter vatten då :)

är trött och glad över att sverige vann hockeyn, och för att finland vann schlgaer grejset.

nu ska jag sova, lägg märke till att jag är för trött för att ens tänka på något telefonsamtal ikväll :hbang:

Beecher
2006-05-21, 00:18
kunde inte sova.... FAN VAD JAG MÅR PISS NU *cry*

"happ! :) jag kan säga så här.. att jag har tänkt. :) och det blir inget mer.. mellan oss iaf. men det behöver ju inte betyda att vi aldrig mer ska träffas.."


jag dör

Metal_boy_
2006-05-21, 00:20
Kom hem nyss från brorsan, fan jag känner mig snurrig. jag hoppas inte att jag drack något olämpligt.

Beecher
2006-05-21, 00:20
*cry*

jag vet inte ens vad jag ska svara henne... nu gråter jag bara

Metal_boy_
2006-05-21, 00:26
Fan är det nu frågan om Beecher? Måste läsa.

Beecher
2006-05-21, 00:30
Fan är det nu frågan om Beecher? Måste läsa.

jag slutade gråta nu, har kinda varit beredd på det här.

hon säger att det inte kan bli något seriöst, men jag antar att vi kan fortsätta ha något slags halvförhållande...
frågan är om jag ska låta det vara ett "halvförhållande" för att låta saker gå av sig själv, hon får träffa mina föräldrar, mina föräldrar träffar hennes (som det var på väg att hända innan jag klantade mig).

jag vill inte kräva något förhållande av henne känns det som nu, jag kan tycka om henne utan det...

Beecher
2006-05-21, 00:33
nähä, det kan jag inte heller, i fail at life

Tigerkotten
2006-05-21, 00:37
Jag tror nog det e bäst att vara kylig tebax, bara något i stilen med.

Jo jag måste nog hålla med, det var nog inte menat att det skulle vara oss.


Saken e trots allt, om du skriver att du vill ha henne osv så vet hon att hon kan få dig om hon vill, däremot om du är "svår" så ger det andra effekten.



Jag såg klart nyss på Donnie Brasco, den e väl okej jag hade förväntat mig mera av den. Mumsar på en kesella och ska nog se 1an av prophecy nu. Jag känner mig tom på något sätt, jag har mycket jag borde göra men jag svårt att ta tag i det. Tiden börjar rinna iväg och det känns jobbigt.

Beecher
2006-05-21, 00:42
hon | säger:
men jag tycker så mycket om dig BEECHER.. du anar inte!
hon | säger:
men jag orkar verkligen inte..
Vic | Memento Mori säger:
men asså... jag vill inte kräva något förhållande av dig känns det som nu, jag kan tycka om dig utan det...
Vic | Memento Mori säger:
jag klarar verkligen inte av att tänka tanken på att inte få vara med dig, jag tycker verkligen du är härlig
hon | säger:
nej, det kan du inte göra heller Jag har bestämmt mig..
hon | säger:
mehn det måste du göra..
hon | säger:
det ordnar sig..
hon | säger:
jag vill inte sluta prata med dig, jag kommer inte att försvinna..
Vic | Memento Mori säger:
men mina känslor kommer inte ge sig
hon | säger:
det kommer dom så småningom..
Vic | Memento Mori säger:
jag vill inte det...
hon | säger:
nehe.. men då kan inte jag göra så mycket mer


what to say... sa det där med att det kanske aldrig var meningen att det skulle vara vi, hon typ "ja precis".

jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, jag har ingen kompis som jag ringer varje jävla förbannade skitkväll och snackar med i telefon och påminner om hur mkt jag tycker om den kompisen

Tigerkotten
2006-05-21, 00:47
Vic | Memento Mori säger:
men asså... jag vill inte kräva något förhållande av dig känns det som nu, jag kan tycka om dig utan det...

Vic | Memento Mori säger:
jag klarar verkligen inte av att tänka tanken på att inte få vara med dig, jag tycker verkligen du är härlig

Vic | Memento Mori säger:
men mina känslor kommer inte ge sig



Som sagt du _måste_ vara mera svår om du inte vill sabba det mera. Är du för lätt så kommer du inte få henne tebax det är så det e, hon kommer tröttna.

Vad vill man ha mera? Något som är svårt att få eller något man får jobba för?

Tigerkotten
2006-05-21, 00:50
Sedan hårda sanningen är trots allt, man får inte alltid som man vill.

Men man får ju försöka så gott man kan, du behöver ju inte ringa henne varje kväll osv. Om det nu är hon som gör det så lugnt, men försök att se till att det är du som avslutar samtalet dock.

Beecher
2006-05-21, 00:50
Som sagt du _måste_ vara mera svår om du inte vill sabba det mera. Är du för lätt så kommer du inte få henne tebax det är så det e, hon kommer tröttna.

Vad vill man ha mera? Något som är svårt att få eller något man får jobba för?

jag kanske helt ärligt ska lägga ner...
hon skickade mig just "Eskobar feat Heather Nova - Someone New".

Vic | Memento Mori säger:
det gör så ont...
hon | säger:
men victor..
hon | Memento Mori säger:
jävla bölcepe jag är...
hon | säger:
känn inte efter då
Vic | Memento Mori säger:
kan inte göra annat... jag borde verkligen inte sitta och besvära dig...
hon | säger:
det är lugnt.. jag vill inte att du ska må dåligt..
hon | säger:
men det kommer att gå över..
hon | säger:
och jag kan inte vara med dig bara för att få dig att känna dig bra heller..
hon | säger:
jag måste ju tänka på mig själv..


Det verkar inte finnas en chans till att det blir något igen...
Det här suger, jag hatar mig själv för att jag skulle göra skit av det pga det där jag gjorde förut...

jag blir bara ännu mer deppig av låten...

kommer fan inte hitta nån ny som är lika fin som hon, kommer fan aldrig vilja det heller



jag kommer inte ringa henne mera...
ringer hon mig så är det fine, men jag kommer inte klara av att ringa henne inom närmaste dagarna...

Snake
2006-05-21, 00:51
Ledsen att säga det men, det verkar som att kiosken är stängd. Det finns nog inte så mycket mer du kan göra förutom att heala dig själv. Bryt kontakten helt, det är ingen mening att du fortsätter hålla kontakt med henne. Be henne fara åt helvette så får du det bortgjort, det är bara naivt att tro att det går att Vara Kompisar(tm).

Beecher
2006-05-21, 00:53
Ledsen att säga det men, det verkar som att kiosken är stängd. Det finns nog inte så mycket mer du kan göra förutom att heala dig själv. Bryt kontakten helt, det är ingen mening att du fortsätter hålla kontakt med henne. Be henne fara åt helvette så får du det bortgjort, det är bara naivt att tro att det går att Vara Kompisar(tm).

du har nog ganska så rätt... :(

efter allt jag ändå gjorde för att försöka reparera det som hänt så kanske jag förtjänar någon bättre... känns lite som det

Tigerkotten
2006-05-21, 00:59
Alltså det du skriver pajjar bara saker och ting mera.

Hur tror du att du låter i hennes ögon?

"Vic | Memento Mori säger:
kan inte göra annat... jag borde verkligen inte sitta och besvära dig... "

Inget taskigt illa, men där tycker du bara synd om dig själv. Hon tycker säkert att det e trist att det är så. Men det gör inte saker bättre om du vill ha henne tebax.

Försök att vara lite mera "man".

Visa att du överlever utan henne. Men sitter du och skriver buhu jag kommer ej kunna leva utan dig osv, så har hon allt makt. Även fast det är tufft får du försöka vara mera kall och ha kul endå.

Säg nu till henne att du ska se på film och säg god natt. Eller att du ska sova, säg adjö först.. :)



Hur var hela historien mellan er två då? Vad gick snett? Lämna inte ute detaljer.

Beecher
2006-05-21, 01:06
Alltså det du skriver pajjar bara saker och ting mera.

Hur tror du att du låter i hennes ögon?

Försök att vara lite mera "man".

Visa att du överlever utan henne. Men sitter du och skriver buhu jag kommer ej kunna leva utan dig osv, så har hon allt makt. Även fast det är tufft får du försöka vara mera kall och ha kul endå.

Säg nu till henne att du ska se på film och säg god natt. Eller att du ska sova, säg adjö först.. :)


sant, jag är en jävla kärring, jag bör härdas...
jag ska se på film.... gudfadern 3 :hbang:
jag ska nog börja satsa helhjärtat på träningen om det här totalskiter sig, vilken det gjort nu...
älskar fan att kunna skriva av sig här, ni rockar verkligen hårt.
jag har verkligen 0 livserfarenhet, jag är glad att jag får hjälp på något sätt iallafall =)

men jag har ändå gått och förberett mig i en vecka på att det skulle vara slut, visst, skulle varit jävligt najs att fortfarande få träffa henne och sexa till det, men jag står fan inte ut med tanken på att andra killar har chansen samtidigt som mig.

jag ska ta mig igenom det här, hoppas jag inte kommer ha värsta sjuka standarden på att brudar ska vara minst lika snygga som henne nu bara.

tror ni att det kommer sätta sig på psyket och bli en sån standard? :/

Axmode
2006-05-21, 01:07
Islam är en monotistisk religion som är uppenbarad av Mohammed. Islamisterna själva påstår att deras heliga bok Koranen (där det står om Mohammeds uppenbarelser) alltid har funnits i himlen på arabiska.
Man brukar säga att koranen är en slags kanon. Det innebär i sin tur att allt som står i Koranen är rätt och inget går att ändras på. I Koranen hittar vi fem grundpelare för religionen Islam.

Shahada - Trosbekännelsen innebär att en riktig muslim ska tro och med hela hjärtat vittna till att det finns bara en Gud och det är Allah, och Muhammed är hans profet.
Salat - Tidebönen ska utföras fem gånger dagligen. Morgon, middag, eftermiddag, bön efter solnedgång och kvälls bön. Detta gör man för att ständigt påminna människan om Gud. Man kan utföra bönen hemma, på arbete och i moskén. Bönen är en plikt för muslimer, det främsta sättet att tacka Gud på.
Zakat - Allmoseskatten är en avgift på 2,5 % som varje muslim utifrån tillgångar ska betalas varje år. Det ska ges till fattiga och behövande. Ordet Zakat betyder rening och syftar på att allt som människan äger är en gåva från Gud.
Sawn - Fastan innebär att under ramadan som är den heliga månaden ska män och kvinnor fasta med undantag från barn, sjuka och gamla eller gravida kvinnor. Det innebär att man avstår från mat, dryck och sexuell aktivitet från gryning till solnedgång. Under den månad ska man fördjupa sin relation till Gud, träffa muslimer, besöka sjuka, hjälpa fattiga och se över sitt liv. Faste månaden är även fest, glädje och eftertanke. Den avslutas med en fest.
Hadj - Pilgrimsfärden är ett mål som varje muslim bör uppnå. Att genomföra vallfärden till Mekka minst en gång i livet. Man utför riter till minne av Abraham, hans fru och söner. Man ska vara klädd i vitt som syftar till att vi alla är skapade av Gud och att vi alla är Adams söner och Evas systrar.

Hur går detta ihop sig då islam kom efter judendomen och kristendomen. De som skrivit Koranen måste alltså ha vetat att det finns olika syner på gud men ändå skrev man ner att Gud är den ända att Mohammed är hans profet. Problemet med är också att man förnekar Jesu korsfästelese, uppståndelsen och att Jesus är människornas frälasre. Hur kan man förkasta bibeln när koranen stödjer sig på Bibeln som Guds Ord? Man menar också att Bibeln förvanskats efter det att Koranen kom till. Men idag kan man bevisa att att bibelmanuskriptet är mycket äldre än Koranen.

Något som gör Islam lite speciellt är att Islam är en motreligion, det menas att de försöker hitta fel, brister och olikheter hos andra religioner. Men försöker helt enkelt framhäva sig själva och ser ner på resterande ickemuslimer. Tar vi då en titt på Hinduismen som är en politiskit religion där de försöker hitta likheter med andra religioner och inte skillnader som muslimerna gör.

Jihad är något som många okunniga människor säkert har hört talas om någon gång, men vad menas då med detta ord?
Jihad är helt enkelt strävan till Islam. Men fundamentalisterna tolkar jihad till heligt krig. De ser helt enkelt oss ickemuslimer som otrogna. Enligt Islam finns det två världar, ena är Islams boning och det andra är krigets boning. Det är där ordet Jihad kommer in, att få resten av omvärlden till att bli muslimer. Islam är känd för att missionera med svärdet brukar man säga. Men det stämmer knappast då man har tilllåtit bokfolket (hinduer kristna och judar) under en viss tid att bevara sina religioner men sett dem som ett skyddsfolk. De har blivit en andra klassens medborgare och får betala mycket mer skatt för att slippa konventera. Araberna var innan de konveterades till Islam ett stamfolk med krigisk tradion och slog helt enkelt ihjäl människor, detta barbariska betéende forsatte även efter arabiska halvön blivit muslimsk. Om ett område förlorat mot muslimska krigare hade befolkning 3 alternativ:
Omvändelse, bli skyddsfolk eller dö.

Islam kan ses som en väldigt omodern religion då det inte finns någon form av reformation. I Islam finns det ingen skillnad mellan samhälle och Islam. Allt i samhället är Islam . Eftersom man anser att alkohol är ett av satans många verk så är alkoholhaltiga drycker förbjudna. Dock så har muslimerna en annan lösning på det hela. Svaret är opium. Afghanistan och Iran är därför världsledande med opiumodling.

Att vara kvinna och muslim är som att vara livegen. Muslimska länder har en väldigt patriarkisk syn. Med det menas att de är väldigt mansdominerade. Mannen har rätt att slå kvinnan. Kvinnan kan inte lämna huset utan mannens tillåtelse. Då kan polisen komma och hämta kvinnan. Kvinnan ärver 1/3 och mannen 2/3delar. En man kan gifta sig med flera kvinnor. Visserligen ska han älska alla sina fruar lika mycket med det är pratiskt taget omöjligt. En muslimsk man kan gifta sig med kvinnor av annan religion. Men inte tvärtom då kan hon förstöras och bli självständig. Islam är en av religioner som tillåter prostitution. Det finns en regel i koranen som gör att man kan inrätta ett tillfälligt äktenskap, rent ut sagt kan man "****** en hora och sedan skilja sig". Men det är inte så konstigt eftersom Mohammed var en pedofil. Han drömde om en tjej som hette Asiha redan när hon var fyra år. År 625 gifte de sig och då hade hon hunnit bli 6 år (!). När hon hade fyllt 9 år hade de sex och Mohammed var då 52 år gammal. Muslimerna brukar ofta skylla på och säga att man var mer könsmogna på den tiden.
"Our beloved Mother, Hadhrat Aisha (Radhiallahu Anha) was 9 years of age at the time of the consummation of her marriage with Rasulullah (Sallallahu alaihi wasallam). This is proved from dozens of different authentic ahadith, narrated from many different Sahabah. Certain modernists, in an attempt to distort this fact have tried to cast doubt on the authenticity of this narration by questioning the reliability of one narrator, however they seem to have (deliberately) overlooked the fact that this very same narration is reported by over a dozen other reliable reporters.
There is absolutely no reason for us to try to deny or apologize for the marriage of Hadhrat Aisha (Radhiallahu anha) at this young age. The women of that time would mature much quicker, thus once she matured her marriage was consummated. "

And Allah Ta'ala knows best

Mufti Ebrahim Desai

Ett väldigt osannolikt samt ogrundat påstående. Ta en titt i en skolkatalog och kolla efter 9åringar, skulle du vilka ha sex med någon av de? Isåfall är du en pedofil!!!

Vi här i västvärlden trodde förr på tomtar. I Islam tror man att det finns ett osynligt folk som kallas djinner, de ska tydligen leva parallellt med oss människor och vara osynliga.

Vi pratade tidigare om de fem grundpelarna i Islam. En av de var Allmosan som innebär att man ska skänka 2.5% av sina tillgångar varje år till de fattiga och de behövande. Visst låter det bra? Vi i Sverige skänker 1% av vår totala bnp till bistånd, all skatt vi betalar ut som går till bidrag och klassutjämnande. Men är Allmosan så fin som den verkligen låter? Stor del av pengarna går till att plåga djur till döds och sedan offra dem under vissa högtider. Vilket resulterar att all kött inte kan tas till vara och massor djur har gått en plågsam död till mötes helt i onödan p.g.a grymma slaktregler. Att kalla allmosan för generositet är helt fel. Mycket offras enbart av egoistiska skäl, nämligen följa Koranen för de ska få ett bra liv efter döden.

Metal_boy_
2006-05-21, 01:13
Loppet är över tyvärr. Kärleken gör ont min kamrat, men detta ger dig en erfarenhet mer i livet. Kan garantera dig att det finns andra tjejer som du kommer tycka är MYCKET fräschare än just hon. Varför skulle hon va så mycket finare? Finns inte en chans att du har träffat den finaste tjejen än ;)

Hon verkade arrogant och det gör det inte bättre med att du beklagar dig inför henne, gör det till någon bra vän istället.

Fan du skulle sett hur nere jag var för 6-7mån sedan och då hade jag ändå varit ihop med skatan i 4år. Tiden läker alla sår! :thumbup:

Helena B
2006-05-21, 01:19
jag kanske helt ärligt ska lägga ner...
hon skickade mig just "Eskobar feat Heather Nova - Someone New".

Vic | Memento Mori säger:
det gör så ont...
hon | säger:
men victor..
hon | Memento Mori säger:
jävla bölcepe jag är...
hon | säger:
känn inte efter då
Vic | Memento Mori säger:
kan inte göra annat... jag borde verkligen inte sitta och besvära dig...
hon | säger:
det är lugnt.. jag vill inte att du ska må dåligt..
hon | säger:
men det kommer att gå över..
hon | säger:
och jag kan inte vara med dig bara för att få dig att känna dig bra heller..
hon | säger:
jag måste ju tänka på mig själv..


Det verkar inte finnas en chans till att det blir något igen...
Det här suger, jag hatar mig själv för att jag skulle göra skit av det pga det där jag gjorde förut...

jag blir bara ännu mer deppig av låten...

kommer fan inte hitta nån ny som är lika fin som hon, kommer fan aldrig vilja det heller



jag kommer inte ringa henne mera...
ringer hon mig så är det fine, men jag kommer inte klara av att ringa henne inom närmaste dagarna...


Nej men vad tråkigt att höra grabben.

Beecher
2006-05-21, 01:28
Alltså det du skriver pajjar bara saker och ting mera.

Hur tror du att du låter i hennes ögon?

"Vic | Memento Mori säger:
kan inte göra annat... jag borde verkligen inte sitta och besvära dig... "

Inget taskigt illa, men där tycker du bara synd om dig själv. Hon tycker säkert att det e trist att det är så. Men det gör inte saker bättre om du vill ha henne tebax.

Försök att vara lite mera "man".

Visa att du överlever utan henne. Men sitter du och skriver buhu jag kommer ej kunna leva utan dig osv, så har hon allt makt. Även fast det är tufft får du försöka vara mera kall och ha kul endå.

Säg nu till henne att du ska se på film och säg god natt. Eller att du ska sova, säg adjö först.. :)



Hur var hela historien mellan er två då? Vad gick snett? Lämna inte ute detaljer.

Hela historien kommer här:

Min klasskompis som jag är kompis med på fritiden också rätt mkt lägger till min msn på hennes msn, vi börjar skriva som fan, jag skrev att hon var söt, hon skrev att jag var söt, vi typ geekade oss på msn hela dagarna, pratade om djupa saker.

Vi skrev väl i en vecka, sen bestämde vi väl oss för att träffas, innan vi träffades så hade vi skrivit lite om tidigare förhållanden, hon berättar om problem och sånt och att hon har svårt att lita på folk samt har svårt för seriösa förhållanden.

jag säger "mkay", sen träffas vi några dagar senare.

är i samma byhåla som henne under en helg, vi kladdar på varandra under täcket första gången vi träffas medans vi tittar på futurama, dagen efter så kysser jag henne när jag följer henne hem.

gången efter så sover jag hos polarn, inge spec den gången

sen den tredje gången så sover jag där hos henne, då händer det grejer.
efter den tredje gången så får jag veta att hon hånglat med en snubbe på en fest på söndagen, som ursäkt så får jag "men vi skulle ju inte ha något seriöst".

Jag accepterade det och tänkte att jag kanske kunde jobba på att få till en seriös relation, för min kompis var i samma sits, men han har haft sin tjej i 2 år nu och dom har förlovat sig för ett år sedan, det var ett bevis på att det kunde gå...

sen höll det på i några veckor, sen så gick jag runt och var paranoid och trodde att den där hångelkillen ringde henne stup i kvarten, man visste ju liksom inte, såg att hon hade flyttat upp honom till kategorin älsklingar på msn bland annat, så man började undra...
och sen fick jag veta att hon inte hade dissat honom helt, så jag blev typ ledsen för det.

sen skrev jag till en tjej på helgon att hon var söt, och det var ett fett misstag, sen dess har inte jag och "hon" träffats och det var väl det som var nådastöten antar jag, sårade henne jättemkt

sen dess har vi hållt telefonkontakt, jag har skickat brev och hela tiden talat om att hon är den enda för mig, den enda jag vill ha


sen dess har jag varit rädd för att det här ska hända, och nu har det hänt

Beecher
2006-05-21, 01:35
Loppet är över tyvärr. Kärleken gör ont min kamrat, men detta ger dig en erfarenhet mer i livet. Kan garantera dig att det finns andra tjejer som du kommer tycka är MYCKET fräschare än just hon. Varför skulle hon va så mycket finare? Finns inte en chans att du har träffat den finaste tjejen än ;)

Hon verkade arrogant och det gör det inte bättre med att du beklagar dig inför henne, gör det till någon bra vän istället.

Fan du skulle sett hur nere jag var för 6-7mån sedan och då hade jag ändå varit ihop med skatan i 4år. Tiden läker alla sår! :thumbup:


får hoppas det... vill att ni ska veta att ni har varit ett jävligt bra stöd, nu med.
hon säger nu att hon är trött på att strula runt, och att hon inte vill tappa kontakten med mig, "du är en underbar person som jag vill lära känna ännu bättre ju", och kanske är det lika bra, vänner kan man ju inte få för många av, jag måste nog ändå ge det en chans, jag måste nog bara komma över henne först...
ta avstånd från henne är ju bara taskigt, vi har ju ändå saker gemensamt, och vi vet väldigt många hemligheter om varandra.

jag tycker verkligen hon är underbar...
men ja, får hoppas att tiden läker alla sår, verkar ju så i ditt fall :)

nu ska jag bota gråten i halsen med lite té och gudfadern 3

Metal_boy_
2006-05-21, 01:46
får hoppas det... vill att ni ska veta att ni har varit ett jävligt bra stöd, nu med.
hon säger nu att hon är trött på att strula runt, och att hon inte vill tappa kontakten med mig, "du är en underbar person som jag vill lära känna ännu bättre ju", och kanske är det lika bra, vänner kan man ju inte få för många av, jag måste nog ändå ge det en chans, jag måste nog bara komma över henne först...
ta avstånd från henne är ju bara taskigt, vi har ju ändå saker gemensamt, och vi vet väldigt många hemligheter om varandra.

jag tycker verkligen hon är underbar...
men ja, får hoppas att tiden läker alla sår, verkar ju så i ditt fall :)

nu ska jag bota gråten i halsen med lite té och gudfadern 3


:thumbup:

Trance
2006-05-21, 01:56
Moooo

Tigerkotten
2006-05-21, 02:01
sen skrev jag till en tjej på helgon att hon var söt, och det var ett fett misstag, sen dess har inte jag och "hon" träffats och det var väl det som var nådastöten antar jag, sårade henne jättemkt

sen dess har vi hållt telefonkontakt, jag har skickat brev och hela tiden talat om att hon är den enda för mig, den enda jag vill ha


sen dess har jag varit rädd för att det här ska hända, och nu har det hänt


Hur reagerade hon på det då? Jag antar hon var lite sur eller hur? Genom att hon blev sur så började du säkert säga till henne att det var ett misstag och att du ångrar dig massvis osv?

Om du däremot kanske hade sagt, men vaddå jag trodde inte du ville ha det seriöst. Så hade du säkert fått en annan effekt.

Det e vad jag tror, du vart för mesig med andra ord.

Beecher
2006-05-21, 02:13
Hur reagerade hon på det då? Jag antar hon var lite sur eller hur? Genom att hon blev sur så började du säkert säga till henne att det var ett misstag och att du ångrar dig massvis osv?

Om du däremot kanske hade sagt, men vaddå jag trodde inte du ville ha det seriöst. Så hade du säkert fått en annan effekt.

Det e vad jag tror, du vart för mesig med andra ord.

herregud.... ja, det måste fan varit därför...
jag måste verkligen lära mig att ge fan i att vara en sån jävla toffel :furious:

men man lär sig... jag kan tala om att den här "erfarenheten" inte är något jag kommer glömma...
jag är också jävligt tacksam för att det finns folk som lyssnar, både på detta forum och irl givetvis :)

och jag vill inte låta helt jävla äckligt känslokall, men jag har lvlat upp min skill i sängen :em: plus att jag lärde känna henne


blev inge gudfadern, blev prison break... imorgon kommer nog verkligheten komma ikapp, hoppas jag orkar upp ur sängen imorgon...

Tigerkotten
2006-05-21, 02:24
Nyss ringde en tjej mig, fast hon hade ringt fel haha.

Hon ba jag e utanför din port och vill komma in. Jag ba ööö? :) Gick ut o kolla men inte fanns det någon där, så kom man fram till att hon hade ringt fel :] Attans... :) Men kuligt endå.

För det är en person jag inte snackat med på länge och kanske sågs senaste för 2 år sedan eller så.

Ska jag berätta en historia om hur jag träffade henne så var jag extremt blyg då. Då brukade jag vara på grönalund ofta hade guldkortet ( gå in gratis o få åkband gratis ). Så man var där ofta iaf, och jag såg den här tjejen en perfekt pingla. Men jag vågade inte bara gå fram och säga hej till henne osv. Så tillslut efter man setts ett antal ggr utan att prata så gjorde jag såhär istället, att jag skrev ett brev :D

Vet fånigt men lite sött väl?! :D

Så skrev jag bara lite om mig och saker och ting att jag ville lära känna henne och allt. Sedan fick jag några tjejkompisar att ge henne det brevet, så iaf ringde hon kanske några månader senare. Sen vet jag inte hur lång tid det sågs innan man träffades, fast bara varit typ vid 3tillfällen eller något tror jag o alla 3ggr fester. Värsta e endå att jag minns att frågade om hon ville se på en film en kväll och det ville hon, men jag gjorde aldrig slag i saken.

Nu känns det som det kvittar helt, men vem vad som sker i framtiden.




Beecher: Japps ju längre du lever ju mera erfarenhet får du :)

mathor
2006-05-21, 04:00
Tiden går jävligt fort. Hur i helvete tänker ologiska människor? Jag blir förbannad bara jag hör ordet övernaturlig. Kan inte alla horungar bara vara sig själva för sig själva, och hålla sig borta från mig? (hint: pantera lyrics)

För övrigt är min fläkt jävligt irriterande.

Varför i helvete är jag vaken nu för? JO för att jag har en plikt som man att upprätthålla ett socialt nätverk som uppenbarligen finner det roande att vara vaken in på småtimmarna en sån här värdelös kväll.

Krampus
2006-05-21, 04:14
Tiden går jävligt fort. Hur i helvete tänker ologiska människor? Jag blir förbannad bara jag hör ordet övernaturlig. Kan inte alla horungar bara vara sig själva för sig själva, och hålla sig borta från mig? (hint: pantera lyrics)



-WALK-

aliquis
2006-05-21, 04:16
Jag har inte orkat sätta mig in i den här tråden, lät som en som lätt blir ointressant ;(

aliquis
2006-05-21, 04:25
såg att hon hade flyttat upp honom till kategorin älsklingar på msn bland annat, så man började undra...Förlåt men HAHAHAHAHAHAA, generation lunarstorm.

aliquis
2006-05-21, 04:27
sen skrev jag till en tjej på helgon att hon var söt, och det var ett fett misstag, sen dess har inte jag och "hon" träffats och det var väl det som var nådastöten antar jag, sårade henne jättemktSnyggt av henne att bli upprörd för att du skriver till någon annan att hon är söt när hon själv har hånglat med en grabb o säger att det ändå inte är något seriöst? *screwy*

hobbitar
2006-05-21, 06:59
Ja detta ar ett testinlagg, vore bra om nan kan svara sa jag ser om jag kan quota ocksa.

Beecher
2006-05-21, 09:25
Förlåt men HAHAHAHAHAHAA, generation lunarstorm.

i know, men de små sakerna betyder mycket.... *slap*

och jao... var väl fel av båda egentligen

var iaf kul att veta att man var värsta guden i sängen såhär efteråt av vår gemensamme polare som hon sagt det till :devil:


orkar för övrigt inte tänka på det mer idag, jag ska bara satsa på att komma över henne nu...

dynamo
2006-05-21, 09:30
Ja detta ar ett testinlagg, vore bra om nan kan svara sa jag ser om jag kan quota ocksa.

Hade iofs gått att quota ditt eget inlägg.

Beecher
2006-05-21, 09:58
lets leave those pages behind, wohaaa *flex*

dynamo
2006-05-21, 10:00
lets leave those pages behind, wohaaa *flex*

Stabilt. Jag är på. :thumbup:

dynamo
2006-05-21, 10:04
Väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara.. Hade egentligen tänkt se klart Lucky number Slevin som jag somnade ifrån igår, men råkade landa här istället.

sunkan
2006-05-21, 10:07
fiberhavregrynsgröt med drottningsylt och mjölk smakar helt ok:thumbup:

dynamo
2006-05-21, 10:10
fiberhavregrynsgröt med drottningsylt och mjölk smakar helt ok:thumbup:

Blev smörgåsar med gott om rökt kalkon och kesella här.

Jag brukar ta gröten utan mjölk och lite lingonsylt utan tillsatt socker, tycker det blir gott också.

Dock lyckas jag inte få bra konsistens på fiberhavregrynen av nån anledning och det bubblar över kanten på skålen i micron också, mer än vad vanliga gryn gör.. Vadan detta?

Beecher
2006-05-21, 10:15
själv ska jag dra ner med polarn och köra bröst och triceps pass, mitt pass när jag körde det senast sög då jag var själv :(
nu ska jag köra 3 övningar för varje muskelgrupp :)!

mangemani
2006-05-21, 10:41
det här med att ställa om dygnet var jobbigare än vad jag hade trott...4 timmars sömn på 2 dagar och ett hårt bröst/triceps/axel pass väntar nu,laddat upp med kaffe och ska snart blanda ihop KCG/kre-alkalyn/LEAN för att få den där kicken till passet,se om det hjälper....sussar gott ikväll kan jag lova.

Trance
2006-05-21, 11:20
Varför får man inte prata om dopinghärvan på Kolo?

dude
2006-05-21, 11:30
Hur ser det ut på Phi phi nu? Jag var där året innan Tsunamin men såg bilder därifrån och det var ingen vacker syn. Vackrare plats än Phi phi har jag aldrig sett, älskade det stället.

Jo det ar val ratt forstort men det haller pa att byggas upp, Far hoppas att de bygger mkt bungalows och inte allt for mkt hotel osv.


Annars ar val phi phi helt toppen pa att festa osv men vadret har varit ratt skit sa jag har inte varit ute sa mkt under dagtid. Regn period har nu.

Jaja det slutade iallfall med att jag lyckades hitta hem tillslut igar skont det.

fick sova lite.

Otto GROV
2006-05-21, 11:36
själv ska jag dra ner med polarn och köra bröst och triceps pass, mitt pass när jag körde det senast sög då jag var själv :(
nu ska jag köra 3 övningar för varje muskelgrupp :)!

bli bög eller munk,,,,,,,,,,enda utvägen.
har inte riktigt själv bestämt mig för vilket

Tigerkotten
2006-05-21, 11:56
nu ska jag snart ut på min morgonpromenad *gääääääääääsp*.

Undra om jag ska ta och handla innan jag går hem.

Baan
2006-05-21, 11:59
Varför får man inte prata om dopinghärvan på Kolo?

Doping är en myt.

Kebab-Arne
2006-05-21, 12:00
Varför får man inte prata om dopinghärvan på Kolo?

Lite förvånande, ser ingen tråd om det på första sidan i allmänt så modsen tar väl bort allt för att undvika spekulationer. Vettigt men tråkigt.

Trance
2006-05-21, 12:04
Kan man inte ha en tråd och säga att alla spekulationer om identiteter är förbjudna och låta folk snacka om fenomenet. Det känns lite meningslöst att försöka skydda en sport från dopingsnack när alla dopar sig.

Baan
2006-05-21, 12:07
Lite förvånande, ser ingen tråd om det på första sidan i allmänt så modsen tar väl bort allt för att undvika spekulationer. Vettigt men tråkigt.

Spekulationer är annars ett okänt fenomen på det här forumet *rolleyes*

Angel
2006-05-21, 13:21
jag e förälskad...men ja kommer aldrig få han för ja får aldrig dom killar ja vill ha...

Fredrici
2006-05-21, 13:25
jag e förälskad...men ja kommer aldrig få han för ja får aldrig dom killar ja vill ha...

Jobbigt läge. Hur vet du att du aldrig kommer få han?

Angel
2006-05-21, 13:26
Jobbigt läge. Hur vet du att du aldrig kommer få han?


starkt återkommande fenomen....

någon som e grym på hur killar beteer sig som vill adda mig?

Diana
2006-05-21, 13:31
jag e förälskad...men ja kommer aldrig få han för ja får aldrig dom killar ja vill ha...
Klart du kan!! ge fan inte upp :)

Trance
2006-05-21, 13:32
Hehe, jag gillar Diana.

Diana
2006-05-21, 13:33
När kommer solen :love: tillbaka över Ståckhålm ??

Diana
2006-05-21, 13:34
Hehe, jag gillar Diana.
Kämpar för kärleken idag :D

Fredrici
2006-05-21, 13:35
starkt återkommande fenomen....

någon som e grym på hur killar beteer sig som vill adda mig?

Alla killar vet ju själva hur de funkar...

Angel
2006-05-21, 13:40
Klart du kan!! ge fan inte upp :)

inte skrika så...

men ja ska göra mitt bästa....kanske bäst o ite vara för "på" heller...

Tigerkotten
2006-05-21, 14:02
starkt återkommande fenomen....

någon som e grym på hur killar beteer sig som vill adda mig?

skriv ner allt här istället :]

J.Saarela
2006-05-21, 14:03
Jag har kärleksproblem buhubuhuh vad ska jag göra???*cry*

Baan
2006-05-21, 14:04
Jag har kärleksproblem buhubuhuh vad ska jag göra???*cry*

Det här hjälpte metal_boy

http://home.actlab.utexas.edu/ephemerata/images/pump.jpg

mangemani
2006-05-21, 14:05
skjuts till gymmet....anländer till gymmet....skjuts åker hem...tar fram kortet till dörren...ser en lapp..."kort funktionen avstängd"....ingen mobil...inga pengar till buss hem....sparka på dörr...gå och sätter sej på en bänk...väntar i 2½ timme...kallt ute....skjuts kommer.....less?JA!

Tigerkotten
2006-05-21, 14:07
skjuts till gymmet....anländer till gymmet....skjuts åker hem...tar fram kortet till dörren...ser en lapp..."kort funktionen avstängd"....ingen mobil...inga pengar till buss hem....sparka på dörr...gå och sätter sej på en bänk...väntar i 2½ timme...kallt ute....skjuts kommer.....less?JA!

hur långt bort från gymmet bor du?

J.Saarela
2006-05-21, 14:08
Det här hjälpte metal_boy

http://home.actlab.utexas.edu/ephemerata/images/pump.jpg


hahah

mangemani
2006-05-21, 14:11
hur långt bort från gymmet bor du?


allt för långt bort för att promenera hem(för det var väl det du ville komma till?)

Tigerkotten
2006-05-21, 14:18
allt för långt bort för att promenera hem(för det var väl det du ville komma till?)

Tänkte bara vilken tid det tar att åka dit med bil, för man hinner ju rätt lång bit på 2,5h.

Metal_boy_
2006-05-21, 14:28
jag e förälskad...men ja kommer aldrig få han för ja får aldrig dom killar ja vill ha...


Kan du ju inte veta förrän du har försökt!

Diana
2006-05-21, 14:28
inte skrika så...

men ja ska göra mitt bästa....kanske bäst o ite vara för "på" heller...
Tycker man om någon ska man imo. visa det med hela sitt hjärta =) Inte pyssla med lekar och spela svårfångad osv. För är han en ärlig typ som är ute efter en stadig flickvän, och inte bara(till stor del) en utmaning, så kommer han nappa bäst på det.

Måste han ha en utmaning för att bli intresserad är han inte mkt att ha.

Angel
2006-05-21, 15:12
Tycker man om någon ska man imo. visa det med hela sitt hjärta =) Inte pyssla med lekar och spela svårfångad osv. För är han en ärlig typ som är ute efter en stadig flickvän, och inte bara(till stor del) en utmaning, så kommer han nappa bäst på det.

Måste han ha en utmaning för att bli intresserad är han inte mkt att ha.


Det e sant, men ja har lite svårt att veta om han e intresserad lr inte..han ger lite dubbla signaler typ..

Helena B
2006-05-21, 15:27
När kommer solen :love: tillbaka över Ståckhålm ??

Himlen är blå och solen skiner här, men jag ligger inne under täcket och är sjuk.

Diana
2006-05-21, 15:37
Det e sant, men ja har lite svårt att veta om han e intresserad lr inte..han ger lite dubbla signaler typ..
Knepigt.. ge det lite tid kanske är han lika osäker på vad du känner och vill därför inte visa för mkt =)

Helena: Fy fan :bow: solen verkar ha tagit permanent semester härifrån :D
hoppas du blir frisk snart!

Herkulez
2006-05-21, 15:41
Jag är bakiskåt....

Herkulez
2006-05-21, 15:43
Det här hjälpte metal_boy


tillsammans med den här ja

http://www.demochoice.org/img/zoo/sheep.jpg

Sebbe_H
2006-05-21, 15:43
Jag är bakiskåt....

Det är vi alla.. Ska jag komma över?:whipped:

Helena B
2006-05-21, 15:44
Jag är bakiskåt....

Göra något åt det?

Helena B
2006-05-21, 15:45
Det är vi alla.. Ska jag komma över?:whipped:

Generalisera så där!

Sebbe_H
2006-05-21, 15:46
Generalisera så där!

Was is das?

Herkulez
2006-05-21, 15:47
Göra något åt det?
som vadå? tips? vet inte hur man gör =(


sebbeH: ja, på magen tack.

Helena B
2006-05-21, 15:47
Was is das?

Das is was...Go Munchen!

mela
2006-05-21, 15:51
Das is was...Go Munchen!
sprechen sie nicht deutch? :D

dynamo
2006-05-21, 15:55
Åt för första gången tonfisk som inte var på burk. Riktigt gott faktiskt. Köpte ett par färska tonfisk-kotletter igår och körde dem snabbt i grillpannan på hög värme nyss. Bara peppar och lite salt på och stekte så att ca 50% av kotletten inte var genomstekt (vit) utan behöll sin rödare färg. Åt utan tillbehör, bara sambal oelek. Hade väl kunnat gjorts lyxigare, men duger åt mig!

Helt klart gott över förväntan! Tror det är första gången jag tillagar någon fisk. :em:

mathor
2006-05-21, 16:04
Vilket jävla tryck det var i Metallica - Live Shit Binge & Purge-konserten från Seattle!

Helena B
2006-05-21, 16:08
sprechen sie nicht deutch? :D

Nu blev det överkurs.

Snodde bara en mening från Hassan ju.

Tigerkotten
2006-05-21, 16:15
Jag tror jag kommer få en bula *cry*. Skulle koppla ur en stereo i bokhyllan, men då lyckade jag med gå in i kanten på en hylla *cry*.

Snyftens

mela
2006-05-21, 16:18
Nu blev det överkurs.

Snodde bara en mening från Hassan ju.

Haha. Jag skall lära dig all vettig tyska jag kan :D

Ska skicka en het låt också :D

Tigerkotten
2006-05-21, 16:42
Börjar fundera vad jag ska äta till middag, antingen kycklingfilé med wok o ris, eller stuvvade makaroner och falukorv.

Första alternativet är gott när man värmer upp det med, makaronerna o korven blir inte lika god.

Däremot gillar jag stuvvade makaroner o korv mer, men det är också mera onyttigt.

Gör min stuvvningen med smör,mjölk,mjöl,socker :D

Sebbe_H
2006-05-21, 16:42
Haha. Jag skall lära dig all vettig tyska jag kan :D

Ska skicka en het låt också :D

Mela, du vet väl att jag har mvg i tyska?

mela
2006-05-21, 16:43
Börjar fundera vad jag ska äta till middag, antingen kycklingfilé med wok o ris, eller stuvvade makaroner och falukorv.

Första alternativet är gott när man värmer upp det med, makaronerna o korven blir inte lika god.

Däremot gillar jag stuvvade makaroner o korv mer, men det är också mera onyttigt.

Gör min stuvvningen med smör,mjölk,mjöl,socker :D

Gör som jag.. Köp en pizza :thumbup:

Larsson
2006-05-21, 16:44
Gör som jag.. Köp en pizza :thumbup:
Nej, kebabtallrik är godare :D

Sebbe_H
2006-05-21, 16:44
Nej, kebabtallrik är godare :D

Nej kebabrulle:)

dynamo
2006-05-21, 16:45
smör,mjölk,mjöl,socker :D

*grr27* *slap* :whipped:

Tigerkotten
2006-05-21, 16:48
Gör som jag.. Köp en pizza :thumbup:

Skulle inte du dieta? :D Nee visst pizza är gott men det ska jag hålla mig ifrån :D Jag har för mig att du är lite sjuk i bollen och inte äter kanterna på pizzan va? *screwy* Kanterna e gooooda.

Jag ska endå fuska lite ikväll med dom där jordnötterna som e lite starka, jag har fasiken glömt bort namnet. Gahhhhhhhh

åhhh vad heter dom nu igen!!

Nej kan fasiken inte komma på det, blir att gå till köket för o spana. Blir säkert att smygäta några med...

Sådär tebax! Chilinötter heter dom ju!