handdator

Visa fullständig version : Lille Fredrik kommer ut ur garderoben!


FeTTe
2006-05-19, 13:02
Tjena! Har nu styrketränat lite halvseriöst i ca 6 månader, och börjar bli lite sugen på få lite kommentarar om min utveckling.
Aja, kommentera! :)
Jag använde timer på kameran, och så har jag aldrig flexat (heter det så?) förut! därför dom dåliga bilderna.

FeTTe
2006-05-19, 13:03
lite mer

Kagen
2006-05-19, 13:12
Little John i legenden om Robin Hood var som bekant en stor och kraftig kille. Fette på Kolo lever inte heller upp till sitt namn - grym definition. Hur mångas magar ser ut sådär avslappnat!?

hampaN
2006-05-19, 13:17
Bara att börja äta lite mer mat så blir det säkert bra.

Axmode
2006-05-19, 13:21
Magen:bow:

Adio
2006-05-19, 13:22
Hur mångas magar ser ut sådär avslappnat!?

Min :em: Fast jag har inte så stora/breda rutor :(


Ne men annars tycker ja de ser bra ut! Kötta armarna lite extra, för axlarna såg nästan lite för stora ut förhållandevis :P

Sen dra inte ihop skulderbladen när du kör dubbel bicce bakifrån, utan ut me latsen så mkt som går!

Benen då? Eller du kanske har lika små ben som mig å håller dem för dig själv ett tag till? ;)

SchiVen
2006-05-19, 13:22
Magen:bow:

Turtles ? :D

Mago
2006-05-19, 13:39
Större armar skulle ge ett bättre helhetsintryck. Men har du bara tränat i 6 månader så har du ju precis börjat. Käka mycket bra mat bara så.

Karl_alfred
2006-05-19, 13:46
Deffa!

muddler
2006-05-19, 13:56
hård som sten!! vad har du för mål med träningen??

FeTTe
2006-05-19, 13:59
Mjo jag vet att armarna släpar lite, men det var för att jag gjorde tokfel i början när jag tränade dom.. =/ Benen lägger jag itne upp bild på nu, har bara tränat dom ngn månad :$
Jag försökar äta mycket, men det är inte det lättaste tycker jag!
Deffa ska jag minsann inte göra på ett jävla tag! det måste ju finnas lite under fettet först^^

FeTTe
2006-05-19, 14:02
taack muddler! och alla andra som sa snälla saker!:D
Jag har inget direkt mål tror jag, vill bli vältränad helt enkelt, tränar boxning också så starka och uthålliga muskler är ju ett mål också.:)
Är inte ute efter bodybuilder kropp eller nått sånt, utan snarare "rocky" kropp isåfall. :)

marton
2006-05-19, 20:18
Tjena! Har nu styrketränat lite halvseriöst i ca 6 månader, och börjar bli lite sugen på få lite kommentarar om min utveckling.
Aja, kommentera! :)
Jag använde timer på kameran, och så har jag aldrig flexat (heter det så?) förut! därför dom dåliga bilderna.





Det ser bra ut. Bara att köra på. Lite mer chins och latsdrag annars super. Någon bulk tycker jag inte är nödvändig tanke på ditt redan låga bf. Träna bara som du brukar göra och ät riktigt så kommer det av sig själv.

Lycka till! :thumbup:

Beast
2006-05-19, 21:07
Vad ska man kunna kommentera på?
Du har precis börjat träna, har ingen massa och tränar antagligen enbart bröst därav ligger där ett par gram muskler där.

Träna på i 3 år och lägg upp nya bilder då.

Tigerkotten
2006-05-19, 21:49
Vad ska man kunna kommentera på?
Du har precis börjat träna, har ingen massa och tränar antagligen enbart bröst därav ligger där ett par gram muskler där.

Träna på i 3 år och lägg upp nya bilder då.

Nu får du allt falla ner från tronen lite som du tror att du sitter på.

Det är knappast något fel att folk som tränat en kortare period visar upp sig, det är bra om folk kommer med kommentarer iaf. Sedan är det roligt att se utvecklingen om man fortsätter att lägga upp kort.

Eller måste alla vara grova för att man ska visa bilder?

Vissa har en större bröstutveckling bara och ser ut som dom tränat fast dom i själva verket inte har det. Nu har du en bra "grund" anser jag, och det skulle se mycket bättre ut med några kg till, så du får lite högre kropps%. Men det är bara att äta och träna på o vila.

Danne89_
2006-05-19, 22:17
Vad ska man kunna kommentera på?
Du har precis börjat träna, har ingen massa och tränar antagligen enbart bröst därav ligger där ett par gram muskler där.

Träna på i 3 år och lägg upp nya bilder då.

Kul kille. Jippy yahoo vilken hjälte. Klart som fan killen ska lägga upp bilder, varför annars finns den här " Medlemsbilder " för?
Nu kanske folk kan tipsa honom att han t.ex inte borde vara rädd för att lägga på sig lite fett om han ska bygga osv.
För han har ju otroligt lågt bf just nu. Han är ju knappast ute efter att skryta med sin kropp iaf. Utan vill ha lite kommentarer...

Fjod0r
2006-05-19, 23:35
Snygg mage. ett par kilo på överkroppen och några på benen så är nog den perfekta beachkroppen ett faktum. Bli inte fet medans du gör det. Alla säger ät mat, gör det, bulka inte (om du ens kan). Prova dig fram.

Caixa**
2006-05-20, 03:02
Nu får du allt falla ner från tronen lite som du tror att du sitter på.

Det är knappast något fel att folk som tränat en kortare period visar upp sig, det är bra om folk kommer med kommentarer iaf. Sedan är det roligt att se utvecklingen om man fortsätter att lägga upp kort.

Eller måste alla vara grova för att man ska visa bilder?

Vissa har en större bröstutveckling bara och ser ut som dom tränat fast dom i själva verket inte har det. Nu har du en bra "grund" anser jag, och det skulle se mycket bättre ut med några kg till, så du får lite högre kropps%. Men det är bara att äta och träna på o vila.

+1

shadowfire
2006-05-20, 08:46
Vad ska man kunna kommentera på?
Du har precis börjat träna, har ingen massa och tränar antagligen enbart bröst därav ligger där ett par gram muskler där.

Träna på i 3 år och lägg upp nya bilder då.
Bespara oss kommentarer som denna.
Enda vettiga i inlägget var två ord: "träna på".

Till trådskaparen: grunden är lagd och nu kan det bara bli bättre, kötta på för h-e o var rädd om de där magrutorna! :hbang:

Backman
2006-05-20, 08:50
Gosig mage, minst sagt. Riktigt biffiga rutor.

Armar och axlar skulle jag däremot vilja se mera av. Skulle ge ett seriösare intryck av överkroppen.

Bra jobbat!

Deff? Den som påstod det... ähum..

glad sommar!

/Baronen

keffat_liv
2006-05-20, 08:52
Är det genetiskt hur stora rutor man har eller? För fyfan, de var inte små iaf!

Coldsmith
2006-05-20, 09:07
Vad ska man kunna kommentera på?
Du har precis börjat träna, har ingen massa och tränar antagligen enbart bröst därav ligger där ett par gram muskler där.

Träna på i 3 år och lägg upp nya bilder då.

Vad h ar du för problem egentligen? Har du så dåligt självförtroende att du måste komma med såna där fåniga inlägg? Mår du så dåligt själv att du dämpar smärtan genom att försöka hoppa på andra? Är du så värdelös att det blir bättre av att skriva på det där sättet? Odugliga människa. Tror du att vi tror att du är supermacho, tuff och en riktig biff av det där? Knappast, du framstår endast som ett fån.

--------

Till trådskaparen: Såg kanon ut ju! Vill också ha en sån hård kropp, bara att kämpa på, du kommer säkert tappa en del definition om du äter mycket men sånt får man tåla :).

Hiiiman
2006-05-20, 10:13
Vad h ar du för problem egentligen? Har du så dåligt självförtroende att du måste komma med såna där fåniga inlägg? Mår du så dåligt själv att du dämpar smärtan genom att försöka hoppa på andra? Är du så värdelös att det blir bättre av att skriva på det där sättet? Odugliga människa. Tror du att vi tror att du är supermacho, tuff och en riktig biff av det där? Knappast, du framstår endast som ett fån.

--------

Till trådskaparen: Såg kanon ut ju! Vill också ha en sån hård kropp, bara att kämpa på, du kommer säkert tappa en del definition om du äter mycket men sånt får man tåla :).

En person ska väll kunna tycka illa om en fysik, inte tycka den är så speciell osv utan att få 20 pers på sig som förstår tråden ?

tou take some and you give some....

At exploatera sig p ådetta viset ger så klart koncekventer, koncekventer som killen säkert är medveten om så låt folk tycka vad dom vill, även om man inte alltid säger det på bästa sett !

Och JA, rutornas utseende är genetiskt !

FeTTe
2006-05-20, 11:09
Tackar för alla kommentarer! Jag ska försöka piska på armarna så mycket jag kan! Nej jag ska inte bulka, ska försöka att behålla ganska lågt bf även när jag växer. Vill ha en ganska fin "åretruntkropp" (har för mig att det kallas såhär på kolo=P)
Och nej jag är verkligen inte ute efter att skryta över min kropp. Tänkte att det kunde vara kul att få lite konstruktiv kritik på vad jag åstakommit än så länge bara. Vilket jag fick, och det är jag väldigt tacksam över! :)

keffat_liv
2006-05-20, 11:39
Tackar för alla kommentarer! Jag ska försöka piska på armarna så mycket jag kan! Nej jag ska inte bulka, ska försöka att behålla ganska lågt bf även när jag växer. Vill ha en ganska fin "åretruntkropp" (har för mig att det kallas såhär på kolo=P)
Och nej jag är verkligen inte ute efter att skryta över min kropp. Tänkte att det kunde vara kul att få lite konstruktiv kritik på vad jag åstakommit än så länge bara. Vilket jag fick, och det är jag väldigt tacksam över! :)

Fast gå upp 5 kg hade ju inte varit fel.... Jag tycker det ser rent av äckligt ut när man är så smal, verkligen inte snyggt... Fast det är ju min åsikt.. Har också varit så smal en gång i tiden, då jag inte brydde mig om hur jag såg ut.

FeTTe
2006-05-20, 23:34
mjo jag är väll inte heller så speciellt förtjust i det.. men det är inte mycket mer att göra åt än att fortsätta äta och träna:P

armbrytarn
2006-05-21, 22:16
Tjena! Har nu styrketränat lite halvseriöst i ca 6 månader, och börjar bli lite sugen på få lite kommentarar om min utveckling.
Aja, kommentera! :)
Jag använde timer på kameran, och så har jag aldrig flexat (heter det så?) förut! därför dom dåliga bilderna.

kan passa på att påpeka att du släpar fruktansvärt i biceps :(

Beast
2006-05-22, 00:34
Vad h ar du för problem egentligen? Har du så dåligt självförtroende att du måste komma med såna där fåniga inlägg? Mår du så dåligt själv att du dämpar smärtan genom att försöka hoppa på andra? Är du så värdelös att det blir bättre av att skriva på det där sättet? Odugliga människa. Tror du att vi tror att du är supermacho, tuff och en riktig biff av det där? Knappast, du framstår endast som ett fån.

HAHAHAHAHA ursäkta men vem är du och vart får du för dig att jag bryr mig om vad du tycker? Att sen min kommentar passade så bra in på dig och han andra som grät får ni själva stå för.

Trådskaparen fattar vad jag menade och det är det enda jag bryr mig om. Om det kommit hit en kille på 55kg hade ni sagt "guuud så bra, oj va hård du är, värsta beachformen :hbang: "
Det går helt enkelt inte att kommentera något, men jag hoppas personen fortsätter ge sig fan på att växa!

Metal_boy_
2006-05-22, 02:30
Är det genetiskt hur stora rutor man har eller? För fyfan, de var inte små iaf!


Klart att det är. Det är precis som med alla andra muskler när det gäller storlek, form och fästen.

Till trådskaparn: Du ser ut att ha bra linjer att fylla upp. Nu är det bara mycket mat och träning som gäller, så vi får se lite ökningar om kanske ett år. :thumbup:

Metal_boy_
2006-05-22, 02:44
HAHAHAHAHA ursäkta men vem är du och vart får du för dig att jag bryr mig om vad du tycker? Att sen min kommentar passade så bra in på dig och han andra som grät får ni själva stå för.

Trådskaparen fattar vad jag menade och det är det enda jag bryr mig om. Om det kommit hit en kille på 55kg hade ni sagt "guuud så bra, oj va hård du är, värsta beachformen :hbang: "
Det går helt enkelt inte att kommentera något, men jag hoppas personen fortsätter ge sig fan på att växa!


Dra gärna tummen ur röven och släng upp lite bilder själv också. Det brukar nämligen vara väldigt vanligt att "stor käft, men ingen kamera" hör ihop på forumet. Passa på att bryta den trenden nu och förvåna oss med en mästerlig fysik. Visa vart skåpet ska stå. Jag tippar dock på att den enda bra utvecklade muskelgrupp du har, är den som får truten att glappa som en kastanjett på dig.

FeTTe
2006-05-22, 15:53
jo jag vet att bicep släpar som satan! men jag tränar den som faaan! ger mig fan på at jag ska klämma ut musten totalt ur biceps varje pass! =( något tips på vad man kan göra? varierar ofta och kör tungt, jag vet inget annat jag kan göra =(

tigerofsweden
2006-05-22, 15:57
Dra gärna tummen ur röven och släng upp lite bilder själv också. Det brukar nämligen vara väldigt vanligt att "stor käft, men ingen kamera" hör ihop på forumet. Passa på att bryta den trenden nu och förvåna oss med en mästerlig fysik. Visa vart skåpet ska stå. Jag tippar dock på att den enda bra utvecklade muskelgrupp du har, är den som får truten att glappa som en kastanjett på dig.

Haha bästa posten någonsin :laugh: :thumbup:

Till trådskaparen, träna på bara så kommer det :)

Hiiiman
2006-05-22, 17:46
jo jag vet att bicep släpar som satan! men jag tränar den som faaan! ger mig fan på at jag ska klämma ut musten totalt ur biceps varje pass! =( något tips på vad man kan göra? varierar ofta och kör tungt, jag vet inget annat jag kan göra =(

Kanske just det att du tränar den så hårt gör att den inte växer... !
med tanke på att du är smal så äter du antagligen inte så mycket, då är det svårt att ha bra återhämtning !

jag har iof inga bra biceps men de har blivit bättre sedna jag drog ner till 4 sedan nu har jag ökat till 6 sett totalt för biceps !

adis
2006-05-23, 16:24
Grymm mage.
Piska bicepsen ;D

FeTTe
2006-05-24, 16:28
tack adis!:D
Jag ska piska min bicep blå varenda pass nu! ;P
Jag såg inte själv att det var såå mycket mindra än dom andra musklerna (inte för att dom är speciellt stora, men endå!) förens man tog kort på dom =/

Jazz
2006-05-26, 21:48
Sjuk defenition! :) Försök att söka så mkt kontakt i biccarna. Så du känner att de arbetar... och inte bara pangar på. Jag har haft samma problem.. Men det börjar arta sig nu. :) Testa att köra 20kg stången ståendes lutande emot en vägg och låt någon passa dig. Jag känner att den ger bra med massa o tryck! *flex*

Spawn
2006-05-27, 20:00
Du ska ha cred för dina rutor men armarna hänger efter lite är mer så blir det säkert bra!

Piranha
2006-05-27, 22:24
Jävla rutor då ! :thumbup:

FeTTe
2006-05-28, 00:37
Jazz: Tackar! Ska testa det! :)
Spawn: Tackar, jeffla armar!
Piranha: Danke!:D
Uff fan nu blev jag sugen på att dra iväg och pumpa skiten ur mig! Ingen som vet om det finns ett gym som har öppet 24/7 i Småland ;P

Kimball
2006-05-28, 12:37
Jazz: Tackar! Ska testa det! :)
Spawn: Tackar, jeffla armar!
Piranha: Danke!:D
Uff fan nu blev jag sugen på att dra iväg och pumpa skiten ur mig! Ingen som vet om det finns ett gym som har öppet 24/7 i Småland ;P


Träningsverket i Ohamn. Eller, ja.. nästan, 06-24 varje dag :P

FeTTe
2006-05-28, 16:37
hehe tack :P får ta och besöka det ngn dag om jag får ett till träningsryck ^^