handdator

Visa fullständig version : eurotechno nostalgi


Röda_Lacket
2006-05-18, 22:30
DAMN!

Fick just världens värsta eurotechno nostalgi var tvungen att gå igenom massor med gamla skivor man samlat på sig efter man fick en Haddaway låt på hjärnan. Kommer ni ihåg denna underbara period med FILA, aqua limone, dr alban, kickers och grym musik =). Här kommer några av mina favorit låtar från denna tiden som jag just återupptäkt


jam and spoon-right in the night ( r.i.p mark spoon)
Cool James And Black Teacher-Dr. Feelgood
Bad Boys Blue - Luv 4 U
Captain Hollywood - Imposselble
Cultue Beat - Anything
D.J. Bobo - Let The Dream Come True
DR Alban - Let The Beat Go On
Haddaway - What Is Love
Ice MC - It's A Rainy Day
La Bouche - Sweet Dreams
Magic Affair - Give Me All Your Love
Prince Ital Joe - Happy People
U96 - Heaven
Basic Element-The promise man

Kurash
2006-05-18, 22:31
Vänta lite! Du har ju bara snott låtlistan från Nautilus!

Röda_Lacket
2006-05-18, 22:33
Vänta lite! Du har ju bara snott låtlistan från Nautilus!


Va? shit jag tränar verkligen på fel gym *grr27*

Kurash
2006-05-18, 22:35
Ja, lägg till lite E-type, mr Vain och Lena PH(?!) så har du en exakt kopia av vad dom kör 24/7 där nere. Konstigt att ingen flippat än.

ante
2006-05-18, 22:56
Ja, lägg till lite E-type, mr Vain och Lena PH(?!) så har du en exakt kopia av vad dom kör 24/7 där nere. Konstigt att ingen flippat än.

Delta gym i all ära, men ibland spelar de darin och annan skitmusik, blir förvånad över att ingen säger till.

nemd
2006-05-18, 22:59
Delta gym i all ära, men ibland spelar de darin och annan skitmusik, blir förvånad över att ingen säger till.

För vissa kanske gillar darin och "annan skitmusik" varför ska dem då säga till?

ante
2006-05-18, 23:20
För vissa kanske gillar darin och "annan skitmusik" varför ska dem då säga till?

Jag har åsikten att man på ett gym inte spelar ballader. Det vore lika fel att spela en slö låt jag råkar gilla. Så länge det är musik med lite fart i så spelar det inte så stor roll.

nemd
2006-05-18, 23:29
Jag har åsikten att man på ett gym inte spelar ballader. Det vore lika fel att spela en slö låt jag råkar gilla. Så länge det är musik med lite fart i så spelar det inte så stor roll.

Håller med dig. Men bara för det är darin är det inte en slö låt. Och inte heller "annan skitmusik" spela endast slöa låtar.

:D

ante
2006-05-18, 23:35
Håller med dig. Men bara för det är darin är det inte en slö låt. Och inte heller "annan skitmusik" spela endast slöa låtar.

:D

med skitlåtar menar jag slöa låtar...

nemd
2006-05-18, 23:36
med skitlåtar menar jag slöa låtar...

Åkej, och det visst ju jag såklart, men låtsades som om jag inte visste det. *rolleyes*

ante
2006-05-18, 23:39
Åkej, och det visst ju jag såklart, men låtsades som om jag inte visste det. *rolleyes*

ok.

RassK
2006-05-19, 01:24
Leila K. - Electric

D.J. Bobo <3