handdator

Visa fullständig version : Insider Ikväll


Metal_boy_
2006-05-18, 21:03
Just nu. Granskning av porrbranchen.

Lasse Kongo
2006-05-18, 21:06
Just nu. Granskning av porrbranchen.

Erkänn att du sitter med korven redo, om det eventuellt skulle bli lite rajtantajtan på tvn?

Nej men seriöst, det ska ja försöka glo på lite, kör med pip på tvn just nu, så vi får slåss om vilket program vi ska byta ut, alternativt får ngn av oss gå till sovrummet och glo där!

*dagens ilandsproblem*

Edit: var slut på ena kanalen, sådär perfa, nu glor ja på det...

Baan
2006-05-18, 21:06
Just nu. Granskning av porrbranchen.

Är väl lättare tanka hem lite? ;)

Dumleman
2006-05-18, 21:09
Jag vågar mig på en riktig högodsare och spår att de kommer fram till att porrbranschen är vidrig!

MAXX
2006-05-18, 21:10
Erkänn att du sitter med korven redo, om det eventuellt skulle bli lite rajtantajtan på tvn?

lol :laugh:

Herkulez
2006-05-18, 21:11
uck man måste göra HIV test om man ska vara med i en porrfilm, då var min karriär inom det slut innan det började

Metal_boy_
2006-05-18, 21:15
Hehe, jag har riktig porr om jag vill se sånt. Det här kan vara roligt att se, för att se ur ett annat perspektiv. Intressant helt enkelt.

ugglan
2006-05-18, 21:20
Samson ju :bow:

Metal_boy_
2006-05-18, 21:21
Samson ju :bow:


Verkar faktiskt ha lite innanför pannbenet också. Det trodde man inte.

Papi
2006-05-18, 21:21
Samson ju :bow:
Är du en av de där patetiska killarna han snackade om nyss, som beundrar honom och vill ha hans autograf?

Metal_boy_
2006-05-18, 21:25
Är du en av de där patetiska killarna han snackade om nyss, som beundrar honom och vill ha hans autograf?

Inget trams i tråden tack. Om du tillhör någon motståndsrörelse till porr, så ber jag dig vänligt att vända dig till någon som bryr sig.

ugglan
2006-05-18, 21:25
Är du en av de där patetiska killarna han snackade om nyss, som beundrar honom och vill ha hans autograf?

Jag vill ha hans autograf på samma sätt som jag vill ha Liam Norbergs, om du förstår vad jag menar.

Baan
2006-05-18, 21:25
Inget trams i tråden tack. Om du tillhör någon motståndsrörelse till porr, så ber jag dig vänligt att vända dig till någon som bryr sig.

Exakt, det är ingen som gillar kommunister.

Diana
2006-05-18, 21:27
Runar har redan ägt upp kvällen :laugh:

ugglan
2006-05-18, 21:27
Verkar faktiskt ha lite innanför pannbenet också. Det trodde man inte.

Han varken ser eller låter speciellt intelligent i sina alster, så det var en "överraskning" eller vad man nu vill kalla det.

Snake
2006-05-18, 21:27
Erkänn att du sitter med korven redo, om det eventuellt skulle bli lite rajtantajtan på tvn?

Nä fy fan, om Rajtantajtan skulle vara med så skulle jag illa kvickt byta till 'testbild' istället.

Baan
2006-05-18, 21:27
Han varken ser eller låter speciellt intelligent i sina alster, så det var en "överraskning" eller vad man nu vill kalla det.

Låta intelligent kan ju vara en utmaning om man bor i Stockholm. *innocent*

Papi
2006-05-18, 21:28
Inget trams i tråden tack. Om du tillhör någon motståndsrörelse till porr, så ber jag dig vänligt att vända dig till någon som bryr sig.
Haha, jag har inget mot porr i sig egentligen. ****** på film alltså.
Det som stör mig är att pengarna går till organiserad brottslighet.
Jag förstår bara inte hur man kan idolisera någon som knullar på film?

Baan
2006-05-18, 21:30
Tycker ändå det är lite kul med spontan censurering :D

Ironbabe
2006-05-18, 21:32
Varför var inte tjejen censurerad? Är det skillnad på könsorganen eller :confused: *screwy*

Metal_boy_
2006-05-18, 21:32
Haha, jag har inget mot porr i sig egentligen. ****** på film alltså.
Det som stör mig är att pengarna går till organiserad brottslighet.
Jag förstår bara inte hur man kan idolisera någon som knullar på film?


Hehe, jo det finns mycket nackdelar såklart. Jag har ingen idol inom porren, jag beundrar bara ett förhoppningsvis vackert och kvalitativt samlag.

Metal_boy_
2006-05-18, 21:34
Varför var inte tjejen censurerad? Är det skillnad på könsorganen eller :confused: *screwy*


Såg ju Samsons organ förut med, men inte när det var erigerat. Samma sak met tjejens organ, det visades inte när hon hade något i det eller låg uppsärad.

Baan
2006-05-18, 21:35
Varför var inte tjejen censurerad? Är det skillnad på könsorganen eller :confused: *screwy*

Jag tror någon var lat bara. Om man kollade på bilderna från år 20 så censurerade man ibland dom kvinnliga könsorganen från sidan medan vissa särade utan censur, consistency ftw ;)

michael
2006-05-18, 21:36
Jag är en sån som tar gratis-turen på porrsidor!

Ironbabe
2006-05-18, 21:38
Såg ju Samsons organ förut med, men inte när det var erigerat. Samma sak met tjejens organ, det visades inte när hon hade något i det eller låg uppsärad.
Såg inte hela programmet så jag missade den delen!

Förövrigt så tycker jag att det såg sjaskigt/slummigt ut när de höll på där i soffan. Slummig miljö, men det kanske man inte bryr sig om när man vill se porr! Undrar hur filmen blev o om nån blev upphetsad av den..

Diana
2006-05-18, 21:38
Låta intelligent kan ju vara en utmaning om man bor i Stockholm. *innocent*
*slap* :D

Papi
2006-05-18, 21:39
TV3 sänds från England. Tror det är olagligt att visa erigerade penisar där.

Metal_boy_
2006-05-18, 21:40
Såg inte hela programmet så jag missade den delen!

Förövrigt så tycker jag att det såg sjaskigt/slummigt ut när de höll på där i soffan. Slummig miljö, men det kanske man inte bryr sig om när man vill se porr! Undrar hur filmen blev o om nån blev upphetsad av den..


Har du rätt i. Jag tycker förövrigt inte att svensk/Skandinavisk porr är något att ha. Förbannat B.

blida
2006-05-18, 21:42
:bow: naket.
:hbang: porr


haha:whipped:

mer mer*innocent*

Dissector
2006-05-18, 21:43
Tycker hela stämningen vid en såndär inspelning är lustig ^^
Den dära Samson verkar som en trevlig snubbe faktiskt.
Angående censureringen tycker jag Sverige verkar vara mildare än många andra länder när det gäller sånt. Kanske mest i vanliga spelfilmer iofs, men även dokumentärer i Sverige tycker jag brukar vara ganska "öppna" =)

ugglan
2006-05-18, 21:45
Såg inte hela programmet så jag missade den delen!

Förövrigt så tycker jag att det såg sjaskigt/slummigt ut när de höll på där i soffan. Slummig miljö, men det kanske man inte bryr sig om när man vill se porr! Undrar hur filmen blev o om nån blev upphetsad av den..

De hade nog inte speciellt stor budget. :D

Metal_boy_
2006-05-18, 21:47
Tycker hela stämningen vid en såndär inspelning är lustig ^^
Den dära Samson verkar som en trevlig snubbe faktiskt.
Angående censureringen tycker jag Sverige verkar vara mildare än många andra länder när det gäller sånt. Kanske mest i vanliga spelfilmer iofs, men även dokumentärer i Sverige tycker jag brukar vara ganska "öppna" =)


Hehe jo. Jag fattar inte hur dom klarar av det när folk tittar. Jag hade börjat asgarva och kört helikoptern istället.

Diana
2006-05-18, 21:53
Hehe jo. Jag fattar inte hur dom klarar av det när folk tittar. Jag hade börjat asgarva och kört helikoptern istället.
:D
Kanske har de bortklippta scener vi inte får se...

Papi
2006-05-18, 21:58
På slutet av programmet var det intressanta kommentarer angående förra veckans program. Nån som vet vad det handlade om?

Dissector
2006-05-18, 22:00
Hehe jo. Jag fattar inte hur dom klarar av det när folk tittar. Jag hade börjat asgarva och kört helikoptern istället.


:laugh: :laugh:

Metal_boy_
2006-05-18, 22:20
:D
Kanske har de bortklippta scener vi inte får se...


Hehe iof, man fick iof se mycket avbrott emellan tagningar och små misstag. Det var lite skoj. Samson verkade inte vara så glad i alla pauser dock. :laugh:

ugglan
2006-05-18, 22:41
På slutet av programmet var det intressanta kommentarer angående förra veckans program. Nån som vet vad det handlade om?

Sextrakasserier – dödligt vapen på jobbet

Insider granskar fenomenet med sextrakasserier och mobbing på jobbet. Hur vanligt är det egentligen? Samtidigt som det finns allvarliga exempel på trakasserier och mobbing, har en ”jämställdhetsindustri” vuxit fram med ombudsmän, konsulter och opinionsbildare som har all anledning att blåsa upp problemet. Jämställdhetsombudsmannen hävdar att det är ett stort problem som kräver omfattande åtgärder. Ändå fick man bara in en anmälan på ett helt år.



Anklagelser om sextrakasserier har blivit vanligare under senaste årtiondet. Inblandade i flera uppmärksammade fall framträder i kvällens Insider:

Karriären för en hög chef i Göteborg slogs i spillror och han sitter i dag på en undanskymd plats i kommunen. Mannen dömdes aldrig för något, men behandlades som skyldig av kommunen.
En kvinna som tjänstgjorde i en svensk FN-trupp riktade anklagelser om sextrakasserier mot en chef. Men anklagelserna var inte sanna, enligt en annan kvinna i samma förband.


Undersökningar från universitet och högskolor pekar på en alarmerande omfattning av sextrakasserier. Ändå menar Statistiska Centralbyrån (SCB) att mindre än tre procent av arbetstagarna är drabbade. Används anklagelser om sextrakasserier som utpressning i arbetslivet? Är det en effektiv metod att ”sätta dit” en chef, eller ett sätt att skrämma en företagsledning med oönskad uppmärksamhet? Insider har testat en av landets mest kända jämställdhetskonsulter för att se hur de arbetar. Det visar sig att metoderna är minst sagt diskutabla.