handdator

Visa fullständig version : Usch, hade feber inatt :(


petersson
2006-05-18, 10:47
Usch hade min värsta feber nånsin igårnatt. Det började mitt på dan med att jag frös lite, sen kom febern och huvudvärken. Jaja iaf nån halvtimme innan jag skulle sova tog jag två alvedon, men när jag hade lagt mig vart det ännu värre med både värmen och huvudvärken.
Vad kan det vara för nånting som orsaker huvudvärk och feber bara? Inge halsont eller snorighet. Jag inbilligade mig epidemisk hjärnhinneinflammation ett antal gånger inatt kan jag säga *grr27*
Jaja nu är det lite bättre iaf, har tyvärr ingen termometer.

Piranha
2006-05-18, 10:49
Usch hade min värsta feber nånsin igårnatt. Det började mitt på dan med att jag frös lite, sen kom febern och huvudvärken. Jaja iaf nån halvtimme innan jag skulle sova tog jag två alvedon, men när jag hade lagt mig vart det ännu värre med både värmen och huvudvärken.
Vad kan det vara för nånting som orsaker huvudvärk och feber bara? Inge halsont eller snorighet. Jag inbilligade mig epidemisk hjärnhinneinflammation ett antal gånger inatt kan jag säga *grr27*
Jaja nu är det lite bättre iaf, har tyvärr ingen termometer.


Tack för infon.


Krya på dig.

petersson
2006-05-18, 10:51
Tack för infon.


Krya på dig.

Tack :) Gillar inte du att gnälla när du är sjuk? Jag blir garanterat frisk snabbare då :)

Me_Myself
2006-05-18, 10:56
Vad kan det vara för nånting som orsaker huvudvärk och feber bara? Inge halsont eller snorighet. Jag inbilligade mig epidemisk hjärnhinneinflammation ett antal gånger inatt kan jag säga *grr27*
.


Det är säkerligen inget farligt. Min dotter har haft 40 grader utan förkylning o sånt i fem dagar. Läkaren sa att det är en infektion och att jag kan börja oroa mig när febern varit så hög i över en vecka.

Krya på dig!

petersson
2006-05-18, 11:08
Det är säkerligen inget farligt. Min dotter har haft 40 grader utan förkylning o sånt i fem dagar. Läkaren sa att det är en infektion och att jag kan börja oroa mig när febern varit så hög i över en vecka.

Krya på dig!

Tack! :) Hoppas det blir bra med din dotter snabbt!

Diana
2006-05-18, 12:06
Fy fan.. ut och missbruka lite vårsol så känns de bättre! krya pårej *kissass* hade turen att ha min värsta feber på en nyårsafton för 2-3 år sen.. *grr27* perfekt tajmat :D

sgtbarnes
2006-05-18, 12:09
Det är säkerligen inget farligt. Min dotter har haft 40 grader utan förkylning o sånt i fem dagar. Läkaren sa att det är en infektion och att jag kan börja oroa mig när febern varit så hög i över en vecka.

Krya på dig!

visst kan små barn ha extremt höga febrar. tror inte att din dotters feber är nån fara.

Me_Myself
2006-05-18, 12:29
visst kan små barn ha extremt höga febrar. tror inte att din dotters feber är nån fara.

Ne just det.. tydligen är det inte så farligt med feber så länge man får i sig vätska o så. Det är mycket saftis här hemma.

hahavaffan
2006-05-18, 12:32
Sjukt! Jag vaknade igår med FETT hög feber. Säkert närmare 40 grader :(
Hela dagen hade jag feber och ont i huvudet, och helvetes värk i kroppen. Snuvig? Nej. Halsont? Nopp. Inget kändes dåligt, förutom värken i kroppen och febern. Idag har jag nog bara nån enstaka grads feber... och imorgon SKA jag vara frisk. För på lördag är det En dag på strippen i Emmaboda. Det tänker jag inte missa!

Har inte tränat sen i fredags *cry*

petersson
2006-05-18, 12:33
Fy fan.. ut och missbruka lite vårsol så känns de bättre! krya pårej *kissass* hade turen att ha min värsta feber på en nyårsafton för 2-3 år sen.. *grr27* perfekt tajmat :D

Åh vilken bra tajming som sagt :cryout:
Mm tyvärr småregnar det här i Uppsala :/ Fast å andra sidan är luften rätt frisk så jag ska nog ut en sväng :) Tack för tipset!

petersson
2006-05-18, 12:35
Sjukt! Jag vaknade igår med FETT hög feber. Säkert närmare 40 grader :(
Hela dagen hade jag feber och ont i huvudet, och helvetes värk i kroppen. Snuvig? Nej. Halsont? Nopp. Inget kändes dåligt, förutom värken i kroppen och febern. Idag har jag nog bara nån enstaka grads feber... och imorgon SKA jag vara frisk. För på lördag är det En dag på strippen i Emmaboda. Det tänker jag inte missa!

Har inte tränat sen i fredags *cry*

Usch :( Vi verkar ha fått samma grej :( Mm du får krya på dig så du inte missar!

hahavaffan
2006-05-18, 12:38
Usch :( Vi verkar ha fått samma grej :( Mm du får krya på dig så du inte missar!Detsamma hörredu. *popcorn*

MacLeod
2006-05-18, 12:44
Trist att du inte hade någon termometer. Du kanske kan smörja in din webcam med vaselin och köra upp den i röven så att någon kan kolla om det ser varmt ut?

petersson
2006-05-18, 12:46
Trist att du inte hade någon termometer. Du kanske kan smörja in din webcam med vaselin och köra upp den i röven så att någon kan kolla om det ser varmt ut?

*Tihi* Du brukar väl stoppa in en annan grej för att kolla tempen på folk?

Diana
2006-05-18, 12:46
Åh vilken bra tajming som sagt :cryout:
Mm tyvärr småregnar det här i Uppsala :/ Fast å andra sidan är luften rätt frisk så jag ska nog ut en sväng :) Tack för tipset!
Usch *grr27* gud har pissat på oss fjoll-träskare hela morronen oxå :D ..glöm inte ett halvdussin halsdukar :thumbup:

ErikWrestlingFreaket
2006-05-18, 12:51
Jag har exakt samma sak. Fast jag har inte ont i kroppen, dock ont i halsen.


Känns som ens huvud ska explodera så fort man rör sig.


Jag hoppas att vi kryar på oss, finns nog inget värre än att vara sjuk, speciellt när helgen närmar sig.:(