handdator

Visa fullständig version : Träna sällan använda muskler


jakkan
2006-05-14, 18:58
Bara en rolig tanke men skulle det vara möjligt att träna upp muskeln som gör så att man kan rynka pannan till en större storlek? Skulle va rätt kul om det gick att träna upp den till grotesk storlek och gå runt o flexa den istället för biccarna :)

inte för att jag någonsin tänker prova det, skulle va kul o veta om det var möjligt bara

carloskar
2006-05-14, 19:15
Bara att börja utveckla en pannpress, du kanske blir rik på det :naughty:

Allan
2006-05-14, 19:22
Man måste skilja på muskler man kan styra med viljan och såna som kontraheras intuitivt.


allan

Doctor Snuggles
2006-05-14, 19:27
Man måste skilja på muskler man kan styra med viljan och såna som kontraheras intuitivt.


allan

Sen när styrs ansiktsmuskler endast av det autonoma nervsystemet?

dynamo
2006-05-14, 19:27
Man måste skilja på muskler man kan styra med viljan och såna som kontraheras intuitivt.

allan

Rynka pannan kan då jag göra på beställning (av vilja)

Timme
2006-05-14, 19:48
Rynka pannan kan då jag göra på beställning (av vilja)

Jag också :D

MasterChief
2006-05-14, 20:10
Bara en rolig tanke men skulle det vara möjligt att träna upp muskeln som gör så att man kan rynka pannan till en större storlek? Skulle va rätt kul om det gick att träna upp den till grotesk storlek och gå runt o flexa den istället för biccarna :)

inte för att jag någonsin tänker prova det, skulle va kul o veta om det var möjligt bara

Bara att tejpa fast snören i pannan med lite vikt i ena änden. Sen är det bara att börja köra tunga treor.
Jag har gjort det i fem år och reppar på 80 kilo med pannmusklerna. Ökat hattmåttet med 45%! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1542879&postcount=21)

Cerberus
2006-05-14, 20:42
Finns det inte några muskler alls i snoppen? Tragiskt, nog den delen av mig som inte alls växer i proportion *cry*

davvan
2006-05-14, 20:44
Finns det inte några muskler alls i snoppen? Tragiskt, nog den delen av mig som inte alls växer i proportion *cry*

:laugh: