handdator

Visa fullständig version : Hur radera mapp i favoriter?


Krokodil
2006-05-14, 00:52
Jag kör IE6 och har ett skumt problem. Jag har en mapp som heter "Länkar" i mina favoriter och den går inte att radera. Eller jo den går att radera, men den kommer tillbaka efter ett tag. *screwy*

Vad göra?

RajtanTajtan
2006-05-14, 00:54
Jag störde mig också på den ett tag, tills jag insåg att den inte försvann hur många ggr jag än tog bort den. Känner du ngn eller är du själv med i Länkarna? För isf så kan det gå.

hasse36
2006-05-14, 06:05
Så här kanske. (http://www.theeldergeek.com/remove_links_folder_in_favorites.htm) Har inte testat själv.

Gabber
2006-05-14, 08:55
Jag kör IE6 och har ett skumt problem. Jag har en mapp som heter "Länkar" i mina favoriter och den går inte att radera. Eller jo den går att radera, men den kommer tillbaka efter ett tag. *screwy*

Vad göra?


Tja,

Har provat detta och det funkar, taget från idg.se. Men detta döljer mappen och den finns kvar. Men den syns inte vilket räkcer antar jag.

Öppna registret och gå till HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar. Ta bort värdet i LinksFolderName. Dvs, ta inte bort värdet LinksFolderName, men ändra värdet Länkar/Links till "".