handdator

Visa fullständig version : Fett fin brud på tåget


BajareN
2006-05-09, 23:43
Två dagar i rad har jag sett den här pang donnan på tåget, fesaste brunetten *visslar*. Jag har egentligen sett henne tidigare men nu har det skett två dagar i rad! (Snacka om adrenalinkick!)

Det var i tisdags fick jag syn på henne, den perfekta apple butten med lika snygg kropp därtill! Tittade på henne som ett dumfån lite i smyg, inget överdrivet men sökte den där ögonkontakten. Märkte att hon var intresserad själv, lite oförmärkt tittade hon mot mig ett par gånger men hon vågade aldrig se mig i ögonen.

Tåget kommer, hon går mot min vagn istället för att ta vagnen framför sig. Kliver på före mig och går och sätter sig. Satte mig några rader ifrån (fan så dum) och vågade inte ta initiativet och gå fram till henne. Hon drar på sig sina sol-glasses på tåget? okej.

Lalalla, sen tittar jag på henne men ser bara ett par svarta brillor och nu är det alldeles för sent att gå fram och säga något.

Andra gången jag såg henne satt hon på stationen när jag gick av men då var jag redan på andra sidan stängslet så det blev inget av det.

Nästa gång jag får syn på henne då ska jag kriga, jag mot världen! Funderar på vad jag ska säga till henne, hon är troligvist lika gammal som mig och bor inte allt för långt ifrån mig.

Lite kinky tips, tack! Jag kommer troligtvis se henne på tåget omgiven av massa andra personer så jag måste anpassa mig efter situationen!

:kinky:

viktor88
2006-05-09, 23:48
samma hände mig typ :)
tjejen sökte sedan upp mig på playahead å sa att hon kände igen mig, så nu har ja henne på msn :hbang:
lycka till BajareN å hejja bajen :hbang:

Dumleman
2006-05-09, 23:48
Gud så utseendefixerad du är!11

michael
2006-05-09, 23:49
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=69673

Där har du lite tips :D

backflash
2006-05-09, 23:50
"jag har startat en tråd om dig på kolo där jag ber om tips för att kunna säga något begåvat eftersom jag inte kunde komma på något själv, vilket jag inte tror att du kommer märka efter ett tag om detta mot all förmodan inte resulterar i en skrevspark"

Metal_boy_
2006-05-09, 23:50
Gud så utseendefixerad du är!11


Snackar du om? Han kan väl inte rå för att hon har ett utseende!?

viktor88
2006-05-09, 23:51
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=69673

Där har du lite tips :D

:laugh:

Metal_boy_
2006-05-09, 23:59
Du måste fan berätta hur det går med denna dam sen, har du ingen bild?

Tigerkotten
2006-05-10, 00:00
Våga iaf är prio 1 :)

Sedan kan du ju köra på något enkelt som hej och fråga vart hon ska, om ni ska åka på samma tunnelbana småsnacka om något, sedan när du/hon går. Så säger du att du vill prata med henne igen och säger du, men du ge mig ditt nr så kan jag höra av mig.

Eller något liknande

Metal_boy_
2006-05-10, 00:02
Men glöm inte att checka så det inte är en kille först. Man vet aldrig i dessa dagar. Fråga om hon gillar när vårvinden smeker pungen i kort kjol.

viktor88
2006-05-10, 00:07
Men glöm inte att checka så det inte är en kille först. Man vet aldrig i dessa dagar. Fråga om hon gillar när vårvinden smeker pungen i kort kjol.

den va ju rolig

bear.flowertwig
2006-05-10, 00:10
Prata?
Ni har ju redan connectat. Hon vill ha dig. She wants you. Bad.
Bara gå fram, säg "hey baby, I want you 2", knäböj och lapa djungeljuice

Metal_boy_
2006-05-10, 00:14
den va ju rolig


Den kommentaren var ju så lång och påverkande med.

Tricklev
2006-05-10, 00:22
den va ju rolig

Första gången du lägger märkte till Metal_boy?

Metal_boy_
2006-05-10, 00:25
Första gången du lägger märkte till Metal_boy?


Gå och lägg dig hos pappa igen.

Löjtnant Blank
2006-05-10, 00:26
pang donnan
fesaste brunetten *visslar*
den perfekta apple butten
Hon drar på sig sina sol-glasses på tåget? okej.
Lalalla

Pratar du som du skriver? I så fall är det kört.

bear.flowertwig
2006-05-10, 00:38
Pratar du som du skriver? I så fall är det kört.

Kanske inte..."om hon gillar när vårvinden smeker pungen i kort kjol."?

BajareN
2006-05-10, 01:23
Pratar du som du skriver? I så fall är det kört.

Nej jag är en sofistikerad man. Nästa gång jag ser henne kör jag hårt, allt eller inget!

Löjtnant Blank
2006-05-10, 08:39
Ha, ha! Så ska det låta! Jag önskar dig lycka och välgång, min gode sol-och-vårare.

Jay-Z
2006-05-10, 09:26
"You a tip drilla?" Den funkar säkert. *popcorn*

blekfet2
2006-05-10, 09:38
fråga chans på henne.

skaparn
2006-05-10, 09:53
Funderar på vad jag ska säga till henne, hon är troligvist lika gammal som mig och bor inte allt för långt ifrån mig.

Lite kinky tips, tack! Jag kommer troligtvis se henne på tåget omgiven av massa andra personer så jag måste anpassa mig efter situationen!

:kinky:

Några bra förslag på isbrytare.

"Hej! Vad tycker du egentligen om NATO?"

"Vem tror du vinner Tour de France i år?"

"Beatles eller Stones?"

Jay-Z
2006-05-10, 09:54
"Beatles eller Stones?"

Den tror jag är en vinnare.

Baan
2006-05-10, 09:58
Den tror jag är en vinnare.

Mmm förutsatt att det är en MILF han raggar på.

Jay-Z
2006-05-10, 10:01
Mmm förutsatt att det är en MILF han raggar på.

Exactamundo. En MILF med applebooty. A dime a dozen.

Baan
2006-05-10, 10:03
Exactamundo. En MILF med applebooty. A dime a dozen.

Visst ett bra scenario, men vad gör killen om det är en yngre tjej? Då funkar ju inte stones vs beatles, vi får ha något mer up to date. Darin vs... typ

Jay-Z
2006-05-10, 10:04
Visst ett bra scenario, men vad gör killen om det är en yngre tjej? Då funkar ju inte stones vs beatles, vi får ha något mer up to date. Darin vs... typ

Jupp. Mitt antagande var ju att det var en yngre tjej, just därför mitt svar.

Glömde smileyn bara. ;)

skaparn
2006-05-10, 10:07
Visst ett bra scenario, men vad gör killen om det är en yngre tjej? Då funkar ju inte stones vs beatles, vi får ha något mer up to date. Darin vs... typ

Ett kontemporärt tips då:

"Tror du MJ är oskyldig?"

Eller varför inte en liten modifikation:

"Tror du OJ är oskyldig?"

När vi ändå är innte på kändisar kanske man skulle inleda med något som visar att man är både gammal och har ett minne för stora händelser:

"Vad säger du egentligen om Tonya Harding? Visst var det där en soppa?"

Baan
2006-05-10, 10:09
Ett kontemporärt tips då:

"Tror du MJ är oskyldig?"

Eller varför inte en liten modifikation:

"Tror du OJ är oskyldig?"

När vi ändå är innte på kändisar kanske man skulle inleda med något som visar att man är både gammal och har ett minne för stora händelser:

"Vad säger du egentligen om Tonya Harding? Visst var det där en soppa?"

Inget av det känns särskilt mainstream, bättre kan du. Tonya Harding - skandalen får man nästan rikta till hmmm.. 30++?

Edit: Jag ska inte bara klaga här kommer en egen ;) "Vad söker du om ökningen av studiebidraget?"

Diana
2006-05-10, 10:10
Underbart GO FOR IT! alltförmånga låter sånna chanser gå dom förbi :whipped: tycker du ska gå fram och ge komplimang, säga att du tycker hon är söt/fin/gorgeous, det funkar bättre än nån invecklad ragg replik :naughty: osså fråga om hon vill ta en fik eller nåt, enkelt.
- Inte så kinky direkt, men men :D

MasterChief
2006-05-10, 11:39
Raggningsrepliker (http://hem.passagen.se/cokehf/txts/raggningsrepliker.html)
*popcorn*

Herkulez
2006-05-10, 12:01
Raggningsrepliker (http://hem.passagen.se/cokehf/txts/raggningsrepliker.html)
*popcorn*
haha fanns några guldkorn där

Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?

Metal_boy_
2006-05-10, 12:13
Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Ok, då får jag väl presentera mig.
:laugh:

Tricklev
2006-05-10, 12:13
Tja! Jag uppmärksammade att du uppmärksammade mig, och vill bara uppmärksamma dig om att jag uppskattar att du uppmärksammade mig, och vill uppmärksamma dig om att jag uppmärksammade dig också.

Karl_alfred
2006-05-10, 12:14
Underbart GO FOR IT! alltförmånga låter sånna chanser gå dom förbi :whipped: tycker du ska gå fram och ge komplimang, säga att du tycker hon är söt/fin/gorgeous, det funkar bättre än nån invecklad ragg replik :naughty: osså fråga om hon vill ta en fik eller nåt, enkelt.
- Inte så kinky direkt, men men :D
:thumbup:

Pepparkakssmurfen
2006-05-10, 12:20
Säg "Du är en fett fin brud,jag gillar dina sol-glasses!"

Yes
2006-05-10, 12:21
"Jag... ehmmm... jag... ehhh (slår sig i pannan) Korkad! KOOOOOOOR-kad!"

"Schyssta bullar, prinsessan! På huvudet, menar jag."

:thumbup:

dared
2006-05-10, 12:30
tycker du ska gå fram och ge komplimang, säga att du tycker hon är söt/fin/gorgeous

Fy så trist....
Är hon så snygg som han säger så är hon säkert trött på sådanna kommentarer. Jag lovar hon får höra det skitmycket på krogen t ex. Hon vet att hon är snygg och behöver inte få höra det. Det är att sätta sig under tjejen direkt.

Gå fram och dra något mer orginellt, kör ett roligt dilemma du "har". Vad som helst, sen är du lite dryg rolig mot henne.

Metal_boy_
2006-05-10, 12:33
Fy så trist....
Är hon så snygg som han säger så är hon säkert trött på sådanna kommentarer. Jag lovar hon får höra det skitmycket på krogen t ex. Hon vet att hon är snygg och behöver inte få höra det. Det är att sätta sig under tjejen direkt.

Gå fram och dra något mer orginellt, kör ett roligt dilemma du "har". Vad som helst, sen är du lite dryg rolig mot henne.


Käft, Diana är brud. Han ska lyssna på henne mer än dig. :D

vassle
2006-05-10, 13:08
Säg så här

"shit va brinnande het du är, fan jag måste nog ta fram min brandslang och spruta på dig"

Tigerkotten
2006-05-10, 13:12
Underbart GO FOR IT! alltförmånga låter sånna chanser gå dom förbi :whipped: tycker du ska gå fram och ge komplimang, säga att du tycker hon är söt/fin/gorgeous, det funkar bättre än nån invecklad ragg replik :naughty: osså fråga om hon vill ta en fik eller nåt, enkelt.
- Inte så kinky direkt, men men :D

Det sägs att man ska inte speciellt i början ska ge komplimanger till vackra tjejer ang deras utseende. Utan isåfall kanske hennes tröja,ringar,halsband.

Var något test och dom som var "kyliga" o pratade med vackra och sedan trappade upp det fick mycket bättre resultat än killar som i början gav en komplimang ang utseendet.

Mental
2006-05-10, 13:14
haha fanns några guldkorn där

Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?

Snacka om att den tappade i översättningen :)

Och vem fan vill skaffa barn med en onenighters. burrr.

nemd
2006-05-10, 13:20
Eh, man ska vara ärlig och rak på sak.

Gå fram och fråga henne det du egentligen vill.

"Hej, jag är <namn> jag tycker du har shyssta tuttar, ska vi ******?"