handdator

Visa fullständig version : brun utan sol till armarna?


Johan86
2006-05-08, 22:02
jag skulle behöva något "brun utan sol" till mina armar.ser ju så jäkla illa ut när överarmarna är knallvita och underarmarna är bruna.gå runt i linne är inte riktigt min grej

nå vad är det som funkar? hur funkar en sån där soldusch? är det kanske bäst att hela kroppen blir brun? jag vill liksom inte bli brun som en polettneger utan bara slippa ha knallvita överarmar

jesse
2006-05-09, 07:16
jag skulle behöva något "brun utan sol" till mina armar.ser ju så jäkla illa ut när överarmarna är knallvita och underarmarna är bruna.gå runt i linne är inte riktigt min grej

nå vad är det som funkar? hur funkar en sån där soldusch? är det kanske bäst att hela kroppen blir brun? jag vill liksom inte bli brun som en polettneger utan bara slippa ha knallvita överarmar

Finns en massa olika varianter att välja emellan. Soldusch blir nog rätt dyrt i längden.
Loreal sublime bronze o piz buinz är två bra alternativ, senn har nivea några varianter som funkar rätt oki om man bara ska ha dom på kroppen. Nivea ligger dessutom en prisklass under de två ovanstående.

Cilia
2006-05-09, 07:18
jag tycker det verkar kletigt och är rädd för att det ska färga av sig på kläderna men det kanske det inte gör. Tycker inte alltid soldusch blir så naturligt heller.

men om du ändå aldrig går i linne så spelar det ju ingen roll om armarna upptill är vita för ingen kommer ju att se dom ändå utom i sängkammaren och är det så känsligt?

sunkan
2006-05-09, 07:21
Finns en massa olika varianter att välja emellan. Soldusch blir nog rätt dyrt i längden.
Loreal sublime bronze o piz buinz är två bra alternativ, senn har nivea några varianter som funkar rätt oki om man bara ska ha dom på kroppen. Nivea ligger dessutom en prisklass under de två ovanstående.

ja vart ska man annars ha dem?

Cilia
2006-05-09, 07:23
ja vart ska man annars ha dem?
ansiktet kanske?

jesse
2006-05-09, 07:29
ansiktet kanske?

:love:

skaparn
2006-05-09, 08:29
Nej! Inte ska du sabba en snygg t-shitbränna heller.

Min arm efter lite cykling i solen

http://194.165.231.32/hemma/moeriksson/bilder/arm.jpg

Diana
2006-05-09, 08:40
jag tycker det verkar kletigt och är rädd för att det ska färga av sig på kläderna men det kanske det inte gör. Tycker inte alltid soldusch blir så naturligt heller.

Tänker du på spray-tan så håller jag verkligen med :MrT: :D men magic-tan blir hur fint somhelst!! vill jak verkligen rekommendera, man kan köpa magic tan färgen på sprayburk och bara spraya utvalda delar :thumbup:

Magic-tan är överlägset ALLT annat :bow: iaf enl. mina erfarenheter. Verkligen värt priset.
(Nej jag jobbar inte för dom :D

Genesis
2006-05-09, 09:03
Min arm efter lite cykling i solen

Inte illa. :D

Får mig att tänka på en kille på jobbet i somras vars byxor hade en tendens att åka ner när han böjde sig. Efter ett tag hade han en chokladbrun sparbössa medan resten var av kroppen kritvit. :)

Johan86
2006-05-09, 09:13
jag tycker det verkar kletigt och är rädd för att det ska färga av sig på kläderna men det kanske det inte gör. Tycker inte alltid soldusch blir så naturligt heller.

men om du ändå aldrig går i linne så spelar det ju ingen roll om armarna upptill är vita för ingen kommer ju att se dom ändå utom i sängkammaren och är det så känsligt?


vissa t-shirts har ju korta ärmar då syns dom vita armarna

ang brun utan sol.måste man använda produkterna regelbundet eller räcker det några gånger?

hultman
2006-05-09, 09:15
Inte illa. :D

Får mig att tänka på en kille på jobbet i somras vars byxor hade en tendens att åka ner när han böjde sig. Efter ett tag hade han en chokladbrun sparbössa medan resten var av kroppen kritvit. :)

Hahah.

----

Snälla, herregud. Man kan inte använda sig av brun utan sol eller något sådant. Det ser inte alls verkligt ut, tyvärr. Ut och sola istället, eller i värsta fall solarium.

Cilia
2006-05-09, 10:08
Min arm efter lite cykling i solen
bra dagsform där
lite mer axlar och bröst så är du snart klar för beach 2006 :thumbup:

jesse
2006-05-09, 10:34
vissa t-shirts har ju korta ärmar då syns dom vita armarna

ang brun utan sol.måste man använda produkterna regelbundet eller räcker det några gånger?

Självklart måste du använda det regelbundet. Vill du ha en konstant färg bör du smörja in dig var 3-5 dag.

mela
2006-05-09, 14:05
Dove har en sån bodylotion med brunutansol i. Heter typ.. em.. Summerglow eller något. Den funkar faktiskt skitbra och man blir inte sådär gul/orange.

sunkan
2006-05-09, 14:38
ansiktet kanske?
och ansiktet sitter på?;)

Mellen
2007-07-26, 09:42
Tänker du på spray-tan så håller jag verkligen med :MrT: :D men magic-tan blir hur fint somhelst!! vill jak verkligen rekommendera, man kan köpa magic tan färgen på sprayburk och bara spraya utvalda delar :thumbup:

Magic-tan är överlägset ALLT annat :bow: iaf enl. mina erfarenheter. Verkligen värt priset.
(Nej jag jobbar inte för dom :D

Är både spray-tan och magic-tan solduschar? Jag skulle vilja få lite färg för jag ska på bröllop i helgen, men jag vill inte se fejkbrun ut. Tror ni magic-tan är en bra idé?