handdator

Visa fullständig version : Picknickkorg!


Nejv
2006-05-07, 21:13
Ja, vad ska det finnas i den perfekta picknickkorgen?

Denna picknickkorg ska då lämpligtvis avnjutas på en gräsplätt vid kusten tillsammans med sin respektive eller något liknande. :)

ugglan
2006-05-07, 21:14
Bärs, vin, kycklingsallad, vitlöksbröd / vanlig baguette är rätt enkelt att dra ihop

raQblad
2006-05-07, 21:17
Bärs, vin, kycklingsallad, vitlöksbröd / vanlig baguette är rätt enkelt att dra ihopHALLÅ? Kvarg, keso, kesella! Nädu...det är viktiga saker som du glömt bort där!

Min korg: Färdigblandad keso och färska jordgubbar, vanligt vatten och några skivor irländskt bondbröd med russin i. :thumbup:
Och om din kära undrar varför du trycker i dig keson samtidigt som du erotiskt matar henne med jordgubbar, borde du ha tänkt ut ett fint svar innan...

Metal_boy_
2006-05-07, 21:19
Ett paket kondomer och två gainers.

Pingu
2006-05-07, 21:19
Filt , glidmedel och en inbkudan till ingång bakvägen

Fed up
2006-05-07, 21:20
Min:
-Pannkakor fyllda med kesomini och jordgubbar
-Frukt
-Kallt mineralvatten
-Kanelbullar
-Goda mackor med avocado om man ska vara borta länge, annars bara avocado


Nåt sånt...

Metal_boy_
2006-05-07, 21:22
Filt , glidmedel och en inbkudan till ingång bakvägen


:laugh: :laugh:

Herkulez
2006-05-07, 21:29
Filt , glidmedel och en inbkudan till ingång bakvägen
:laugh: *yourock* :thumbup:

Greg
2006-05-07, 21:30
Kylling, baugette och lite annat.

Baan
2006-05-07, 21:30
En halv grillad ko.

Metal_boy_
2006-05-07, 21:32
:laugh: *yourock* :thumbup:

Jag vill ha picknik!
Fan herk du måste komma med tips nu via msn. Jag måste bli grov, stenhård och sådär läcker som bara jag kan bli på nolltid. Kom igen nu, jag måste få ligga lite i sommar, annars så spricker min lilla vän.

Metal_boy_
2006-05-07, 21:33
En halv grillad ko.

Kanon, då kan jag ta den där jävla suggan jag har till granne.

Baan
2006-05-07, 21:34
Jag vill ha picknik!
Fan herk du måste komma med tips nu via msn. Jag måste bli grov, stenhård och sådär läcker som bara jag kan bli på nolltid. Kom igen nu, jag måste få ligga lite i sommar, annars så spricker min lilla vän.

Du kan börja med att köpa in en

http://i21.ebayimg.com/03/i/05/68/89/55_1_b.JPG

//Herkulez från Baans konto.

Diana
2006-05-07, 21:37
Inspirerande tråd :laugh: :laugh:


KEBAB!! :mallan:

:love:

Metal_boy_
2006-05-07, 21:37
Du kan börja med att köpa in en

http://i21.ebayimg.com/03/i/05/68/89/55_1_b.JPG

//Herkulez från Baans konto.


Tryck i påken har jag inga problem med, jag är en man i mina bästa år ffs. Skicka länken till Allan och Arne ist.

Metal_boy_
2006-05-07, 21:38
Inspirerande tråd :laugh: :laugh:


KEBAB!! :mallan:


Tänkte säga nått fräckt nu, men jag håller mig..iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh! Sådär :)

Baan
2006-05-07, 21:40
Tryck i påken har jag inga problem med, jag är en man i mina bästa år ffs. Skicka länken till Allan och Arne ist.

Nej, ingen har sagt något om användning. Du bjuder en brud på picknick (som du självklart inte doppat annars är det meningslöst) och när du ska plocka fram maten, så råkar du dra fram penispumpen istället och kör en "oj... fan... trodde det var en baguett jag fick med mig". Sen så kan ju två grejer hända i princip, antigen tycker hon synd om dig som måste använda penispump så hon har sex med dig för att vara snäll, alternativt är åsynen av en penispump så upphetsande att det bara kan sluta i sex. Ett win-win scenario

Diana
2006-05-07, 21:40
Tänkte säga nått fräckt nu, men jag håller mig..iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh! Sådär :)
HAHA .....avhållssamhet är något fiiiint :D *popcorn*

Jense
2006-05-07, 21:41
ostbricka helt klart. även någon god pastrami, vin, päronklyftor, kex

eller sallad, grillad kyckling alt något nötspett, vitlöksbröd o ngt mousserande vin

Nejv
2006-05-07, 21:43
Hahaha, bra tips... mestadels. :D Men om man kör till stället, då blir det ju inget vin. Vad tar man istället? :P Mineralvatten känns lite sådär :D

Metal_boy_
2006-05-07, 21:43
HAHA .....avhållssamhet är något fiiiint :D *popcorn*


Se det som en gullig gest. Det är inte något jag ofta gör;)

:naughty:

Metal_boy_
2006-05-07, 21:45
Nej, ingen har sagt något om användning. Du bjuder en brud på picknick (som du självklart inte doppat annars är det meningslöst) och när du ska plocka fram maten, så råkar du dra fram penispumpen istället och kör en "oj... fan... trodde det var en baguett jag fick med mig". Sen så kan ju två grejer hända i princip, antigen tycker hon synd om dig som måste använda penispump så hon har sex med dig för att vara snäll, alternativt är åsynen av en penispump så upphetsande att det bara kan sluta i sex. Ett win-win scenario


Jag tror att din teori har brister. En penispump ser nog inte allt för upphetsande ut för många :D

Baan
2006-05-07, 21:45
Hahaha, bra tips... mestadels. :D Men om man kör till stället, då blir det ju inget vin. Vad tar man istället? :P Mineralvatten känns lite sådär :D

Finns egentligen ingen anledning att ena parten inte får dricka vin, ja tjejen då (alla vet ju att brudar inte har något att göra framför ratten). Du får dricka vatten, eller något bättre om du kommer på något ;) Annars är det svårt komma på någon dryck med "status" om det ska vara alkoholfritt, då får det nästan vara lite feeling på vad tjejen gillar.

Jense
2006-05-07, 21:46
Hahaha, bra tips... mestadels. :D Men om man kör till stället, då blir det ju inget vin. Vad tar man istället? :P Mineralvatten känns lite sådär :D


alkoholfritt eller alkoholfattigt mousserande, lättcider, lättöl lime eller citronvatten

Baan
2006-05-07, 21:47
Jag tror att din teori har brister. En penispump ser nog inte allt för upphetsande ut för många :D

Heh :D Jo men då funkar ju alternativ nummer 1, hon blir lite sådär

hon "men stackare.. är det så illa"?
du "ja :( "
hon "ja men komigen nu... se inte så ledsen ut... det kan inte vara så illa?"
*tjejen känner lite*
du "börjar få lite känsel där nere nu... sluta inte..."

etc.

Baan
2006-05-07, 21:48
alkoholfritt eller alkoholfattigt mousserande, lättcider, lättöl lime eller citronvatten

Vem visste att du var en sån romantiker. :thumbup:

Nejv
2006-05-07, 21:49
Ni är duktiga! :)

Jense
2006-05-07, 21:49
Vem visste att du var en sån romantiker. :thumbup:
jadu :D är man ful får man kämpa lite

Metal_boy_
2006-05-07, 21:50
Heh :D Jo men då funkar ju alternativ nummer 1, hon blir lite sådär

hon "men stackare.. är det så illa"?
du "ja :( "
hon "ja men komigen nu... se inte så ledsen ut... det kan inte vara så illa?"
*tjejen känner lite*
du "börjar få lite känsel där nere nu... sluta inte..."

etc.


Nu börjar det likna nått! :D

Diana
2006-05-07, 21:54
Se det som en gullig gest. Det är inte något jag ofta gör;)

:naughty:
*hedrad* :D :D


Fö. är kebab ingen komplett näringsriktig måltid utan den efterföljande kladdkakan :nono:

Baan
2006-05-07, 21:54
jadu :D är man ful får man kämpa lite

jag gav bara upp. :D respekt åt dig som fortfarande kämpar!

Jense
2006-05-07, 21:56
jag gav bara upp. :D respekt åt dig som fortfarande kämpar!
haha, försök hita gnistan igen!