handdator

Visa fullständig version : Arsenal!!


Tigerkotten
2006-05-07, 18:19
Såååå skönt att dom fick fjärde platsen i ligan, och vilken avslutning.

Sista matchen på highbury detta med, kalas att henry fick göra 3mål.
O spurs torskade med :DD

"Arsenal fick oväntad hjälp i kampen om fjärdeplatsen och den sista Champions League-platsen. Flera av konkurrenten Tottenhams spelare blev matförgiftade under natten till söndagen."

haha man undrar om det var en Arsenal supporter som gjorde det, kvittar för mig! För vi tog iaf platsen!

Nu gäller det bara att vi kvalar in, hoppas säsongen avslutas med CL VINST!

Henry stanna pretty pls..

mmartin
2006-05-07, 18:30
kan inte med arsenal....

CL vinst kommer dem ej att få, barcelona är ett klart bättre lag, kan ej jämföra ett lag som vann spanska ligan med ett som höll jämna steg med lag så som tottenham, bolton osv i engelska ligan :D

ta 4:e platsen pga av att de andra laget blev matförgiftat är ju inte helt kul kanske, men så är spelet...

United tog 2:a platsen det gillar vi :D

Tigerkotten
2006-05-07, 18:34
Arsenal har stor chans att vinna mot Barcelona. Barca har bättre passningspel och håller i spelet bättre, men däremot så tycker jag Arsenal är giftigare med sin speed och sina instick. Vi har ju Henry som kan snurra upp ett antal spelade och avgöra också. Ronaldiho är mera en lagspelare o spelar fram enligt mig :) Inte så att Barca varit bäst konstant heller, finns verkligen några floppar där. Arsenal hade det jobbigt i början med andra halvan på säsongen har dom varit rätt bra. Får inte glömma alla skador man haft i backlinjen heller


Blir en trevlig match hur som helst.

Man vet aldrig hur matchen skulle gått om Spurs spelarna var friska, vem vet. Kvittar nu endå för vi tog 4platsen och det gjorde inte spurs :)

Snafu
2006-05-07, 18:42
Japp, stabilt att Arsenal knep 4:eplatsen. Riktigt skönt att Newcastle United knep 5:e. Jag såg precis Alan Shearer glida förbi i en Range Rover sport, antar att han skall supa skallen av sig i nått schysst hus här i närheten.

mmartin
2006-05-07, 18:54
jo du har rätt, platsern är ju säkrad.

Och finalen blir trevlig, båda spelar offensivt vilket ger en öppen match, men tycker det ändå det är klassskillnad, 2 av världens bästa offensivt på planen vilka är dominanta, men efter dem så har barca fler och bättre avgörare än arsenal tycker jag. Och passningsspelet och snabbheten som är arsenals styrka är även barcas styrka så det kan inte arsenal spela ut på.... där faller dem i min mening, men vi får se ;)

devi
2006-05-07, 19:11
Blä för Arsenal! *grr*